35-40 (is dat een categorie?).quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Celestien het volgende:
Gewoon even uit interesse: in welke leeftijdscategorie zit iedereen?
Aansluiten op hometrainers.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alle apparaten in de ziekenhuizen 24u uitzetten. Tijd om te werken aan een duurzaam Nederland.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
50+, net aan. Dus ik mag ook nog even wachten, maar ben wel eerder dan een aantal hier aan de beurt. Kan ik lekker op vakantie met mijn vaccinatiepaspoort
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
50+, net aan. Dus ik mag ook nog even wachten, maar ben wel eerder dan een aantal hier aan de beurt. Kan ik lekker op vakantie met mijn vaccinatiepaspoort
O ja, voor al die mensen niet kunnen wachten om weer naar de sportschool te gaan!quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Aansluiten op hometrainers.
Alleen maar winnaars!
Ja, wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou wel ergens in het tweede kwartaal moeten starten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Geen idee of men al begonnen is met de groep 18-60 met medische indicatie.
Allemaal dor hout, open die samenleving.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:10 schreef Celestien het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is idd wel te zien, maar nog niet (echt) voor de schoolgaande/werkende bevolking. We gaan het pas echt merken als ze straks bij de 50-ers en 40-ers gaan vaccineren. En daarna, eindelijk, ook de leeftijden daaronder.
Dit jaar, dit jaar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef Luke83 het volgende:
36 hier, zonder medische indicatie. Ergens in 2025 aan de beurt dus
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wereldreis denk ik. Toch zo ongelofelijk veel geld verdiend en bespaard dit jaar dat dat gemakkelijk moet kunnen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Beter ga je naar de Bahama's.
Lekker man.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wereldreis denk ik. Toch zo ongelofelijk veel geld verdiend en bespaard dit jaar dat dat gemakkelijk moet kunnen.
Lang leve corona.
30. Ukkiequote:Op donderdag 18 maart 2021 13:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
30 jaar hier, nog een relatief jong bloempje dusLekker achteraan in de rij
In de categorie oud genoeg om niet met anderen te mogen sporten maar jong genoeg om geen last te hebben van corona.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Celestien het volgende:
Gewoon even uit interesse: in welke leeftijdscategorie zit iedereen?
Eens zien van wie we binnenkort een vaccinatie-update kunnen verwachten
Ligt er dan nog maar heel erg aan welk vaccin. Als je 3 maanden moet wachten tussen de twee injecties duurt het nog wel evenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jep, that's me, going places met mijn vaccinatiepaspoort!quote:
Hugo had het toch over 'prikevents' oid?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:10 schreef Celestien het volgende:
[..]
30. Ukkie
Maar idd, dan wacht je nog iets langer dan ik.
Mwah, die hoeren vind ik dan weer minder interessant. Maar dat is een persoonlijk dingetje.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man.
Of hoeren neuken nooit meer werken
Ik ga niet met mijn kind op cruise, dus komt goedquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ligt er dan nog maar heel erg aan welk vaccin. Als je 3 maanden moet wachten tussen de twee injecties duurt het nog wel evenDaarnaast zag ik inmiddels ook al dat een cruisebedrijf ( P&O cruises) iedereen verplicht om een vaccinatie te halen, inclusief kinderen. Oftewel, kinderen kunnen daar zeer waarschijnlijk dit jaar niet terecht. Nu is dit natuurlijk maar een voorbeeld, maar kunnen best nog wel eens restricties voor kinderen komen.
Een cruise is nog wel een dingetje, maar verder zou zo'n paspoort gewoon een zaak moeten worden voor een douane/grenscontrole en niet van individuele bedrijven en ondernemers.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ligt er dan nog maar heel erg aan welk vaccin. Als je 3 maanden moet wachten tussen de twee injecties duurt het nog wel evenDaarnaast zag ik inmiddels ook al dat een cruisebedrijf ( P&O cruises) iedereen verplicht om een vaccinatie te halen, inclusief kinderen. Oftewel, kinderen kunnen daar zeer waarschijnlijk dit jaar niet terecht. Nu is dit natuurlijk maar een voorbeeld, maar kunnen best nog wel eens restricties voor kinderen komen.
Ik voel hier geen enkele emotie meer bij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:13 schreef raptorix het volgende:
Mijn eigen werk op basis van 7 daags gemiddelde, het lijkt er op dat de groei lijkt af te zwakken en dat is HEEL goed nieuws:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |