et een heerlijke doodgekookte saus, die op smaak gemaakt is met een bouillonblokje.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
yess eindelijk een keer Pasta op het Menu
Hebben ze ooit eens een aardappeltje geschild?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ja met een dunschiller. je zou maar stukje te weinig hebbenquote:Op maandag 15 maart 2021 18:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben ze ooit eens een aardappeltje geschild?
Staat nog op een eettafel.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoest met de Taart afgelopen ??
Julie gemaakt voor dr kid die heute verjaard
Heeft die eigenlijk al eens iets anders gemaakt dan pastasaus. Ik was al over het hek gekropen om eens iets anders te eten halen. Spillie zou het toen in belgie al lang gedaan hebben.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Heb ik die ene keer gemist, misschien wel 2 x.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja met een dunschiller. je zou maar stukje te weinig hebben
Stoort me ook enorm dat geslof !quote:Op maandag 15 maart 2021 18:16 schreef Krambo het volgende:
Slof, slof, Nick til je voeten eens op als je loopt
De aardappels waren voor de fameuze spinaziestampot,quote:Op maandag 15 maart 2021 18:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb ik die ene keer gemist, misschien wel 2 x.
Zelfs met dunschiller hielden ze niks over van de aardappelsquote:Op maandag 15 maart 2021 18:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja met een dunschiller. je zou maar stukje te weinig hebben
Kan ze niemand meer treiteren. Ze kan nog een pot zout door de spagettie saus gooien als geintjequote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:22 schreef spapaars het volgende:
Matt vertelt thuis een sterk verhaal van ongeveer 15.000 euro, en niemand gelooft hem meer.
Ze gaan na het eten zingen en hem aansnijden.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Febo mag de Taart ff in Beeld
leuk voor kiendje van Julie
toch iets ..
oh nog redelijk goed gelukt zo op afstandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel spijtig dat ze haar kiendje gaan aansnijden...quote:Op maandag 15 maart 2021 18:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze gaan na het eten zingen en hem aansnijden.
Als Vlaming spreek ik wel een woordje Frans hoor.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:26 schreef greysbones het volgende:
toch heel apart een half land dat frans spreekt.. half vlaams en van die helft weer de helft die beide spreekt
dan hoor jij bij de helft van de helftquote:Op maandag 15 maart 2021 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Vlaming spreek ik wel een woordje Frans hoor.
Komt omdat ik een Waalse stiefmoeder had vanaf mijn 11e jaar
Uw verhoudingen kloppen volledig niet. Vlamingen spreken vlaams en kunnen minstens basis frans. Walen spreken frans en euh... nog iets. Let op: gevoelig onderwerpje bij ons.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:26 schreef greysbones het volgende:
toch heel apart een half land dat frans spreekt.. half vlaams en van die helft weer de helft die beide spreekt
Het is net alsof dat land door een europese taalgrens loopt johquote:Op maandag 15 maart 2021 18:26 schreef greysbones het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
Hadden jullie trouwens meegekregen dat Hassan vanmorgen gevangen is?
[ afbeelding ]Zit nu bij in de saus van Nick, maar Naomi mag dat als vegan niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
excuze moi.. maar Liese en Naomi lijken niet veel Frans te kennen.. evenals Nickquote:Op maandag 15 maart 2021 18:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Uw verhoudingen kloppen volledig niet. Vlamingen spreken vlaams en kunnen minstens basis frans. Walen spreken frans en euh... nog iets. Let op: gevoelig onderwerpje bij ons.
Zwijg over die kutwalenquote:Op maandag 15 maart 2021 18:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Uw verhoudingen kloppen volledig niet. Vlamingen spreken vlaams en kunnen minstens basis frans. Walen spreken frans en euh... nog iets. Let op: gevoelig onderwerpje bij ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]ja das lkkr weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij bedenken ut
en insta gaat kwisseh dr mee![]()
Ze doen ook alsof he? Die Belgen die geen hollands WILLEN spreken.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:26 schreef greysbones het volgende:
dat zijn toch de fransen die weigeren engels te pratenquote:Op maandag 15 maart 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doen ook alsof he? Die Belgen die geen hollands WILLEN spreken.
Amai en waarom moetn wieder hollands klapn?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je ook een punt. Als ik in Nederland kom (en is geregeld buiten corona), spreek ik nederlands, en niet Nick zijn dialect.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:31 schreef Silves het volgende:
Weer die lamme saus van nicka tiet...weet ook geen andere saus te verzinnen, een taco erbij en het is chilli, ja geen fantasie en creativiteit.
Omdat dit een echte taal is, geen dialect, zodat iedereen in belgie en in nederland het kan verstaan, die tiet doet niet eens zijn best om zich verstaanbaar te maken.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Amai en waarom moetn wieder hollands klapn?
was grapjequote:Op maandag 15 maart 2021 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sommge bewoners bevestigen dat ze 50k geboden kregen?
Da's het spel zou Nick moeten zeggen.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:33 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wel beetje fout,
dat iemand pas na 35 dagen het huis in komt, en 2 weken later al weer vertrekt, en 15.000 euro uit de pot steelt.
Tzal dinsdag zijn vrees ik.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:34 schreef Benny het volgende:
Ik heb het idee dat we vanavond na de tv uitzending duidelijkheid in het huis krijgen... Dat dan het testament wordt afgespeeld ofzo, alsof de nominatieuitslag bekend wordt gemaakt
met 15 k kann hij veel veel kleder kopenquote:Op maandag 15 maart 2021 18:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek vnd het raar dat Matt zn spullen er nog liggen
BB heeft al gecliffhangert op socialquote:Op maandag 15 maart 2021 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tzal dinsdag zijn vrees ik.
Vanavond Huismeester spel en dat quizje
ik ben piepend meisjequote:Op maandag 15 maart 2021 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
als hij 15duizend heeft gehad
kunnen we nu niet meer boven de 85 komen
Mies over de geld pot
..
. vanaaf gaan ze Geldwolven spelen
ipv weerwolf
en de Cos is de Hexs
weekendje naar de Hoeren en tis opquote:Op maandag 15 maart 2021 18:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
met 15 k kann hij veel veel kleder kopen
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een andere dingetje kan ook zijn dat Matt toevallig bij die opdracht zeer slecht nieuws had gekregen van thuisfront en onmiddelijk huis had verlaten zonder afscheid, zonder koffer.
Kan ook eens binden met een simpel aardappeltje. "Een pakske poeder" is voor hem gemakkelijkere als would-be chef.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat hij overal teveel water in kiept en dan weer moet binden.
Hoe zag ie eruit?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:38 schreef Krambo het volgende:
[..]hij heeft nog zeker een half uur na het verlaten van de DBK in de tuin gezeten
hij schijn daarna weer naar de DBK te zijn geroepen..quote:Op maandag 15 maart 2021 18:38 schreef Krambo het volgende:
[..]hij heeft nog zeker een half uur na het verlaten van de DBK in de tuin gezeten
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
weekendje naar de Hoeren en tis op
Kom op zeg, die hele fam, schrijft zich in voor alle tv programma,s , 2x gelukt, de zielige kaart getrokken en verloren, gewoon geld gekozen, en terug op de zolder, wachtend op een nieuwe spelshow..quote:Op maandag 15 maart 2021 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een andere dingetje kan ook zijn dat Matt toevallig bij die opdracht zeer slecht nieuws had gekregen van thuisfront en onmiddelijk huis had verlaten zonder afscheid, zonder koffer.
Niemand weet waar die nu uithangt. Alleen zijn kledij is nog in huis, inclusief warme jas.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:39 schreef Kinga het volgende:
Ik val net in. Mogen ze niet praten over waar Matt uithangt?
Jawel maar ze weten niet zeker of hij definitief weg is met 15.000 euroquote:Op maandag 15 maart 2021 18:39 schreef Kinga het volgende:
Ik had vorige week het gevoel dat er een twist kwam , niet dusquote:Op maandag 15 maart 2021 18:34 schreef Benny het volgende:
Ik heb het idee dat we vanavond na de tv uitzending duidelijkheid in het huis krijgen... Dat dan het testament wordt afgespeeld ofzo, alsof de nominatieuitslag bekend wordt gemaakt
geen idee .quote:Op maandag 15 maart 2021 18:39 schreef Kinga het volgende:
Helemaal gelijk type maar eens de naam van zijn moeder in op Google. Crowdfund actie voor een nieuwe badkamer, iets met zijn zusje en bakken enz.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Kom op zeg, die hele fam, schrijft zich in voor alle tv programma,s , 2x gelukt, de zielige kaart getrokken en verloren, gewoon geld gekozen, en terug op de zolder, wachtend op een nieuwe spelshow..
Die moeder zat in Hart in Aktie ookquote:Op maandag 15 maart 2021 18:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk type maar eens de naam van zijn moeder in op Google. Crowdfund actie voor een nieuwe badkamer, iets met zijn zusje en bakken enz.
je ben ook gepupelquote:Op maandag 15 maart 2021 18:42 schreef Jockari het volgende:
Huh ? Liese heeft veel bouwgronden (gekregen ???) zegt ze. Inderdaad het gepeupel doet aan dit programma mee. Verdienen zoals daarstraks gezegd allemaal dat ze op 2 maanden of 4 DJ-beurten evenveel als Matt zou hebben meegenomen. Niet mijn loon toch.
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:44 schreef Silves het volgende:
En die belgen, moeten steeds de nederlanders corrigeren op het taaltje, vooral die naomi...toetje...neeeee dessert, alles moet in dat veganstraatje passen...dammn ik ben bijna op het punt, dat ik voor Jill ga, als ze tegenover een belg staat.
Er staat niet echt bij dat het vanavond op TV komt.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:44 schreef Silves het volgende:
En die belgen, moeten steeds de nederlanders corrigeren op het taaltje, vooral die naomi...toetje...neeeee dessert, alles moet in dat veganstraatje passen...dammn ik ben bijna op het punt, dat ik voor Jill ga, als ze tegenover een belg staat.
vanmiddag stond dat er wel degelijk.. kijk vanavond naar de uitzending om... geen idee meer precies wat er toen volgdequote:Op maandag 15 maart 2021 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er staat niet echt bij dat het vanavond op TV komt.
Maar hopelijk wel
Ach dan ben ik blijquote:Op maandag 15 maart 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanmiddag stond dat er wel degelijk.. kijk vanavond naar de uitzending om... geen idee meer precies wat er toen volgde
neem aan dat mario gepeupel bedoeltquote:Op maandag 15 maart 2021 18:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij van Dale moeten ze tegenwoordig overwerken met al die nieuwe woorden.
Hier alvast een samenvatting nederlands - vlaamsquote:
Daarvoor niet dan?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Door 10 jaar FOK spreek ik als Vlaming een aardig woordje Hollands.
ja bestimmt en ik ben nikolausquote:Op maandag 15 maart 2021 18:47 schreef Benny het volgende:
Nick: "Ik wil een mededeling doen: Matt is naar de tandarts"
waarom staat daar Suriname???quote:Op maandag 15 maart 2021 18:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier alvast een samenvatting nederlands - vlaams
https://nl.wikipedia.org/(...)ederland_en_Suriname
En die woont in turkye?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:47 schreef Benny het volgende:
Jawel, maar schrijft het op z'n eigen manier.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
neem aan dat mario gepeupel bedoelt
Had ook die gedachte, Maar 7 uur naar de tandartsquote:Op maandag 15 maart 2021 18:47 schreef Benny het volgende:
ach ja zijn we wel aan gewendquote:Op maandag 15 maart 2021 18:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, maar schrijft het op z'n eigen manier.
'coronaproof'quote:Op maandag 15 maart 2021 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had ook die gedachte, Maar 7 uur naar de tandartsik weet het zo niet
Niet echt. "capuchon" was mijn eerste Hollands woordje. Wij zeggen altijd kap tegen een capuchon van een trui.quote:
capuchon is frans eigenlijkquote:Op maandag 15 maart 2021 18:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet echt. "capuchon" was mijn eerste Hollands woordje. Wij zeggen altijd kap tegen een capuchon van een trui.
je kan ook gewoon zeggen, Liese is mijn favoriet en Jill vind ik het minst leuk, dat klinkt iets vriendelijkerquote:Op maandag 15 maart 2021 18:40 schreef mario390 het volgende:
jill kijkt zo als is zij met de
poep 5 dagen achter
Wat een geswans weer. Ze hebben gewoon geen zekerheid. Niemand is jaloers. Ze hebben allemaal hetzelfde aanbod en niet geaccepteerd.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh oh oh
wat zit het de Haantjes dwars
Matt en de 15K
jaloezie drupt door de toko
Ik kan het goed volgenquote:Op maandag 15 maart 2021 18:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier alvast een samenvatting nederlands - vlaams
https://nl.wikipedia.org/(...)ederland_en_Suriname
Mario en iets gewoon zeggen.. dat gebeurt zelfs niet als hij een goede dag heeftquote:Op maandag 15 maart 2021 18:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zeggen, Liese is mijn favoriet en Jill vind ik het minst leuk, dat klinkt iets vriendelijker
ik vind zij niet minst leuk,maar ze kijkt echt dequote:Op maandag 15 maart 2021 18:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zeggen, Liese is mijn favoriet en Jill vind ik het minst leuk, dat klinkt iets vriendelijker
vind het vrij normaal met Thomas was ze lang close en na de gameroom is ze gaan denken misschien meerquote:Op maandag 15 maart 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill heeft duidelijk minder moeite met het vertrek van Matt, vergeleken met Thomas.
Te begrijpen ook trouwens.
hij is wel stoer hoor, de marinierquote:Op maandag 15 maart 2021 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
grappig Mies
. ik gooi straks zijn kleding over het hek
en als BB me tegen houd is hij er nog
. Mies .38jr
bedroppeltquote:Op maandag 15 maart 2021 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind zij niet minst leuk,maar ze kijkt echt de
hele dag bedroppelt
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:56 schreef Silves het volgende:
Ongelofelijk dat Michel weer de gene die alles moet doen, die menen werkelijk of ze in een hotel zitten en op de wenken worden bediend..
haar jongste zoonquote:Op maandag 15 maart 2021 18:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
en kind van julie? desweg de taart?
lekker droogquote:Op maandag 15 maart 2021 18:57 schreef Ebinas het volgende:
Jill: 5 jaar geleden was je poes uitgescheurd schat
Als ik het zo bekijk kan niemand het een worst wezen dat Matt weg isquote:Op maandag 15 maart 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill heeft duidelijk minder moeite met het vertrek van Matt, vergeleken met Thomas.
"quote:Op maandag 15 maart 2021 18:57 schreef Ebinas het volgende:
wat en meldingquote:Op maandag 15 maart 2021 18:57 schreef Ebinas het volgende:
1 van de leuke verhalen van Julie van vorige weekquote:
Matt Pearlquote:Op maandag 15 maart 2021 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Even bijgelezen.
Mike's "exit" is IMHO gewoon een mindfuck, die zal wel in de geheime kamer zitten. Ervan uitgaande dat de finale wordt gespeeld met 4 bewoners, zou dat anders betekenen dat er bij doorzettende wekelijkse verwijdering maar 3 kandidaten over zijn op 8 april.
Indien Mike (en dus ook zijn stem) weg is wordt het interessant:
Jill en Liese zijn de stemmenmagneten bij deze ronde. Het verloop van deze stemronde is voor een belangrijk deel afhankelijk van henzelf. Als ze wijs zijn nomineren ze beiden Michel en Naomi, dan zal een van die twee waarschijnlijk als derde persoon op de bank terechtkomen.
Aan HM Nick dan het duivels dilemma: wie van zijn twee maatjes gaat hij redden?
MAttttttt conjoquote:Op maandag 15 maart 2021 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Even bijgelezen.
Mike's "exit" is IMHO gewoon een mindfuck, die zal wel in de geheime kamer zitten. Ervan uitgaande dat de finale wordt gespeeld met 4 bewoners, zou dat anders betekenen dat er bij doorzettende wekelijkse verwijdering maar 3 kandidaten over zijn op 8 april.
Jill en Liese zijn de stemmenmagneten bij deze ronde. Het verloop van deze stemronde is voor een belangrijk deel afhankelijk van henzelf. Als ze wijs zijn nomineren ze beiden Michel en Naomi, dan zal een van die twee waarschijnlijk als derde persoon op de bank terechtkomen.
ze was op matt niet verliefd, misschien valt nu het kwartje bij hemquote:Op maandag 15 maart 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo ver is het nog lang niet.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill en Michel staan aan de voordeur van de Finale
Als Matt echt weg is,.. zijn ze de laatste 2 nederlandersquote:
Whoehoe..quote:Op maandag 15 maart 2021 19:01 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Thomas is verloren lijkt er bij Jill bijgekomen te zijn
zij had tussen 74 en 80 zei zijquote:Op maandag 15 maart 2021 19:01 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Thomas is verloren lijkt er bij Jill bijgekomen te zijn
Misschien is Jill wel op de hoogte van het hoe en wat van Matts "vertrek".quote:Op maandag 15 maart 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
contractje zegt. minimum 1 Nederlander/Belg in de finale. Ze zijn nog met 2 over. Ze kunnen in theorie alle 2 in de finale zitten. Maar hoe dan ook meer kans voor die 2quote:
in de infrared licht likt zij wel op thomasquote:Op maandag 15 maart 2021 19:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Whoehoe..![]()
![]()
![]()
dacht echt eerst dat het een tweeling was.
Mike is al 2 weken thuis. Die zit niet meer in de gameroom.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Even bijgelezen.
Matquote:Op maandag 15 maart 2021 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Even bijgelezen.
We hadden een nieuwe Kompany nodigquote:Op maandag 15 maart 2021 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
De voetbal Belg in Spaanse dienst die maar niet presteert en nu weer geblesseerd is
Michel en Jill moeten eerst de stemmingsronde van deze week maar eens overleven.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
contractje zegt. minimum 1 Nederlander/Belg in de finale. Ze zijn nog met 2 over. Ze kunnen in theorie alle 2 in de finale zitten. Maar hoe dan ook meer kans voor die 2
Zijn insta werd wel door iemand anders beheert in de tussentijd hé.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mike is al 2 weken thuis. Die zit niet meer in de gameroom.
🤣😂🤣
Ik denk ook niet dat Matt zijn Insta zou openen en DM's zou beantwoorden vannuit de gameroom.
maar dat contractje Belg/Nederlander hebben we niet zwart op wit, op heel internet niet te vinden, we hebben het Theo horen zeggen op stream maar is dat geloofwaardig? en de Moeder van Rene 2 mensen , het zegt mij niet zo veel hoorquote:Op maandag 15 maart 2021 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
contractje zegt. minimum 1 Nederlander/Belg in de finale. Ze zijn nog met 2 over. Ze kunnen in theorie alle 2 in de finale zitten. Maar hoe dan ook meer kans voor die 2
quote:Op maandag 15 maart 2021 19:06 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Matt als je kijkt, deze heerlijke taart gaat aan je neus voorbij ..
[ afbeelding ]
gefeliciteerd met de 15k, doe er iets leuks mee!
Ik zou hem niks kwalijk nemen als het zo is.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:06 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Matt als je kijkt, deze heerlijke taart gaat aan je neus voorbij ..
[ afbeelding ]
gefeliciteerd met de 15k, doe er iets leuks mee!
Er kan deze week en volgende week gewoon geen Nederlander uit. Anders is die andere persoon meteen al zeker in de finale.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Michel en Jill moeten eerst de stemmingsronde van deze week maar eens overleven.
Het zusje of Fam van Matt kan in complot zitten, BB kan hebben gezegd zet die inst even open om het echter te laten lijkenquote:Op maandag 15 maart 2021 19:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
🤣😂🤣
Ik denk ook niet dat Matt zijn Insta zou openen en DM's zou beantwoorden vannuit de gameroom.
Je bedoelt Matt ?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Even bijgelezen.
Ja, ik hoorde het ookquote:Op maandag 15 maart 2021 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo heb ik een smurf gebeft? zei ze dit echt?
jaquote:Op maandag 15 maart 2021 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
O, net of ik een smurf heb gebeft.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
kloptquote:Op maandag 15 maart 2021 19:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Michel heeft het op de stream ook geuit he. Van die ene Nederlander sowieso in de finale.
ik weet de naam niet van zijn moederquote:Op maandag 15 maart 2021 18:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk type maar eens de naam van zijn moeder in op Google. Crowdfund actie voor een nieuwe badkamer, iets met zijn zusje en bakken enz.
quote:Op maandag 15 maart 2021 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
kan natuurlijk ook zomaar een familielid zijn die zijn Insta beheertquote:Op maandag 15 maart 2021 19:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
🤣😂🤣
Michel ook en nog iemandquote:Op maandag 15 maart 2021 19:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar dat contractje Belg/Nederlander hebben we niet zwart op wit, op heel internet niet te vinden, we hebben het Theo horen zeggen op stream maar is dat geloofwaardig? en de Moeder van Rene 2 mensen , het zegt mij niet zo veel hoor
Nee.quote:
Matt ja.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
🤣😂🤣
Ik sluit dat niet uit.quote:Ik denk ook niet dat Matt zijn Insta zou openen en DM's zou beantwoorden vannuit de gameroom.
Mattquote:
Is fantasie.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo hebben ze een film vanavond?
Dat zegt de Nederlandse politie ook als ze een Duitse vrouw aanhouden: "Wollen sie mal blasen?"quote:
Je bent onvolledig. De waarheid is nog absurder: er is ook nog een Duitstalige gemeenschap in België.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:26 schreef greysbones het volgende:
Greet Wilallesgratisquote:Op maandag 15 maart 2021 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik weet de naam niet van zijn moeder
quote:Op maandag 15 maart 2021 19:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Greet Wilallesgratis
voornikslaan 66
1234 HE Ebbert
ja wist dat er ook nog duits bij zat maar niet hoeveel.. en waar precies.. dacht tegen de grens van luxemburg..quote:Op maandag 15 maart 2021 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bent onvolledig. De waarheid is nog absurder: er is ook nog een Duitstalige gemeenschap in België.
Ze hadden heel veel kleren van hem achtergehouden dus die heeft zat.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:15 schreef Joyce-43 het volgende:
ik denk toch echt dat die in de gameroom zit
zijn jas hangt er nog, geen boodschappen spel met geld gewonnen ( tenzij dit het spel is die Matt speelt)
en de bewoners hebben niets gehoord
moet is de groepsopdracht dus met ze allen geloof ikquote:
Dat is de huisregel groepsactiviteit van vandaag.quote:
Werd dat net geroepen?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:16 schreef Benny het volgende:
Even langs het huis om te roepen dat Matt niet weg is. Ook leuk
nee het waren voetballers die aan het voetballen waren op het voetbalpleintje naast het huis van big brotherquote:
Of hij zit al 7 uur in de kledingkastquote:Op maandag 15 maart 2021 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zit zo te denken:
Zou ook een zieke geheim opdracht zijn. proberen 10 uur niet gezien te worden door andere bewoners. Dan als hulpje een smartphone met enkel de camera's van het huis en niets anders.
Thnx!quote:Op maandag 15 maart 2021 19:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
nee het waren voetballers die aan het voetballen waren op het voetbalpleintje naast het huis van big brother
Zou kunnen, maar mama matt was erg pissed op jill, en denk wel zeker dat ze een deal heeft gesloten met BB.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zit zo te denken:
Zou ook een zieke geheim opdracht zijn. proberen 10 uur niet gezien te worden door andere bewoners. Dan als hulpje een smartphone met enkel de camera's van het huis en niets anders.
Misschien is ie echt naar de smoelensmid, om maar eens een militaire term te gebruiken.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of hij zit al 7 uur in de kledingkast
Dat is niet zo moeilijk voor die sociale kameleon, de rest heeft hem uberhaupt nooit zien staan.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zit zo te denken:
Het feit dat ie door niemand wordt gezocht, gaat dan wel een anticlimax geven voor Matt.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zit zo te denken:
Ik dacht even dat het een stilstaande foto was die toch leek te bewegen, verwarrend allemaalquote:
Dat wist je best wel aandachtshoer. Googel dat maarquote:
Mama matt spoort niet helemaal is mijn mening met zo reageren op berichtenquote:Op maandag 15 maart 2021 19:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar mama matt was erg pissed op jill, en denk wel zeker dat ze een deal heeft gesloten met BB.
Jill heeft rond gezocht toen ze er achter kwamen dat hij er niet was.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het feit dat ie door niemand wordt gezocht, gaat dan wel een anticlimax geven voor Matt.
ik denk het ookquote:Op maandag 15 maart 2021 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wist je best wel aandachtshoer. Googel dat maar
Eensquote:Op maandag 15 maart 2021 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mama matt spoort niet helemaal is mijn mening met zo reageren op berichten
Wat heeft ze gezegd dan? Heb ik even gemistquote:Op maandag 15 maart 2021 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mama matt spoort niet helemaal is mijn mening met zo reageren op berichten
nee ik dacht lecken is lekken, dat het beffen is weest ik nietquote:Op maandag 15 maart 2021 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wist je best wel aandachtshoer. Googel dat maar
Dat je dat nu pas opvalt, Michel is een ielige man maar de sixpack verdoezel datquote:Op maandag 15 maart 2021 19:24 schreef zodeju het volgende:
Nu ze beide op de bank liggen Liese en Michel is Liese veel groter als Michel . De polsen en de handen schelen echt.
is gezegd hoor, komt uit de potquote:Op maandag 15 maart 2021 19:25 schreef odie22 het volgende:
ik denk niet dat die 15k uit de pot komt , is een veel te groot bedrag in verhouding tot het te winnen bedrag
En zou vreemd zijn dat BB zelf 15k zou bieden zonder dat het uit de pot komt.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
is gezegd hoor, komt uit de pot
ja maar jas trek je meestal wel aanquote:Op maandag 15 maart 2021 19:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hadden heel veel kleren van hem achtergehouden dus die heeft zat.
Vraag het je muttie de volgende keerquote:Op maandag 15 maart 2021 19:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik dacht lecken is lekken, dat het beffen is weest ik niet
roll the tapesquote:Op maandag 15 maart 2021 19:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
is gezegd hoor, komt uit de pot
Vond hem smal in zijn taille kont en benen maar niet klein dacht ik. Maar Liese heeft ook enorme handen....quote:Op maandag 15 maart 2021 19:25 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Dat je dat nu pas opvalt, Michel is een ielige man maar de sixpack verdoezel dat
Read the streamverslagenquote:
Ze gaan gelijk een auto in van de productie als ze eenmaal buiten staan ...en/of moeder zal hem wel hebben opgewachtquote:Op maandag 15 maart 2021 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar jas trek je meestal wel aan
Gebruik geen gayquotesquote:
Michel zijjn lichaam is gewoon atletisch, niks mis mee, erg natuurlijkquote:Op maandag 15 maart 2021 19:25 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Dat je dat nu pas opvalt, Michel is een ielige man maar de sixpack verdoezel dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |