Weet ik. Heb ook al diverse prikken gehad voor een schouderoperatie en scan van de schouder etc. Maar als ik zo'n naald zie op het nieuws krijg ik al de kriebels. Maar je hebt gelijk, je voelt er niks van. Alleen het idee dat zoiets in je lichaam gaat maakt mij al duizelig. Stom he!quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb veel prikken gehad, kleine tip: Gewoon de andere kant op kijken, dan voel je het niet eens.
Moderna heeft de meeste bijwerkingen heb ik gehoord.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eens hoor, maar het maakt ze gewoon bang omdat je over Pfizer en Moderna zulke verhalen niet hoort. En dan zijn ze boos dat ze AZ hebben gekregen en geen topvaccin als Pfizer en Moderna.
IK ben overrijp met 68 jaarquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben bijna 48, echte oudjes hebben we niet heel veel op Fok hoor, @:michaelmoore en @:sigaartje zijn volgens mij al wat rijper
ok dan neem ik die welquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Moderna heeft de meeste bijwerkingen heb ik gehoord.
Haha ja ik moet ook niks van naalden hebben maar dit moet echt even.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:41 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Wat kunnen we ook zeuren met z'n allen. Had graag al een AZ vaccinatie gehad. Het liefst heb ik Jansen, omdat dat maar 1 vaccinatie is en ik als de dood voor naalden ben. Maar daar zetten we ons wel overheen.
44, maar met medische indicatiequote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Celestien het volgende:
Gewoon even uit interesse: in welke leeftijdscategorie zit iedereen?
Eens zien van wie we binnenkort een vaccinatie-update kunnen verwachten
Dan krijg je hem ook al redelijk snel, denk ik?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
44, maar met medische indicatie
Strijdend ten onderquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:51 schreef Noek het volgende:
Ik hoop dat ze met de persco alles dichtgooien. Dan ook echt alles.
Bouw, scholen, zorg, supermarkten, alles. Nu kunnen we echt tonen dat we solidair zijn en dat we echte martelaren zijn.
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:51 schreef Noek het volgende:
Bouw, scholen, zorg, supermarkten, alles. Nu kunnen we echt tonen dat we solidair zijn en dat we echte martelaren zijn.
Ik mag het hopen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:50 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dan krijg je hem ook al redelijk snel, denk ik?
30 jaar hier, nog een relatief jong bloempje dusquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Celestien het volgende:
Misschien kunnen we een roulatieschema opstellen. De ene week de scholen open, de volgende de winkels, de weer erna de horeca, dan de sportscholen en musea en daarna beginnen we weer vooraan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:51 schreef Noek het volgende:
Zorg dichtgooien.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:51 schreef Noek het volgende:
Haha same here. Ik denk dat er een verdwaald voorraadje AZ voor ons overblijft.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
30 jaar hier, nog een relatief jong bloempje dusLekker achteraan in de rij
Niet zeuren, deed je ook niet toen je die vorstelijke bonus kreeg!quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zorg dichtgooien.
Prima hoor. Ben ik ook eindelijk eens vrij. Iedereen maar klagen dat ze zoveel thuis zitten en Netflix hebben uitgespeeld. Ik wil ook.
Wel een groot voordeel. Ziekenhuizen dicht = geen mensen die meer in de ziekenhuizen belanden = kunnen alle maatregelen er weer van af, want de beperkingen zijn er enkel vanwege de druk op de zorg.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zorg dichtgooien.
Prima hoor. Ben ik ook eindelijk eens vrij. Iedereen maar klagen dat ze zoveel thuis zitten en Netflix hebben uitgespeeld. Ik wil ook.
Alle apparaten in de ziekenhuizen 24u uitzetten. Tijd om te werken aan een duurzaam Nederland.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zorg dichtgooien.
Dit is niet leuk. Die heb ik dus niet gehad.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet zeuren, deed je ook niet toen je die vorstelijke bonus kreeg!
50+, net aan. Dus ik mag ook nog even wachten, maar ben wel eerder dan een aantal hier aan de beurt. Kan ik lekker op vakantie met mijn vaccinatiepaspoortquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Celestien het volgende:
Ruimt naderhand wel lekker op. Dan hebben we weer genoeg capaciteit op de IC.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alle apparaten in de ziekenhuizen 24u uitzetten. Tijd om te werken aan een duurzaam Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |