Als dat al stilzwijgend was, vraag ik me af wat de juiste term was voor @onlogisch zijn (walgelijke) aftocht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik verraadde hem door stilzwijgend te stoppen
En te bedenken dat hij met die groep al jaren speeldequote:Op woensdag 10 maart 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat al stilzwijgend was, vraag ik me af wat de juiste term was voor @:onlogisch zijn (walgelijke) aftocht.
Bel Peter Koelewijn. Er zit een dubbele bodem in deze respons.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik niet.
@:tong80 heb ik al een dak boven mijn hoofd?
Walgelijk. Gewoon walgelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En te bedenken dat hij met die groep al jaren speelde
Je hebt de wijn weer koel staan?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bel Peter Koelewijn. Er zit een dubbele bodem in deze respons.
Dat is de helft.quote:
Viel tegen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Oke dat was mijn spamuurtje na werk. Alles voor @:danny
Gelukkig fijn met puntjes.quote:
19:00 Atlético Madrid - Athletic Bilbaoquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:25 schreef Coco het volgende:
19:00 Atlético Madrid - Athletic Bilbao
19:00 Manchester City - Saushampton
21:00 PSG - Barcelona
21:00 Liverpool - RB Leip
Zeg het maar @:maxi-mus
Bah, wat ordinair.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
19:00 Atlético Madrid - Athletic Bilbao
19:00 Manchester City - Saushampton
21:00 PSG - Barcelona 1-1
21:00 Liverpool - RB Leip 2-0
quote:
Geen medelijden. Moet juist heerlijk zijn om na al die kutmaanden doorweekt thuis te komen, stinkend naar gras en modder wegens een kansloze voetbaltraining op een vies bijveldjequote:Op woensdag 10 maart 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond weer voor het eerst training gegeven, het regende KEIHARD.
Ik ben woedend.
Wat voor team train je eigenlijk? Ik ga het misschien komend seizoen weer oppakken met die kleine teringapen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond weer voor het eerst training gegeven, het regende KEIHARD.
Ik ben woedend.
`Nou ten eerste stink ik sowieso niet naar gras en modder als ik training geef en ten tweede trainen we op kunstgras.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen medelijden. Moet juist heerlijk zijn om na al die kutmaanden doorweekt thuis te komen, stinkend naar gras en modder wegens een kansloze voetbaltraining op een vies bijveldje
Das waarvoor je het godverdomme doet
Dames.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat voor team train je eigenlijk? Ik ga het misschien komend seizoen weer oppakken met die kleine teringapen.
bas boer noten oplichters scam fraude opgelicht witwassenquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beste Gurney is best oke,
Donderdag staat onze bezorger met pakket van Bas Boer Noten bij je op de stoep. Komt het niet goed uit? Maak dan eenvoudig een nieuwe bezorgafspraak. Zodra de bezorger onderweg is, ontvang je weer een bericht.
Ik heb nooit iets bij Bas Boer Noten besteld.
1-1quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Manchester united - AC Milan
Ajax - Young Boys
zeg het maar
(ik had ze gister beide goed!!)
@KingRoland graag jouw mening hieroverquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beste Gurney is best oke,
Donderdag staat onze bezorger met pakket van Bas Boer Noten bij je op de stoep. Komt het niet goed uit? Maak dan eenvoudig een nieuwe bezorgafspraak. Zodra de bezorger onderweg is, ontvang je weer een bericht.
Ik heb nooit iets bij Bas Boer Noten besteld.
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat voor team train je eigenlijk? Ik ga het misschien komend seizoen weer oppakken met die kleine teringapen.
2-1quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Manchester united - AC Milan
Ajax - Young Boys
zeg het maar
(ik had ze gister beide goed!!)
Zou het normaal nooit doen hoor maar mijn vriendin zit in het team en nog een aantal gemeenschappelijke vriendinnen en ze konden niemand vinden. Het niveau is niet top (joh) maar ze zijn wel erg leergierig dus ik vind het ook nog verrassend leuk om te doen.quote:
Maar is leuk voor de spanning.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik eerlijk gezegd geen top uitslag vinden.
Voor spanning kijk ik wel naar de strijd om plek 2 in de Eredivisiequote:
Nou vooruit dan,quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor spanning kijk ik wel naar de strijd om plek 2 in de Eredivisie
Laat dit maar gewoon 3-0 worden
Vond het ook wel leuk met die kinderen ja, maar toen ik eenmaal een team kreeg waarin je duidelijk wat ‘talentjes’ had lopen begon het gezeik met ouders ook. Toen ben ik er maar mee gekapt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou het normaal nooit doen hoor maar mijn vriendin zit in het team en nog een aantal gemeenschappelijke vriendinnen en ze konden niemand vinden. Het niveau is niet top (joh) maar ze zijn wel erg leergierig dus ik vind het ook nog verrassend leuk om te doen.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou vooruit dan,
@:maxi-mus ik pas het aan naar 3-1
Dat Young Boys kon er vorig seizoen niet zoveel van vond ik (ja, we verloren er alsnog twee keer van)quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik eerlijk gezegd geen top uitslag vinden.
Helpt ook wel mee dat je niet iemand erbij hebt die denkt dat je de bal in je handen mag pakken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Young Boys kon er vorig seizoen niet zoveel van vond ik (ja, we verloren er alsnog twee keer van)
Wat voor gezeik?quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het ook wel leuk met die kinderen ja, maar toen ik eenmaal een team kreeg waarin je duidelijk wat ‘talentjes’ had lopen begon het gezeik met ouders ook. Toen ben ik er maar mee gekapt.
Ik ben even aan het werk als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:49 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm zullen we samen naar die uitzending van linda kijken waar marco borsato zijn verhaal doet
Ja precies dat ja, gek genoeg waren het vooral moeders waar ik over het algemeen niet mee kon dealen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor gezeik?
Dat Delano in de spits hoort en zulks?
Groot gelijk dan kost het je alleen maar gezeik en negatieve energie. Dat krijg je hier al genoegquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies dat ja, gek genoeg waren het vooral moeders waar ik over het algemeen niet mee kon dealen.
Maar ook overenthousiaste ouders langs de kant zullen we maar zeggen. Was ook wel een volksclubje dus dan heb je dat sowieso al sneller. Maar voor mij was het plezier redelijk snel weg toen en het blijft vrijwillig natuurlijk.
VBL is een warm badquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Groot gelijk dan kost het je alleen maar gezeik en negatieve energie. Dat krijg je hier al genoeg![]()
Namen graagquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Veel potentiële jihadi’s in de sc
Heb jij die prik gehad dan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:02 schreef Caland het volgende:
Over een uur een gezondheidscheck met hartfilmpje (deze is voor appie), bloedcontrole en antistoffen covid test.
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Nee, wordt vanuit werk geregeld in het kader van vitaliteit ofzo.quote:
Boomertestjequote:Op donderdag 11 maart 2021 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, wordt vanuit werk geregeld in het kader van vitaliteit ofzo.
Dat ze zich met hun eigen zaken bemoeien.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, wordt vanuit werk geregeld in het kader van vitaliteit ofzo.
Ja ook niet verplicht maar ben zelf wel benieuwd vooral. Ben ook zo ongeveer de enige die eraan meedoetquote:
stukje onderliggend lijden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:02 schreef Caland het volgende:
Over een uur een gezondheidscheck met hartfilmpje (deze is voor appie), bloedcontrole en antistoffen covid test.
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Neequote:Op donderdag 11 maart 2021 11:10 schreef fetX het volgende:
Kennen jullie boodschappenservice Gorillas? Je bestelt boodschappen en ze staan oprecht binnen 10 minuten voor je deur.
10:53 een shitload aan boodschappen besteld. 11:01 afgeleverd.
HOE DOEN ZE DIT.
Met bezorgers gok ik.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:10 schreef fetX het volgende:
Kennen jullie boodschappenservice Gorillas? Je bestelt boodschappen en ze staan oprecht binnen 10 minuten voor je deur.
HOE DOEN ZE DIT.
Dit doen ze door een legendarische rider crew lees ik.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:10 schreef fetX het volgende:
HOE DOEN ZE DIT.
Ga het ook proberen, het waait te hard om naar buiten te komen. Kijken of je gelijk hebtquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:10 schreef fetX het volgende:
HOE DOEN ZE DIT.
Nee, maar dit soort zaken zijn wij ook altijd van buitengesloten.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:10 schreef fetX het volgende:
HOE DOEN ZE DIT.
Dan maak je vooral je eigen portemonnee kaput. Je kan beter bitcoin kopen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:22 schreef GGMM het volgende:
Bezorgen kost 1,82
Ik ga dit kapot maken door elke dag 30 keer losse artikelen te bestellen.
Weer een believer. @aTypischquote:Op donderdag 11 maart 2021 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan maak je vooral je eigen portemonnee kaput. Je kan beter bitcoin kopen.
marketingtechnisch een goed verhaal wel. Ik zie potentie.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:10 schreef fetX het volgende:
HOE DOEN ZE DIT.
Wij verloren ook van Wolfsberger en Trencin, die in de volgende ronde keihard geassraped werden. Misschien moeten we maar onder ogen zien dat niet iedereen plots top speelt tegen ons, maar dat wij gewoon kut zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Young Boys kon er vorig seizoen niet zoveel van vond ik (ja, we verloren er alsnog twee keer van)
Hadden ze daar maar niet moeten gaan wonen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Boom van een van de buren omgevallen in het huis van iemand anders.
Dit worden nog leuke weken.
Waarom hadden die mensen dan een boom van de buren in hun huis staan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ga je eten voor lunch danquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
Oh we gaan trouwens lunchen. (had mooier geweest dit in mijn vorige post te zetten)
Mehquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom hadden die mensen dan een boom van de buren in hun huis staan?
Zijn er nog mensen met groen in de tuin tegenwoordig jah?quote:Op donderdag 11 maart 2021 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar heb je het overquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En te bedenken dat hij met die groep al jaren speelde
Onlogisch was er ook een tijdje nietquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nober in de VBL SC. Dat is lang geleden.
[ afbeelding ]
Heel pijnlijk ditquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch was er ook een tijdje niet
Maar blijkbaar vind je zijn terugkomst geen reden tot feest.
VBL heeft nu @Lenny_Leonard achter de hand.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch was er ook een tijdje niet
Maar blijkbaar vind je zijn terugkomst geen reden tot feest.
Dit is een leugen en dat weet je best.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar was jequote:Op donderdag 11 maart 2021 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er valt jou wel meer niet op.
Kijk naar de post van @:coco @:Muskusboktor57 , zo moet het dus
Nee, ik ben juist erg blij dat onlogisch terug is.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Who cares
Wees chagrijnig dat hij weer terug is.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Who cares
Wees chagrijnig dat hij weer terug is.
Dank je wel vriendquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist erg blij dat onlogisch terug is.
????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch die onzeker wordt van gebrek aan aandacht? Shocking.
Jij bent te goed voor deze wereld.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
hij was ook maar even wegquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch die onzeker wordt van gebrek aan aandacht? Shocking.
Ik begrijp dat nooit zo van @El-Stinhoquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:44 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch is terug en @:El-Stinho komt er gelijk met gestrekt been in.
Vrienden durven elkaar de waarheid te zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo van @:El-Stinho
Ik dacht altijd wel dat we min of meer goede vrienden waren.
Dikzakquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:53 schreef Caland het volgende:
Boys, bloeddruk was nagenoeg perfect, oogjes waren goed, BMI neem ik niet serieus, over een dag of 5 de echte uitslagen.
Alleen dikke mensen nemen BMI niet serieus.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:53 schreef Caland het volgende:
Boys, bloeddruk was nagenoeg perfect, oogjes waren goed, BMI neem ik niet serieus, over een dag of 5 de echte uitslagen.
Vet varkenquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:53 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo van @:El-Stinho
Ik dacht altijd wel dat we min of meer goede vrienden waren.
Meh, vetpercentage was 17,6% (volgens zo’n weegschaalmeting dan en BMI 28 nog iets. Ze zei zelf ook dat dat BMI in mijn geval wat minder zei.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen dikke mensen nemen BMI niet serieus.
Mokerdikke bigquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, vetpercentage was 17,6% (volgens zo’n weegschaalmeting dan en BMI 28 nog iets. Ze zei zelf ook dat dat BMI in mijn geval wat minder zei.
Je lichaam bestaat uit 17.6% vetquote:Op donderdag 11 maart 2021 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, vetpercentage was 17,6% (volgens zo’n weegschaalmeting dan en BMI 28 nog iets. Ze zei zelf ook dat dat BMI in mijn geval wat minder zei.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt redelijk mee. Ik wil juist nu weer een kilo of 3-4 schoon aankomen maar dat is een stuk lastigerquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
Niet gedacht dat @:caland in de risicogroep zou vallen.
Wat is een gezond BMI?quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt redelijk mee. Ik wil juist nu weer een kilo of 3-4 schoon aankomen maar dat is een stuk lastiger
Hij gaat in Eindhoven werken, kan hij gelijk ook PSV supporter worden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
Uitslag BMI volwassenen 19-69 jaar
BMI grenzen 19-69 jaar Betekenis
lager dan 18,5
Ondergewicht
Vanaf 18,5 tot 25
Gezond gewicht
Vanaf 25 tot 30
Overgewicht
30 en hoger
Ernstig overgewicht (obesitas)
@:caland zit tegen obesitas aan en wil nog 3/4 kilo aankomen.
Ik gok dat Rico Verhoeven een BMI van 30-35 heeft. Hele ongezonde jongen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is een gezond BMI?
Voor volwassenen ligt een gezond BMI tussen de 18,5 en de 25.
En het hartflimpje? cardialoog zag een gebroken hartje?quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt redelijk mee. Ik wil juist nu weer een kilo of 3-4 schoon aankomen maar dat is een stuk lastiger
quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
Uitslag BMI volwassenen 19-69 jaar
BMI grenzen 19-69 jaar Betekenis
lager dan 18,5
Ondergewicht
Vanaf 18,5 tot 25
Gezond gewicht
Vanaf 25 tot 30
Overgewicht
30 en hoger
Ernstig overgewicht (obesitas)
@:caland zit tegen obesitas aan en wil nog 3/4 kilo aankomen.
Vechten is ongezond en voor tokkies.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat Rico Verhoeven een BMI van 30-35 heeft. Hele ongezonde jongen.
maar een vet% van 7? tenminste pre fightquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg ik ook nog uitslag van.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En het hartflimpje? cardialoog zag een gebroken hartje?
Ja die is echt bizar droog. Trainingsbeest.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar een vet% van 7? tenminste pre fight
Dan ben je marathon loper.quote:
Die stopt m nog wat broodjes kroket toe. Dat is waarschijnlijk goedkoper op langer termijnquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:11 schreef RamboDirk het volgende:
User Caland kan binnenkort een lifestyle gesprek verwachten vanuit de werkgever met deze uitslagen.
Blijf in uw kotquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:14 schreef Zipportal het volgende:
Wandelaar om het leven gekomen door omgewaaide boom in Bemelen
https://www.telegraaf.nl/(...)aide-boom-in-bemelen
Niet aan de stormklok gehouden. Ja, dom.
Hoeft niet, gasten als Badr en Verhoeven wegen 120kg en zitten daar voor de wedstrijd ook wel aan.quote:
Bemelen (Limburgs: Bieëmele) is een dorp in de gemeente Eijsden-Margraten, in de Nederlandse provincie Limburg, gelegen aan de rand van de Maasvallei net ten oosten van Maastricht. In het Zuid-Limburgse dorp wonen ongeveer 565 mensen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:14 schreef Zipportal het volgende:
Wandelaar om het leven gekomen door omgewaaide boom in Bemelen
https://www.telegraaf.nl/(...)aide-boom-in-bemelen
Niet aan de stormklok gehouden. Ja, dom.
zelf ook wel gedaan, mooi voor de spiegel maar je moet er echt (te) veel voor laten dan wordt het echt een way of life, respect voor die gasten die dat doen hoor qua discipline dan maar gezellig zijn ze meestal niet.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeft niet, gasten als Badr en Verhoeven wegen 120kg en zitten daar voor de wedstrijd ook wel aan.
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelf ook wel gedaan, mooi voor de spiegel maar je moet er echt (te) veel voor laten dan wordt het echt een way of life, respect voor die gasten die dat doen hoor qua discipline dan maar gezellig zijn ze meestal niet.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Gezellig is zo'n kutwoord.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelf ook wel gedaan, mooi voor de spiegel maar je moet er echt (te) veel voor laten dan wordt het echt een way of life, respect voor die gasten die dat doen hoor qua discipline dan maar gezellig zijn ze meestal niet.
Heb ook een paar vrienden die dat nu een jaartje doen oid, die bel je in het weekend niet meer op nee.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gok dat Rico Verhoeven ook wat een lager vetpercentage heeftquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Briljant nummer. Maar niet gezellig.quote:
Ik zuip en drink te veel. Maar dat Ligt aan de Albert Heijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat dikke mensen altijd excuses zoeken.
Meer aan je slappe karakter.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zuip en drink te veel. Maar dat Ligt aan de Albert Heijn.
Dat zeker. Helpt me ook niet. Je zal maar zo'n instelling hebben.quote:
Gelukkig zijn er instellingen voor.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeker. Helpt me ook niet. Je zal maar zo'n instelling hebben.
Je kopt hem in. Zo goedkoop.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er instellingen voor.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:38 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
GroenLinks houdt een persconferentie over het doorrekenen van andermans partijprogramma. Wat een stel hopeloze zakenwassers zijn het ook, zeg.
Het teken dat hun eigen campagne hopeloos mislukt is.quote:
hoeveel zetels staan ze nu?quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het teken dat hun eigen campagne hopeloos mislukt is.
Jesse mist het Obamatje spelen in zalen vol bakvissen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het teken dat hun eigen campagne hopeloos mislukt is.
De topics stromen vol daar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De nieuwe MED is uit
@:zipportal
Wat een kansloze idiotenquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:38 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
GroenLinks houdt een persconferentie over het doorrekenen van andermans partijprogramma. Wat een stel hopeloze zakenwassers zijn het ook, zeg.
dat is nog meer dan ik dacht, ik hoop dat het nog gehalveerd wordtquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
12 in deze peiling, dat mag minder.
https://eenvandaag.avrotr(...)ers-als-vorige-week/
Jammer dat hij geen Trumpuitspraken is gaan kopiëren, dat was nog wel leuk geweest.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jesse mist het Obamatje spelen in zalen vol bakvissen.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is nog meer dan ik dacht, ik hoop dat het nog gehalveerd wordt
daar hebben we al een andere gek voorquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen Trumpuitspraken is gaan kopiëren, dat was nog wel leuk geweest.
Twitter is een stuk saaier zonder ome Donald.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar hebben we al een andere gek voor
quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Twitter is een stuk saaier zonder ome Donald.
Hij heeft net nog een brief geschreven, of de mensen niet willen vergeten dat het aan hem te danken is dat er nu al vaccins beschikbaar zijn, in plaats van over vijf jaar.
Darnit, ik ben er helemaal ingestonken. Wat een masterplanquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:57 schreef Zipportal het volgende:
@:AlwaysHappy kijk eens dom? Ja, ho maar.
Lekker afgeleid nu komen er weer meer topics bij op BNW.![]()
@Jojoortje houdt niet meer van koffie ofzo?quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie.
@:GGMM @:lenny_leonard @:wereldgozer @:monkyyy
Komt om 20:00 nog eens het topic binnengewandeld.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:jojoortje houdt niet meer van koffie ofzo?
@DJMOquote:Op donderdag 11 maart 2021 14:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt om 20:00 nog eens het topic binnengewandeld.
Lucky Ajax.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er valt jou wel meer niet op.
Kijk naar de post van @:coco @:Muskusboktor57 , zo moet het dus
Op zich niet verkeerd om VVD haar klimaatplannen door te laten rekenen want daar spelen ze ook smerig, maar een persconferentie houden is ook wel weer een beetje sneu.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:38 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Zodra partijen hun zeteltjes hebben is er ineens weer van alles mogelijk hoor qua samenwerking.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich niet verkeerd om VVD haar klimaatplannen door te laten rekenen want daar spelen ze ook smerig, maar een persconferentie houden is ook wel weer een beetje sneu.
Vraag mij wel af met wie VVD nog een kabinet wil gaan vormen. Buiten CDA en D66 zie ik geen opties eigenlijk, misschien SP?
Vvd, pvv,cda,ja21quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich niet verkeerd om VVD haar klimaatplannen door te laten rekenen want daar spelen ze ook smerig, maar een persconferentie houden is ook wel weer een beetje sneu.
Vraag mij wel af met wie VVD nog een kabinet wil gaan vormen. Buiten CDA en D66 zie ik geen opties eigenlijk, misschien SP?
Misschien wel een kabinet VVD, D66, Groenlinks en PvdA dan lolquote:Op donderdag 11 maart 2021 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zodra partijen hun zeteltjes hebben is er ineens weer van alles mogelijk hoor qua samenwerking.
Ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wel een kabinet VVD, D66, Groenlinks en PvdA dan lol
Volgens het NRC sorteren ze bij VVD en CDA al voor op SP, want dat is lekker volks.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij het CDA kijken ze ook al verder dan deze verkiezingen en voorspellen dat het eerstvolgende kabinet het niet lang gaat houden (twee enquêtes naar Groningen/Toeslagen ook). Dus dat moet dan gunstig zijn voor Wopke of zo.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
Wobke had het gisteren in dat debacle op nieuwsuur al over een zakenkabinet met veel partijen.
Het wordt inderdaad VVD/CDA/D66/SP of VVD/D66/Groenlinks/PvdAquote:Op donderdag 11 maart 2021 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens het NRC sorteren ze bij VVD en CDA al voor op SP, want dat is lekker volks.
Bakkie pleur met 'n kanoquote:Op donderdag 11 maart 2021 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie.
@:GGMM @:lenny_leonard @:wereldgozer @:monkyyy
Volgende kabinet wordt inderdaad een kansloze missie, ongeacht wie het kabinet vormen, en dan gaan D66 en CDA een aanval doen om de grootste partij te worden. Wordt leuk.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij het CDA kijken ze ook al verder dan deze verkiezingen en voorspellen dat het eerstvolgende kabinet het niet lang gaat houden (twee enquêtes naar Groningen/Toeslagen ook). Dus dat moet dan gunstig zijn voor Wopke of zo.
VVD en SP in één coalitie?quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens het NRC sorteren ze bij VVD en CDA al voor op SP, want dat is lekker volks.
Bij de SP blijven ze natuurlijk flirten met deelname aan het kabinet. En het is een utopie voor ze om te denken dat dat de komende 10 jaar zonder de VVD kan. In ieder geval kunnen ze elkaar vinden qua Europa/buitenland denk ik. Dat is al zo ongeïnteresseerd als wat. Karabulut vertrekt daar natuurlijk na de verkiezingen en die staat een veel kritischere aanpak voor dan Marijnissen.quote:
Marijnissen die voetbal kijkt vond ik wel leuk.quote:
Denk dat VVD ook in dat geval "gewoon" de grootste blijft eigenlijk, tenzij Rutte stopt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgende kabinet wordt inderdaad een kansloze missie, ongeacht wie het kabinet vormen, en dan gaan D66 en CDA een aanval doen om de grootste partij te worden. Wordt leuk.
Al die politici "voor het volk" die uit populistische motieven voor Feyenoord zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Marijnissen die voetbal kijkt vond ik wel leuk.
[ twitter ]
Is dat geen zelfmoord voor SP? Dan vergaat het ze waarschijnlijk hetzelfde als de PvdA na samenwerken met Rutte, kiezers rekenen de andere partij naast Rutte het vaak meer aan dan de VVD.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij de SP blijven ze natuurlijk flirten met deelname aan het kabinet. En het is een utopie voor ze om te denken dat dat de komende 10 jaar zonder de VVD kan. In ieder geval kunnen ze elkaar vinden qua Europa/buitenland denk ik. Dat is al zo ongeïnteresseerd als wat. Karabulut vertrekt daar natuurlijk na de verkiezingen en die staat een veel kritischere aanpak voor dan Marijnissen.
GroenLinks is druk bezig met wegstrepen wat ze belangrijk vinden en wat niet bij een eventuele formatie. Dat is inmiddels geen geheim meer
PvdA heb ik eigenlijk geen zicht op.
Maar het is allemaal broos voor de verkiezingen, natuurlijk. De enige zekerheid is dat Rutte enorm flexibel kan zijn; en een tweede D66/CU zie ik ook niet gebeuren/
zou die hond weleens wat winnen?quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Marijnissen die voetbal kijkt vond ik wel leuk.
[ twitter ]
Ik denk ook uiteindelijk niet dat ze het doen, want intern is er met ROOD (jongerenpartij) ook nog genoeg gezeik en niet iedereen is fan van Lilian. Hoewel ze met SP-mannetje Tuur Elzinga wel een troef in de polder hebben nu.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Is dat geen zelfmoord voor SP? Dan vergaat het ze waarschijnlijk hetzelfde als de PvdA na samenwerken met Rutte, kiezers rekenen de andere partij naast Rutte het vaak meer aan dan de VVD.
Die Mark kan het spelletje wel spelen he, slimme jongen die ver kan komen
lokaal is wel wat anders imoquote:Op donderdag 11 maart 2021 15:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Gebeurt lokaal vaak zat. Met name in steden. Gaat gek genoeg best prima.
Eigenlijk zou het ‘leuk’ zijn om Jesse eens even vier jaar de leiding te geven. Dan kunnen we zien hoe bizar beroerd dat beleid uit gaat pakken. Economie gaat echt kapot als die gasten de lijnen mogen uit zetten. In Amsterdam bijv. zijn ze er al helemaal op teruggekomen. GL bij lange na niet meer de grootste.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop puur dat GroenLinks erin gaat zitten zodat Jesse Klaver de veeg uit de pan krijgt van zijn achterban en er een sterkere lijsttrekker voor kan komen.
Het droevigste vind ik dat ze buiten klimaat gewoon niets te melden hebben, terwijl je godbetert al een jaar weet dat Corona de campagne overheerst.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het ‘leuk’ zijn om Jesse eens even vier jaar de leiding te geven. Dan kunnen we zien hoe bizar beroerd dat beleid uit gaat pakken. Economie gaat echt kapot als die gasten de lijnen mogen uit zetten. In Amsterdam bijv. zijn ze er al helemaal op teruggekomen. GL bij lange na niet meer de grootste.
Half Afrika en Midden-Oosten hier verwelkomen vind ik wel 'iets melden'quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het droevigste vind ik dat ze buiten klimaat gewoon niets te melden hebben, terwijl je godbetert al een jaar weet dat Corona de campagne overheerst.
Ze hebben zoveel te melden dat ze plannen van een andere partij gaan doorrekenen welke allang heeft aangegeven waarom ze dat niet hebben gedaan (al was die argumentatie wel meh).quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het droevigste vind ik dat ze buiten klimaat gewoon niets te melden hebben, terwijl je godbetert al een jaar weet dat Corona de campagne overheerst.
Maar ik zal nooit van mijn leven links stemmen, lieverd. Wel progressief.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Jammer dat stijn van een conservatieve christelijke jongen omslaat naar een geitenwollensokkentyp.
@:kingroland
Ha ha haquote:Op donderdag 11 maart 2021 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar ik zal nooit van mijn leven links stemmen, lieverd. Wel progressief.
Op zich vind ik dat niet eens zo verkeerd eigenlijk, VVD liegt graag de boel bij elkaar om meer stemmen te krijgen (alhoewel dit algemeen bekend is uiteraard) en dit mag best wel benoemd worden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben zoveel te melden dat ze plannen van een andere partij gaan doorrekenen welke allang heeft aangegeven waarom ze dat niet hebben gedaan (al was die argumentatie wel meh).
Het forum, de ziekte, of de maatregelen?quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe gaan jullie morgen 1 jaar COR beleven?
In quarantaine.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
Dezelfde plek waar het voor mij begonquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het forum, de ziekte, of de maatregelen?
Vanwege COR of was je dat sowieso al van plan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga morgen m'n balzak in een emmer heet water dopen.
Waar is de optie anders?quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege COR of was je dat sowieso al van plan?
Waarom?quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga morgen m'n balzak in een emmer heet water dopen.
welke partij liegt niet?quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat niet eens zo verkeerd eigenlijk, VVD liegt graag de boel bij elkaar om meer stemmen te krijgen (alhoewel dit algemeen bekend is uiteraard) en dit mag best wel benoemd worden.
Jammer dat Groenlinks het zelf gewoon niet snapt.
Misschien een goed idee om voor de rest van de dag uit te loggenquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan trek m'n banaan krom.
Ha ha ha.
Dan zien we je morgen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om voor de rest van de dag uit te loggen
Haha toen dachten we nog dat corona serieus best wel eng wasquote:
Ik zou bijna al mijn principes opzij zetten en op ze stemmen, in plaats van Splinter.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feestpartijgoden.
Lijkt mij stug dat ze liegen over gratis 10.000 euro en gratis vakantie!
Doe gewoonquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou bijna al mijn principes opzij zetten en op ze stemmen, in plaats van Splinter.
Kijk @GGMM jaloers zijn op je twitter likesquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou bijna al mijn principes opzij zetten en op ze stemmen, in plaats van Splinter.
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het forum, de ziekte, of de maatregelen?
Ze staan (bij mij) niet op de kieslijst. Ik ben woedend.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meer opties waren er nietquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk @:ggmm jaloers zijn op je twitter likes
Uit pure afgunst weigert hij splinter zelfs in zijn poll mee te nemen.
Denk en dan niet als boycot maar daar gaat hier toch niemand op stemmen dus onnodige opvullingquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer opties waren er niet
Wie had ik er dan uit moeten halen
Ja, het begint wel erg opzichtig te worden allemaal, en hij maar wanhopig bedelen bij Saskia Belleman voor een like. (die hij alleen nog kan volgen dankzij mij)quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk @:ggmm jaloers zijn op je twitter likes
Uit pure afgunst weigert hij splinter zelfs in zijn poll mee te nemen.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
Geen tweet van Niels gevonden die veel likes had overigens.
Bij het zoeken kwam ik wel deze weer tegen
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat was wel een mooie. Misschien gelijk een goede reden voor @onlogisch om maar niet meer over Vechain te twitteren.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Gewoon op Splinter stemmen, die hebben overal genoeg handtekeningen verzameld.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Er wordt hier overheen gestapt maar ik kan niet stemmen op de partij waar ik op wil stemmen.
WAT VOOR LAND LEVEN WIJ IN
Partij van de Dieren, Bij1 en SGP (laatstgenoemde verspreidt wel leugens maar geloven er zelf ook in).quote:
Nee, dat mens heeft allemaal stomme plannen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon op Splinter stemmen, die hebben overal genoeg handtekeningen verzameld.
de dieren liegen niet neequote:Op donderdag 11 maart 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Partij van de Dieren, Bij1 en SGP (laatstgenoemde verspreidt wel leugens maar geloven er zelf ook in).
[ twitter ]
Maar wel grote tieten en alleen daardoor heeft ze al meer te bieden dan het meerendeel van de partijenquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat mens heeft allemaal stomme plannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |