abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198554354
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Klopt... nog 100 andere ziektes. Maar ook corona en dat is nu actueel
Niks flut dit te constateren... of je wil perse niet weten dat ook gezonde mensen zwaar ziek kunnen worden
Kanker is nog steeds actueel. Obesitas is actueler dan ooit. Toch worden daar bijna geen maatregelen voor genomen. Het staat totaal niet in proportie. Doe maar een obesitas paspoort: dikke mensen mogen niet meer de McDonalds in. Kijken hoe het halve land op z'n kop staat. Maar met corona kan het wel...

quote:
Die kans is er zeer zeker wel, veel minder dan ouderen, maar wat jij doet is bagatelliseren, de kop in het zand steken wbt de risico's voor wat we zien als gezonde mensen.
Nee wat jij doet is overdrijven.

quote:
Ja... als 60plussers en minder gezonde mensen gevaccineerd zijn dan is het al heel wat beter, maar dan rest nog dat vaccins niet 100 % veilig zijn en men niet weet hoe lang het werkt.
Daarom moet iedereen afweerstoffen hebben en zo lang dat te weinig is ... moet men maatregelen nemen, lockdowns, afstand houden, mondkapjes
Het gaat om het wegdringen van het virus en dat kan niet als veel mensen doorgaan met zichzelf en anderen besmetten Zij maken het voor iedereen onveilig,
Dat gaat juist wel als iedereen elkaar besmet. Afweerstoffen krijg je maar op twee manieren: het virus krijgen, of je laten vaccineren. Gezonde mensen door met het normale leven en elkaar besmetten, zwakkeren vaccineren en zoveel mogelijk thuisblijven.
Facts don't care about your feelings
pi_198554695
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:19 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Kanker is nog steeds actueel. Obesitas is actueler dan ooit. Toch worden daar bijna geen maatregelen voor genomen. Het staat totaal niet in proportie. Doe maar een obesitas paspoort: dikke mensen mogen niet meer de McDonalds in. Kijken hoe het halve land op z'n kop staat. Maar met corona kan het wel...
Zwaarlijvigheid is geen besmettelijke ziekte.
pi_198554731
quote:

Dat gaat juist wel als iedereen elkaar besmet. Afweerstoffen krijg je maar op twee manieren: het virus krijgen, of je laten vaccineren. Gezonde mensen door met het normale leven en elkaar besmetten, zwakkeren vaccineren en zoveel mogelijk thuisblijven.
Mensen die gezond zijn, medisch gezien, voor eigen gevoel, kunnen ook zwaar getroffen worden.
Het idee van gezond = bestand tegen corona, klopt niet. Dat is wishfulthinking
Ook de voor het oog gezonde mensen moeten zich laten vaccineren en de maatregelen nemen.
En veel mensen kunnen om redenen niet thuisblijven...en met een politiek van veel besmetten voor afweerstoffen moeten zij dus toch kiezen zich te bewegen tussen die onveilige mensen waar men volop het virus verspreidt, zoals FvD wil. Wat eigenlijk strontegoistisch is van hun
pi_198555037
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zwaarlijvigheid is geen besmettelijke ziekte.
Jawel, hoe meer mensen dik worden, des te meer het geaccepteerd wordt. En waarom zijn alleen besmettelijke ziektes van belang dan?

quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mensen die gezond zijn, medisch gezien, voor eigen gevoel, kunnen ook zwaar getroffen worden.
Het idee van gezond = bestand tegen corona, klopt niet. Dat is wishfulthinking
Ook de voor het oog gezonde mensen moeten zich laten vaccineren en de maatregelen nemen.
Natuurlijk ben je niet bestand tegen corona als je gezond bent, net als je ook niet bestand bent tegen kanker, of diabetes... maar gezond zijn (en jong zijn) vergroot je overlevingskansen wel. Aanzienlijk zelfs, bij virussen als influenza en corona.

quote:
En veel mensen kunnen om redenen niet thuisblijven...en met een politiek van veel besmetten voor afweerstoffen moeten zij dus toch kiezen zich te bewegen tussen die onveilige mensen waar men volop het virus verspreidt, zoals FvD wil. Wat eigenlijk strontegoistisch is van hun
Nee het is strontegoistisch van dat kleine groepje mensen dat iedereen zich maar moet aanpassen aan hun. Houd afstand, zet je masker op (of twee) en ga alleen op pad als het strikt noodzakelijk is. Kans dat je corona krijgt is dan nihil, zeker als je een degelijk masker draagt. Maar ja, blijkbaar is dat teveel gevraagd dus sluit kinderen maar een jaar op en verbied mensen om naar buiten te gaan na 21:00 :Z

[ Bericht 60% gewijzigd door YoshiBignose op 17-03-2021 20:54:30 ]
pi_198560884
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee het is strontegoistisch van dat kleine groepje mensen dat iedereen zich maar moet aanpassen aan hun.
Precies FvD is een klein strontegoistisch groepje., die de samenleving onveilig maakt door covidbesmettingen te promoten.
Je weet toch dat de meerderheid van de bevolking strenge coronamaatregels will
10 tot 14 miljoen. Dat is geen klein groepje.
  woensdag 17 maart 2021 @ 23:48:10 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198561617
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:46 schreef YoshiBignose het volgende:

Nee het is strontegoistisch van dat kleine groepje mensen dat iedereen zich maar moet aanpassen aan hun.
Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren, dat zijn er zo'n 10 miljoen, komt 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht na een coronabesmetting.

Over hoeveel mensen hebben we het dan? Kan de zorg dat aan bij ongecontroleerde verspreiding? Wat kost dat de maatschappij? En dan hebben we het alleen over (relatief) jonge en gezonde mensen en vergeten we voor het gemak even de ouderen en/of kwetsbaren.
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 01:06:31 #57
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198562825
quote:
Joh. Hoe zou dat nou komen? :')
pi_198564986
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:19 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Precies FvD is een klein strontegoistisch groepje., die de samenleving onveilig maakt door covidbesmettingen te promoten.
Je weet toch dat de meerderheid van de bevolking strenge coronamaatregels will
10 tot 14 miljoen. Dat is geen klein groepje.
Ik weet niet namens welke mensen die 10 tot 14 miljoen spreken maar dat slaat nergens op. Als ik in m'n eigen omgeving kijk zijn de meeste mensen er klaar mee of houden zich niet strikt aan alle regels. En dan heb ik het niet over 18 jarigen ofzo. Ik was van het weekend bij twee bejaarden langs en die schudde zelfs m'n hand. Nou was dat toevallig wel in Hoorn, waar nu zo'n beetje de grootste corona haard is dus dat kan een reden hebben :')

quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren, dat zijn er zo'n 10 miljoen, komt 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht na een coronabesmetting.

Over hoeveel mensen hebben we het dan? Kan de zorg dat aan bij ongecontroleerde verspreiding? Wat kost dat de maatschappij? En dan hebben we het alleen over (relatief) jonge en gezonde mensen en vergeten we voor het gemak even de ouderen en/of kwetsbaren.
Ik zeg ook niet dat er totaal geen maatregelen nodig waren, maar we zijn nu een jaar verder hé en veel mensen hebben corona al gehad of het lichaam heeft er nauwelijks op gereageerd. Vorig jaar februari toen het nieuws over corona begon (en het RIVM nog zei dit is niets bijzonders) had ik allang een gasmasker, doos FFP3 maskers en noodvoer gekocht. Heb genoeg boeken en films gezien om te weten dat bij een ernstig virus we complete chaos gaan krijgen en dan zorg ik wel voor dat ik me beter voorbereid dan de rest. Maar.... na een paar weken was al duidelijk dat het ging om een wat ergere variant van de griep dus toen had het beleid allang aangepast kunnen worden.

quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 01:06 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Joh. Hoe zou dat nou komen? :')
Ik ben maar een simpel mens. Leg me het eens uit... misschien leer ik nog een keer wat hier.
pi_198565210
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:31 schreef YoshiBignose het volgende:

Ik ben maar een simpel mens. Leg me het eens uit... misschien leer ik nog een keer wat hier.
Kanker en obesitas zijn niet besmettelijk, slimmerd.

Toch bijzonder dat dat nog steeds moet worden uitgelegd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198565905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kanker en obesitas zijn niet besmettelijk, slimmerd.

Toch bijzonder dat dat nog steeds moet worden uitgelegd.
Wat maakt het uit dat een ziekte besmettelijk is? Dus buikgriep, influenza en legionella zijn erger dan kanker of obesitas in jouw ogen?
pi_198565984
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:29 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat een ziekte besmettelijk is? Dus buikgriep, influenza en legionella zijn erger dan kanker of obesitas in jouw ogen?
Kom op, doe een beetje je best. Corona is niet alleen (zeer) besmettelijk, mensen belanden er ook in grote getale door in het ziekenhuis.

En anderhalve meter afstand houden van kankerpatiënten en dikke mensen maakt geen enkel verschil voor de verspreiding van deze aandoeningen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198566099
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kom op, doe een beetje je best. Corona is niet alleen (zeer) besmettelijk, mensen belanden er ook in grote getale door in het ziekenhuis.

En anderhalve meter afstand houden van kankerpatiënten en dikke mensen maakt geen enkel verschil voor de verspreiding van deze aandoeningen.
Welk punt probeer je nou te maken? Zijn argument was dat gezonde mensen ook corona kunnen krijgen... en dat klopt. Maar gezonde mensen kunnen heel veel ziektes en aandoeningen krijgen. Je accepteert dat omdat de kans klein is. Net als dikke mensen accepteren dat ze eerder dood kunnen gaan door overgewicht. Waarom moet dat bij corona zoveel anders zijn? Ik accepteer dat ik dood kan gaan aan corona of ernstig ziek kan worden als ik naar de statistieken kijk. Wil je dat niet riskeren dan kun je daar maatregelen tegen nemen (mondkap, quarantaine, vaccinatie) simpel zat en niets egoïstisch aan.

Als we het over egoïsme gaan hebben kan ik diezelfde argumenten ook gebruiken voor rokers, zuiplappen en dikzakken. Die zorgen ook dat het drukker is in ziekenhuizen, terwijl die tijd besteed kan worden aan onschuldige kindertjes met hartafwijkingen.
  donderdag 18 maart 2021 @ 09:45:16 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198566133
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:31 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er totaal geen maatregelen nodig waren, maar we zijn nu een jaar verder hé en veel mensen hebben corona al gehad of het lichaam heeft er nauwelijks op gereageerd. Vorig jaar februari toen het nieuws over corona begon (en het RIVM nog zei dit is niets bijzonders) had ik allang een gasmasker, doos FFP3 maskers en noodvoer gekocht. Heb genoeg boeken en films gezien om te weten dat bij een ernstig virus we complete chaos gaan krijgen en dan zorg ik wel voor dat ik me beter voorbereid dan de rest. Maar.... na een paar weken was al duidelijk dat het ging om een wat ergere variant van de griep dus toen had het beleid allang aangepast kunnen worden.
En nu concreet?
Huilen dan.
pi_198566654
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:42 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Welk punt probeer je nou te maken? Zijn argument was dat gezonde mensen ook corona kunnen krijgen... en dat klopt. Maar gezonde mensen kunnen heel veel ziektes en aandoeningen krijgen. Je accepteert dat omdat de kans klein is. Net als dikke mensen accepteren dat ze eerder dood kunnen gaan door overgewicht. Waarom moet dat bij corona zoveel anders zijn? Ik accepteer dat ik dood kan gaan aan corona of ernstig ziek kan worden als ik naar de statistieken kijk. Wil je dat niet riskeren dan kun je daar maatregelen tegen nemen (mondkap, quarantaine, vaccinatie) simpel zat en niets egoïstisch aan.

Als we het over egoïsme gaan hebben kan ik diezelfde argumenten ook gebruiken voor rokers, zuiplappen en dikzakken. Die zorgen ook dat het drukker is in ziekenhuizen, terwijl die tijd besteed kan worden aan onschuldige kindertjes met hartafwijkingen.
Tegen kanker doen we ook van alles, bijvoorbeeld anti-rook maatregelen en campagnes, de strijd tegen fijnstof en regulering tegen kankerverwekkende stoffen als asbest.
pi_198566977
Theo Hiddema stemde op Freek Jansen
twitter

Freek Jansen, die in reactie op racistische apps juist de klokkenluiders uit de JFVD zette
Freek Jansen, die de holocaust relativeert en in toespraken refereert aan de omvolkingstheorie en clown world
Freek Jansen, die het etentje van Baudet met Jared Taylor regelde

Theo Hiddema, die vond dat zijn reputatie werd geschonden door degenen die racistische appjes verstuurden
Theo Hiddema, die door Jansen werd voorgelogen bij de aanstelling van Ruben Hermse als fractiemedewerker
Theo Hiddema, die genoeg had van racistische drek

Hoeveel zou Theo betaald krijgen als bliksemafleider?
pi_198567021
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Theo Hiddema stemde op Freek Jansen
[ twitter ]

Freek Jansen, die in reactie op racistische apps juist de klokkenluiders uit de JFVD zette
Freek Jansen, die de holocaust relativeert en in toespraken refereert aan de omvolkingstheorie en clown world

Theo Hiddema, die vond dat zijn reputatie werd geschonden door degenen die racistische appjes verstuurden
Theo Hiddema, die door Jansen werd voorgelogen bij de aanstelling van Ruben Hermse als fractiemedewerker
Theo Hiddema, die genoeg had van racistische drek

Hoeveel zou Theo betaald krijgen als bliksemafleider?
Zou me niks verbazen als iemand anders het Twitter account van Hiddema gebruikt in zijn naam.

Overigens gaat dit wel 4 jaar lang een topshow worden met allerlei in en extern gedoe bij het FvD. Nu al genieten :7
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  donderdag 18 maart 2021 @ 14:57:25 #67
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_198571188
Zodra de coronacrisis voorbij is, heeft FvD geen bestaansrecht meer.
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:01:50 #68
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198571292
Baudet wil regeren! De idioot denkt dat 5% verdwaasde Nederlanders voldoende is om serieus genomen te worden. Het blijft een vermakelijke clown. "We dachten zelfs dat we 76 zetels gingen halen. Je hoopt natuurlijk altijd op meer."

Thierry zijn uitkering is weer een poosje veiliggesteld, veel meer niet.
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:08:43 #69
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198572560
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:57 schreef Subw00fer het volgende:
Zodra de coronacrisis voorbij is, heeft FvD geen bestaansrecht meer.
Nederlanders zijn schofterig genoeg om die stelling te logenstraffen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198592062
quote:
Met deze mannen (en één vrouw) gaat Thierry Baudet de Tweede Kamer in

[...]

De meest controversiële nieuwkomer in de Kamer is de nummer zeven, Frederik (Freek) Jansen, voorzitter van de jongerenafdeling van Forum. Bij de grote partijruzie in de herfst vormden antisemitische en nazi-uitlatingen in de appgroepen van de jongeren de steen des aanstoots. Van Baudet werd geëist dat hij afstand nam van Jansen, maar dat weigerde hij. In februari onthulde Elsevier nieuwe racistische en homofobe appjes, ditmaal van Baudet zelf en andere kandidaat-Kamerleden, zoals ook nummer zes Gideon van Meijeren. [...]

Hekkensluiter nummer acht is partij-ideoloog Pepijn van Houwelingen. [...] NRC onthulde in 2016 dat hij onder het pseudoniem Vossius in 2010 een essayistisch boek schreef. Daarin keert de hoofdpersoon zich vol walging af van de verzwakte EU, en spreekt bewonderend over het derde rijk van Hitler omdat het – ‘hoe grotesk ook’ – veel vitaliteit en kracht losmaakte. Van Houwelingen zelf noemde het een ‘ideeënroman’, waarin hij ‘de grenzen van het toelaatbare’ onderzocht.
Mein Kampf was in feite ook een ideeënroman. Benieuwd op welke manieren deze onbekommerde mensenkinderen de grenzen van het toelaatbare de komende vier jaar nog meer gaan onderzoeken.
pi_198629851
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:42 schreef spinazieruiker het volgende:[quote]
aan de omvolkingstheorie
En wat is precies het probleem daarmee? Er is toch duidelijk sprake van omvolking in alle westerse landen....

quote:
En wat is er dan met Jared Taylor? Hij is niet eens blanke supremacist...
pi_198631303
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 09:07 schreef BookFreak het volgende:

En wat is er dan met Jared Taylor? Hij is niet eens blanke supremacist...
Niet ?
Wikipedia vind van wel
quote:
Samuel Jared Taylor (Kobe, 15 september 1951) is een Amerikaans publicist en activist van extreemrechtse signatuur, die opvattingen over raszuiverheid en vrijwillige segregatie van rassen propageert.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jared_Taylor
pi_198631879
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Niet ?
Wikipedia vind van wel
[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jared_Taylor
Ik ken zn werk redelijk goed. Hij is zegt dat bevolkingsgroepen van elkaar verschillen en dat het beste is dat ze hun eigen territorium hebben en over hun eigen mensen moeten gaan. Dus geen domineren of koloniseren. Wat is het probleem?
pi_198631881
Baudet is tegen vaccinatie voor zijn persoontje, maar is FvD tegen het vaccinatiebeleid van de overheid ?
Is het partijstandpunt dat het helemaal fout is en moet worden afgeschaft of keurt men onderdelen niet goed?
pi_198631897
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:41 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ik ken zn werk redelijk goed. Hij is zegt dat bevolkingsgroepen van elkaar verschillen en dat het beste is dat ze hun eigen territorium hebben en over hun eigen mensen moeten gaan. Dus geen domineren of koloniseren. Wat is het probleem?
Het probleem zou kunnen zijn dat jij het eens bent met zijn racisme.
pi_198631963
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het probleem zou kunnen zijn dat jij het eens bent met zijn racisme.
Vertel, wijs maar het racisme aan. Doe je best.
  maandag 22 maart 2021 @ 11:51:58 #77
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198632005
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:48 schreef BookFreak het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:41 schreef BookFreak het volgende:
Hij is zegt dat bevolkingsgroepen van elkaar verschillen en dat het beste is dat ze hun eigen territorium hebben en over hun eigen mensen moeten gaan.
Bingo.
Antifa
pi_198632029
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:51 schreef VoMy het volgende:
Bingo.
Hmmm....ik kan toch echt hier nergens vinden waar andere bevolkingsgroepen slechter behandeld worden dan anderen.
  maandag 22 maart 2021 @ 11:55:23 #79
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198632037
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:54 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Hmmm....ik kan toch echt hier nergens vinden waar andere bevolkingsgroepen slechter behandeld worden dan anderen.
Wat jij zegt is ook niet hetzelfde als racisme. Dat jij het niet herkent, wil niet zeggen dat het er niet is.
Antifa
pi_198632050
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:55 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat jij zegt is ook niet hetzelfde als racisme. Dat jij het niet herkent, wil niet zeggen dat het er niet is.
Nou vertel eens, waar is het probleem, help ons even.
  maandag 22 maart 2021 @ 12:05:33 #81
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198632188
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:56 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Nou vertel eens, waar is het probleem, help ons even.
Ja, je kunt leuk uit de hoogte doen, maar het de zin die je net neerpende is overduidelijk op racistische leest gestoeld. Je wil het niet zien, dus ik kan zeggen wat ik wil, maar aangezien je met oogkleppen op je kop in het zand hebt gestoken, ben je verspilde moeite.
Help jezelf.
Antifa
pi_198632198
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja, je kunt leuk uit de hoogte doen, maar het de zin die je net neerpende is overduidelijk op racistische leest gestoeld. Je wil het niet zien, dus ik kan zeggen wat ik wil, maar aangezien je met oogkleppen op je kop in het zand hebt gestoken, ben je verspilde moeite.
Help jezelf.
Precies, heel slim heb je je eruit geluld. Daaag.
  maandag 22 maart 2021 @ 12:11:26 #83
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198632273
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:06 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Precies, heel slim heb je je eruit geluld. Daaag.
:') Waarom racisten altijd denken dat iedereen wel even voor ze aan de slag gaat zodat zij het vervolgens kunnen negeren :')
Antifa
pi_198632313
Hey, dit topic bestaat nog steeds! Zijn jullie al klaar voor de zeer zwaar fascistoïde partij die zij aan zij met de mensen is tegen het fascistische regime dat alle opstanden meedogenloos neerslaat overal?
Eens kijken
pi_198632432
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:48 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Jij wil van niks weten. De onschuld spelen.
pi_198632468
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij wil van niks weten. De onschuld spelen.
Is dat alles wat je in huis hebt? Kom nou eens met bewijzen joh, wees een man. Beetje beweringen roepen zonder bewijzen is flauw en laf. Kom met bewijzen of zwijg.
  maandag 22 maart 2021 @ 12:28:46 #87
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198632509
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:24 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Is dat alles wat je in huis hebt? Kom nou eens met bewijzen joh, wees een man. Beetje beweringen roepen zonder bewijzen is flauw en laf. Kom met bewijzen of zwijg.
Je hebt zelf de bewijzen aangedragen.
Antifa
pi_198632540
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:28 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je hebt zelf de bewijzen aangedragen.
Met jou was ik al klaar, dont waste my time.
pi_198632561
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:24 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Voorstander zijn dat mensen in de westerse samenleving naar ras gescheiden moeten wonen, zo min mogelijk relaties aangaan met niet van het eigen ras , is racisme.
Vind jij dat dus niet racisme ?
pi_198632607
Jullie zijn af en toe echt lachwekkend.
Eens kijken
  maandag 22 maart 2021 @ 12:37:51 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198632625
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 09:07 schreef BookFreak het volgende:

[..]

En wat is precies het probleem daarmee? Er is toch duidelijk sprake van omvolking in alle westerse landen....
Ja, is er sprake van een vooropgezet plan van de (linkse?) elite om moslims binnen te halen met als doel de vernietiging van de Europese beschaving of cultuur?
Huilen dan.
  Redactie Sport maandag 22 maart 2021 @ 12:46:21 #92
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198632712
"Leugenachtig" en "wereldvreemd" zijn inderdaad betere vernoemingen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198632990
quote:
7s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, is er sprake van een vooropgezet plan van de (linkse?) elite om moslims binnen te halen met als doel de vernietiging van de Europese beschaving of cultuur?
Van vooropgezette plannen kun je niet spreken, doorslaan in dergelijke complottheorieën is oprecht een beetje eng naar mijn mening. Maar er zijn wel bepaalde (regressief linkse) tendensen te merken, dat moet ook zeker kunnen worden benadrukt.
  maandag 22 maart 2021 @ 13:15:48 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198633033
Maar gelukkig hebben we jou nog om dat te benadrukken.
Huilen dan.
pi_198633647
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Voorstander zijn dat mensen in de westerse samenleving naar ras gescheiden moeten wonen, zo min mogelijk relaties aangaan met niet van het eigen ras , is racisme.
Vind jij dat dus niet racisme ?
Is dit het BIJ1 topic?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198633674
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is dit het BIJ1 topic?
Nee.
pi_198634068
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is dit het BIJ1 topic?
FvD topic. Het onderwerp is Jared Taylor, die met Baudet en Janssen dineerde en de bewering is nu dat de man geen racist is.
pi_198634091
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

FvD topic. Het onderwerp is Jared Taylor, die met Baudet en Janssen dineerde en de bewering is nu dat de man geen racist is.
Het is blijkbaar verboden om Jared Taylor te verdedigen hier aangezien mijn comments constant verwijderd worden.
pi_198634223
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik probeer het nog maar eens. Is nigeria niet van de nigerianen? Is het niet gewoon logisch dat nigerianen niet-nigerianen weren van bv een nigeriaans paspoort?
  maandag 22 maart 2021 @ 14:56:24 #100
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198634331
quote:
7s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:54 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Feit is dat er nu al talloze bevolkingsgroepen hier wonen en leven. Die gaan niet meer weg.
Het heeft ook helemaal geen donder te maken met de uitspraak van Jared Taylor, dus ga er maar verder niet op in. Deze man komt met een duidelijke aanwijzing dat Taylor een racist is, ontkent het vervolgens, en vervormd het om de boel nog te redden daarna in deze bespottelijke vraag - die niets te maken heeft met wat Taylor zei.
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')