quote:NPO 1: 17 maart 20:35 - 01:05
Rob Trip presenteert de verkiezingsavond van de NOS. Hij krijgt versterking van Malou Petter, die het grote uitslagenscherm bedient. Verder in de studio: volop duiders en de Haagse verslaggevers van de NOS.
Drie dagen lang mocht Nederland naar de stembus en nu is het eindelijk tijd voor de verkiezingsuitslag. Vanuit de studio in Hilversum presenteert Rob Trip Nederland kiest: De uitslagen. De hele avond druppelen de resultaten binnen en Malou Petter heeft ditmaal de eer om het grote scherm te bedienen waarop die overzichtelijk in beeld komen.
Arjan Noorlander
In de studio zijn deskundigen aanwezig, zoals politicoloog Carolien van Ham en electoraal geograaf Josse de Voogd. Verder reageren diverse Haagse kopstukken op de uitslagen en zijn politiek verslaggevers Ron Fresen, Marleen de Rooy en Arjan Noorlander present om de ontwikkelingen te duiden. Omdat het wel eens een latertje zou kunnen worden, is er morgenochtend ook nog volop aandacht voor de uitslagen in extra uitzendingen.
quote:Als de uitslag in een gemeente bekend is krijgt die gemeente op de kaart de kleur van de grootste partij.
Via het menu is de landelijke uitslag te bekijken, in percentage en in verwachte aantal zetels. In de coalitiebouwer kun je kijken met welke combinatie een meerderheid haalbaar is in de Tweede Kamer.
Maar dan met nog meer slechte standpunten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef TheVulture het volgende: [..] Die zijn inderdaad niet echt meer links te noemen zoals je GL/PvdA/SP hebt, die staan veel dichter bij de VVD
Iemand die een huis wilde gaan kopen denk ik.quote:
Eerder Hoekstra en Marijnissenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Klaver en Marijnisse allebei wel vertrekken eigenlijk
Ongeveer 250 mensen per jaar die voor de trein springen.quote:
Ik vind het niet gezond dat je de kiezers wilt beperken in hun keuze als ze vinden dat iemand het goed doet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind het niet gezond dat iemand zo lang premier kan blijven
Hoe is VVD+D66 in een simpele coalitie geen slecht iets?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Over links of een ellenlang formatieproces. Basis is nu gewoon stabiel en liberaal (naar omstandigheden), plug daar nog wat bij en je hebt een middenkoers met wat accenten hier en daar.
Als D66 te veel wil dan kun je dus over rechts met CDA/PVV/FvD.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat klinkt wel plausibel.
[..]
Dat werd eerder vanavond nog bij de NOS ontkracht. Mensen stemmen binnen hun eigen waardekader en wisselen vooral daarbinnen van partij (bijv. op basis van wie de lijsttrekker is).
Links is echt zwaar gedecimeerd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:09 schreef Arcee het volgende:
D66 heeft meer zetels dan PvdA, GroenLinks en SP sámen.
Je bent alleen al 5 minuten bezig met het uitvouwen van zo'n strook kringloopbehang...quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat tellen ze langzaam zegalleen 2 Waddeneilanden binnen...
Ah ja, lekker anekdotisch.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:09 schreef RipCity het volgende:
Als je dit ziet mag je blij zijn dat links steeds meer verlies. Radicale gekkies.
Veel lijstjes maken vandaag?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:09 schreef Arcee het volgende:
D66 heeft meer zetels dan PvdA, GroenLinks en SP sámen.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef Gezicht het volgende:
Farid heeft net live z'n disstrack gespeeld net rookmachines en lichteffecten
Te moeilijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Azarkan die even niet naar Nieuwsuur ging.
Wel een goede verhouding tussen mannen, vrouwen en X. Erg inclusive.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:09 schreef RipCity het volgende:
Als je dit ziet mag je blij zijn dat links steeds meer verlies. Radicale gekkies.
TINA.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is VVD+D66 in een simpele coalitie geen slecht iets?
Het vervelende van die vrouwen bij de SP dat die eigenlijk altijd zo bozig en hysterisch klinken: Vroeger had je Agnes Kant, Marijnisse heeft dat toontje ook een beetje en dan zou je met Leijten weer helemaal richting Kant opschuivenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Eerder Hoekstra en Marijnissen
Omzicht zal geen hoofdrol willen maar Renske Leijten des te meer
Dat gebeurde in 2017 al, dit nu, is gewoon natrappen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Links is echt zwaar gedecimeerd.
Nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ongeveer 9000 groenlinks stemmers te weinig
Dat heeft Rutte al uitgesloten. Ik zie er eerder nog een vierde, linksige partij bijkomen omdat D66 dat als voorwaarde voor regeringsdeelname stelt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Als D66 te veel wil dan kun je dus over rechts met CDA/PVV/FvD.
Of vanwege de eerstekamer-zetels.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heeft Rutte al uitgesloten. Ik zie er eerder nog een vierde, linksige partij bijkomen omdat D66 dat als voorwaarde voor regeringsdeelname stelt.
Hoezoquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ongeveer 9000 groenlinks stemmers te weinig
Omdat het nogal lastig hoofdrekent hoeveel procent een partij daalt als die van 14 naar 8 gaat.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:12 schreef tjoptjop het volgende:
Waarom gebruikt de NOS procentpunten als het om stijging of dalingen gaat? Gebruik gewoon normale procenten, of doe beide.
Partij xx +5% terwijl ze van 10% naar 15% gaan, dat is gewoon +50%
Ik zie het ook niet voor me dat dit kabinet de rit uit gaat zitten. Kaag zou dit best wel eens kunnen laten klappen op een odnerwerp waar ze de moral highground kan pakkenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:11 schreef capricia het volgende:
Ik weet niet of het CDA zo happig is om in te stappen.
Er hangen nog wat parlementaire enquętes boven Rutte (IV).
Dit wordt een tussen kabinet.
Is mijn gok.
Vrouwen mogen niet bozig doen? Dat is meer iets voor rechtschapen mannen als Wilders en Omtzigt?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het vervelende van die vrouwen bij de SP dat die eigenlijk altijd zo bozig en hysterisch klinken: Vroeger had je Agnes Kant, Marijnisse heeft dat toontje ook een beetje en dan zou je met Leijten weer helemaal richting Kant opschuiven
Vind je het gek, ze moeten 1.5 meter afstand houden als ze aan het tellen zijn.quote:
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet voor me dat dit kabinet de rit uit gaat zitten. Kaag zou dit best wel eens kunnen laten klappen op een odnerwerp waar ze de moral highground kan pakken
Bij1*quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal DENK stemmers zijn naar NIDA gegaan, die nét geen zetel haalt, maar net genoeg stemmers dat DENK er één verliest.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:12 schreef KennyPowers het volgende:
Toeslagenaffaire volgen tijdens de ziektewet
GA SOLLICITEREN
Doen ze altijd. Vorige keren beginnen ze nog met "we weten dat het procentpunten zijn, maar dat is te lastig, dus we noemen het gewoon (foutief) procenten".quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:12 schreef tjoptjop het volgende:
Waarom gebruikt de NOS procentpunten als het om stijging of dalingen gaat? Gebruik gewoon normale procenten, of doe beide.
Win-winquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal DENK stemmers zijn naar NIDA gegaan, die nét geen zetel haalt, maar net genoeg stemmers dat DENK er één verliest.
Omdat hij een groep mensen in Nederland representeert.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom krijgt deze clown spreektijd terwijl hij niks doet?
En de VVD heeft geen opvolger.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet voor me dat dit kabinet de rit uit gaat zitten. Kaag zou dit best wel eens kunnen laten klappen op een odnerwerp waar ze de moral highground kan pakken
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:13 schreef Gezicht het volgende:
Een ziektewetzitter die veel klaagt maar niet stemt, verassend
Wie zijn dit eigenlijk?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:12 schreef leeell het volgende:
Neeeee niet weer random kneuzen uit het land
Is dit de eerste keer dat je een verkiezingsuitslag ziet?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:12 schreef tjoptjop het volgende:
Dit lijkt me echt zo'n @Nattekatquote:
Als je je medeburgers nog niet haatte, doe je dat na vanavond wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:13 schreef Breekfast het volgende:
Echt, kap met deze nietszeggende interviews met de burger.
'Ik voel me niet vertegenwoordigd'.quote:
CDA weet dat zij de ideale kandidaat zijn. CDA gaat herkenbare punten binnenslepen om daar gewin uit te halen. Bovendien is het CDA ook niet echt een oppositie partij, dus ook dat biedt hen weinig perspectief.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:11 schreef capricia het volgende:
Is mijn gok.
Ze mogen van mij best bozig doen, maar ik denk dat het ze uiteindelijk niet veel oplevert...quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet bozig doen? Dat is meer iets voor rechtschapen mannen als Wilders en Omtzigt?
Idd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:13 schreef Breekfast het volgende:
Echt, kap met deze nietszeggende interviews met de burger.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet bozig doen? Dat is meer iets voor rechtschapen mannen als Wilders en Omtzigt?
Nee, want dan is zij de volgende verkiezingen weg. Als ze kans wil hebben om over vier jaar premier te worden, moet ze er alles aan doen om de coalitie van Rutte te laten slagen en het kabinet historisch stabiel te houden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lees hier de hele avond al meningen van willekeurige boerenlullen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben zo verschrikkelijk klaar met dit soort kutitems.
Waarom denkt Hilversum dat ik zit te wachten op de mening van een willekeurige boerenlul? Tussen deze irritante nonitems en het domme volk van het RTL-debat word ik daar wel een beetje moe van
Ja, met z'n geklaag dat het niet over de toeslagenaffaire ging, dat ging het diverse malen wel maar Rutte weet het kennelijk van zich af te laten glijden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien heeft deze man wel écht een probleem, maar hij snapt in ieder geval NIETS van politiek.
Dat is wel wat Geert probeerde. Met zijn 'verrader' tegen Sigrid. Hopen dat ze hysterisch werd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Politici die boos klinken vind ik sowieso zwak overkomen. Als je er met argumenten niet uitkomt ga je maar stampvoeten en schreeuwen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is aan de SP natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het vervelende van die vrouwen bij de SP dat die eigenlijk altijd zo bozig en hysterisch klinken: Vroeger had je Agnes Kant, Marijnisse heeft dat toontje ook een beetje en dan zou je met Leijten weer helemaal richting Kant opschuiven
Die twee mogen echt de kamer niet in. Sowieso BBB niet. Die lijsttrekker is gewoon een ordinaire Gerda.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Nida nog wel een zetel krijgt.
En hoop dat bij1 en BBB hun zetel verliezen.
En dat siert je, al ben je wel snel van je avatar af.quote:
Als ze niet had gezegd dat ze voor Feyenoord was had ze nog minder zetels gekregen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Lilian blijft wel leuk om naar te kijken en te luisteren...
stukje Jan Slagterquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef KennyPowers het volgende:
Er zit iets tussen haar oog en neus
Was ik maar binnen.quote:
Geen hersenen iig.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef KennyPowers het volgende:
Schaduw van haar wimpersquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef KennyPowers het volgende:
Renske is geen voorzitter.quote:
Schaduwquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef KennyPowers het volgende:
Je posting kwam behoorlijk seksistisch over. Wat zou die derde bozige vrouw daarvan vinden?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze mogen van mij best bozig doen, maar ik denk dat het ze uiteindelijk niet veel oplevert...
Wimper laat losquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef KennyPowers het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is wel wat Geert probeerde. Met zijn 'verrader' tegen Sigrid. Hopen dat ze hysterisch werd.
Werd ze ook. Voor allebei een zwakke beurtquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is wel wat Geert probeerde. Met zijn 'verrader' tegen Sigrid. Hopen dat ze hysterisch werd.
Zo'n Gerda lijkt mij wel grappig. Lekker lachen om al die domheidquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die twee mogen echt de kamer niet in. Sowieso BBB niet. Die lijsttrekker is gewoon een ordinaire Gerda.
Hoho, dan zou ze de hand in eigen boezem moeten steken en dat zou zelfs bij de SP vragen op kunnen werpen over haar leiderschap.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Nou Lilian, denk dat het meer aan die kutstandpunten van je ligt
Hopelijk horen we hem nooit weerquote:
Hoop dat Van Ginneken ter sprake komtquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef Starhopper het volgende:
Ik wil ook in de NPO uitzendingPraten over D66 en hoe trots ik ben dat mijn voorkeurskandidaat in de kamer komt. Erg jammer dat ze niet vermelden dat er voor het eerst in de geschiedenis een transgender in de kamer komt
De schaduw van haar wimpers, erg raarquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef KennyPowers het volgende:
Ik denk dat de gehuurde toy boy het flink moet ontgelden.quote:
Lag er wel een spandoekje van de SP in de kuip?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze niet had gezegd dat ze voor Feyenoord was had ze nog minder zetels gekregen.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:17 schreef Breekfast het volgende:
Marijnissen heeft gewoon echt een prima campagne gevoerd. Probleem ligt gewoon bij de strategische positie en de boodschap van links in zijn algemeen.
Ik ben inmiddels geen netto ontvanger meer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef leeell het volgende:
[..]
En dat siert je, al ben je wel snel van je avatar af.
Maar desillusie en netto ontvanger heb je in ieder geval met deze meneer in gemeen
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoop dat Van Ginneken ter sprake komt
Waarom?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Jammer dat de verkiezingen niet uitgesteld zijn.
Vond dat hysterische nog wel meevallen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Werd ze ook. Voor allebei een zwakke beurt
Britse corona is sneller.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:18 schreef MC-Morgan het volgende:
Uitslagen duren wel heel lang. Even de binnenkant van de ogen bekijken.
Tot morgen.
Haha, te laat!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:18 schreef MC-Morgan het volgende:
Uitslagen duren wel heel lang. Even de binnenkant van de ogen bekijken.
Tot morgen.
Denken dat je geen proleet bent voor de grootverdieners.quote:
Dat is dus Roosendaalquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, dacht dat Rozendaal in Brabant lag
er zijn er twee pik, andere spelling.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, dacht dat Rozendaal in Brabant lag
Verdomd, niet bij stilgestaan dat Splinter niks binnenhaalt volgens de exitpoll.quote:
Ik weet nog in COR al die discussies dat er wsl helemaal geen verkiezingen zouden komen. In januari.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Jammer dat de verkiezingen niet uitgesteld zijn.
Er zijn ook mensen die idealen hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo zijn er in Rozendaal mensen die op GL stemmen? Iedereen verdient daar toch boven de Balkenendenorm?
Die heb ik gemist, goddank.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Na de toespraak met tranen van Klaver of bungelende beelden ga ik mijn bed opzoeken
CDA voelt het wel als hun verantwoordelijkheid om te regeren als ze kunnen. Dus die stappen wel in de boot. Ik denk dat D66 wel gaat eisen dat het nieuwe kabinet proactief zaken gaat oppakken. Je kan wel wachten op zo'n parlementaire enquęte, maar de conclusies kun je al raden dus daar moeten ze voortvarend mee aan de slag. Sowieso verwacht ik het woord 'visie' in de komende maanden veel te horen. Het is helemaal niet slecht voor Nederland als er verder vooruit wordt gekeken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:11 schreef capricia het volgende:
Is mijn gok.
Rozendaal, geen Roosendaal. Roosendaal is vaak erg laat.quote:
Ik weet nog vorig haar dat mensen gingen schuimbekken toen Olongren het opperde.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet nog in COR al die discussies dat er wsl helemaal geen verkiezingen zouden komen. In januari.
Ben heel blij dat ze gewoon doorgegaan zijn.
nu welquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:20 schreef Zipportal het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-van-de-verkiezingen
Rozendaal staat hier nog niet eens bij.
KUT WEBSITE.
Het kan nog. Laten we bidden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verdomd, niet bij stilgestaan dat Splinter niks binnenhaalt volgens de exitpoll.
Ja, dat zag ik ook later pasquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rozendaal, geen Roosendaal. Roosendaal is vaak erg laat.
veel te druk met dealen daar johquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rozendaal, geen Roosendaal. Roosendaal is vaak erg laat.
Uit BRabant jaquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kwam RBC daar ook niet vandaan, uit Rozendaal?
Ik mis Hermanquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit jeugdjournaal meisje kan het scherm aanraken en twijfelend cijfertjes opnoemen, maar ze mist de inhoudelijke kennis over de gemeentes en de verhalen erachter zoals een John King dat wel geweldig kan op CNN.
Vooral ook dat hij zei 4 maal de grootste en niet 4 maak gewonnen. Hij snapt het.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:21 schreef Japepk het volgende:
Mark doet dit echt heel fijn, bijna in algemeenheden duiden welke (historische) uitslagen er vanavond zijn gehaald. Tbh vond ik die sterrenonthalen normaliter ook niet zo bij hem passen.
Olongren heeft het toch maar even voor elkaar gekregen. Corona-proof verkiezingen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik weet nog vorig haar dat mensen gingen schuimbekken toen Olongren het opperde.
Van mij mag Splinter wel een zetel, op voorwaarde dat-ie bij Bij1 eraf gaat.quote:
Nog steeds ziedendquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Rutte kan het echt over niets anders hebben dan coronamaatregelen, coronamaatregelen, coronamaatregelen, coronamaatregelen. Die vent heeft een obsessie van jewelste.
Ho ho, over 2 weken weten we díe uitslag pas...quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Olongren heeft het toch maar even voor elkaar gekregen. Corona-proof verkiezingen.
36 zetels in je facequote:Op woensdag 17 maart 2021 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Rutte kan het echt over niets anders hebben dan coronamaatregelen, coronamaatregelen, coronamaatregelen, coronamaatregelen. Die vent heeft een obsessie van jewelste.
Dat Bij1 niet in de kamer komt is voor iedereen beterquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van mij mag Splinter wel een zetel, op voorwaarde dat-ie bij Bij1 eraf gaat.
+SGP?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat wel stabiel is met de peilingen is dat er ongeveer 30 zetels rechts van de VVD behaald worden met de PVV, Forum en JA21
De volgende verkiezingen zuigt JA21 de PVV en FvD leeg.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat wel stabiel is met de peilingen is dat er ongeveer 30 zetels rechts van de VVD behaald worden met de PVV, Forum en JA21
Arme vrouw stond 4 jaar terug 6 uur lang op hakken, heeft ontslag genomenquote:
PVV is op veel vlakken links.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet weer hoe veel mensen alleen maar aan zichzelf kunnen denken. Egoisten.quote:
Er speelt altijd wel iets. Stemmen kon veilig, ook getuige de opkomst, dus het is een goede zaak dat de verkiezingen door zijn gegaan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Corona heeft een veel te grote rol gespeeld.
En heel toevallig winnen ze wel, Weltschmerz en ik vertrouwen het nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Olongren heeft het toch maar even voor elkaar gekregen. Corona-proof verkiezingen.
Oh, eens.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho ho, over 2 weken weten we díe uitslag pas...
En ze wordt nog steeds gemistquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Arme vrouw stond 4 jaar terug 6 uur lang op hakken, heeft ontslag genomen
Geen partner, geen kinderen, nooit koken en ik gok dat zijn flatje ook voor hem wordt schoongemaakt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:20 schreef RipCity het volgende:
Ik wil later echt de energie van Mark Rutte hebben. Die werkt echt 19 uur per dag he.
Ik als afstuderende student voel dit als een dolksteek in de lucht iigquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:23 schreef opreis het volgende:
MIsschien dat ik redelijk negatief denk maar de sociale spanningen zijn de afgelopen jaren naar mijn idee wel wat groter geworden en hebben ook geresulteerd in rellen.
Hoe ga je er met VVD (voor de rijkere/middenklasse) + D66 (klimaat moet betaald worden) als iemand met een minimum loon met vertrouwen naar de toekomst kijken? Helemaal als Rutte blijkbaar weg kan komen met een schandaal als de toeslagen affaire.
Eens, maar mensen stemmen vooral vanwege de immigratiestandpunten op de PVV, en daar zijn ze toch wel vrij rechtsquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En heel toevallig winnen ze wel, Weltschmerz en ik vertrouwen het niet
Mensen die VVD stemmen denken enkel aan zichzelf? Dat zou ik eerder zoeken bij de stemmers van DENK, FvD, PVV en alle partijen die van alle maatregelen af willen omdat ze er geen zin meer in hebben en ouderen kunnen de bloedpest krijgenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet weer hoe veel mensen alleen maar aan zichzelf kunnen denken. Egoisten.
Er wordt hem een vraag gesteld over corona en jij vindt het raar dat hij daar antwoord op geeft?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb maandag om 18.30 uur gestemd, waarbij we de stembureau leden nog net niet wakker moesten maken...quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, eens.
Maar we hebben het wel gedaan. Verkiezingen tijdens een pandemie. Dat heeft Olongren toch maar even mogelijk gemaakt.
Twitter staat al vol met fraude roepersquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:25 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Ik wacht af op alle rechtzaken. Forum had minstens 50 zetels moeten hebben.
De kiezer heeft gesproken idd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:24 schreef Bluedisplay het volgende:
De toeslagenaffaire is inmiddels ook wel uitgekauwd als je het mij vraagt
Dat kleeft ook gewoon aan alles en iedereen, dat valt niet alleen op Rutte af te schuivenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:24 schreef Bluedisplay het volgende:
Nee hij stond zaterdag nog zijn trappenhuis te boenen en te zuigen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen partner, geen kinderen, nooit koken en ik gok dat zijn flatje ook voor hem wordt schoongemaakt.
Qua was zal het ook allemaal wel meevallen want pakken en overhemden kunnen naar de stomerij, dus de rest zal de huishoudster dan wel doen.
En ondertussen heeft zijn minister van Financiën wekenlang lopen doen alsof het CDA niet al jaren in de regering zit.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:24 schreef Japepk het volgende:
''Ik en de partijen in dit kabinet die straks ook in een nieuw kabinet zullen zitten''. Rutte is alvast aan het formeren
Ik ben de beroerdste niet, ze mag ook best op sneakers staan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is de tragische conclusie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:25 schreef Breekfast het volgende:
Een groot deel van de Nederlanders heeft schijt aan de slachtoffers van de toeslagenaffaire, dat blijkt maar weer.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet weer hoe veel mensen alleen maar aan zichzelf kunnen denken. Egoisten.
VVD komt prima op voor de achterban. Alleen die achterban heeft het al goed. Ik vraag me af wie er op komt voor de minima die het nu dus nog zwaarder gaan krijgen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die VVD stemmen denken enkel aan zichzelf? Dat zou ik eerder zoeken bij de stemmers van DENK, FvD, PVV en alle partijen die van alle maatregelen af willen omdat ze er geen zin meer in hebben en ouderen kunnen de bloedpest krijgen
Is dat moeilijk dan?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De NOS constateerde het zelf in het begin van de avond al, het leeft onder de gemiddelde Nederlander gewoon een stuk minder dan men in Den Haag en Hilversum denkt?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:24 schreef Bluedisplay het volgende:
Probeer het eensquote:
FRAUD! RIGGED! STOP THE COUNT!!quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:25 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Ik wacht af op alle rechtzaken. Forum had minstens 50 zetels moeten hebben.
Stop the count? Laat ze in godsnaam eens beginnen met tellenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
FRAUD! RIGGED! STOP THE COUNT!!
In de lucht?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als afstuderende student voel dit als een dolksteek in de lucht iig
Het is uberhaupt wel treurig dat er na al die racistische stuiptrekkingen nog steeds zoveel mensen op die partij stemmen dat ze er 8 zetels mee halen...quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:26 schreef Mikeytt het volgende:
"Baudet vorige verkiezing grootste, nu 8 zetels, riekt naar fraude minimaal 20 zetels!! rechtzaken gaan de corruptie onmaskeren!!!"![]()
![]()
Oh wow, dat verbaast me van iemand die vrij onhandig een geknoeide beker koffie stond weg te dweilen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee hij stond zaterdag nog zijn trappenhuis te boenen en te zuigen.
Idem, speelde echt totaal nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De NOS constateerde het zelf in het begin van de avond al, het leeft onder de gemiddelde Nederlander gewoon een stuk minder dan men in Den Haag en Hilversum denkt?
Ik hoor er in mijn omgeving ook niemand over, niet privé, niet op het werk.
Jup, je kunt je afvragen wat dat zegt over de gemiddelde Nederlander.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De NOS constateerde het zelf in het begin van de avond al, het leeft onder de gemiddelde Nederlander gewoon een stuk minder dan men in Den Haag en Hilversum denkt?
Ik hoor er in mijn omgeving ook niemand over, niet privé, niet op het werk.
Eerst nog maar eens afstuderen johquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als afstuderende student voel dit als een dolksteek in de lucht iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |