Darnit, ik ben er helemaal ingestonken. Wat een masterplanquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:57 schreef Zipportal het volgende:
@:AlwaysHappy kijk eens dom? Ja, ho maar.
Lekker afgeleid nu komen er weer meer topics bij op BNW.![]()
@Jojoortje houdt niet meer van koffie ofzo?quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie.
@:GGMM @:lenny_leonard @:wereldgozer @:monkyyy
Komt om 20:00 nog eens het topic binnengewandeld.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:jojoortje houdt niet meer van koffie ofzo?
@DJMOquote:Op donderdag 11 maart 2021 14:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt om 20:00 nog eens het topic binnengewandeld.
Lucky Ajax.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er valt jou wel meer niet op.
Kijk naar de post van @:coco @:Muskusboktor57 , zo moet het dus
Op zich niet verkeerd om VVD haar klimaatplannen door te laten rekenen want daar spelen ze ook smerig, maar een persconferentie houden is ook wel weer een beetje sneu.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:38 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
GroenLinks houdt een persconferentie over het doorrekenen van andermans partijprogramma. Wat een stel hopeloze zakenwassers zijn het ook, zeg.
Zodra partijen hun zeteltjes hebben is er ineens weer van alles mogelijk hoor qua samenwerking.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich niet verkeerd om VVD haar klimaatplannen door te laten rekenen want daar spelen ze ook smerig, maar een persconferentie houden is ook wel weer een beetje sneu.
Vraag mij wel af met wie VVD nog een kabinet wil gaan vormen. Buiten CDA en D66 zie ik geen opties eigenlijk, misschien SP?
Vvd, pvv,cda,ja21quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich niet verkeerd om VVD haar klimaatplannen door te laten rekenen want daar spelen ze ook smerig, maar een persconferentie houden is ook wel weer een beetje sneu.
Vraag mij wel af met wie VVD nog een kabinet wil gaan vormen. Buiten CDA en D66 zie ik geen opties eigenlijk, misschien SP?
Misschien wel een kabinet VVD, D66, Groenlinks en PvdA dan lolquote:Op donderdag 11 maart 2021 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zodra partijen hun zeteltjes hebben is er ineens weer van alles mogelijk hoor qua samenwerking.
Ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wel een kabinet VVD, D66, Groenlinks en PvdA dan lol
Volgens het NRC sorteren ze bij VVD en CDA al voor op SP, want dat is lekker volks.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij het CDA kijken ze ook al verder dan deze verkiezingen en voorspellen dat het eerstvolgende kabinet het niet lang gaat houden (twee enquêtes naar Groningen/Toeslagen ook). Dus dat moet dan gunstig zijn voor Wopke of zo.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
Wobke had het gisteren in dat debacle op nieuwsuur al over een zakenkabinet met veel partijen.
Het wordt inderdaad VVD/CDA/D66/SP of VVD/D66/Groenlinks/PvdAquote:Op donderdag 11 maart 2021 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens het NRC sorteren ze bij VVD en CDA al voor op SP, want dat is lekker volks.
Bakkie pleur met 'n kanoquote:Op donderdag 11 maart 2021 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie.
@:GGMM @:lenny_leonard @:wereldgozer @:monkyyy
Volgende kabinet wordt inderdaad een kansloze missie, ongeacht wie het kabinet vormen, en dan gaan D66 en CDA een aanval doen om de grootste partij te worden. Wordt leuk.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij het CDA kijken ze ook al verder dan deze verkiezingen en voorspellen dat het eerstvolgende kabinet het niet lang gaat houden (twee enquêtes naar Groningen/Toeslagen ook). Dus dat moet dan gunstig zijn voor Wopke of zo.
VVD en SP in één coalitie?quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens het NRC sorteren ze bij VVD en CDA al voor op SP, want dat is lekker volks.
Bij de SP blijven ze natuurlijk flirten met deelname aan het kabinet. En het is een utopie voor ze om te denken dat dat de komende 10 jaar zonder de VVD kan. In ieder geval kunnen ze elkaar vinden qua Europa/buitenland denk ik. Dat is al zo ongeïnteresseerd als wat. Karabulut vertrekt daar natuurlijk na de verkiezingen en die staat een veel kritischere aanpak voor dan Marijnissen.quote:
Marijnissen die voetbal kijkt vond ik wel leuk.quote:
Denk dat VVD ook in dat geval "gewoon" de grootste blijft eigenlijk, tenzij Rutte stopt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgende kabinet wordt inderdaad een kansloze missie, ongeacht wie het kabinet vormen, en dan gaan D66 en CDA een aanval doen om de grootste partij te worden. Wordt leuk.
Al die politici "voor het volk" die uit populistische motieven voor Feyenoord zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Marijnissen die voetbal kijkt vond ik wel leuk.
[ twitter ]
Is dat geen zelfmoord voor SP? Dan vergaat het ze waarschijnlijk hetzelfde als de PvdA na samenwerken met Rutte, kiezers rekenen de andere partij naast Rutte het vaak meer aan dan de VVD.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij de SP blijven ze natuurlijk flirten met deelname aan het kabinet. En het is een utopie voor ze om te denken dat dat de komende 10 jaar zonder de VVD kan. In ieder geval kunnen ze elkaar vinden qua Europa/buitenland denk ik. Dat is al zo ongeïnteresseerd als wat. Karabulut vertrekt daar natuurlijk na de verkiezingen en die staat een veel kritischere aanpak voor dan Marijnissen.
GroenLinks is druk bezig met wegstrepen wat ze belangrijk vinden en wat niet bij een eventuele formatie. Dat is inmiddels geen geheim meer
PvdA heb ik eigenlijk geen zicht op.
Maar het is allemaal broos voor de verkiezingen, natuurlijk. De enige zekerheid is dat Rutte enorm flexibel kan zijn; en een tweede D66/CU zie ik ook niet gebeuren/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |