Ik dacht Naomi ook, maar ben niet zeker.quote:
Thomas en Jill worden een stelletje.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:37 schreef Flow3r het volgende:
Geen enkele dame valt daar op die kerels, dit is de eerste BB zonder stelletjes denk ik ?
De meeste kerels waren ook niet echt aantrekkelijk deze keer, hoop dikkertjesquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:37 schreef Flow3r het volgende:
Geen enkele dame valt daar op die kerels, dit is de eerste BB zonder stelletjes denk ik ?
Beter dan die gozer die 24/7 gestrekt ligt. Zou toch een schandaal wezen als zo iemand BB wint.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
We hebben een Michel lover bij de Febo vandaag.
Hij wordt al de hele dag gevolgd.
Is Michel opeens de nieuwe favoriet?
Het is niet dat ze veel te doen hebben.quote:
Zat te doen. Hij is aartslui. Hij ligt al vanaf dag één in het huis onder zijn dekentje.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is niet dat ze veel te doen hebben.
Ik ben het zat om Nick hier steeds te moeten verdedigen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:05 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Beter dan die gozer die 24/7 gestrekt ligt. Zou toch een schandaal wezen als zo iemand BB wint.
Je voelt je heel wat he met je 1000000 post. Bek houden loser. Je hoft niemand te verdedigen. Zeker niet een aartslui iemand.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben het zat om Nick hier steeds te moeten verdedigen.
Ik hoop dat nick bb wint. Kuthater
Ze zijn beiden biquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee dat is Jill toch ?
Maar wat maakt het uit, Nick is toch veel te lelijk![]()
Stoer.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:08 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Je voelt je heel wat he met je 1000000 post. Bek houden loser. Je hoft niemand te verdedigen. Zeker niet een aartslui iemand.
dat doe je toch helemaal zelf hoor dat verdedigen. je hoeft niet op elke opmerking in te gaan. En om dan iemand gelijk weer een kuthater te gaan noemen. Grow upquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben het zat om Nick hier steeds te moeten verdedigen.
Ik hoop dat nick bb wint. Kuthater
Ok.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:10 schreef M.Ritcher het volgende:
Zeker ben jij stoer met je kuthater. Vuile drol dat je der bent.
Is zeker geen actquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Thomas en Jill worden een stelletje.
Behalve als het een act was om stemmen te winnen
Oh, wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaarquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:08 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Je voelt je heel wat he met je 1000000 post. Bek houden loser. Je hoft niemand te verdedigen. Zeker niet een aartslui iemand.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:15 schreef Fasil het volgende:
[..]
Oh, wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar
Thomas was een echte strateeg. Ik sluit bij hem niks uit. Of het zo is of niet. Misschien heeft hij de situatie gebruikt, misschien ook niet. De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:11 schreef Fasil het volgende:
[..]
Is zeker geen act
Of ze een stelletje worden, zullen ze pas weten na BB
Zeker is dat ze minstens zeer goede vrienden voor het leven zijn.
Ja, ik heb zo de indruk dat ze bijna meer feestjes dan spellen krijgenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:57 schreef Angelflush het volgende:
Ze willen toch zo graag kareoke doen. Nou BB hoppa doe gewoon ff een opdracht: 24 uur kareoke.
Ik mocht het woordje "kut" niet gezegd hebbenquote:
Inderdaad, Thomas strateeg.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Thomas was een echte strateeg. Ik sluit bij hem niks uit. Of het zo is of niet. Misschien heeft hij de situatie gebruikt, misschien ook niet. De tijd zal het leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stel je voor als er geen nieuwe bewoners waren geweest had je bijna dezelfde resultaat gehad.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick en Michel bespreken het verloop van het spel tot nu toe.
Hoe uiteindelijk Mike de bepalende factor is geweest in het spel tot nu toe.
Dat er anders een heel andere groep had gezeten.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, op verzoek ......![]()
Jill noemt Matt Mister GrootspraakHeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Uitstel van executie is het geweest.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor als er geen nieuwe bewoners waren geweest had je bijna dezelfde resultaat gehad.
Ze waren met 9 over:
Liese, Naomi, Nick, Michel, Julie, Thomas, Jill , zoey en Patrick
Thomas en Patrick zaten eerst op de bank, Patje was naar huis. Maar zonder die drie had Thomas en Jill op de bank gezeten de volgende keer en was Thomas naar huis. Dan wss Jill tegenover Zoey. Zoey naar huis.
En dan had je dezelfde personen over maar dan zonder Matt.
Hij deed het toch echt zelf?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:32 schreef suzi1 het volgende:
haha die was echt over de rooie, mr grootspraak. nou heb ik geen meelij meer met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |