Dan ben je marathon loper.quote:
Die stopt m nog wat broodjes kroket toe. Dat is waarschijnlijk goedkoper op langer termijnquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:11 schreef RamboDirk het volgende:
User Caland kan binnenkort een lifestyle gesprek verwachten vanuit de werkgever met deze uitslagen.
Blijf in uw kotquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:14 schreef Zipportal het volgende:
Wandelaar om het leven gekomen door omgewaaide boom in Bemelen
https://www.telegraaf.nl/(...)aide-boom-in-bemelen
Niet aan de stormklok gehouden. Ja, dom.
Hoeft niet, gasten als Badr en Verhoeven wegen 120kg en zitten daar voor de wedstrijd ook wel aan.quote:
Bemelen (Limburgs: Bieëmele) is een dorp in de gemeente Eijsden-Margraten, in de Nederlandse provincie Limburg, gelegen aan de rand van de Maasvallei net ten oosten van Maastricht. In het Zuid-Limburgse dorp wonen ongeveer 565 mensen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:14 schreef Zipportal het volgende:
Wandelaar om het leven gekomen door omgewaaide boom in Bemelen
https://www.telegraaf.nl/(...)aide-boom-in-bemelen
Niet aan de stormklok gehouden. Ja, dom.
zelf ook wel gedaan, mooi voor de spiegel maar je moet er echt (te) veel voor laten dan wordt het echt een way of life, respect voor die gasten die dat doen hoor qua discipline dan maar gezellig zijn ze meestal niet.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeft niet, gasten als Badr en Verhoeven wegen 120kg en zitten daar voor de wedstrijd ook wel aan.
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelf ook wel gedaan, mooi voor de spiegel maar je moet er echt (te) veel voor laten dan wordt het echt een way of life, respect voor die gasten die dat doen hoor qua discipline dan maar gezellig zijn ze meestal niet.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Gezellig is zo'n kutwoord.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelf ook wel gedaan, mooi voor de spiegel maar je moet er echt (te) veel voor laten dan wordt het echt een way of life, respect voor die gasten die dat doen hoor qua discipline dan maar gezellig zijn ze meestal niet.
Heb ook een paar vrienden die dat nu een jaartje doen oid, die bel je in het weekend niet meer op nee.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gok dat Rico Verhoeven ook wat een lager vetpercentage heeftquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat Rico Verhoeven een BMI van 30-35 heeft. Hele ongezonde jongen.
Briljant nummer. Maar niet gezellig.quote:
Ik zuip en drink te veel. Maar dat Ligt aan de Albert Heijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat dikke mensen altijd excuses zoeken.
Meer aan je slappe karakter.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zuip en drink te veel. Maar dat Ligt aan de Albert Heijn.
Dat zeker. Helpt me ook niet. Je zal maar zo'n instelling hebben.quote:
Gelukkig zijn er instellingen voor.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeker. Helpt me ook niet. Je zal maar zo'n instelling hebben.
Je kopt hem in. Zo goedkoop.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er instellingen voor.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:38 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
GroenLinks houdt een persconferentie over het doorrekenen van andermans partijprogramma. Wat een stel hopeloze zakenwassers zijn het ook, zeg.
Het teken dat hun eigen campagne hopeloos mislukt is.quote:
hoeveel zetels staan ze nu?quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het teken dat hun eigen campagne hopeloos mislukt is.
Jesse mist het Obamatje spelen in zalen vol bakvissen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het teken dat hun eigen campagne hopeloos mislukt is.
De topics stromen vol daar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De nieuwe MED is uit
@:zipportal
Wat een kansloze idiotenquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:38 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
GroenLinks houdt een persconferentie over het doorrekenen van andermans partijprogramma. Wat een stel hopeloze zakenwassers zijn het ook, zeg.
dat is nog meer dan ik dacht, ik hoop dat het nog gehalveerd wordtquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
12 in deze peiling, dat mag minder.
https://eenvandaag.avrotr(...)ers-als-vorige-week/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |