abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 maart 2021 @ 20:39:39 #1
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198483216


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198483286
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 20:37 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Je haalt je BTC eruit net nadat de stimulus checks eruit zijn gegaan?
Heb nog wel over hoor. Heb iets minder dan de helft eruit gehaald.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 20:42:36 #3
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198483300
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Heb nog wel over hoor. Heb iets minder dan de helft eruit gehaald.
Gewoon Hoge kopen.

Geen financieel advies
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 13 maart 2021 @ 20:46:07 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198483397
Moeilijk doen over die paar tientjes belasting :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198484674
Voor wie SafeMoon gemist heeft :+

https://www.reddit.com/r/CryptoMoonShots/comments/m4drmv/you_missed_safemoon_simple_dont_miss_safemars

Wederom: geen aanbeveling, dyor, weg is weg, bla bla.
pi_198484706
Opgeruimd. Ga maar gezellig dm'en met jullie theekransje. Hier on topic en vrij van persoonlijke aanvallen.
Spoilers!
pi_198484942
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 20:42 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Gewoon Hoge kopen.

Geen financieel advies
Hoezo?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198485456
Als jullie coins van de ene exchange naar een andere willen sturen? Doe je dat dan gewoon in de coin die je hebt. Of is het bijv voordeliger om te zetten naar coin X te versturen en weer om te ruilen. Via welke coin kan je het snelst/goedkoopst versturen?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198485559
Ik doe niks van exchange naar exchange.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198486232
Al die SafeMoon / SafeMars dingen. Zit daar uberhaupt potentie in of is het gewoon een tijdelijk iets?
Is er een mogelijkheid dat ze straks op de bekende exchanges komen of zit hier een totaal andere gedachte achter? Waar kan ik hier meer informatie over vinden?
  Moderator zaterdag 13 maart 2021 @ 23:09:04 #11
18653 crew  D.
pi_198487197
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:51 schreef Gremen het volgende:
Als jullie coins van de ene exchange naar een andere willen sturen? Doe je dat dan gewoon in de coin die je hebt. Of is het bijv voordeliger om te zetten naar coin X te versturen en weer om te ruilen. Via welke coin kan je het snelst/goedkoopst versturen?
Wilde laatst BTC versturen, dat zou zo'n $20 kosten.
Omgeruild voor ADA, versturen koste 1 ADA (toen $0,70), en toen het een paar uur later aankwam was ADA ten opzichte van BTC ook nog ietsje in prijs gestegen :P
pi_198487368
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:18 schreef tgev het volgende:
Al die SafeMoon / SafeMars dingen. Zit daar uberhaupt potentie in of is het gewoon een tijdelijk iets?
Is er een mogelijkheid dat ze straks op de bekende exchanges komen of zit hier een totaal andere gedachte achter? Waar kan ik hier meer informatie over vinden?
Wss tijdelijk, je weet het nooit maar het wordt niet snel een 2e "Doge".
  Eindredactie Games zondag 14 maart 2021 @ 01:20:54 #13
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198489001
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:51 schreef Gremen het volgende:
Als jullie coins van de ene exchange naar een andere willen sturen? Doe je dat dan gewoon in de coin die je hebt. Of is het bijv voordeliger om te zetten naar coin X te versturen en weer om te ruilen. Via welke coin kan je het snelst/goedkoopst versturen?
Hangt ervan af welke coin het is. Alles behalve BTC en ETH stuur ik direct vanuit mijn cold wallet.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198489304
twitter


je gaat het pas zien als je het door hebt
pi_198489313
quote:
6s.gif Op zondag 14 maart 2021 03:32 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

je gaat het pas zien als je het door hebt
Romano die de kont van Brenna Sparks heeft gelikt om de crypto markt te redden.
pi_198489575
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 03:37 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Romano die de kont van Brenna Sparks heeft gelikt om de crypto markt te redden.
HET HEEFT GEWERKT
pi_198490291
quote:
6s.gif Op zondag 14 maart 2021 03:32 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

je gaat het pas zien als je het door hebt
Van 1 btc nov 2020 naar 2,5 btc maart 2021


je gaat het pas zien als je het door hebt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2021 08:55:29 ]
  zondag 14 maart 2021 @ 11:19:20 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198492011
Dimagod _O_

Niet weten dat je altijd terug moet rekenen van een ATH in satoshi naar vandaag :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 11:36:14 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198492201
ATH en dollars en satoshi.

Ik ben een tevreden man :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 11:38:44 #20
42184 crew  DaMart
pi_198492234
Vanochtend eens een gokje gewaagd met een pure shitcoin op BSC... paar uur later al x3 :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198492397
twitter


(lol)
pi_198492542
quote:
6s.gif Op zondag 14 maart 2021 11:36 schreef onlogisch het volgende:
ATH en dollars en satoshi.

Ik ben een tevreden man :)
sats de standaard jaaaaaa
  zondag 14 maart 2021 @ 12:46:18 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198493226
De vraag is voor hoe lang

[ Bericht 7% gewijzigd door fathank op 14-03-2021 12:52:30 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198495061
De OP mag wel geüpdate worden want ik begrijp de helft hier niet meer.
What Would Goku Do
  maandag 15 maart 2021 @ 08:58:58 #26
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198507136
Mogge fam..

Zaterdag had ik en een paar hier Kirby gekocht. Na wat research vond ik onderstaand filmpje in de brondcode van de website, wat voor mij een Red Flag is voor een rugpull. Daarom heb ik zojuist Kirby verkocht. Safemoon website lag eruit voor 2 dagen.. maar als je via incognito venster bezoekt doet ie het weer (safemoon.xyz) Safemoon hold ik nog even, want die wallets groeien hard, ondanks dat de prijs daalt. Ik heb wel weer een x 3 gemist op Kirby sinds we instapten.. uiteindelijk alles verkocht met 23% verlies ;( .. Mja.. ging om klein bedrag. Ik denk ik waarschuw jullie even @TheFreshPrince @xaban06 @MaximumRush . Ben al eens eerder gescammed met TokenDoge ;( dus ik let nu wel op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198507289
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:58 schreef Plots het volgende:
Mogge fam..

Zaterdag had ik en een paar hier Kirby gekocht. Na wat research vond ik onderstaand filmpje in de brondcode van de website, wat voor mij een Red Flag is voor een rugpull. Daarom heb ik zojuist Kirby verkocht. Safemoon website lag eruit voor 2 dagen.. maar als je via incognito venster bezoekt doet ie het weer (safemoon.xyz) Safemoon hold ik nog even, want die wallets groeien hard, ondanks dat de prijs daalt. Ik heb wel weer een x 3 gemist op Kirby sinds we instapten.. uiteindelijk alles verkocht met 23% verlies ;( .. Mja.. ging om klein bedrag. Ik denk ik waarschuw jullie even @:TheFreshPrince @:xaban06 @:MaximumRush . Ben al eens eerder gescammed met TokenDoge ;( dus ik let nu wel op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor de waarschuwing, top ^O^

Safemoon ben ik uitgestapt met dikke winst. Kirby zit ik nog wel in, maar echt met een minimaal bedrag.
  maandag 15 maart 2021 @ 09:41:09 #28
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198507724
quote:
alweer?

twitter


[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2021 09:45:03 ]
pi_198507836
quote:
9s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

alweer?

[ twitter ]
Loltweet _O-
pi_198507844
quote:
9s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

alweer?

[ twitter ]
twitter
pi_198508486
Lightnite komt met NFT's op bitcoin.

https://blog.lightnite.io/nfts/
https://explorer.lightnite.io/

Edit: blijkbaar zat het er al heel lang in, maar kwam ik dit nu pas tegen. :')

[ Bericht 23% gewijzigd door dimmak op 15-03-2021 12:24:40 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 15 maart 2021 @ 11:55:36 #33
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198509717
Ik hoop dat jullie Hoge gekocht hebben na mijn veelvuldige tips.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 15 maart 2021 @ 12:24:48 #34
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198510264
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:55 schreef Quotidien het volgende:
Ik hoop dat jullie Hoge gekocht hebben na mijn veelvuldige tips.
In mn Chrome geschiedenis zie ik dat ik op 2 maart deze pagina heb bezocht (grote kans via jou). Maar niets gekocht: https://www.reddit.com/r/(...)potential_100x_coin/

Edit: Ik had ook Safemoon bezocht toen ie op 28k stond via de tip van TheFrensPrince.. maar die disclaimer wekte niet bepaald vertrouwen:

quote:
The SAFEMOON team does not recommend that any cryptocurrency should be bought, sold, or held by you.
  maandag 15 maart 2021 @ 12:26:31 #35
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198510301
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:42 schreef dimmak het volgende:
Lightnite komt met NFT's op bitcoin.

https://blog.lightnite.io/nfts/
https://explorer.lightnite.io/

Edit: blijkbaar zat het er al heel lang in, maar kwam ik dit nu pas tegen. :')
Goed om te zien dat Opa Bitcorn met de tijd mee gaat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 15 maart 2021 @ 12:27:00 #36
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198510311
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:24 schreef Plots het volgende:

[..]

In mn Chrome geschiedenis zie ik dat ik op 2 maart deze pagina heb bezocht (grote kans via jou). Maar niets gekocht.
Had je nu x1000 of x2000 winst gehad.

Maar straks komt een grote listing en dan gaat de trein weer door als het goed is.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 15 maart 2021 @ 12:29:50 #37
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198510373
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:27 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Had je nu x1000 of x2000 winst gehad.

Maar straks komt een grote listing en dan gaat de trein weer door als het goed is.
Ik heb de reddit link toegevoegd in mn vorige post. Ach ja.. de trein komt vast nog wel een x voorbij. Goed om te zien dat het iig nog steeds mogelijk is.
  maandag 15 maart 2021 @ 12:32:16 #38
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198510424
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:29 schreef Plots het volgende:

[..]

Ik heb de reddit link toegevoegd in mn vorige post. Ach ja.. de trein komt vast nog wel een x voorbij. Goed om te zien dat het iig nog steeds mogelijk is.
Als je nu niet volop in moonshots investeert laat je veel liggen. Alles is aan het moonen.

Geen financieel advies, dyor
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198510625
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:58 schreef Plots het volgende:
Mogge fam..

Zaterdag had ik en een paar hier Kirby gekocht. Na wat research vond ik onderstaand filmpje in de brondcode van de website, wat voor mij een Red Flag is voor een rugpull. Daarom heb ik zojuist Kirby verkocht. Safemoon website lag eruit voor 2 dagen.. maar als je via incognito venster bezoekt doet ie het weer (safemoon.xyz) Safemoon hold ik nog even, want die wallets groeien hard, ondanks dat de prijs daalt. Ik heb wel weer een x 3 gemist op Kirby sinds we instapten.. uiteindelijk alles verkocht met 23% verlies ;( .. Mja.. ging om klein bedrag. Ik denk ik waarschuw jullie even @:TheFreshPrince @:xaban06 @:MaximumRush . Ben al eens eerder gescammed met TokenDoge ;( dus ik let nu wel op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor de headsup. Zojuist kirby geswapped met een beetje verlies.

Safemoon zit ik nog steeds volledig in. Helemaal doordat er in de Discord wordt aangegeven dat er een listing bij Whitebit is aangevraagd. Eerst zien dan geloven natuurlijk. Heb in ieder geval al bijna 50 miljard gekregen door alle transacties van afgelopen dagen. :')

En anders is 500$ dollar weg wat ik initieel heb geinvesteerd. Peanuts in vergelijking met de rest van mijn portfolio.
  maandag 15 maart 2021 @ 12:54:12 #40
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198510855
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:42 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Thanks voor de headsup. Zojuist kirby geswapped met een beetje verlies.

Safemoon zit ik nog steeds volledig in. Helemaal doordat er in de Discord wordt aangegeven dat er een listing bij Whitebit is aangevraagd. Eerst zien dan geloven natuurlijk. Heb in ieder geval al bijna 50 miljard gekregen door alle transacties van afgelopen dagen. :')

En anders is 500$ dollar weg wat ik initieel heb geinvesteerd. Peanuts in vergelijking met de rest van mijn portfolio.
Whitebit listing is al goedgekeurd en komt eraan.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198510865
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:42 schreef dimmak het volgende:
Lightnite komt met NFT's op bitcoin.

https://blog.lightnite.io/nfts/
https://explorer.lightnite.io/

Edit: blijkbaar zat het er al heel lang in, maar kwam ik dit nu pas tegen. :')
Ziet er opzich wel geinig uit maar dood project blijkbaar. Slechts enkele holle gameplay vids van een jaar oud te zien op youtube.
pi_198510898
Sowieso is BTC/ETH niet het juiste platform voor games gezien de fees.
pi_198511060
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:54 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ziet er opzich wel geinig uit maar dood project blijkbaar. Slechts enkele holle gameplay vids van een jaar oud te zien op youtube.
Het project zit nog in een beta. Volgens mij in juni pas publieke launch.
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Sowieso is BTC/ETH niet het juiste platform voor games gezien de fees.
Ze gebruiken hiervoor sidechains.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198511479
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:54 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Whitebit listing is al goedgekeurd en komt eraan.
Ze zijn nog in onderhandeling begreep ik uit de Discord?
  maandag 15 maart 2021 @ 15:41:16 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198513641
Bitcorn wat doe je :s

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 15:49:27 #46
42184 crew  DaMart
pi_198513810
PCS kan beter even niet gebruikt worden:

twitter
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 15 maart 2021 @ 15:55:03 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198513898
Zou Nattekat er wat mee te maken hebben :?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198513979
twitter


ik hoop dat de schuld straks blijkt te liggen uit wat mensen uit de ETH hoek

dan krijg je ook aan de andere kant dit soort verhalen erbij

play stupid games win stupid prizes jaaaa
  maandag 15 maart 2021 @ 16:30:56 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198514535
quote:
10s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:58 schreef aTypisch het volgende:

ik hoop dat de schuld straks blijkt te liggen uit wat mensen uit de ETH hoek

Jaaaa dit is nou niet een heel grote ontboezeming hè.
Huilen dan.
  maandag 15 maart 2021 @ 16:41:29 #50
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198514687
Hoe actief handelen jullie eigenlijk? Op dagelijks meerdere transacties en echt daytraden, gewoon af en toe kopen en wekelijks 1 a 2 transacties of bus & hold?

Ik vind het wel geinig casino spul (ben nog steeds van mening dat het tulpenbollen-onzin is 8-) , snap er ook daadwerkelijk geen reet van dat dit spul zoveel geld waard is.). Dus ben er mee aan het spelen. De ETC's en LTC's die ik 2 jaar geleden gekocht heb, hebben hun waarde weer ongeveer terug:') . En zit met verbazing te lezen naar rendementen van 6000% in het VET topic :') . Vraag mij echt af hoe jullie dat doen.
pi_198514715
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:49 schreef DaMart het volgende:
PCS kan beter even niet gebruikt worden:

[ twitter ]
Dan zou je toch gewoon een SSL certificaat fout krijgen?

/edit
Ok, die krijg je kennelijk ook :D

Dan is hun CloudFlare account gehackt?

/edit2
Hmm, met DNS hijacking kan je natuurlijk ook een certificaat aanvragen en merken de gebruikers er niets van :D prutsers die hackers :P
  maandag 15 maart 2021 @ 18:07:25 #52
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198515926
NFT's are safu


twitter
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198516265
Rsr _O_
Vet _O_

What a time to be alive
  maandag 15 maart 2021 @ 19:47:57 #54
62913 Blik
The one and Only!
pi_198517854
Doe mij ook maar vaker van dit soort dagen

Poah
  maandag 15 maart 2021 @ 20:07:51 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198518323
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 18:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Rsr _O_
Vet _O_

What a time to be alive
What a time to eat a bamischijf
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198519840
twitter


_O_
pi_198522772


GIGIGOD
pi_198522813
quote:
10s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

ik hoop dat de schuld straks blijkt te liggen uit wat mensen uit de ETH hoek

dan krijg je ook aan de andere kant dit soort verhalen erbij

play stupid games win stupid prizes jaaaa
twitter
pi_198522857
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 00:08 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]

GIGIGOD
L'amour toujours
pi_198523206
twitter


Bitcoin religieuzen :')
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:45:40 #61
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198527003
Safemoon weer verder gemoond @TheFreshPrince
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:52:04 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198527083
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 02:39 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Bitcoin religieuzen :')
Bitcorn, de oplossing voor ieder sociaal, maatschappelijk, economisch of technische uitdaging van deze tijd.

Edit: en het geneest kanker.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198527140
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:45 schreef Quotidien het volgende:
Safemoon weer verder gemoond @:thefreshprince
*O*
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:58:40 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198527183
twitter


Edraket weer slachtoffers gemaakt. 'Maar vertrouw me nu echt, tis heus waar' :W
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:01:59 #65
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198527232
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

*O*
Seedswap presale meegepikt?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 12:09:15 #66
42184 crew  DaMart
pi_198527352
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:45 schreef Quotidien het volgende:
Safemoon weer verder gemoond @:thefreshprince
Fijne stijging weer inderdaad. Laat ingestapt, maar sta nu toch al op een leuke virtuele winst.

Grumpy gaat trouwens ook lekker vandaag. Mijn inleg van een paar dagen geleden heeft inmiddels al ruimschoots x10 gedaan.

Ben overigens benieuwd of @Nattekat daar ook in heeft geïnvesteerd. Grumpy Cat token past op de een of andere manier wel bij hem :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:12:25 #67
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198527407
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:09 schreef DaMart het volgende:

[..]

Fijne stijging weer inderdaad. Laat ingestapt, maar sta nu toch al op een leuke virtuele winst.

Grumpy gaat trouwens ook lekker vandaag. Mijn inleg van een paar dagen geleden heeft inmiddels al ruimschoots x10 gedaan.

Ben overigens benieuwd of @:Nattekat daar ook in heeft geïnvesteerd. Grumpy Cat token past op de een of andere manier wel bij hem :+.
Grumpy heb ik verkocht omdat die al hard gepumpt was. Uiteraard daarna verder gegaan _O_
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 12:26:06 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198527663
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:09 schreef DaMart het volgende:
Ben overigens benieuwd of @Nattekat daar ook in heeft geïnvesteerd. Grumpy Cat token past op de een of andere manier wel bij hem .
Als shitcoins moon gaan, dan staat het al vast dat ik er niet in zit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:29:27 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198527718
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als shitcoins moon gaan, dan staat het al vast dat ik er niet in zit.
En gaat het tegenovergestelde ook op :P ?
Huilen dan.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:42:58 #70
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198527943
Binance is de grootste speler in de industrie maar als ik de waarde van mijn bsc portfolio wil zien is de enige optie poocoin _O_
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 12:43:26 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198527949
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En gaat het tegenovergestelde ook op :P ?
Nee :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 12:45:47 #72
42184 crew  DaMart
pi_198527992
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:42 schreef Quotidien het volgende:
Binance is de grootste speler in de industrie maar als ik de waarde van mijn bsc portfolio wil zien is de enige optie poocoin _O_
Die shitcoin moont wat minder hard :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 12:46:32 #73
18653 crew  D.
pi_198528013
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:09 schreef DaMart het volgende:

[..]

Fijne stijging weer inderdaad. Laat ingestapt, maar sta nu toch al op een leuke virtuele winst.

Grumpy gaat trouwens ook lekker vandaag. Mijn inleg van een paar dagen geleden heeft inmiddels al ruimschoots x10 gedaan.

Ben overigens benieuwd of @:Nattekat daar ook in heeft geïnvesteerd. Grumpy Cat token past op de een of andere manier wel bij hem :+.
Reddit tips?

En dan nog selecteren, of gewoon bij iedere tip zsm instappen?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:46:42 #74
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198528020
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:45 schreef DaMart het volgende:

[..]

Die shitcoin moont wat minder hard :P.
Enige optie om live waarde van je portfolio te zien en de market cap is 100k. Gouden kans?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:49:16 #75
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198528062
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:46 schreef D. het volgende:

[..]

Reddit tips?

En dan nog selecteren, of gewoon bij iedere tip zsm instappen?
Een gouden tip nu is Poodl
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198528096
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:46 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Gouden kans?
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:49 schreef Quotidien het volgende:

[..]

gouden tip
"gouden kans" "gouden tip". Kap toch eens met dat kansloze geshill.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:57:06 #77
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198528187
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:51 schreef recursief het volgende:

[..]

[..]

"gouden kans" "gouden tip". Kap toch eens met dat kansloze geshill.
Mijn hele portfolio is 10x waard wat het een week geleden was. Door de tip van Magnet heb ik in een paar dagen belachelijk veel winst geboekt. Sorry als ik anderen ook wat van die rendementen gun.

Niks mis met een beetje tips geven, als je mijn Hoge tip had meegepakt had je nu x10 gezeten. Verder heb ik geen belang in Poocoin en was dat niet serieus bedoeld.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 12:58:26 #78
42184 crew  DaMart
pi_198528206
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:46 schreef D. het volgende:

[..]

Reddit tips?

En dan nog selecteren, of gewoon bij iedere tip zsm instappen?
Ik las er op Reddit over inderdaad. Af en toe kijk ik even bij de cryptomoonshots daar en als iets me aanspreekt, doe ik wat lichte research en probeer ik laag in te stappen.

Maar Grumpy kon ik niet laten gaan, omdat Grumpy Cat :@.

Maar misschien zou een tiptopic voor coins met moonpotentie hier ook handig zijn.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 13:00:06 #79
42184 crew  DaMart
pi_198528225
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:46 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Enige optie om live waarde van je portfolio te zien en de market cap is 100k. Gouden kans?
Dat weet ik niet. Hij doet al een paar dagen weinig. Ben er van de week ingestapt, heb mijn inleg eruit gehaald en hodl de rest nog even.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198528416
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:57 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Mijn hele portfolio is 10x waard wat het een week geleden was. Door de tip van Magnet heb ik in een paar dagen belachelijk veel winst geboekt. Sorry als ik anderen ook wat van die rendementen gun.

Niks mis met een beetje tips geven, als je mijn Hoge tip had meegepakt had je nu x10 gezeten. Verder heb ik geen belang in Poocoin en was dat niet serieus bedoeld.
Ik heb het niet over tips, maar over geshill. Het is aardig als een tip een beetje op waarde te schatten is. En over de waarde van mijn portfolio hoef je je niet heel veel zorgen te maken hoor.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:15:10 #81
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198528467
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:11 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik heb het niet over tips, maar over geshill. Het is aardig als een tip een beetje op waarde te schatten is. En over de waarde van mijn portfolio hoef je je niet heel veel zorgen te maken hoor.
Rare gedachte dat je denkt dat ik jou moet overtuigen om iets te kopen. Ik geef gewoon een tip. Je kunt dan zelf research doen of je kunt het negeren, jouw keuze.

Ik koop 30 coins en af en toe noem ik er hier een, nou nou.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:29:59 #82
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198528673
Hoe krijg ik in mijn MetaMask account mijn BNB op de BinanceChain naar ETH op het Main network?

Bestaat er ook een chairt per coin op basis van de wallets en de grootte van die wallets? :Y)
Want heel leuk al die wallets.. maar misschien is het meeredeel leeg of zit er 5 dollar in ofzo.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:35:10 #83
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198528734
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:29 schreef Plots het volgende:
Hoe krijg ik in mijn MetaMask account mijn BNB op de BinanceChain naar ETH op het Main network?

Bestaat er ook een chairt per coin op basis van de wallets en de grootte van die wallets? :Y)
Want heel leuk al die wallets.. maar misschien is het meeredeel leeg of zit er 5 dollar in ofzo.
2 opties:

Je kunt op pancakeswap je bnb naar eth swappen en dan in het bridge tabje die eth naar je erc20 wallet laten sturen.

Of je kunt je bnb naar Binance sturen, daar omwisselen voor eth, en dat naar je erc20 wallet sturen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:51:57 #84
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198528995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:35 schreef Quotidien het volgende:

[..]

2 opties:

Je kunt op pancakeswap je bnb naar eth swappen en dan in het bridge tabje die eth naar je erc20 wallet laten sturen.

Of je kunt je bnb naar Binance sturen, daar omwisselen voor eth, en dat naar je erc20 wallet sturen.
Gelukt met optie 1. Thanks! ^O^
pi_198530855
Hoe wordt eigenlijk op zo een uniswap of pancakeswap de prijs bepaald? Zit daar ook gewoon een orderboek achter of werkt dat anders? En hoe zorgen swaps ervoor dat prijzen dan stijgen of dalen?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 15:52:17 #86
18653 crew  D.
pi_198531013
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:58 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik las er op Reddit over inderdaad. Af en toe kijk ik even bij de cryptomoonshots daar en als iets me aanspreekt, doe ik wat lichte research en probeer ik laag in te stappen.

Maar Grumpy kon ik niet laten gaan, omdat Grumpy Cat :@.
Goede reden wel :Y

:P
quote:
Maar misschien zou een tiptopic voor coins met moonpotentie hier ook handig zijn.
In principe wel...
  dinsdag 16 maart 2021 @ 15:55:45 #87
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_198531060
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:52 schreef D. het volgende:

[..]

Goede reden wel :Y

:P
[..]

In principe wel...
Word waarschijnlijk een topic waar iedereen zijn net gekochte shitcoin gaat shillen :P
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_198531091
Altijd in om een duizendje op een possible mooncoin te zetten hoor. Moet het wel potentie hebben imo.
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 16:03:05 #89
18653 crew  D.
pi_198531170
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:55 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Word waarschijnlijk een topic waar iedereen zijn net gekochte shitcoin gaat shillen :P
Als dat een coin is die iemand net gekocht heeft omdat ie (en 'men') denkt dat ie kan moonen, dan is daar niets mis mee.
Met alle andere redenen wel :P
  dinsdag 16 maart 2021 @ 16:07:51 #90
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198531234
Wie wilt hem maken?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 16 maart 2021 @ 16:10:19 #91
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198531291
Koop $PYR in de public sale

Zo niet

Dan haat je geld
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 16:54:17 #92
42184 crew  DaMart
pi_198531950
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Koop $PYR in de public sale

Zo niet

Dan haat je geld
Wie, wat, waar, wanneer? O-).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198532098
twitter


Dit?
pi_198532225
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:58 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]

Edraket weer slachtoffers gemaakt. 'Maar vertrouw me nu echt, tis heus waar' :W
https://medium.com/@vimwo(...)mmunity-afcd66238f4a
pi_198532244
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Koop $PYR in de public sale

Zo niet

Dan haat je geld
ik heb er 206250 lol

ben benieuwd

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2021 17:14:31 ]
pi_198532251
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef xaban06 het volgende:
[ twitter ]

Dit?
ja maar kleine kans dat ze je nog kan kopen in public sale

is nogal oversubscribed

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2021 17:14:06 ]
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 17:27:55 #97
18653 crew  D.
pi_198532526
Kun je (normaal gesproken) binnen PCS wisselen van alle tokens naar alle tokens, of beter eerst terug naar BNB?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 17:33:49 #98
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198532632
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:13 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik heb er 206250 lol

ben benieuwd
Lekkere score vriend.

Ik heb er 0 ;(
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 16 maart 2021 @ 17:34:52 #99
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198532664
Wat denken jullie van ASI? Voor het eerst dat AI gebruikt wordt op een yield platform om bots tegen te gaan.
https://asi.finance/#home_section
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 17:44:07 #100
18653 crew  D.
pi_198532843
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:27 schreef D. het volgende:
Kun je (normaal gesproken) binnen PCS wisselen van alle tokens naar alle tokens, of beter eerst terug naar BNB?
Te laat nu :P
pi_198532857
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Koop $PYR in de public sale

Zo niet

Dan haat je geld
Waarom KYC ?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198532861
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:34 schreef Quotidien het volgende:
Wat denken jullie van ASI? Voor het eerst dat AI gebruikt wordt op een yield platform om bots tegen te gaan.
https://asi.finance/#home_section
Gewoon een scam lijkt me:

Kijk dit is hun complete codebase, kennelijk is dit gewoon een soort van template die je kan gebruiken op Openzeppelin mee te liften, ken dat product verder niet, maar als ik onderin zo een if / else constructie zie, dan denk ik dat mijn baas weer aan het programmeren is gegaan.

https://github.com/asifinance/ASI-contracts/tree/main/contracts
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198532926
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon een scam lijkt me:

Kijk dit is hun complete codebase, kennelijk is dit gewoon een soort van template die je kan gebruiken op Openzeppelin mee te liften, ken dat product verder niet, maar als ik onderin zo een if / else constructie zie, dan denk ik dat mijn baas weer aan het programmeren is gegaan.

https://github.com/asifinance/ASI-contracts/tree/main/contracts
Hier zit ik balls deep in, zit de code hier wel netter in elkaar? :@
  dinsdag 16 maart 2021 @ 17:53:50 #104
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198533017
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon een scam lijkt me:

Kijk dit is hun complete codebase, kennelijk is dit gewoon een soort van template die je kan gebruiken op Openzeppelin mee te liften, ken dat product verder niet, maar als ik onderin zo een if / else constructie zie, dan denk ik dat mijn baas weer aan het programmeren is gegaan.

https://github.com/asifinance/ASI-contracts/tree/main/contracts
Weer een scam? Verdorie!
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198533153
pi_198533369
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:49 schreef Drxx het volgende:

[..]

Hier zit ik balls deep in, zit de code hier wel netter in elkaar? :@
Er staat in ieder geval een boel code ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198533383
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:53 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Weer een scam? Verdorie!
Als iedereen in de scam trapt moet je gewoon bovenaan de piramide staan :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198533453
Zo Cardano heeft er in 1 keer zin in.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198533767
twitter


lekker shill hoor die sathoshiclub
pi_198533812
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon een scam lijkt me:

Kijk dit is hun complete codebase, kennelijk is dit gewoon een soort van template die je kan gebruiken op Openzeppelin mee te liften, ken dat product verder niet, maar als ik onderin zo een if / else constructie zie, dan denk ik dat mijn baas weer aan het programmeren is gegaan.

https://github.com/asifinance/ASI-contracts/tree/main/contracts
Zo ziet de codebase van de meeste crypto projecten eruit.
pi_198533877
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:30 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Zo ziet de codebase van de meeste crypto projecten eruit.
Van die shitcoins zeker ja, als ik zo snel bekijk is het gewoon een lege huls die weliswaar werkt maar voor de rest niets doet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198534019
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:12 schreef raptorix het volgende:
Zo Cardano heeft er in 1 keer zin in.
Nu listed op coinbase?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 18:42:20 #113
18653 crew  D.
pi_198534051
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nu listed op coinbase?
Ik hoor geruchten, maar zie 'm er nog niet staan
  Redactie Frontpage dinsdag 16 maart 2021 @ 18:45:13 #114
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_198534118
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:42 schreef D. het volgende:

[..]

Ik hoor geruchten, maar zie 'm er nog niet staan
MIV 18-3 las ik.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 18:47:11 #115
18653 crew  D.
pi_198534401
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nu listed op coinbase?
Weet ik niet, maar het viel wel op dat Cardano zo een beetje de enige was die niet meegroeide toen BTC naar boven sprong, en toen BTC weerd daalde zakte Cardano mee, dus wellicht gewoon een correctie die wat langer duurde.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198534403
Coinbase announcement is meestal enkel pump&dump.
pi_198534470
Deels pump en dump, maar realistisch gezien ook een nieuwe groep kopers die wordt aangeboord.
pi_198534747
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nu listed op coinbase?
Hoe kan ik zien wat er nieuw listed gaat worden op Coinbase?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:11:43 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198534790
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoe kan ik zien wat er nieuw listed gaat worden op Coinbase?
https://blog.coinbase.com/
Huilen dan.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:12:39 #121
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198534812
coinbase _O-
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198535598
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:12 schreef Quotidien het volgende:
coinbase _O-
Fees zijn kut, maar voor beginners wel een stuk fijner dan alternatieven. Er zijn genoeg mensen die zonder coinbase nooit aan crypto waren begonnen.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:13:09 #123
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198536680
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef xaban06 het volgende:
[ twitter ]

Dit?
Yep
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:13:47 #124
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198536699
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:44 schreef recursief het volgende:

[..]

Waarom KYC ?
Omdat ze straks op CEXes gaan en ze geen US mogen bedienen ivm compliance
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:14:46 #125
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198536725
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:13 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik heb er 206250 lol

ben benieuwd
A 40 cent per stuk? Dan zit je voor 60K ofzo erin?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198536807
Had ik maar zoveel om erin te stoppen ;( You need money to make money.
pi_198536935
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

A 40 cent per stuk? Dan zit je voor 60K ofzo erin?
Eerste private wave kreeg 75% bonus
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198536957
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

A 40 cent per stuk? Dan zit je voor 60K ofzo erin?
50k USD + 65% bonus
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:34:15 #129
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198537078
50k in een presale?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198537081
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:26 schreef recursief het volgende:

[..]

Eerste private wave kreeg 75% bonus
klopt maar die +75% bonus kreeg je slechts over ~300$ per badge
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:41:44 #131
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198537288
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:28 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

50k USD + 65% bonus
Gefeliciteerd je bent binnenkort miljonair
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:59:56 #132
62913 Blik
The one and Only!
pi_198539815
En iedereen maar denken dat dima de lokale dorpsgek was, knalt gewoon ff 50k in een presale
  dinsdag 16 maart 2021 @ 22:04:00 #133
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198539918
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:59 schreef Blik het volgende:
En iedereen maar denken dat dima de lokale dorpsgek was, knalt gewoon ff 50k in een presale
En hij verdient er ff 75K op terug bij listing
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198541011
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:13 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja maar kleine kans dat ze je nog kan kopen in public sale

is nogal oversubscribed
Verkoop een deel van jouw coins dan aan mij
  Moderator woensdag 17 maart 2021 @ 06:43:26 #135
42184 crew  DaMart
pi_198542534
Dat is lekker wakker worden met Grumpy O+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198543310
quote:
17s.gif Op woensdag 17 maart 2021 06:43 schreef DaMart het volgende:
Dat is lekker wakker worden met Grumpy O+.
Ik dacht ik koop ook even een stukje... $110,- fee 8)7
pi_198543508
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:10 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Verkoop een deel van jouw coins dan aan mij
_O- nee.

Als je 2k matic hebt kan je meedoen met de 'priority group' trouwens maar alsnog is het first come for serve.
  Moderator woensdag 17 maart 2021 @ 08:48:44 #138
42184 crew  DaMart
pi_198543514
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:33 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik dacht ik koop ook even een stukje... $110,- fee 8)7
De fees blijven achterlijk hoog ja... heb een ander muntje dat klaar is met staken, maar nu vastzit op de stakingsite van de ontwikkelaar... als ik het wil withdrawen, kost dat 200 dollar in fees wat ik veel te veel vind en opnieuw staken levert ongeveer 10% op van de fees die ik kwijt ben :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198543554
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:48 schreef DaMart het volgende:

[..]

De fees blijven achterlijk hoog ja... heb een ander muntje dat klaar is met staken, maar nu vastzit op de stakingsite van de ontwikkelaar... als ik het wil withdrawen, kost dat 200 dollar in fees wat ik veel te veel vind en opnieuw staken levert ongeveer 10% op van de fees die ik kwijt ben :').
Als je met kleinere bedragen wat coins wil verhandelen / staken / farmen dan is de BNC wel ideaal, werkt snel, lage fees en qua werking gelijk aan ETH.

Ik erger me nu kapot als ik iets op de ETH chain moet doen.
  Moderator woensdag 17 maart 2021 @ 09:19:27 #140
42184 crew  DaMart
pi_198543888
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je met kleinere bedragen wat coins wil verhandelen / staken / farmen dan is de BNC wel ideaal, werkt snel, lage fees en qua werking gelijk aan ETH.

Ik erger me nu kapot als ik iets op de ETH chain moet doen.
Ja, ik wil ook meer op de BSC-chain gaan doen. Alleen vind ik de projecten om een leuke winst mee te pakken op de ETH-chain makkelijker te vinden.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 17 maart 2021 @ 10:03:01 #141
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198544421
Grumpy, Poodl en sommige anderen staan ook op Coingecko. Volgens mij kan je daar ook in-en verkopen zonder de fees te betalen voor een swap. Bespaart je toch weer minstens 50USD volgens mij bij elke trade.

Edit: Ben ingelogd op coingecko.. maar is volgens mij geen wallet of exchange waar je ETH kan sturen. Moet schijnbaar vanaf een offline wallet zoals Ledger ofzo.

[ Bericht 29% gewijzigd door Plots op 17-03-2021 10:16:52 ]
  FOK!fotograaf woensdag 17 maart 2021 @ 10:36:35 #142
364681 over_hedge
pi_198544951
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:59 schreef Blik het volgende:
En iedereen maar denken dat dima de lokale dorpsgek was, knalt gewoon ff 50k in een presale
Doprsgekken kunnen ook rijk zijn :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_198545096
Ik heb gisteren wat $Pikachu gekocht :D

https://www.dextools.io/a(...)d8ec47ce2a165c852ae9
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198545101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:28 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

50k USD + 65% bonus
Dima vriend, alles goed?
pi_198545517
Wordt hier vandaag ook nog gestemd met Bitcoin/crypto in het achterhoofd?
Uitvinder van de biersmiley.
  FOK!fotograaf woensdag 17 maart 2021 @ 11:26:36 #146
364681 over_hedge
pi_198545570
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:23 schreef dimmak het volgende:
Wordt hier vandaag ook nog gestemd met Bitcoin/crypto in het achterhoofd?
Nee. Net gestemd. Bitcoin was niet echt een onderwerp waar ik aan dacht bij het kiezen van een partij.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_198545592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:23 schreef dimmak het volgende:
Wordt hier vandaag ook nog gestemd met Bitcoin/crypto in het achterhoofd?
Heb hier weinig over gehoord, wat zijn de punten?
pi_198545852
quote:
4s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:28 schreef Leonos het volgende:

[..]

Heb hier weinig over gehoord, wat zijn de punten?
LP en JA21 hebben Bitcoin actief meegenomen in hun campagne. CDA heeft met hun lijsttrekker iemand in gelederen die het Bitcoin/crypto niet makkelijk maakt. Voor de rest zijn er een aantal partijen die er een reactie op hebben gegeven aan diverse bitcoin media, veel verschillende meningen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198545863
quote:
4s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:28 schreef Leonos het volgende:

[..]

Heb hier weinig over gehoord, wat zijn de punten?
Mahir Alkaya van de SP zet zich vrij hard in voor Cryptoregulering.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198545886
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mahir Alkaya van de SP zet zich vrij hard in voor Cryptoregulering.
Mahir heeft in het debat over de cryptowet idd heel erg zijn best gedaan. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198545890
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:48 schreef dimmak het volgende:

[..]

Mahir heeft in het debat over de cryptowet idd heel erg zijn best gedaan. :)
https://www.bnr.nl/podcas(...)r-alkaya-over-crypto
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198546245
Welke politici hebben zich nog meer ingezet ten goede van crypto? Mahir staat 3e op de lijst dus gaat het sowieso wel redden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:31:04 #153
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198546572
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

LP en JA21 hebben Bitcoin actief meegenomen in hun campagne. CDA heeft met hun lijsttrekker iemand in gelederen die het Bitcoin/crypto niet makkelijk maakt. Voor de rest zijn er een aantal partijen die er een reactie op hebben gegeven aan diverse bitcoin media, veel verschillende meningen.
LP nog nooit van gehoord en JA21 is een clubje baantjesjagende charlatans. Dus niet echt :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198546670
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

LP en JA21 hebben Bitcoin actief meegenomen in hun campagne. CDA heeft met hun lijsttrekker iemand in gelederen die het Bitcoin/crypto niet makkelijk maakt. Voor de rest zijn er een aantal partijen die er een reactie op hebben gegeven aan diverse bitcoin media, veel verschillende meningen.
Damn... Al die partijen schreeuwen in principe om Vechain in deze.

Sluit eigenlijk ook precies aan wat Sunny gister in de AmA zei.

Bullish!!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2021 12:37:37 ]
pi_198546861
Bitcoin speelde gedeeltelijk mee. Het wordt Libertaire Partij omdat het qua fundament aansluit bij mijn gedachtegoed, wel een leuke plus dat ze ook pro Bitcoin zijn.
pi_198547336
Zeker, vond het zelfs een belangrijk onderwerp. De rest van de standpunten zijn toch altijd hetzelfde.
Er is een site die alle standpunten mbt Bitcoins vergelijkt. Partijen die tegen zijn, vielen meteen af.
Daarnaast zijn er ook partijen die een Europese coin willen, zodat ze het kunnen reguleren (lekker coins bijdrukken als het hun uitkomt), die slaan dus ook de plank volledig mis!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198547728
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je met kleinere bedragen wat coins wil verhandelen / staken / farmen dan is de BNC wel ideaal, werkt snel, lage fees en qua werking gelijk aan ETH.

Ik erger me nu kapot als ik iets op de ETH chain moet doen.
Het kan aan mij liggen (al ben ik niet achterlijk) maar HOE kan ik van bijv. Uniswap naar BSC?
pi_198547927
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Welke politici hebben zich nog meer ingezet ten goede van crypto? Mahir staat 3e op de lijst dus gaat het sowieso wel redden.
Otten van 50Plus was samen met Alkaya de enige die zich in de materie verdiept had tijdens het debat over de crypto wet. :P

quote:
14s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:31 schreef fathank het volgende:

[..]

baantjesjagende charlatans
Beschrijf je hier niet 90% van de kieslijst?

quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:52 schreef Thrilled het volgende:
Bitcoin speelde gedeeltelijk mee. Het wordt Libertaire Partij omdat het qua fundament aansluit bij mijn gedachtegoed, wel een leuke plus dat ze ook pro Bitcoin zijn.
Eens, hier ook voor LP gekozen.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 14:09:08 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198547954
Op een kansloze partij stemmen op basis van crpto is wel heel ehhh.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198547967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Op een kansloze partij stemmen op basis van crpto is wel heel ehhh.
Fix the money, fix the world. ;)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198548050
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Op een kansloze partij stemmen op basis van crpto is wel heel ehhh.
een zeteltje in de kamer met een partij die met een Libertarische insteek er wat over kan roepen is wel wat waard

crypto is niet zo belangrijk, maar op tijd met bitcoin aan de slag gaan kan Nederland veel opleveren :) te beginnen met een goede omgeving om te ondernemen in de industrie, in plaats van mensen wegjagen en dwarszitten met hoge kostenposten voor toezicht


ik stem piraatgoden, overigens

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2021 14:18:49 ]
pi_198548081
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Welke politici hebben zich nog meer ingezet ten goede van crypto? Mahir staat 3e op de lijst dus gaat het sowieso wel redden.
wie is voor het grootste steunpakket, een onvoorwaardelijk basisinkomen/veel meer toeslagen en compleet gek van de euro?

die politici zetten zich ook in voor bitcoin, indirect
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:26:48 #163
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198548156
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:06 schreef dimmak het volgende:

[..]

Otten van 50Plus was samen met Alkaya de enige die zich in de materie verdiept had tijdens het debat over de crypto wet. :P
[..]

Beschrijf je hier niet 90% van de kieslijst?
[..]

Eens, hier ook voor LP gekozen.
Ik denk niet dat 90% toe is aan z'n 6e politieke partij. DJ Eerdmans, chef lege dozen en windvaan van beroep. Wat gaat Annabel doen met al dr baantjes als ze verkozen wordt?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198548162
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

wie is voor het grootste steunpakket, een onvoorwaardelijk basisinkomen/veel meer toeslagen en compleet gek van de euro?

die politici zetten zich ook in voor bitcoin, indirect
Ja zo kun je het ook zien idd :P . Al denk ik dat er wat dat betreft sowieso al geen houden meer aan is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:30:04 #165
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198548193
Zolang ze crypto gewoon in box3 houden vind ik het best.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198548459
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Op een kansloze partij stemmen op basis van crpto is wel heel ehhh.
Elke stem op een huidige coalitie-partij is een verloren stem als je een andere wind wilt in Den Haag.. je kiest dan weer voor een beetje gerommel in de marge met wat procenten lastenverlaging links of een marginale verhoging rechts, maar de nasmaak blijft hetzelfde.

Strategisch stemmen op PVV of FvD trok mij dan ook weer niet aangezien PVV na Corona waarschijnlijk alleen maar weer over islam begint te huilen en FvD kruipt voor mij net te veel het conspiracy-kamp in en daar geloof ik ook weer niet in..

Dus dan maar volledig op basis van gedachtegang en grote lijnen kiezen. Kleinere overheid, minder Europa, meer invloed vanuit de burger, minder regeltjes en minder symptoombestrijding.

En wat hier boven al gezegd werd; fix the money = fix the problems.

pi_198548575
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:50 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Elke stem op een huidige coalitie-partij is een verloren stem als je een andere wind wilt in Den Haag.. je kiest dan weer voor een beetje gerommel in de marge met wat procenten lastenverlaging links of een marginale verhoging rechts, maar de nasmaak blijft hetzelfde.

Strategisch stemmen op PVV of FvD trok mij dan ook weer niet aangezien PVV na Corona waarschijnlijk alleen maar weer over islam begint te huilen en FvD kruipt voor mij net te veel het conspiracy-kamp in en daar geloof ik ook weer niet in..

Dus dan maar volledig op basis van gedachtegang en grote lijnen kiezen. Kleinere overheid, minder Europa, meer invloed vanuit de burger, minder regeltjes en minder symptoombestrijding.

En wat hier boven al gezegd werd; fix the money = fix the problems.

:D doet die boris dit ook al?
pi_198548579
quote:
14s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:58 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:D doet die boris dit ook al?
Die man poept podcasts :P

is overigens geen referentie naar de kwaliteit ervan..
  woensdag 17 maart 2021 @ 15:00:00 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198548592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:50 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Elke stem op een huidige coalitie-partij is een verloren stem als je een andere wind wilt in Den Haag.. je kiest dan weer voor een beetje gerommel in de marge met wat procenten lastenverlaging links of een marginale verhoging rechts, maar de nasmaak blijft hetzelfde.

Strategisch stemmen op PVV of FvD trok mij dan ook weer niet aangezien PVV na Corona waarschijnlijk alleen maar weer over islam begint te huilen en FvD kruipt voor mij net te veel het conspiracy-kamp in en daar geloof ik ook weer niet in..

Dus dan maar volledig op basis van gedachtegang en grote lijnen kiezen. Kleinere overheid, minder Europa, meer invloed vanuit de burger, minder regeltjes en minder symptoombestrijding.

En wat hier boven al gezegd werd; fix the money = fix the problems.

Wat zie je dan in de LP?

Libertarisme is anarchie voor de rijken. Dat hele pseudo-intellectuele gezever over individuele vrijheid, vaak vergezeld van bijzonder enge opvattingen over sterkeren en zwakkeren in een samenleving, is niks meer dan een rookgordijn om egoïsme te verhullen.

Niet voor niks dat ze standaard campagne voeren bij Masters of LXRY (je weet wel, die miljonairsbeurs).
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 15:01:54 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198548620
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:50 schreef Thrilled het volgende:
Elke stem op een huidige coalitie-partij is een verloren stem als je een andere wind wilt in Den Haag..
Ik stem noch op een coalitiepartij, noch op een bekende protestpartij, noch op een kansloze partij :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 17 maart 2021 @ 15:02:42 #171
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198548627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik stem noch op een coalitiepartij, noch op een bekende protestpartij, noch op een kansloze partij :P
Je UI doet wat anders vermoeden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 15:03:50 #172
62913 Blik
The one and Only!
pi_198548642
quote:
14s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:30 schreef fathank het volgende:
Zolang ze crypto gewoon in box3 houden vind ik het best.
beter geven ze het gewoon zo min mogelijk aandacht, huidige situatie is prima. Vooral niks aan wijzigen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 15:18:25 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198548834
quote:
16s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je UI doet wat anders vermoeden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zitten net onder de kiesdeler in de laatste peilingen :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198548959
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat zie je dan in de LP?

Libertarisme is anarchie voor de rijken. Dat hele pseudo-intellectuele gezever over individuele vrijheid, vaak vergezeld van bijzonder enge opvattingen over sterkeren en zwakkeren in een samenleving, is niks meer dan een rookgordijn om egoïsme te verhullen.

Niet voor niks dat ze standaard campagne voeren bij Masters of LXRY (je weet wel, die miljonairsbeurs).
Ik kan hier niet zo veel mee.. rookgordijnen of dekmantels, aannames of scenario's die de werkelijke aard zouden zijn.. discussies tot in de eeuwigheid lijkt me.

Het enige wat ik wel weet is dat vrijwel alle huidige partijen allemaal iets anders doen dan dat ze zeggen (gebaseerd op moties en resultaten uit het verleden) dus dat campagnes per definitie verspilde energie zijn om je mening op te baseren. Kijk naar wat ze doen en niet naar wat ze zeggen is dan mijn motto.. En de LP heeft zich nog niet kunnen bewijzen dus gun ik ze het voordeel van de twijfel..
pi_198549121
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat zie je dan in de LP?

Libertarisme is anarchie voor de rijken. Dat hele pseudo-intellectuele gezever over individuele vrijheid, vaak vergezeld van bijzonder enge opvattingen over sterkeren en zwakkeren in een samenleving, is niks meer dan een rookgordijn om egoïsme te verhullen.

Niet voor niks dat ze standaard campagne voeren bij Masters of LXRY (je weet wel, die miljonairsbeurs).
hier in NL is het meer gewoon een partij die de overheid kleiner wil maken, amerikaanse libertaire denktanks e.d. moeten denk ik lachen om de ideeën van hier

voorbeeldje van wat ze voorstellen: basisinkomen (mede) door belastingvrij verdienen tot 40k ofzo, daarna een vlakke belasting van een x%

het idee daarachter is: ambtenarij + regeltjes/uitzonderingen wegsnijden is = goedkoper en efficiënter voor een beter resultaat

of dat ook zo is weet ik niet, maar een paar partijen op de flanken die ergens anders naar kijken is wel nice

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2021 15:38:33 ]
pi_198549126
overigens is bitcoin wel een goed voorbeeld van dat anarchie wel kan werken

bitcoinGOD
pi_198549638
Bitcoin gaat zo de lucht in, read my lips :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198549661
quote:
99s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:37 schreef aTypisch het volgende:
overigens is bitcoin wel een goed voorbeeld van dat anarchie wel kan werken

bitcoinGOD
Het probleem met bitcoin is dat de verdeling verkeerd is om het echt heel groot te maken, ik voorspel dat doordat je te veel hodling een soort van stalemate gaat krijgen welke ten koste van de prijs zal gaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198549982
Wie is meneer Broccoli hier? :)
pi_198550339
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:34 schreef xaban06 het volgende:
Wie is meneer Broccoli hier? :)
Dim.
pi_198550474
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het probleem met bitcoin is dat de verdeling verkeerd is om het echt heel groot te maken, ik voorspel dat doordat je te veel hodling een soort van stalemate gaat krijgen welke ten koste van de prijs zal gaan.
de ondergang van bitcoin is dat mensen het te graag willen sparen?

juist ja
pi_198550512
quote:
14s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:04 schreef aTypisch het volgende:

[..]

de ondergang van bitcoin is dat mensen het te graag willen sparen?

juist ja
Als niemand verkoopt blijft de prijs gelijk, niet 0 niet weinig, maar niet enorm, ik denk dat een prijs rond de 50K-150K reëler is dan miljoenen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198550720
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het probleem met bitcoin is dat de verdeling verkeerd is om het echt heel groot te maken, ik voorspel dat doordat je te veel hodling een soort van stalemate gaat krijgen welke ten koste van de prijs zal gaan.
Distributie van BTC is wel verrot ja.

Momenteel bezit de 1%, 50% van de rijkdom op aarde.

Met BTC heeft de 1%, 99% van de rijkdom.
pi_198550981
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mahir Alkaya van de SP zet zich vrij hard in voor Cryptoregulering.
Nederland zou als een van de eerste westerse landen een Bitcoin fonds moeten oprichten. Nu een aantal miljard investeren zodat we daar over 10 / 20 jaar de vruchten van kunnen plukken. Geld lenen is nu toch praktisch gratis. Maar goed, zoiets zal wel teveel de euro ondermijnen |:)
pi_198551028
twitter


(lol)
pi_198551035
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:39 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Nederland zou als een van de eerste westerse landen een Bitcoin fonds moeten oprichten. Nu een aantal miljard investeren zodat we daar over 10 / 20 jaar de vruchten van kunnen plukken. Geld lenen is nu toch praktisch gratis. Maar goed, zoiets zal wel teveel de euro ondermijnen |:)
Gewoon alle aandelen van Gamestop kopen!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 17 maart 2021 @ 17:45:12 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198551055
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:39 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Nederland zou als een van de eerste westerse landen een Bitcoin fonds moeten oprichten. Nu een aantal miljard investeren zodat we daar over 10 / 20 jaar de vruchten van kunnen plukken. Geld lenen is nu toch praktisch gratis. Maar goed, zoiets zal wel teveel de euro ondermijnen |:)
En daarvan iedereen een basisinkomen geven.
Huilen dan.
pi_198551090
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:39 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Nederland zou als een van de eerste westerse landen een Bitcoin fonds moeten oprichten. Nu een aantal miljard investeren zodat we daar over 10 / 20 jaar de vruchten van kunnen plukken. Geld lenen is nu toch praktisch gratis. Maar goed, zoiets zal wel teveel de euro ondermijnen |:)
wopke hoekstra heeft met die cryptowettroep dat wel even vermoeilijkt
pi_198551095
quote:
6s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En daarvan iedereen een basisinkomen geven.
dan is het zo weer op?
  woensdag 17 maart 2021 @ 17:49:03 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198551121
quote:
14s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dan is het zo weer op?
Wat wil je dan met zo'n fonds? Hodlen ad infinitum?
Huilen dan.
pi_198551199
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat wil je dan met zo'n fonds? Hodlen ad infinitum?
iedereen 10 satoshi's om te wonen op de blockchain
pi_198551272
maar verwacht daarin geen voortrekkersrol voor NL helaas
pi_198551277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Distributie van BTC is wel verrot ja.

Momenteel bezit de 1%, 50% van de rijkdom op aarde.

Met BTC heeft de 1%, 99% van de rijkdom.
https://www.bloomberg.com(...)yers-as-mania-builds

Ja man, distributie is echt verrot.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198551496
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

https://www.bloomberg.com(...)yers-as-mania-builds

Ja man, distributie is echt verrot.
toch bijzonder dat je zo overal naast kunt zitten, en dan nog niet eens expres

genot
pi_198551913
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

https://www.bloomberg.com(...)yers-as-mania-builds

Ja man, distributie is echt verrot.
ik zie due to paypal staan, ik klikte op het kruisje rechtsboven

lekker SATS kopen op de databaseje
pi_198552040
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik zie due to paypal staan, ik klikte op het kruisje rechtsboven

lekker SATS kopen op de databaseje
Haha ja goeie weer dima
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198553005
Hoe zit het trouwens met die crypto wet? Ik zie bijvoorbeeld Binance of Kraken niet tussen de lijst van de DNB staan?
pi_198553766
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:23 schreef MaximumRush het volgende:
Hoe zit het trouwens met die crypto wet? Ik zie bijvoorbeeld Binance of Kraken niet tussen de lijst van de DNB staan?
Je bent pas verplicht om aan die ongein mee te doen als je je specifiek op de Nederlandse markt richt als ik het goed heb.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198561708
twitter


(lol)
pi_198561732
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Je bent pas verplicht om aan die ongein mee te doen als je je specifiek op de Nederlandse markt richt als ik het goed heb.
het is wel een gekke regel

het jaagt nederlandse partijen met weinig klanten in dit land (maar bijv veel in andere delen van de wereld) weg, terwijl buitenlandse wazige partijen nog steeds hun diensten kunnen aan bieden als ze het maar in het engels doen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2021 23:52:30 ]
pi_198562674
twitter


jaaaaa LIGHTNINGNETWORKGOD
pi_198564659
Ubix :D
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198565182
Vandaag start het traden van LINA op Binance, iemand die hier wat van gaat mee pakken?

Ik ga zelf wat inkopen en direct verkopen in de hoop wat winst te kunnen boeken.
pi_198565414
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:12 schreef raptorix het volgende:
Bitcoin gaat zo de lucht in, read my lips :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198565460
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:43 schreef Harveo het volgende:
Vandaag start het traden van LINA op Binance, iemand die hier wat van gaat mee pakken?

Ik ga zelf wat inkopen en direct verkopen in de hoop wat winst te kunnen boeken.
Zat al sinds eind januari in LINA ik weet nu eigenlijk niet of ik het meteen moet dumpen als het traden start. Snap het nut ook niet van LINA, maar Alameda Research zit in het project en die staan meestal wel garant voor moon.
Uitvinder van de biersmiley.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 18 maart 2021 @ 09:17:39 #206
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198565710
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 07:57 schreef recursief het volgende:
Ubix :D
Deze had ik ook gekocht :') beetje meeliften op de shillcoins van @TheFreshPrince
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198565771
Opvallend trouwens dat Microstrategy geen aankopen heeft gedaan de laatste tijd, kortom denk dat dat wel zegt dat ze 45K een mooie bodemprijs vinden voorlopig :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198565816
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:20 schreef raptorix het volgende:
Opvallend trouwens dat Microstrategy geen aankopen heeft gedaan de laatste tijd, kortom denk dat dat wel zegt dat ze 45K een mooie bodemprijs vinden voorlopig :)
twitter

U zegt?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198565853
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:20 schreef raptorix het volgende:
Opvallend trouwens dat Microstrategy geen aankopen heeft gedaan de laatste tijd, kortom denk dat dat wel zegt dat ze 45K een mooie bodemprijs vinden voorlopig :)
... that we know of.. ;)
pi_198565858
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:23 schreef dimmak het volgende:

[..]

[ twitter ]
U zegt?
Ah had hem gemist, maar goed die zijn natuurlijk dermate groot dat ze wel wat koersschommelingen kunnen hedgen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198565873
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:25 schreef Thrilled het volgende:

[..]

... that we know of.. ;)
Ja tuurlijk, maar meestal maken ze wel vrij snel bekent wat ze kopen en voor hoeveel, ze doen geen Tesla'tje ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198565904
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar meestal maken ze wel vrij snel bekent wat ze kopen en voor hoeveel, ze doen geen Tesla'tje ;)
Dat is waar, maar ik denk dat zijn doorlooptijden wat langer worden nu de meeste middelen al wel in bitcoin zitten. Ik denk dat hij wel even de mentale 100k bitcoin drempel aan wil tikken en dus nog even door gaat met kopen.
pi_198565911
Waarom ik verwachte dat BTC gister sprongetje zou maken:

twitter
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198565924
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:29 schreef raptorix het volgende:
Waarom ik verwachte dat BTC gister sprongetje zou maken:

[ twitter ]
En dat was niet het enige nieuws. Best wel een paar goede berichten gister:
BTC / [BTC] Bitcoin #80 | 30,7K!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198565940
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:29 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ik denk dat zijn doorlooptijden wat langer worden nu de meeste middelen al wel in bitcoin zitten. Ik denk dat hij wel even de mentale 100k bitcoin drempel aan wil tikken en dus nog even door gaat met kopen.
Microstrategy is natuurlijk een relatief kleine speler, maar voorlopig wel een zeer geschikt middel om zakelijk in BTC te exposen, ik verwacht vanaf April een behoorlijke prijsstijging omdat dan Q2 begint en dat grote beslissingen meestal niet binnen 1 Q genomen mogen worden. De go's worden nu gegeven en geimplementeert in Q2, let maar op :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198565948
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:30 schreef dimmak het volgende:

[..]

En dat was niet het enige nieuws. Best wel een paar goede berichten gister:
BTC / [BTC] Bitcoin #80 | 30,7K!
verhip, nog een bitcoin-topic?

quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Microstrategy is natuurlijk een relatief kleine speler, maar voorlopig wel een zeer geschikt middel om zakelijk in BTC te exposen, ik verwacht vanaf April een behoorlijke prijsstijging omdat dan Q2 begint en dat grote beslissingen meestal niet binnen 1 Q genomen mogen worden. De go's worden nu gegeven en geimplementeert in Q2, let maar op :)
Ik zit er klaar voor.. :9
pi_198565954
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:32 schreef Thrilled het volgende:

[..]

verhip, nog een bitcoin-topic?
Dit is de slowchat, dat het echte Bitcoin topic. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198565969
oke dus vooralsnog kan je na 10 jaar bitcoin alleen nog maar kopen en holden

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2021 09:34:35 ]
pi_198565982
twitter


Year of the bull.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2021 09:35:35 ]
pi_198565990
Daarnaast verwacht ik komende periode ook wel een vraag naar BTC alternatieven omdat de grote jongens toch met een beleggingsmind er in willen zitten, en dat is niet alles in 1 mandje, echter ik verwacht niet dat ze in een hele serie shitcoins stappen maar in serieuze alternatieven als Ethereum en Cardano. Mogelijk zie ik ook wel gebeuren dat ze meer zijdelingse exposure willen door meer te investeren in Tech startups.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198566009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:34 schreef Dimachaerus het volgende:
oke dus vooralsnog kan je na 10 jaar bitcoin alleen nog maar kopen en holden
Een store of value is een asset die je ook actief kunt gebruiken, onderpand is economisch een sterke asset :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198566015
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:36 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast verwacht ik komende periode ook wel een vraag naar BTC alternatieven omdat de grote jongens toch met een beleggingsmind er in willen zitten, en dat is niet alles in 1 mandje, echter ik verwacht niet dat ze in een hele serie shitcoins stappen maar in serieuze alternatieven als Ethereum en Cardano. Mogelijk zie ik ook wel gebeuren dat ze meer zijdelingse exposure willen door meer te investeren in Tech startups.
ETH nu serieus noemen ???
wat een shit platform is dat geworden zeg.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198566037
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:37 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ETH nu serieus noemen ???
wat een shit platform is dat geworden zeg.
Het is een beetje als Goud en Zilver, het heeft beide een prijs ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198566057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:34 schreef Dimachaerus het volgende:
oke dus vooralsnog kan je na 10 jaar bitcoin alleen nog maar kopen en holden
Dat jij te beperkt bent om verder te kijken dan je Vechain bubbel kan bitcoin niks aan doen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198566089
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:37 schreef raptorix het volgende:

[..]

Een store of value is een asset die je ook actief kunt gebruiken, onderpand is economisch een sterke asset :)
Ik kan dat niet ontkennen maar het is niet bepaald Satoshi's vision
pi_198566103
Zit er nou echt niemand hier in NFT's en de coins erachter ?

NFT's stijgen op het moment harder dan crypto, en dan niet op die markten zoals opensea en rarible want dat is 99.99% rommel.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198566111
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:42 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik kan dat niet ontkennen maar het is niet bepaald Satoshi's vision
Nope, sterker nog ik voorspel dat met BTC het zelfde gaat gebeuren als met Edelmetalen, dat er op papier vele malen meer is dan er bestaat ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198566122
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:40 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat jij te beperkt bent om verder te kijken dan je Vechain bubbel kan bitcoin niks aan doen.
neuh ben niet zo delusioned als btc maxis

ben meer een pragmatist
pi_198566124
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:43 schreef Predator40 het volgende:
Zit er nou echt niemand hier in NFT's en de coins erachter ?

NFT's stijgen op het moment harder dan crypto, en dan niet op die markten zoals opensea en rarible want dat is 99.99% rommel.
Ironisch gezien was het idee achter NFT's juist digitalisering van bezit, en niet van speculatie ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198566149
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nope, sterker nog ik voorspel dat met BTC het zelfde gaat gebeuren als met Edelmetalen, dat er op papier vele malen meer is dan er bestaat ;)
Idd, bitcoin kon geen tractie vinden bij het klootjesvolk. Nu de instituties instappen zijn de btc maxis helemaal hosanna maar longterm is dit niet oke.
pi_198566161
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ironisch gezien was het idee achter NFT's juist digitalisering van bezit, en niet van speculatie ;)
dus ? een gegeven paard niet in de bek kijken he :D
doen jullie toch ook niet bij moonshots van shitcoins die nergens over gaan
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198566250
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:43 schreef Predator40 het volgende:
Zit er nou echt niemand hier in NFT's en de coins erachter ?

NFT's stijgen op het moment harder dan crypto, en dan niet op die markten zoals opensea en rarible want dat is 99.99% rommel.
Ik, in Bondly.
pi_198566296
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:54 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik, in Bondly.
aardige coin ja, net zoals TVK

Flow en Omi zijn al aardig hoog op het moment, omi deed 300% dit weekend na een blockchain whispers call dus dat was wel lekker.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198566331
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:57 schreef Predator40 het volgende:

[..]

aardige coin ja, net zoals TVK

Flow en Omi zijn al aardig hoog op het moment, omi deed 300% dit weekend na een blockchain whispers call dus dat was wel lekker.
Ik zit erin sinds $0.15 (even zo uit m'n hoofd) maar heb wel nog bijgestopt rond de $0.40 .
De echte moonshot blijft uit, die je bij andere NFT gerelateerde coins wel ziet gebeuren.

Eigenlijk heeft vooral de link met Logan Paul gezorgd voor een mooie stijging, en daarna is het vrij stabiel.
Prijs wordt/werd door een aantal whales ook wel rond de $0.60 gehouden. Veel van die whales zijn nu weg.

Blijf er wel bij dat het pas mainstream geaccepteerd wordt wanneer je van het ETH netwerk verlost bent. Is veel te lastig voor 'newbies' en de gas fees zijn debiel.
pi_198566391
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:00 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik zit erin sinds $0.15 (even zo uit m'n hoofd) maar heb wel nog bijgestopt rond de $0.40 .
De echte moonshot blijft uit, die je bij andere NFT gerelateerde coins wel ziet gebeuren.

Eigenlijk heeft vooral de link met Logan Paul gezorgd voor een mooie stijging, en daarna is het vrij stabiel.
Prijs wordt/werd door een aantal whales ook wel rond de $0.60 gehouden. Veel van die whales zijn nu weg.

Blijf er wel bij dat het pas mainstream geaccepteerd wordt wanneer je van het ETH netwerk verlost bent. Is veel te lastig voor 'newbies' en de gas fees zijn debiel.
Omi draait op GO en dat werkt prima, ze gaan wel naar multichain en de 24ste uniswap listing.
ik weet niet waar Flow ( NBA top shot ) op draait.

wel een beetje raar dat ze in dit topic een beetje zijn blijven hangen in 2018 met BTC, ETH en Vechain :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198566424
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:03 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Omi draait op GO en dat werkt prima, ze gaan wel naar multichain en de 24ste uniswap listing.
ik weet niet waar Flow ( NBA top shot ) op draait.

wel een beetje raar dat ze in dit topic een beetje zijn blijven hangen in 2018 met BTC, ETH en Vechain :D
Klopt, maar ook dat is voor veel mensen te lastig imo. Die willen met iDeal/CC/PayPal kunnen betalen en een coin kopen. Zeker wanneer je het idee hebt om NFT's ermee te kopen/ruilen/etc.
pi_198566443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:06 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Klopt, maar ook dat is voor veel mensen te lastig imo. Die willen met iDeal/CC/PayPal kunnen betalen en een coin kopen. Zeker wanneer je het idee hebt om NFT's ermee te kopen/ruilen/etc.
en dat kan met omi en flow....gewoon met paypal/CC
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198566466
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:03 schreef Predator40 het volgende:
wel een beetje raar dat ze in dit topic een beetje zijn blijven hangen in 2018 met BTC, ETH en Vechain
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198566476
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:07 schreef Predator40 het volgende:

[..]

en dat kan met omi en flow....gewoon met paypal/CC
Goed om te horen! Wist ik oprecht niet :D
pi_198566616
2018: it will be so easy to buy coins in the future, mainstream soon !

2021: uniswap, pancakeswap, slippage, bsc chain, wrap/unwrap coins, yield farming, converting bnb naar bnb bsc.

_O- _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198566677
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:19 schreef Predator40 het volgende:
2018: it will be so easy to buy coins in the future, mainstream soon !

2021: uniswap, pancakeswap, slippage, bsc chain, wrap/unwrap coins, yield farming, converting bnb naar bnb bsc.

_O- _O-
Gaat 2 kanten op natuurlijk he ;) Ik kan mijn schoonouders met een appje en ideal transactie eigenaar laten worden van bitcoin, maar als je als nerd de diepte in wil dan zijn die opties ook alleen maar méér geworden
pi_198566747
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:23 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Gaat 2 kanten op natuurlijk he ;) Ik kan mijn schoonouders met een appje en ideal transactie eigenaar laten worden van bitcoin, maar als je als nerd de diepte in wil dan zijn die opties ook alleen maar méér geworden
In 2018 kon ik ook al gewoon BTC kopen met ideal/bank overschrijving.
het gaat meer om altcoins, en dat is gewoon een stuk verwarrender/moeilijker geworden
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198566773


*stelt sell order in op 12 mei* :9
pi_198566860
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:29 schreef Thrilled het volgende:
[ afbeelding ]

*stelt sell order in op 12 mei* :9
Weet je het zeker? :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198566924
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:29 schreef Thrilled het volgende:
[ afbeelding ]

*stelt sell order in op 12 mei* :9
volgens mij waren de 3 laatste jaren niet echt best voorspeld....er klopt geen kut van die grafiek
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198566941
quote:
Wow, wat is dit voor hopium-explosie op mijn beeldscherm?

Kekke tool, wie/wat/waar zit erachter?
pi_198566965
quote:
en hier klopt ook al niks van..... :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198566998
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:29 schreef Thrilled het volgende:
[ afbeelding ]

*stelt sell order in op 12 mei* :9
Denk dat veel mensen voor de zomer wel (een deel) gaan uitcashen als we weer op vakantie kunnen en een groot deel gevaccineerd is. Mei is dan nog wat vroeg denk ik.

Het is de vraag wat de whales gaan doen.
pi_198567062
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:43 schreef viceversa het volgende:

[..]

Denk dat veel mensen voor de zomer wel (een deel) gaan uitcashen als we weer op vakantie kunnen en een groot deel gevaccineerd is. Maar mei is dan nog wat vroeg denk ik.

Het is de vraag wat de whales gaan doen.
bijna alle analisten zeggen juni/juli dat we dan wat gas terug gaan nemen en mogelijk eindelijk van de bull run, maar je weet het nooit en voor hoelang.

feit is wel dat er nu echt veel adoption is ( banken, tesla, hedge funds, pensioen fondsen ), en ook echt veel goede producten en teams, dat was er in 2018 niet op enkele na, wat er in 2021 is gebeurd is wat er in 2018 gezegd werd dat er zou gebeuren.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198571496
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ironisch gezien was het idee achter NFT's juist digitalisering van bezit, en niet van speculatie ;)
het is niet eens digitalisering van bezit

twitter


klik op de tweet voor de hele draad

GENOT

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2021 15:12:48 ]
pi_198571586
twitter
pi_198571642
quote:
6s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
Ik snap helemaal niets van die NFTs. Het heeft toch geen enkele juridische waarde?
pi_198571662
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:18 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik snap helemaal niets van die NFTs. Het heeft toch geen enkele juridische waarde?
imgur op de bloktsjeen
pi_198571784
Danny zou de eerste FOK! post als een NFT kunnen verkopen.
pi_198571827
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:29 schreef Thrilled het volgende:
[ afbeelding ]

*stelt sell order in op 12 mei* :9
Ik heb al lange tijd in m'n hoofd dat ik (net iets voor) $100.000 een deel uitcash om dan later weer goedkoper terug te kopen. Maar als ik dit soort grafieken zie ga ik twijfelen of ik niet toch wat langer moet wachten ;( :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198571845
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Gehrman het volgende:
Danny zou de eerste FOK! post als een NFT kunnen verkopen.
Of ijsmeis.rar !
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198571867
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Of ijsmeis.rar !
Die heb ik helaas nog nooit gezien.
pi_198571882
quote:
9s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:28 schreef Gehrman het volgende:
ijsmeis.rar
Ik wel, maar dat is al wat langer terug, tegenwoordig zouden ze dat zelfs op TikTok preuts vinden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198571885
quote:
9s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:28 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Die heb ik helaas nog nooit gezien.
Blijven zoeken :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198571916
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik wel, maar dat is al wat langer terug, tegenwoordig zouden ze dat zelfs op TikTok preuts vinden.
dat meisje was toen onder de 18, debiel
pi_198572006
quote:
14s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dat meisje was toen onder de 18, debiel
Ja dus? Ze bestuurt toch geen auto.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198573118
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:13 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja maar kleine kans dat ze je nog kan kopen in public sale

is nogal oversubscribed
Valt wel mee denk ik? Vandaag uitnodiging gehad om te registreren. Of zegt dat helemaal niets :P
pi_198573344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Valt wel mee denk ik? Vandaag uitnodiging gehad om te registreren. Of zegt dat helemaal niets :P
Het is geen garantie. Het hangt ervan af of en in welke priority group je zit en of er genoeg tokens overblijven.



Als alle 'OG badge' holders alles op kunnen kopen heb je pech als je in groep 2 of 3 valt etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2021 17:03:19 ]
pi_198573767
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Het is geen garantie. Het hangt ervan af of en in welke priority group je zit en of er genoeg tokens overblijven.

[ afbeelding ]

Als alle 'OG badge' holders alles op kunnen kopen heb je pech als je in groep 2 of 3 valt etc.
Ik heb MATIC. Eens even kijken.
  Eindredactie Games donderdag 18 maart 2021 @ 18:01:41 #265
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198574028


PAMP IT
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198574472
quote:
14s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dat meisje was toen onder de 18, debiel
Toen ik me daar op aftrok was ik even oud, zo niet jonger, als zij op het filmpje en in real life was ze toen al bijna volwassen. Lastig.
What Would Goku Do
pi_198574569
Ondertussen is ze 2 keer zo oud en dan komt dat hier weer terug :D
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198574695
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:39 schreef Gremen het volgende:
Ondertussen is ze 2 keer zo oud en dan komt dat hier weer terug :D
ijsmeis_milf.rar niet bezitten :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198576067
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

ijsmeis_milf.rar niet bezitten :')
ijsmeis niet gedaan hebben :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198576959
Iemand idee waar de pump rond 17.00 vandaan kwam? ADA was even aan worstelen na de coinbase pro listing, maar het leek wel alsof de rest ook even mee reageerde.
.
pi_198577541
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:18 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik snap helemaal niets van die NFTs. Het heeft toch geen enkele juridische waarde?
crypto wel dan :D

ligt er natuurlijk aan welke NFTs.....er is maar 1 echt goed project met 100+ licenties ( Marvell, Star Trek, NFL ) 3D + AR + later (multiplayer) metaverse.

99.9999% op opensea en rarible is pure bagger.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198577699
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 20:59 schreef Predator40 het volgende:
ligt er natuurlijk aan welke NFTs.....er is maar 1 echt goed project met 100+ licenties ( Marvell, Star Trek, NFL ) 3D + AR + later (multiplayer) metaverse.
Welke?
pi_198580405
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Welke?
Ecomi, maar die heeft zijn moonshot al gedaan en nog eens 400% sinds zondag.
Wel veruit het beste NFT project wat er is.

Ze hebben Alfred Kahn on board, dat is de man die o.a Pokemon op de wereld heeft gezet.

Uniswap listing trouwens dinsdag.
Ze hebben nu alleen Bitmax en Bitforex als exchanges.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198580459
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:05 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Ecomi, maar die heeft zijn moonshot al gedaan en nog eens 400% sinds zondag.
Wel veruit het beste NFT project wat er is.

Ze hebben Alfred Kahn on board, dat is de man die o.a Pokemon op de wereld heeft gezet.

Uniswap listing trouwens dinsdag.
Ze hebben nu alleen Bitmax en Bitforex als exchanges.

The NFT token you bought either points to a URL on the internet, or an IPFS hash. In most circumstances it references an IPFS gateway on the internet run by the startup you bought the NFT from.

(lol)
pi_198580530
quote:
14s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:08 schreef aTypisch het volgende:

[..]

The NFT token you bought either points to a URL on the internet, or an IPFS hash. In most circumstances it references an IPFS gateway on the internet run by the startup you bought the NFT from.

(lol)
zow wat grappig _O- :')
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198580553
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:12 schreef Predator40 het volgende:

[..]

zow wat grappig _O- :')
hilarisch ja

NFT's hebben ook echt precies dezelfde talking points als met de ICO boom
toen trapte ik er ook nog in :)
pi_198580606
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:13 schreef aTypisch het volgende:

[..]

hilarisch ja

NFT's hebben ook echt precies dezelfde talking points als met de ICO boom
toen trapte ik er ook nog in :)
niet gelijk alles over 1 kam scheren als je er niks vanaf weet......
ik zeg ook: 99.99% is pure bagger, net zoals de ICO's in 2018.

zelf ook veel door verloren, en dat maak ik nu weer goed :)
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198580624
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:15 schreef Predator40 het volgende:

[..]

niet gelijk alles over 1 kam scheren als je er niks vanaf weet......
ik zeg ook: 99.99% is pure bagger, net zoals de ICO's in 2018.

zelf ook veel door verloren, en dat maak ik nu weer goed :)
je gokt nu goed
pi_198580652
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]

bijna alle analisten zeggen juni/juli dat we dan wat gas terug gaan nemen en mogelijk eindelijk van de bull run, maar je weet het nooit en voor hoelang.

feit is wel dat er nu echt veel adoption is ( banken, tesla, hedge funds, pensioen fondsen ), en ook echt veel goede producten en teams, dat was er in 2018 niet op enkele na, wat er in 2021 is gebeurd is wat er in 2018 gezegd werd dat er zou gebeuren.
ben benieuwd welke NFT die gaan kopen
de drol van jerome powell op de bloktsjeen _O_
pi_198580670
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:16 schreef aTypisch het volgende:

[..]

je gokt nu goed
we gaan het zien.....ik geloof het ook niet echt hoe het allemaal gaat met die NFT's
greed hype
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198580688
quote:
14s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ben benieuwd welke NFT die gaan kopen
de drol van jerome powell op de bloktsjeen _O_
gister is een foto van iemand zijn balzak verkocht voor 2k LOL
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198580691
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]

bijna alle analisten zeggen juni/juli dat we dan wat gas terug gaan nemen en mogelijk eindelijk van de bull run, maar je weet het nooit en voor hoelang.

feit is wel dat er nu echt veel adoption is ( banken, tesla, hedge funds, pensioen fondsen ), en ook echt veel goede producten en teams, dat was er in 2018 niet op enkele na, wat er in 2021 is gebeurd is wat er in 2018 gezegd werd dat er zou gebeuren.
_O_

GENOT
pi_198580704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:20 schreef Predator40 het volgende:

[..]

gister is een foto van iemand zijn balzak verkocht voor 2k LOL
netjes

wel revolutionair, onlyfans is er groot mee geworden :)
pi_198580806
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:05 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Ecomi, maar die heeft zijn moonshot al gedaan en nog eens 400% sinds zondag.
Wel veruit het beste NFT project wat er is.

Ze hebben Alfred Kahn on board, dat is de man die o.a Pokemon op de wereld heeft gezet.

Uniswap listing trouwens dinsdag.
Ze hebben nu alleen Bitmax en Bitforex als exchanges.

Ik zie ze zijn alleen een marketplace voor collectibles. Er hangt geen utility aan vast dus derhalve niet interessant (voor mij).

Leuk dat ze een moonshot hebben gedaan en het is ook niet verstandig om er nu nog in te stappen maar het lijkt me niet echt sustainable en ze liften vooral op de hype lijkt me. En als argumenten worden geven dat persoon x of y zich aan het project heeft verbonden is voor mij ook een signaal om er ver weg van te blijven.

De grootste moonshot heb je gemist trouwens met myneighboralice, 36.000% op ATH, nu rond de 16.000%.
pi_198580957
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik zie ze zijn alleen een marketplace voor collectibles. Er hangt geen utility aan vast dus derhalve niet interessant (voor mij).

Leuk dat ze een moonshot hebben gedaan en het is ook niet verstandig om er nu nog in te stappen maar het lijkt me niet echt sustainable en ze liften vooral op de hype lijkt me. En als argumenten worden geven dat persoon x of y zich aan het project heeft verbonden is voor mij ook een signaal om er ver weg van te blijven.

De grootste moonshot heb je gemist trouwens met myneighboralice, 36.000% op ATH, nu rond de 16.000%.
duidelijk dat je er geen echt onderzoek naar gedaan hebt....zat utility, ook zat vraag naar ( ze krijgen dagelijk tig belletjes van grote bedrijven ) alleen jij ziet het niet en dat mag.....

en dat diegene die pokemon op de wereld heeft gezet in het team zit moet je er zeker ver weg van blijven _O-

ze hebben al een product wat 1m+ per week in sales doet, de NFL komt er deze zomer aan dat is groter dan de NBA Top shot doet 35 miljoen aan sales per week.

Vechain gaat snel ingehaald worden door een NFT coin, dat is zeker en niet alleen maar door hype.

[ Bericht 7% gewijzigd door Predator40 op 18-03-2021 23:49:04 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198581065
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:19 schreef Predator40 het volgende:

[..]

we gaan het zien.....ik geloof het ook niet echt hoe het allemaal gaat met die NFT's
greed hype
Vroeg me al af wanneer er een project gaat komen waar je dickpic NFTs kunt verkopen.
pi_198581089
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:48 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Vroeg me al af wanneer er een project gaat komen waar je dickpic NFTs kunt verkopen.
nouja.....een balzak op opensea

en idd porn NFTs zou zeker wel aanslaan !!!!
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198581102
wel apart dat jullie allemaal in crypto zitten en de NFT's nu afkraken.
"klein" beetje hypocriet :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198581168
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:37 schreef Predator40 het volgende:

[..]

duidelijk dat je er geen echt onderzoek naar gedaan hebt....zat utility, ook zat vraag naar ( ze krijgen dagelijk tig belletjes van grote bedrijven ) alleen jij ziet het niet en dat mag.....

en dat diegene die pokemon op de wereld heeft gezet in het team zit moet je er zeker ver weg van blijven _O-

ze hebben al een product wat 1m+ per week in sales doet, de NFL komt er deze zomer aan dat is groter dan de NBA Top shot doet 35 miljoen aan sales per week.

Vechain gaat snel ingehaald worden door een NFT coin, dat is zeker en niet alleen maar door hype.

Wat voor utility dan?

Er staat niet meer dan dit op de website, marktplaats voor Digital collectibles
quote:
ECOMI offers a one-stop-shop for digital collectibles through the VE-VE app bringing pop culture and entertainment into the 21st century. Ecomi sees digital collectibles as a new asset class which offers intellectual property owners the opportunity for new revenue streams in the digital landscape.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2021 00:00:13 ]
pi_198581186
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat voor utility dan?

Er staat niet meer dan dit op de website.
[..]

Dat zeg ik, duidelijk amper onderzoek naar gedaan.....alleen de website gelezen.
Ik heb al uitgelegd wat er komen gaat maar dit lijkt kansloos, ik weet waar dit heengaat.

we gaan het vanzelf zien.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198581214
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:51 schreef Predator40 het volgende:
wel apart dat jullie allemaal in crypto zitten en de NFT's nu afkraken.
"klein" beetje hypocriet :D
Ik kraak niks af, ik zit zelf ook vuistdiep in de nft hoek.
pi_198581219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik kraak niks af, ik zit zelf ook vuistdiep in de nft hoek.
vuistdiep ??? waarin dan in hemelsnaam ?

TVK, WAX ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198581224
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:59 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Dat zeg ik, duidelijk amper onderzoek naar gedaan.....alleen de website gelezen.
Ik heb al uitgelegd wat er komen gaat maar dit lijkt kansloos, ik weet waar dit heengaat.

we gaan het vanzelf zien.....

Je hebt niks uitgelegd, alleen dat ze een 'product' hebben.
pi_198581230
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:02 schreef Predator40 het volgende:

[..]

vuistdiep ??? waarin dan in hemelsnaam ?

TVK, WAX ?
Pyr
pi_198581282
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je hebt niks uitgelegd, alleen dat ze een 'product' hebben.
"er is maar 1 echt goed project met 100+ licenties ( Marvell, Star Trek, Back to the Future, Ghostbusters, NFL ) 3D + AR + later (multiplayer) metaverse."

interactieve drivable deloreans ( 100% replica )
ik heb al videos gezien van een star trek enterprise
NFL spelers ( licentie met de NFLPA ) in een stadion

Ze krijgen een "master collector program" waarmee je ook kan staken.

etc etc

p.s ze zijn 4 jaar bezig geweest met de licenties......

imo een prachtig project maar dit gaat niet zomaar even x5 of x10 meer
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198581895
twitter
pi_198581897
twitter
  vrijdag 19 maart 2021 @ 07:03:35 #298
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198582245
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Pyr
Godencoin _O_ letterlijk en figuurlijk
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198582393
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:18 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik snap helemaal niets van die NFTs. Het heeft toch geen enkele juridische waarde?
Een tijdje terug was er een ondernemer bij de Cryptocast die zijn hele bedrijf als NFT's had gedistribueerd, volgens mij had hij dat gewoon notarieel volgens de Nederlandse wet gedaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198582604
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 02:12 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
ahahaha zo hypocriet hier maar waar ik het over heb:

VeVe, which already operates using blockchain technology that is >99% more energy efficient than Ethereum, will purchase carbon credits to offset the carbon footprint caused by minting NFTs as well as grant 1 billion OMI to offset the cost of designing and producing NFTs for fundraising efforts by environmental nonprofits.

Co-Founder and COO, Dan Crothers said, “Being sustainable has always been a strong priority for VeVe and ECOMI since our founding. Our carbon neutrality pledge is a step toward making NFT digital collectibles and the digital AR metaverse part of a green, environmentally friendly future.”

toevallig gister bekend gemaakt, is toch vrij bijzonder in de Crypto/NFT wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Predator40 op 19-03-2021 08:42:39 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198584384
bitcoinGOD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')