Ik ben ook wel blij, dat gaat een hoop vermakelijke situaties opleveren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe langer ik erover nadenk hoe leuker ik het vind dat Sylvana de kamer ingaat.
Over een jaar of 20 heb je daar alleen nog maar gekkies zitten. En Kees van der Staaij.
Vuilnisbakkiequote:
Hier had wellicht een "Ik ben tegen racisme" gekund.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vuilnisbakkie
Of is dat alleen bij honden zo?
Ik wilde eerst nog hatelijk doen over de Antillen, maar zag toen dat er ook flink wat Surinamers tussen zaten. (En een excuuswitte)quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier had wellicht een "Ik ben tegen racisme" gekund.
Wat een topnamen en vooral slechte foto's op die site trouwens. Ik ben fan.
10. Kassaquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier had wellicht een "Ik ben tegen racisme" gekund.
Wat een topnamen en vooral slechte foto's op die site trouwens. Ik ben fan.
De excuuswitte kwam inderdaad als een verrassingquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog hatelijk doen over de Antillen, maar zag toen dat er ook flink wat Surinamers tussen zaten. (En een excuuswitte)
quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog hatelijk doen over de Antillen, maar zag toen dat er ook flink wat Surinamers tussen zaten. (En een excuuswitte)
quote:met een uitstapje van zo’n kleine twee jaar in 2010/2011 naar St. Eustatius
Els is aan het omslaan en begint stemfraude te vermoeden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
15 Mac Intosch
Dit is vast de IT-expert.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Els is aan het omslaan en begint stemfraude te vermoeden.
quote:
Het is dat LR al toekomstig echtgenoot is, anders wist ik het wel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
Els heeft wel temperament, of zoiets.
[ twitter ]
Ik ben benieuwd wat haar mening is als ze dit gelezen heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het woord fraude is ook al gevallen
https://www.telegraaf.nl/(...)antastisch-resultaatquote:Baudet: ’Fantastisch resultaat’
Ze stemt sowieso al op de nummer 2 van de partij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat haar mening is als ze dit gelezen heeft.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)antastisch-resultaat
Ik weet niet zo goed meer wat ik met Ed moet. Er zit zelfs geen cd meer om de deurgreep.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Hele bende valt op de grond.![]()
KIJK SNEL. @:GGMM
Wij zijn tegen racisme. God toch ook?quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:51 schreef KingRoland het volgende:
weer een zwartje in de 2e kamer jammer
Dannygod. Moet die vorige ook nog gluren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Op de playlist ermee. @:Wereldgozer
Stukje slutshaming
Weinig Aziaten swsquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze stemt sowieso al op de nummer 2 van de partij.
Die partij van Nanninga zal ook wel erg anti-Europa zijn lijkt me.quote:
Glibberige Eerdmans met zijn FVD light, denk het ook niet nee.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die partij van Nanninga zal ook wel erg anti-Europa zijn lijkt me.
Dat er mensen zijn die op zo'n bewezen lichtgewicht stemmen snap ik totaal niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Glibberige Eerdmans met zijn FVD light, denk het ook niet nee.
Het grappige bij het sorteren van de stemmen dat de DENKbiljetten meestal opeens met 2 of 4,5,6 na elkaar kwamenquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Nieuwe prognose: D66 1 minder, GL 1 meer, JA21 1 minder, Denk 1 meer
Machtigingen misschienquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het grappige bij het sorteren van de stemmen dat de DENKbiljetten meestal opeens met 2 of 4,5,6 na elkaar kwamen
Turken die met de hele familie gaan stemmen genot
Oke eigenlijk was dit helemaal niet grappig
Ik werk thuis vandaag. Walgelijk slechte nacht gehad. Dochter werd ineens goed ziek, zelfs naar het ziekenhuis geweest. Vervolgens elk uur van de nacht gecontroleerd hoe het ging.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Lenny. Moest jij vanochtend ook krabben?
Dit zet mijn leed flink in perspectief. Alles nu weer goed?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Walgelijk slechte nacht gehad. Dochter werd ineens goed ziek, zelfs naar het ziekenhuis geweest. Vervolgens elk uur van de nacht gecontroleerd hoe het ging.
Dit is een zeldzame dravrijdag. @:coco
Ja, wel redelijk. Nog wel koorts maar verder wel oke.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zet mijn leed flink in perspectief. Alles nu weer goed?
Sterkte voor je dochter, Lenny. Hoe gaat het nu met haar?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Walgelijk slechte nacht gehad. Dochter werd ineens goed ziek, zelfs naar het ziekenhuis geweest. Vervolgens elk uur van de nacht gecontroleerd hoe het ging.
Niet best maat. Sterkte!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen dat het bijtrekt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk. Nog wel koorts maar verder wel oke.
Sterkte en beterschap maat.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |