Ik dacht Naomi ook, maar ben niet zeker.quote:
Thomas en Jill worden een stelletje.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:37 schreef Flow3r het volgende:
Geen enkele dame valt daar op die kerels, dit is de eerste BB zonder stelletjes denk ik ?
De meeste kerels waren ook niet echt aantrekkelijk deze keer, hoop dikkertjesquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:37 schreef Flow3r het volgende:
Geen enkele dame valt daar op die kerels, dit is de eerste BB zonder stelletjes denk ik ?
Beter dan die gozer die 24/7 gestrekt ligt. Zou toch een schandaal wezen als zo iemand BB wint.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
We hebben een Michel lover bij de Febo vandaag.
Hij wordt al de hele dag gevolgd.
Is Michel opeens de nieuwe favoriet?
Het is niet dat ze veel te doen hebben.quote:
Zat te doen. Hij is aartslui. Hij ligt al vanaf dag één in het huis onder zijn dekentje.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is niet dat ze veel te doen hebben.
Ik ben het zat om Nick hier steeds te moeten verdedigen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:05 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Beter dan die gozer die 24/7 gestrekt ligt. Zou toch een schandaal wezen als zo iemand BB wint.
Je voelt je heel wat he met je 1000000 post. Bek houden loser. Je hoft niemand te verdedigen. Zeker niet een aartslui iemand.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben het zat om Nick hier steeds te moeten verdedigen.
Ik hoop dat nick bb wint. Kuthater
Ze zijn beiden biquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee dat is Jill toch ?
Maar wat maakt het uit, Nick is toch veel te lelijk![]()
Stoer.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:08 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Je voelt je heel wat he met je 1000000 post. Bek houden loser. Je hoft niemand te verdedigen. Zeker niet een aartslui iemand.
dat doe je toch helemaal zelf hoor dat verdedigen. je hoeft niet op elke opmerking in te gaan. En om dan iemand gelijk weer een kuthater te gaan noemen. Grow upquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben het zat om Nick hier steeds te moeten verdedigen.
Ik hoop dat nick bb wint. Kuthater
Ok.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:10 schreef M.Ritcher het volgende:
Zeker ben jij stoer met je kuthater. Vuile drol dat je der bent.
Is zeker geen actquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Thomas en Jill worden een stelletje.
Behalve als het een act was om stemmen te winnen
Oh, wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaarquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:08 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Je voelt je heel wat he met je 1000000 post. Bek houden loser. Je hoft niemand te verdedigen. Zeker niet een aartslui iemand.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:15 schreef Fasil het volgende:
[..]
Oh, wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar
Thomas was een echte strateeg. Ik sluit bij hem niks uit. Of het zo is of niet. Misschien heeft hij de situatie gebruikt, misschien ook niet. De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:11 schreef Fasil het volgende:
[..]
Is zeker geen act
Of ze een stelletje worden, zullen ze pas weten na BB
Zeker is dat ze minstens zeer goede vrienden voor het leven zijn.
Ja, ik heb zo de indruk dat ze bijna meer feestjes dan spellen krijgenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:57 schreef Angelflush het volgende:
Ze willen toch zo graag kareoke doen. Nou BB hoppa doe gewoon ff een opdracht: 24 uur kareoke.
Ik mocht het woordje "kut" niet gezegd hebbenquote:
Inderdaad, Thomas strateeg.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Thomas was een echte strateeg. Ik sluit bij hem niks uit. Of het zo is of niet. Misschien heeft hij de situatie gebruikt, misschien ook niet. De tijd zal het leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stel je voor als er geen nieuwe bewoners waren geweest had je bijna dezelfde resultaat gehad.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick en Michel bespreken het verloop van het spel tot nu toe.
Hoe uiteindelijk Mike de bepalende factor is geweest in het spel tot nu toe.
Dat er anders een heel andere groep had gezeten.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, op verzoek ......![]()
Jill noemt Matt Mister GrootspraakHeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Uitstel van executie is het geweest.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor als er geen nieuwe bewoners waren geweest had je bijna dezelfde resultaat gehad.
Ze waren met 9 over:
Liese, Naomi, Nick, Michel, Julie, Thomas, Jill , zoey en Patrick
Thomas en Patrick zaten eerst op de bank, Patje was naar huis. Maar zonder die drie had Thomas en Jill op de bank gezeten de volgende keer en was Thomas naar huis. Dan wss Jill tegenover Zoey. Zoey naar huis.
En dan had je dezelfde personen over maar dan zonder Matt.
Hij deed het toch echt zelf?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:32 schreef suzi1 het volgende:
haha die was echt over de rooie, mr grootspraak. nou heb ik geen meelij meer met hem
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke stream was het 1 of 2 dat van matt
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, op verzoek ......![]()
Jill noemt Matt Mister GrootspraakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ze kwam gelijk met Michel.quote:
Zit in de verkeerde film..quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:47 schreef suzi1 het volgende:
matt is de figurant die teveel aanwezig is
wel een goede vergelijkingquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:50 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zit in de verkeerde film..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
Liese, Jill en Jullie gaan rummicubben.
Matt en Naomi maken eten.
Michel sport.
Niks moet naar de dagboekkamer.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
Liese, Jill en Jullie gaan rummicubben.
Matt en Naomi maken eten.
Michel sport.
Niks moet naar de dagboekkamer.
Het is hoe ik over deze BB denk. Ik heb er geen plezier van maar kan het ook niet loslaten.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ] is dat je standaard PI?
vind ik een beetje negatief
ok dat moet dan toch al een gesprek opleveren aangezien nick geen julie heeft hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick en Michel over hun droomfinale als het ze gegeven is.
Michel liefst met Julie, Naomi en Nick.
Nick met Michel, Naomi en Liese.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is hoe ik over deze BB denk. Ik heb er geen plezier van maar kan het ook niet loslaten.
Ja, er is geen reet aan ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:02 schreef Flow3r het volgende:
Wie zijn er echt nog van het eerste uur ? Alleen Liese en Naomi ?
nick twijfelde tussen julie en liese. vooral omdat liese de laatste 2 weken meer naar zoey trokquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ok dat moet dan toch al een gesprek opleveren aangezien nick geen julie heeft haha
Welke namen vernoemden ze?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick en Michel over de proeven.
Dat ze nu wel weten wie de zwakke schakels zijn en wie de echte doorzetters.
Michel houdt wel in zijn achterhoofd dat Liese vorige week ineens helemaal met Zoey mee ging.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ok dat moet dan toch al een gesprek opleveren aangezien nick geen julie heeft haha
Ja dat kost haar der kop, heeft zich minder populair gemaakt bij kijkers en bewonersquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel houdt wel in zijn achterhoofd dat Liese vorige week ineens helemaal met Zoey mee ging.
Hij heeft haar nog proberen te vertellen hoe Zoey het heeft gespeeld, maar Liese ziet dat gewoon niet. Die is speltactisch niet erg slim.
Ze hebben niemand bij naam genoemd, maar ik vermoed dat ze Matt bedoelen.quote:
Iets met spijker en kopquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is hoe ik over deze BB denk. Ik heb er geen plezier van maar kan het ook niet loslaten.
ik ben een kijker en ze is bij mij zeker niet minder popi geworden. zij mag juist in de finale van mijquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:11 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja dat kost haar der kop, heeft zich minder populair gemaakt bij kijkers en bewoners
Vind juist dat leuk aan Liese.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:11 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja dat kost haar der kop, heeft zich minder populair gemaakt bij kijkers en bewoners
Ze weten dat (allez, toch zeker Nick weet dat)quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor als er geen nieuwe bewoners waren geweest had je bijna dezelfde resultaat gehad.
Ze waren met 9 over:
Liese, Naomi, Nick, Michel, Julie, Thomas, Jill , zoey en Patrick
Thomas en Patrick zaten eerst op de bank, Patje was naar huis. Maar zonder die drie had Thomas en Jill op de bank gezeten de volgende keer en was Thomas naar huis. Dan wss Jill tegenover Zoey. Zoey naar huis.
En dan had je dezelfde personen over maar dan zonder Matt.
Wie niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:35 schreef suzi1 het volgende:
ook hoe hij er over doorging. en dat hij vooral die kant van haar niet zal missen. nou hij heeft zelf ook zijn mindere kanten
Oh niks, en ik vind het ook niet erg dat ze tactisch speelde.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben een kijker en ze is bij mij zeker niet minder popi geworden. zij mag juist in de finale van mij
maar heb wrs niet meegekregen wat zoey dan voor smerig spel speelde met liese?
of probeerde michel uit te leggen hoe zoey spel speelde tegen k5. dus dan betreft het eigenlijk alleen k4
Hij vertelde wat hij te weten was gekomen in de gameroom en van Matt.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben een kijker en ze is bij mij zeker niet minder popi geworden. zij mag juist in de finale van mij
of probeerde michel uit te leggen hoe zoey spel speelde tegen k5. dus dan betreft het eigenlijk alleen k4
Eens, die moet er nog uit....en laten ze de finale maar met z'n zessen spelen....zonder nomnatie met veel spellen en dan in duo'squote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind het op dit moment geen steek houden dat bewoners die later zijn gekomen minder recht op de winst zouden hebben. Alleen Naomi en Liese zijn er vanaf het begin.
De enige die ik liever niet in die finale zie is Matt.
Die heeft tot nu toe elke proef verkloot en is rete irritant.
Ja want ze hebben daar bredere straten. Veel kouder.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:23 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Matt doet altijd een dikkere trui aan als hij naar Amsterdam gaat .. en hij is dood serieus zegt ie zelf
niet mee eens. als ze nog maar met 6 zijn, (dus wel matt eruit) wil ik wel eens zien hoe het gaat als ze dan elkaar moeten gaan nomineren.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens, die moet er nog uit....en laten ze de finale maar met z'n zessen spelen....zonder nomnatie met veel spellen en dan in duo's
logischquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:23 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Matt doet altijd een dikkere trui aan als hij naar Amsterdam gaat .. en hij is dood serieus zegt ie zelf
ja maar dan heb je julie nogquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel houdt wel in zijn achterhoofd dat Liese vorige week ineens helemaal met Zoey mee ging.
Hij heeft haar nog proberen te vertellen hoe Zoey het heeft gespeeld, maar Liese ziet dat gewoon niet. Die is speltactisch niet erg slim.
Alleen eens als zij zelf niet de duo's mogen kiezen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens, die moet er nog uit....en laten ze de finale maar met z'n zessen spelen....zonder nomnatie met veel spellen en dan in duo's
Thanksquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben niemand bij naam genoemd, maar ik vermoed dat ze Matt bedoelen.
Die heeft tot nu toe alles verkloot.
Ja doei.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:41 schreef Lillfex het volgende:
De finale is toch al bekend dus begin een beetje af te haken Zal wel Michel en Nick worden. Ieuw
man/vrouwquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja doei.
We zitten in het vrouwen tijdperk. Laat die mannen maar opbokken.
Vrouwen in de finale.
Ik vermoed finale; Nick, Liese, Jillquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:41 schreef Lillfex het volgende:
De finale is toch al bekend dus begin een beetje af te haken Zal wel Michel en Nick worden. Ieuw
En ons Nickske hèquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:02 schreef Flow3r het volgende:
Wie zijn er echt nog van het eerste uur ? Alleen Liese en Naomi ?
Thomas is er uit hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
man/vrouw
whatever...
tis allemaal niks
welke deelnemer heeft het hoogste bmi
die wint
Vindt het wel ff lekker zo geen overleg.....leek wel of er anders niks meer was.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:07 schreef snetje het volgende:
Ook niks geen spel overleg meer hé ... had graag Zoey en Liese zien samenwerken tegen de heren ...
Naomi had een vriendin, wonen samen, haar vriendin kreeg een vriend en hij woont nu ook in de woning. Naomi zei: "ik moet nu een andere woning zien te vinden."quote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft Naomi een vriend?
Heb zo beetje het gevoel dat Naomi wat verliefd wordt op Nick. Hangt bijna om Nick zijn nek en ze komt best vaak aan hem.
En mensen zich maar afvragen waarom het niveau van onderwijs achteruit gaatquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:11 schreef zodeju het volgende:
Jill had een 8 voor frans maar snapt geen woord ervan.
Julli vraagt zich af waarom snap je er dan niks van.
Oh, ook met lief, schattig en zielig plus snikkers een 8 gekregen van de leraar.
Haha hier precies zo. Kan me er amper iets van herinneren, maar er staat toch echt een 7.5 op m'n diplomaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:10 schreef Joyce-43 het volgende:
ik was ook geslaagd met frans met een 7 maar weet nu alleen nog te zeggen hoe ik heet en waar ik woon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh das wel een goed ideequote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:17 schreef Ireth het volgende:
Het nadeel van een klein groepje is dat ze veel samen zitten en op die momenten de 2e stream overbodig is
Waar is de tijd dat je zelf 1 camera kon bedienen........quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh das wel een goed idee
Febo zegt .. alle cam op 1 na zijn off stream /saaie bende
de cam in de woonkamer doet het
wil je nog kan s maken op de finale .meedoen met tv maken
zorg dat je in beeld bent
veel en vaak
dus geen trio de relatie met der vriendin is verbroken dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Naomi had een vriendin, wonen samen, haar vriendin kreeg een vriend en hij woont nu ook in de woning. Naomi zei: "ik moet nu een andere woning zien te vinden."
Naomi is bi.
is toch best raar achteraf gezien ik spreek het niet, versta het niet en heb het 4 jaar gehad hahahaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:15 schreef Yolk het volgende:
[..]
Haha hier precies zo. Kan me er amper iets van herinneren, maar er staat toch echt een 7.5 op m'n diploma
bedienen?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat je zelf 1 camera kon bedienen........![]()
Bi heeft zij gezegd. Momenteel een vriendin had ik eens begrepen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:34 schreef Oranos het volgende:
[..]
Naomi is niet vies van zaad van een maat
Inderdaad. Frans is ook bij het meest weggezakt. Denk dat ze dat beter kunnen inruilen voor Spaans.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:15 schreef Yolk het volgende:
[..]
Haha hier precies zo. Kan me er amper iets van herinneren, maar er staat toch echt een 7.5 op m'n diploma
Die zijn er geen meer.quote:
Terwijl ik Duits en Engels wel spreek. Frans inderdaad helemaal niks blijven hangen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is toch best raar achteraf gezien ik spreek het niet, versta het niet en heb het 4 jaar gehad hahaha
Ah okay, eentje danquote:
De 2e is dan een groepsoverzicht. Weet je waar iedereen is.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:17 schreef Ireth het volgende:
Het nadeel van een klein groepje is dat ze veel samen zitten en op die momenten de 2e stream overbodig is
Ik vermoed dat hier bedoeld wordt dat Zoey de "finesse" had om eender wie naar haar kamp te trekken. Is zo ook gelukt bij Liese. Anderzijds denk ik dat Liese het spelletje van Nick en C° gevaarlijk begint te worden voor haar positie. Momenteel allemaal wazig voor mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ik ben belg en spreek vloeiend engels, behoorlijk duits en trek mijn plan in het frans. Frans is dan ook verplichte leerstof vanaf het vijfde leerjaar basisonderwijs bij ons. Spijtig genoeg..quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
Terwijl ik Duits en Engels wel spreek. Frans inderdaad helemaal niks blijven hangen.
Wel eerder trio's in dat huis. Maar vriendin waar Naomi mee samenwoont heeft nu een relatie met een man en Naomi vertelde dat zij op zoek moet naar een andere woning.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus geen trio de relatie met der vriendin is verbroken dan?
Heb ik nooit gekend.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat je zelf 1 camera kon bedienen........![]()
Waar is de tijd dat Loeki de Leeuw ons amusement was op de nederlandse TV tijdens de reclameblokken, reclameblokken die we toen nog niet kenden in belgie.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:43 schreef Fasil het volgende:
[..]
Heb ik nooit gekend.
En ik ben nog van de tijd zwart/wit tv
Ik dacht dat, wat jij gekent hebt, iets voor de toekomst zou zijn.
Loeki de Leeuw keert na een afwezigheid van zo’n 17 jaar terug op televisie. Tijdens de komende sportzomer maakt hij zijn rentree tijdens de reclame-onderbrekingen van de NPO!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat Loeki de Leeuw ons amusement was op de nederlandse TV tijdens de reclameblokken, reclameblokken die we toen nog niet kenden in belgie.
Prachtig, wil ik nog wel eens zienquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Loeki de Leeuw keert na een afwezigheid van zo’n 17 jaar terug op televisie. Tijdens de komende sportzomer maakt hij zijn rentree tijdens de reclame-onderbrekingen van de NPO!
De filmpjes met Loeki worden eerst ingezet rond het EK voetbal, de Olympische Spelen en de Tour de France,quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Prachtig, wil ik nog wel eens zienAsjemenou !
Oh, maar wij hebben dan gehad in Uto...van af het plafond....zo in alle slaapkamers douches en huiskamer.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:43 schreef Fasil het volgende:
[..]
Heb ik nooit gekend.
En ik ben nog van de tijd zwart/wit tv
Ik dacht dat, wat jij gekend hebt, iets voor de toekomst zou zijn.
Inderdaad wel beter ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet liese die crackers niet afsluiten tegen uitdroging, en tegen hassan, de muis?
Yep ... eens kijken hoe dit gesprek zal gaan ... arme Matt denkt echt dat hij er helemaal bij hoort nu ...quote:
kan die vent niet aanhoren en met minder mensen is hij veel in beeldquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Yep ... eens kijken hoe dit gesprek zal gaan ... arme Matt denkt echt dat hij er helemaal bij hoort nu ...
ik had duits laten vallen en frans gedaan was makkelijk grammaticaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
Terwijl ik Duits en Engels wel spreek. Frans inderdaad helemaal niks blijven hangen.
Hij was de enige die ze bijzich had en ermee begon.....quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:17 schreef snetje het volgende:
Ook al een stokje in zijn bek ...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:20 schreef suzi1 het volgende:
hij haalt de prut van t stokje af en gooit t neffe de tubbe
Ah ... Nick en Matt kopiëren dus ...quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij was de enige die ze bijzich had en ermee begon.....
jaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Waar kijk ik naar joh, schoonheidssalon Big Nrother???
Ik ben er nog niet over uit wat ik hier nou van vind..quote:
kuthaterquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haal die stok uit je bek liese, je lijkt een boerin
lekker iemands voeten masseren met sokken aanquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit wat ik hier nou van vind..
Maar interessant is het zeer zeker niet
\zie dat Liese ook al een in haar mond heeft.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Ah ... Nick en Matt kopiëren dus ...
Haha. Verder vind ik liese tof hoor.quote:
Soms doe ik dat ook, dat glijdt makkelijker als je geen massage olie hebt. Maar ligt er aan met welk doel ik masseerquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
lekker iemands voeten masseren met sokken aan
das waarquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Soms doe ik dat ook, dat glijdt makkelijker als je geen massage olie hebt. Maar ligt er aan met welk doel ik masseer
Jill en matt? Terwijl matt in de hottub zit xdquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ja hoor nick laat even vallen dat het een \Nederlander moet worden dit keer
michel is er ook nog he, maar hij noemde geen namelijk wel een Nederlander en idd matt zit erbij maar die is toch niet zo snugger hahaaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill en matt? Terwijl matt in de hottub zit xd
twas een losse haar, liese pakte het net weg met een vies gezichtquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien een opgerolde oogwimpertje? Of pluisje van haar sok?
Ja, hoop niet van harige muis Hassan.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
t was een losse haar, liese pakte het net weg met een vies gezicht
en dergelijkequote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:34 schreef engine het volgende:
Rietje om stembanden op te warmen zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Zozal het voor julie ook echt goed zijn als Michel weg gaat.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
De exit van thomas was het beste wat jill kon overkomen. Trekt helemaal naar de meisjes toe
Een kant ja anderen kant niet het is ook een van het zwaarste wat ze heeft mee moeten en ze lijkt nu onzekerder dan wat Thomas er wasquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
De exit van thomas was het beste wat jill kon overkomen. Trekt helemaal naar de meisjes toe
Pakt inderdaad goed uit, gelukkig hangt ze niet alleen matt Met. Dat zou funest geweest zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ze nu met z'n drietjes samen verder stemmen, dan welquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is een heel andere situatie.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zozal het voor julie ook echt goed zijn als Michel weg gaat.
Nee, want dan is er niemand meer die haar in de finale wil zienquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zozal het voor julie ook echt goed zijn als Michel weg gaat.
matt hangt bij haar hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
Pakt inderdaad goed uit, gelukkig hangt ze niet alleen matt Met. Dat zou funest geweest zijn.
vroeg BB daarom?quote:
nee, eigen ideequote:
Is om te bondenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Ah ... Nick en Matt kopiëren dus ...
Misschien wil Nick dat de 2 op Jill gaanquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill en matt? Terwijl matt in de hottub zit xd
Dan ben je mooi op tijd. Het was een saaie dag tot nu , dus wie weet horen we nu dat kijkers de polonaise terug willen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik log in en de bewoners moeten naar de woonkamer komen...
Dus zijn plan is Jill op de bank met Lies.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ja hoor nick laat even vallen dat het een \Nederlander moet worden dit keer
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:18 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jill gaat uit d'r plaat de rest baalt als een stekker van Fransje
dat weet ik niet is niet gezegdquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus zijn plan is Jill op de bank met Lies.
Handdoeken dan nogquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:23 schreef Rhosyn het volgende:
Nick heeft al die weken zijn woede kunnen inhouden. Nu dus voor de eerste keer dat hij echt woedend is en met handdoeken smijt.
Een weekje in een spel waar hebben ze het overquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:24 schreef engine het volgende:
Julie gaat maandag niet opstaan met de polonaise![]()
Nee.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:25 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick is hier dus serieus boos om... ?!
Boos is een groot woord.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:25 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Dat wel maar iedereen ziet toch dat Julie heel anders is als Michel er niet is.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is een heel andere situatie.
Die hebben momentjes samen maar ook met anderen. Jill was alleen nog maar met Thomas en zette zichzelf buiten de groep.
Door het publiek genomineerd worden. Dat is pas erg.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:25 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Natuurlijk niet. Echt leuk vind hij het natuurlijk niet, maar je ziet toch ook wel dat die 'boosheid' aangedikt is...quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:25 schreef bb-fan-1999 het volgende:
hij vond het de ergste regel die er wasquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Door het publiek genomineerd worden. Dat is pas erg.
Nick is teveel gepamperd door BB.
Ga schreeuwenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:27 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
BALEN IS HET WOORD, NIET BOOS, LEER KIJKEN
echt joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |