Het probleem met bitcoin is dat de verdeling verkeerd is om het echt heel groot te maken, ik voorspel dat doordat je te veel hodling een soort van stalemate gaat krijgen welke ten koste van de prijs zal gaan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:37 schreef aTypisch het volgende:
overigens is bitcoin wel een goed voorbeeld van dat anarchie wel kan werken
bitcoinGOD
de ondergang van bitcoin is dat mensen het te graag willen sparen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem met bitcoin is dat de verdeling verkeerd is om het echt heel groot te maken, ik voorspel dat doordat je te veel hodling een soort van stalemate gaat krijgen welke ten koste van de prijs zal gaan.
Als niemand verkoopt blijft de prijs gelijk, niet 0 niet weinig, maar niet enorm, ik denk dat een prijs rond de 50K-150K reëler is dan miljoenen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de ondergang van bitcoin is dat mensen het te graag willen sparen?
juist ja
Distributie van BTC is wel verrot ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem met bitcoin is dat de verdeling verkeerd is om het echt heel groot te maken, ik voorspel dat doordat je te veel hodling een soort van stalemate gaat krijgen welke ten koste van de prijs zal gaan.
Nederland zou als een van de eerste westerse landen een Bitcoin fonds moeten oprichten. Nu een aantal miljard investeren zodat we daar over 10 / 20 jaar de vruchten van kunnen plukken. Geld lenen is nu toch praktisch gratis. Maar goed, zoiets zal wel teveel de euro ondermijnenquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mahir Alkaya van de SP zet zich vrij hard in voor Cryptoregulering.
Gewoon alle aandelen van Gamestop kopen!quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nederland zou als een van de eerste westerse landen een Bitcoin fonds moeten oprichten. Nu een aantal miljard investeren zodat we daar over 10 / 20 jaar de vruchten van kunnen plukken. Geld lenen is nu toch praktisch gratis. Maar goed, zoiets zal wel teveel de euro ondermijnen
En daarvan iedereen een basisinkomen geven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nederland zou als een van de eerste westerse landen een Bitcoin fonds moeten oprichten. Nu een aantal miljard investeren zodat we daar over 10 / 20 jaar de vruchten van kunnen plukken. Geld lenen is nu toch praktisch gratis. Maar goed, zoiets zal wel teveel de euro ondermijnen
wopke hoekstra heeft met die cryptowettroep dat wel even vermoeilijktquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
dan is het zo weer op?quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En daarvan iedereen een basisinkomen geven.
iedereen 10 satoshi's om te wonen op de blockchainquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat wil je dan met zo'n fonds? Hodlen ad infinitum?
https://www.bloomberg.com(...)yers-as-mania-buildsquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Distributie van BTC is wel verrot ja.
Momenteel bezit de 1%, 50% van de rijkdom op aarde.
Met BTC heeft de 1%, 99% van de rijkdom.
toch bijzonder dat je zo overal naast kunt zitten, en dan nog niet eens expresquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://www.bloomberg.com(...)yers-as-mania-builds
Ja man, distributie is echt verrot.
ik zie due to paypal staan, ik klikte op het kruisje rechtsbovenquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://www.bloomberg.com(...)yers-as-mania-builds
Ja man, distributie is echt verrot.
Haha ja goeie weer dimaquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zie due to paypal staan, ik klikte op het kruisje rechtsboven
lekker SATS kopen op de databaseje
Je bent pas verplicht om aan die ongein mee te doen als je je specifiek op de Nederlandse markt richt als ik het goed heb.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:23 schreef MaximumRush het volgende:
Hoe zit het trouwens met die crypto wet? Ik zie bijvoorbeeld Binance of Kraken niet tussen de lijst van de DNB staan?
het is wel een gekke regelquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je bent pas verplicht om aan die ongein mee te doen als je je specifiek op de Nederlandse markt richt als ik het goed heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |