https://www.bnr.nl/podcas(...)r-alkaya-over-cryptoquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mahir heeft in het debat over de cryptowet idd heel erg zijn best gedaan.
LP nog nooit van gehoord en JA21 is een clubje baantjesjagende charlatans. Dus niet echtquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
LP en JA21 hebben Bitcoin actief meegenomen in hun campagne. CDA heeft met hun lijsttrekker iemand in gelederen die het Bitcoin/crypto niet makkelijk maakt. Voor de rest zijn er een aantal partijen die er een reactie op hebben gegeven aan diverse bitcoin media, veel verschillende meningen.
Damn... Al die partijen schreeuwen in principe om Vechain in deze.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
LP en JA21 hebben Bitcoin actief meegenomen in hun campagne. CDA heeft met hun lijsttrekker iemand in gelederen die het Bitcoin/crypto niet makkelijk maakt. Voor de rest zijn er een aantal partijen die er een reactie op hebben gegeven aan diverse bitcoin media, veel verschillende meningen.
Het kan aan mij liggen (al ben ik niet achterlijk) maar HOE kan ik van bijv. Uniswap naar BSC?quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je met kleinere bedragen wat coins wil verhandelen / staken / farmen dan is de BNC wel ideaal, werkt snel, lage fees en qua werking gelijk aan ETH.
Ik erger me nu kapot als ik iets op de ETH chain moet doen.
Otten van 50Plus was samen met Alkaya de enige die zich in de materie verdiept had tijdens het debat over de crypto wet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Welke politici hebben zich nog meer ingezet ten goede van crypto? Mahir staat 3e op de lijst dus gaat het sowieso wel redden.
Beschrijf je hier niet 90% van de kieslijst?quote:
Eens, hier ook voor LP gekozen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:52 schreef Thrilled het volgende:
Bitcoin speelde gedeeltelijk mee. Het wordt Libertaire Partij omdat het qua fundament aansluit bij mijn gedachtegoed, wel een leuke plus dat ze ook pro Bitcoin zijn.
Fix the money, fix the world.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Op een kansloze partij stemmen op basis van crpto is wel heel ehhh.
een zeteltje in de kamer met een partij die met een Libertarische insteek er wat over kan roepen is wel wat waardquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
wie is voor het grootste steunpakket, een onvoorwaardelijk basisinkomen/veel meer toeslagen en compleet gek van de euro?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Welke politici hebben zich nog meer ingezet ten goede van crypto? Mahir staat 3e op de lijst dus gaat het sowieso wel redden.
Ik denk niet dat 90% toe is aan z'n 6e politieke partij. DJ Eerdmans, chef lege dozen en windvaan van beroep. Wat gaat Annabel doen met al dr baantjes als ze verkozen wordt?quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Otten van 50Plus was samen met Alkaya de enige die zich in de materie verdiept had tijdens het debat over de crypto wet.
[..]
Beschrijf je hier niet 90% van de kieslijst?
[..]
Eens, hier ook voor LP gekozen.
Ja zo kun je het ook zien iddquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie is voor het grootste steunpakket, een onvoorwaardelijk basisinkomen/veel meer toeslagen en compleet gek van de euro?
die politici zetten zich ook in voor bitcoin, indirect
Elke stem op een huidige coalitie-partij is een verloren stem als je een andere wind wilt in Den Haag.. je kiest dan weer voor een beetje gerommel in de marge met wat procenten lastenverlaging links of een marginale verhoging rechts, maar de nasmaak blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Elke stem op een huidige coalitie-partij is een verloren stem als je een andere wind wilt in Den Haag.. je kiest dan weer voor een beetje gerommel in de marge met wat procenten lastenverlaging links of een marginale verhoging rechts, maar de nasmaak blijft hetzelfde.
Strategisch stemmen op PVV of FvD trok mij dan ook weer niet aangezien PVV na Corona waarschijnlijk alleen maar weer over islam begint te huilen en FvD kruipt voor mij net te veel het conspiracy-kamp in en daar geloof ik ook weer niet in..
Dus dan maar volledig op basis van gedachtegang en grote lijnen kiezen. Kleinere overheid, minder Europa, meer invloed vanuit de burger, minder regeltjes en minder symptoombestrijding.
En wat hier boven al gezegd werd; fix the money = fix the problems.
Wat zie je dan in de LP?quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Elke stem op een huidige coalitie-partij is een verloren stem als je een andere wind wilt in Den Haag.. je kiest dan weer voor een beetje gerommel in de marge met wat procenten lastenverlaging links of een marginale verhoging rechts, maar de nasmaak blijft hetzelfde.
Strategisch stemmen op PVV of FvD trok mij dan ook weer niet aangezien PVV na Corona waarschijnlijk alleen maar weer over islam begint te huilen en FvD kruipt voor mij net te veel het conspiracy-kamp in en daar geloof ik ook weer niet in..
Dus dan maar volledig op basis van gedachtegang en grote lijnen kiezen. Kleinere overheid, minder Europa, meer invloed vanuit de burger, minder regeltjes en minder symptoombestrijding.
En wat hier boven al gezegd werd; fix the money = fix the problems.
Ik stem noch op een coalitiepartij, noch op een bekende protestpartij, noch op een kansloze partijquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:50 schreef Thrilled het volgende:
Elke stem op een huidige coalitie-partij is een verloren stem als je een andere wind wilt in Den Haag..
Je UI doet wat anders vermoeden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stem noch op een coalitiepartij, noch op een bekende protestpartij, noch op een kansloze partij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
beter geven ze het gewoon zo min mogelijk aandacht, huidige situatie is prima. Vooral niks aan wijzigenquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:30 schreef fathank het volgende:
Zolang ze crypto gewoon in box3 houden vind ik het best.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je UI doet wat anders vermoeden.Ze zitten net onder de kiesdeler in de laatste peilingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik kan hier niet zo veel mee.. rookgordijnen of dekmantels, aannames of scenario's die de werkelijke aard zouden zijn.. discussies tot in de eeuwigheid lijkt me.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zie je dan in de LP?
Libertarisme is anarchie voor de rijken. Dat hele pseudo-intellectuele gezever over individuele vrijheid, vaak vergezeld van bijzonder enge opvattingen over sterkeren en zwakkeren in een samenleving, is niks meer dan een rookgordijn om egoïsme te verhullen.
Niet voor niks dat ze standaard campagne voeren bij Masters of LXRY (je weet wel, die miljonairsbeurs).
hier in NL is het meer gewoon een partij die de overheid kleiner wil maken, amerikaanse libertaire denktanks e.d. moeten denk ik lachen om de ideeën van hierquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zie je dan in de LP?
Libertarisme is anarchie voor de rijken. Dat hele pseudo-intellectuele gezever over individuele vrijheid, vaak vergezeld van bijzonder enge opvattingen over sterkeren en zwakkeren in een samenleving, is niks meer dan een rookgordijn om egoïsme te verhullen.
Niet voor niks dat ze standaard campagne voeren bij Masters of LXRY (je weet wel, die miljonairsbeurs).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |