35-40 (is dat een categorie?).quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Celestien het volgende:
Gewoon even uit interesse: in welke leeftijdscategorie zit iedereen?
Aansluiten op hometrainers.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alle apparaten in de ziekenhuizen 24u uitzetten. Tijd om te werken aan een duurzaam Nederland.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
50+, net aan. Dus ik mag ook nog even wachten, maar ben wel eerder dan een aantal hier aan de beurt. Kan ik lekker op vakantie met mijn vaccinatiepaspoort
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
50+, net aan. Dus ik mag ook nog even wachten, maar ben wel eerder dan een aantal hier aan de beurt. Kan ik lekker op vakantie met mijn vaccinatiepaspoort
O ja, voor al die mensen niet kunnen wachten om weer naar de sportschool te gaan!quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Aansluiten op hometrainers.
Alleen maar winnaars!
Ja, wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou wel ergens in het tweede kwartaal moeten starten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Geen idee of men al begonnen is met de groep 18-60 met medische indicatie.
Allemaal dor hout, open die samenleving.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:10 schreef Celestien het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is idd wel te zien, maar nog niet (echt) voor de schoolgaande/werkende bevolking. We gaan het pas echt merken als ze straks bij de 50-ers en 40-ers gaan vaccineren. En daarna, eindelijk, ook de leeftijden daaronder.
Dit jaar, dit jaar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef Luke83 het volgende:
36 hier, zonder medische indicatie. Ergens in 2025 aan de beurt dus
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wereldreis denk ik. Toch zo ongelofelijk veel geld verdiend en bespaard dit jaar dat dat gemakkelijk moet kunnen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Beter ga je naar de Bahama's.
Lekker man.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wereldreis denk ik. Toch zo ongelofelijk veel geld verdiend en bespaard dit jaar dat dat gemakkelijk moet kunnen.
Lang leve corona.
30. Ukkiequote:Op donderdag 18 maart 2021 13:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
30 jaar hier, nog een relatief jong bloempje dusLekker achteraan in de rij
In de categorie oud genoeg om niet met anderen te mogen sporten maar jong genoeg om geen last te hebben van corona.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Celestien het volgende:
Gewoon even uit interesse: in welke leeftijdscategorie zit iedereen?
Eens zien van wie we binnenkort een vaccinatie-update kunnen verwachten
Ligt er dan nog maar heel erg aan welk vaccin. Als je 3 maanden moet wachten tussen de twee injecties duurt het nog wel evenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jep, that's me, going places met mijn vaccinatiepaspoort!quote:
Hugo had het toch over 'prikevents' oid?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:10 schreef Celestien het volgende:
[..]
30. Ukkie
Maar idd, dan wacht je nog iets langer dan ik.
Mwah, die hoeren vind ik dan weer minder interessant. Maar dat is een persoonlijk dingetje.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man.
Of hoeren neuken nooit meer werken
Ik ga niet met mijn kind op cruise, dus komt goedquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ligt er dan nog maar heel erg aan welk vaccin. Als je 3 maanden moet wachten tussen de twee injecties duurt het nog wel evenDaarnaast zag ik inmiddels ook al dat een cruisebedrijf ( P&O cruises) iedereen verplicht om een vaccinatie te halen, inclusief kinderen. Oftewel, kinderen kunnen daar zeer waarschijnlijk dit jaar niet terecht. Nu is dit natuurlijk maar een voorbeeld, maar kunnen best nog wel eens restricties voor kinderen komen.
Een cruise is nog wel een dingetje, maar verder zou zo'n paspoort gewoon een zaak moeten worden voor een douane/grenscontrole en niet van individuele bedrijven en ondernemers.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ligt er dan nog maar heel erg aan welk vaccin. Als je 3 maanden moet wachten tussen de twee injecties duurt het nog wel evenDaarnaast zag ik inmiddels ook al dat een cruisebedrijf ( P&O cruises) iedereen verplicht om een vaccinatie te halen, inclusief kinderen. Oftewel, kinderen kunnen daar zeer waarschijnlijk dit jaar niet terecht. Nu is dit natuurlijk maar een voorbeeld, maar kunnen best nog wel eens restricties voor kinderen komen.
Ik voel hier geen enkele emotie meer bij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:13 schreef raptorix het volgende:
Mijn eigen werk op basis van 7 daags gemiddelde, het lijkt er op dat de groei lijkt af te zwakken en dat is HEEL goed nieuws:
[ afbeelding ]
Gewoon permanente cruisereizen voor kinderen, dat ze tussen hun 2e en 18e verplicht op een boot moeten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de 'events', maar voor een prik kom ik opdagen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hugo had het toch over 'prikevents' oid?
Ben echt wel benieuwd hoe we er over een paar maanden voorstaan als dat op gang komt (hopelijk).
Dit herken ik wel. Ik sleep me nu door de dagen heen (gelukkig wel veel sociaal contact op het werk) en hoop dat er z.s.m. weer nieuwe dingen mogelijk zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:16 schreef asco het volgende:
[..]
Ik voel hier geen enkele emotie meer bij.
Nul.
Ziekenhuiscijfers, dagcijfers, doden, versoepelingen, strengere regels, het zegt me echt niks meer.
Vraag me altijd af waarom ze dat zouden willen. Is dat een reputatie dingetje ivm uitbraken? Ik kan misschien nog begrijpen dat je als cruiseschip niet zit te wachten op een stel ernstig zieken aan boord, midden op zee.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een cruise is nog wel een dingetje, maar verder zou zo'n paspoort gewoon een zaak moeten worden voor een douane/grenscontrole en niet van individuele bedrijven en ondernemers.
“A single death is a tragedy; a million deaths is a statistic.”quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:16 schreef asco het volgende:
[..]
Ik voel hier geen enkele emotie meer bij.
Nul.
Ziekenhuiscijfers, dagcijfers, doden, versoepelingen, strengere regels, het zegt me echt niks meer.
Ik probeer er maar zo nuchter mogelijk onder te blijven. De eerste vaccinatie voelde voor mij als een eerste stap naar het oude normaal.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:41 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Wat kunnen we ook zeuren met z'n allen. Had graag al een AZ vaccinatie gehad. Het liefst heb ik Jansen, omdat dat maar 1 vaccinatie is en ik als de dood voor naalden ben. Maar daar zetten we ons wel overheen.
Nee we doen dit niet omdat we geen Corona meer te krijgen maar om de zorg te ontlasten, ik merk steeds meer mensen die dit niet meer schijnen te weten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Want met een vaccinatie kunnen we geen corona meer krijgen en zijn we niet meer besmettelijk voor andere mensen?
We kunnen er niet meer zo ziek van worden en of je het nog over kunt dragen is onbekend.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Want met een vaccinatie kunnen we geen corona meer krijgen en zijn we niet meer besmettelijk voor andere mensen?
Als je een vaccinatiepas zou moeten laten zien aan een landsgrens is het zinloos om die daarna overal weer te moeten tonen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:19 schreef galantis het volgende:
[..]
Vraag me altijd af waarom ze dat zouden willen. Is dat een reputatie dingetje ivm uitbraken? Ik kan misschien nog begrijpen dat je als cruiseschip niet zit te wachten op een stel ernstig zieken aan boord, midden op zee.
Volgens mij is de verwachting dat je ook niet meer overdraagt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:25 schreef Celestien het volgende:
[..]
We kunnen er niet meer zo ziek van worden en of je het nog over kunt dragen is onbekend.
Ik denk dat hij met name doelde op het feit dat er zo zwaar aan inviduele vaccinaties wordt getild.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee we doen dit niet omdat we geen Corona meer te krijgen maar om de zorg te ontlasten, ik merk steeds meer mensen die dit niet meer schijnen te weten.
Maar.. nog altijd groei van +/- 20% - dus kunnen we zo langzamerhand ook April wegstrepen qua versoepelingen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:13 schreef raptorix het volgende:
Mijn eigen werk op basis van 7 daags gemiddelde, het lijkt er op dat de groei lijkt af te zwakken en dat is HEEL goed nieuws:
[ afbeelding ]
De derde golf komt nu eind Meiquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:27 schreef zoost het volgende:
[..]
Ongelofelijk knap dat we met zijn allen die derde golf onder controle lijken te hebben. /s
Niet vergelijkbaar. op 7 feb hadden we nauwelijks vaccinaties erin zitten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar.. nog altijd groei van +/- 20% - dus kunnen we zo langzamerhand ook April wegstrepen qua versoepelingen.
Maar nog niet zeker, was het laatste wat ik hoorde. Hopelijk draagt je het idd niet met over na vaccinatie.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is de verwachting dat je ook niet meer overdraagt.
Even buiten de vaccinaties om, jij denkt dat we in April versoepelingen kunnen verwachten als de cijfers zo blijven voortkabbelen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. op 7 feb hadden we nauwelijks vaccinaties erin zitten.
Het zou fijn geweest zijn als we ook wat van die vaccinaties in de mensen hadden zitten die in de grootste hoeveelheden de ziekenhuisbedden bezetten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. op 7 feb hadden we nauwelijks vaccinaties erin zitten.
Nee, die kunnen we niet verwachten. Maar dat komt niet door het virus, dat komt door de politici die de beslissingen maken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even buiten de vaccinaties om, jij denkt dat we in April versoepelingen kunnen verwachten als de cijfers zo blijven voortkabbelen?
Dat bedoelde ik dan ook niet perse met mijn post, maar het kan prima zo zijn jij tegen die tijd veel meer kunt dan je kind. Bijvoorbeeld iets simpels als uiteten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga niet met mijn kind op cruise, dus komt goed
Nee, maar de avondklok moet wel weg.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even buiten de vaccinaties om, jij denkt dat we in April versoepelingen kunnen verwachten als de cijfers zo blijven voortkabbelen?
Feit is dat de politici inderdaad de maatregelen bepalen.. of dat aan de hand van de virus situatie is en hoe je dat in moet schatten is natuurlijk al een jaar de discussie.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, die kunnen we niet verwachten. Maar dat komt niet door het virus, dat komt door de politici die de beslissingen maken.
Met je eens, maar ik denk dat het een ruilmiddel blijft..quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, maar de avondklok moet wel weg.
Wat @:Janneke141 zegt, het zijn politieke besluiten.
Ik vind het ook ergens wel naar dat ze de horeca serieuze hoop hebben gegeven voor april. Belofte was toen dat terrasjes open zouden kunnen mits de ''R'' nog onder de 1 zou zitten. Ik weet het huidige R cijfer niet, maar ik heb zo'n gevoel dat ze terrasjes ook niet toe gaan staan; ook als de R nog onder de 1 zit.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, maar de avondklok moet wel weg.
Wat @:Janneke141 zegt, het zijn politieke besluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |