Els is aan het omslaan en begint stemfraude te vermoeden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
15 Mac Intosch
Dit is vast de IT-expert.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Els is aan het omslaan en begint stemfraude te vermoeden.
quote:
Het is dat LR al toekomstig echtgenoot is, anders wist ik het wel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
Els heeft wel temperament, of zoiets.
[ twitter ]
Ik ben benieuwd wat haar mening is als ze dit gelezen heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het woord fraude is ook al gevallen
https://www.telegraaf.nl/(...)antastisch-resultaatquote:Baudet: ’Fantastisch resultaat’
Ze stemt sowieso al op de nummer 2 van de partij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat haar mening is als ze dit gelezen heeft.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)antastisch-resultaat
Ik weet niet zo goed meer wat ik met Ed moet. Er zit zelfs geen cd meer om de deurgreep.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Hele bende valt op de grond.![]()
KIJK SNEL. @:GGMM
Wij zijn tegen racisme. God toch ook?quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:51 schreef KingRoland het volgende:
weer een zwartje in de 2e kamer jammer
Dannygod. Moet die vorige ook nog gluren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Op de playlist ermee. @:Wereldgozer
Stukje slutshaming
Weinig Aziaten swsquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze stemt sowieso al op de nummer 2 van de partij.
Die partij van Nanninga zal ook wel erg anti-Europa zijn lijkt me.quote:
Glibberige Eerdmans met zijn FVD light, denk het ook niet nee.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die partij van Nanninga zal ook wel erg anti-Europa zijn lijkt me.
Dat er mensen zijn die op zo'n bewezen lichtgewicht stemmen snap ik totaal niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Glibberige Eerdmans met zijn FVD light, denk het ook niet nee.
Het grappige bij het sorteren van de stemmen dat de DENKbiljetten meestal opeens met 2 of 4,5,6 na elkaar kwamenquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Nieuwe prognose: D66 1 minder, GL 1 meer, JA21 1 minder, Denk 1 meer
Machtigingen misschienquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het grappige bij het sorteren van de stemmen dat de DENKbiljetten meestal opeens met 2 of 4,5,6 na elkaar kwamen
Turken die met de hele familie gaan stemmen genot
Oke eigenlijk was dit helemaal niet grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |