hilarisch jaquote:
niet gelijk alles over 1 kam scheren als je er niks vanaf weet......quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hilarisch ja
NFT's hebben ook echt precies dezelfde talking points als met de ICO boom
toen trapte ik er ook nog in
je gokt nu goedquote:Op donderdag 18 maart 2021 23:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
niet gelijk alles over 1 kam scheren als je er niks vanaf weet......
ik zeg ook: 99.99% is pure bagger, net zoals de ICO's in 2018.
zelf ook veel door verloren, en dat maak ik nu weer goed
ben benieuwd welke NFT die gaan kopenquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
bijna alle analisten zeggen juni/juli dat we dan wat gas terug gaan nemen en mogelijk eindelijk van de bull run, maar je weet het nooit en voor hoelang.
feit is wel dat er nu echt veel adoption is ( banken, tesla, hedge funds, pensioen fondsen ), en ook echt veel goede producten en teams, dat was er in 2018 niet op enkele na, wat er in 2021 is gebeurd is wat er in 2018 gezegd werd dat er zou gebeuren.
we gaan het zien.....ik geloof het ook niet echt hoe het allemaal gaat met die NFT'squote:
gister is een foto van iemand zijn balzak verkocht voor 2k LOLquote:Op donderdag 18 maart 2021 23:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben benieuwd welke NFT die gaan kopen
de drol van jerome powell op de bloktsjeen
quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
bijna alle analisten zeggen juni/juli dat we dan wat gas terug gaan nemen en mogelijk eindelijk van de bull run, maar je weet het nooit en voor hoelang.
feit is wel dat er nu echt veel adoption is ( banken, tesla, hedge funds, pensioen fondsen ), en ook echt veel goede producten en teams, dat was er in 2018 niet op enkele na, wat er in 2021 is gebeurd is wat er in 2018 gezegd werd dat er zou gebeuren.
netjesquote:Op donderdag 18 maart 2021 23:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gister is een foto van iemand zijn balzak verkocht voor 2k LOL
Ik zie ze zijn alleen een marketplace voor collectibles. Er hangt geen utility aan vast dus derhalve niet interessant (voor mij).quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Ecomi, maar die heeft zijn moonshot al gedaan en nog eens 400% sinds zondag.
Wel veruit het beste NFT project wat er is.
Ze hebben Alfred Kahn on board, dat is de man die o.a Pokemon op de wereld heeft gezet.
Uniswap listing trouwens dinsdag.
Ze hebben nu alleen Bitmax en Bitforex als exchanges.
duidelijk dat je er geen echt onderzoek naar gedaan hebt....zat utility, ook zat vraag naar ( ze krijgen dagelijk tig belletjes van grote bedrijven ) alleen jij ziet het niet en dat mag.....quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zie ze zijn alleen een marketplace voor collectibles. Er hangt geen utility aan vast dus derhalve niet interessant (voor mij).
Leuk dat ze een moonshot hebben gedaan en het is ook niet verstandig om er nu nog in te stappen maar het lijkt me niet echt sustainable en ze liften vooral op de hype lijkt me. En als argumenten worden geven dat persoon x of y zich aan het project heeft verbonden is voor mij ook een signaal om er ver weg van te blijven.
De grootste moonshot heb je gemist trouwens met myneighboralice, 36.000% op ATH, nu rond de 16.000%.
Vroeg me al af wanneer er een project gaat komen waar je dickpic NFTs kunt verkopen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
we gaan het zien.....ik geloof het ook niet echt hoe het allemaal gaat met die NFT's
greed hype
nouja.....een balzak op openseaquote:Op donderdag 18 maart 2021 23:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vroeg me al af wanneer er een project gaat komen waar je dickpic NFTs kunt verkopen.
Wat voor utility dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
duidelijk dat je er geen echt onderzoek naar gedaan hebt....zat utility, ook zat vraag naar ( ze krijgen dagelijk tig belletjes van grote bedrijven ) alleen jij ziet het niet en dat mag.....
en dat diegene die pokemon op de wereld heeft gezet in het team zit moet je er zeker ver weg van blijven![]()
ze hebben al een product wat 1m+ per week in sales doet, de NFL komt er deze zomer aan dat is groter dan de NBA Top shot doet 35 miljoen aan sales per week.
Vechain gaat snel ingehaald worden door een NFT coin, dat is zeker en niet alleen maar door hype.
quote:ECOMI offers a one-stop-shop for digital collectibles through the VE-VE app bringing pop culture and entertainment into the 21st century. Ecomi sees digital collectibles as a new asset class which offers intellectual property owners the opportunity for new revenue streams in the digital landscape.
Dat zeg ik, duidelijk amper onderzoek naar gedaan.....alleen de website gelezen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat voor utility dan?
Er staat niet meer dan dit op de website.
[..]
Ik kraak niks af, ik zit zelf ook vuistdiep in de nft hoek.quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:51 schreef Predator40 het volgende:
wel apart dat jullie allemaal in crypto zitten en de NFT's nu afkraken.
"klein" beetje hypocriet
vuistdiep ??? waarin dan in hemelsnaam ?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kraak niks af, ik zit zelf ook vuistdiep in de nft hoek.
Je hebt niks uitgelegd, alleen dat ze een 'product' hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, duidelijk amper onderzoek naar gedaan.....alleen de website gelezen.
Ik heb al uitgelegd wat er komen gaat maar dit lijkt kansloos, ik weet waar dit heengaat.
we gaan het vanzelf zien.....
Pyrquote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vuistdiep ??? waarin dan in hemelsnaam ?
TVK, WAX ?
"er is maar 1 echt goed project met 100+ licenties ( Marvell, Star Trek, Back to the Future, Ghostbusters, NFL ) 3D + AR + later (multiplayer) metaverse."quote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je hebt niks uitgelegd, alleen dat ze een 'product' hebben.
Een tijdje terug was er een ondernemer bij de Cryptocast die zijn hele bedrijf als NFT's had gedistribueerd, volgens mij had hij dat gewoon notarieel volgens de Nederlandse wet gedaan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van die NFTs. Het heeft toch geen enkele juridische waarde?
ahahaha zo hypocriet hier maar waar ik het over heb:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |