Als dat al stilzwijgend was, vraag ik me af wat de juiste term was voor @onlogisch zijn (walgelijke) aftocht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik verraadde hem door stilzwijgend te stoppen
En te bedenken dat hij met die groep al jaren speeldequote:Op woensdag 10 maart 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat al stilzwijgend was, vraag ik me af wat de juiste term was voor @:onlogisch zijn (walgelijke) aftocht.
Bel Peter Koelewijn. Er zit een dubbele bodem in deze respons.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik niet.
@:tong80 heb ik al een dak boven mijn hoofd?
Walgelijk. Gewoon walgelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En te bedenken dat hij met die groep al jaren speelde
Je hebt de wijn weer koel staan?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bel Peter Koelewijn. Er zit een dubbele bodem in deze respons.
Dat is de helft.quote:
Viel tegen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Oke dat was mijn spamuurtje na werk. Alles voor @:danny
Gelukkig fijn met puntjes.quote:
19:00 Atltico Madrid - Athletic Bilbaoquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:25 schreef Coco het volgende:
19:00 Atltico Madrid - Athletic Bilbao
19:00 Manchester City - Saushampton
21:00 PSG - Barcelona
21:00 Liverpool - RB Leip
Zeg het maar @:maxi-mus
Bah, wat ordinair.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
19:00 Atltico Madrid - Athletic Bilbao
19:00 Manchester City - Saushampton
21:00 PSG - Barcelona 1-1
21:00 Liverpool - RB Leip 2-0
quote:
Geen medelijden. Moet juist heerlijk zijn om na al die kutmaanden doorweekt thuis te komen, stinkend naar gras en modder wegens een kansloze voetbaltraining op een vies bijveldjequote:Op woensdag 10 maart 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond weer voor het eerst training gegeven, het regende KEIHARD.
Ik ben woedend.
Wat voor team train je eigenlijk? Ik ga het misschien komend seizoen weer oppakken met die kleine teringapen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond weer voor het eerst training gegeven, het regende KEIHARD.
Ik ben woedend.
`Nou ten eerste stink ik sowieso niet naar gras en modder als ik training geef en ten tweede trainen we op kunstgras.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen medelijden. Moet juist heerlijk zijn om na al die kutmaanden doorweekt thuis te komen, stinkend naar gras en modder wegens een kansloze voetbaltraining op een vies bijveldje
Das waarvoor je het godverdomme doet
Dames.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat voor team train je eigenlijk? Ik ga het misschien komend seizoen weer oppakken met die kleine teringapen.
bas boer noten oplichters scam fraude opgelicht witwassenquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beste Gurney is best oke,
Donderdag staat onze bezorger met pakket van Bas Boer Noten bij je op de stoep. Komt het niet goed uit? Maak dan eenvoudig een nieuwe bezorgafspraak. Zodra de bezorger onderweg is, ontvang je weer een bericht.
Ik heb nooit iets bij Bas Boer Noten besteld.
1-1quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Manchester united - AC Milan
Ajax - Young Boys
zeg het maar
(ik had ze gister beide goed!!)
@KingRoland graag jouw mening hieroverquote:Op donderdag 11 maart 2021 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beste Gurney is best oke,
Donderdag staat onze bezorger met pakket van Bas Boer Noten bij je op de stoep. Komt het niet goed uit? Maak dan eenvoudig een nieuwe bezorgafspraak. Zodra de bezorger onderweg is, ontvang je weer een bericht.
Ik heb nooit iets bij Bas Boer Noten besteld.
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat voor team train je eigenlijk? Ik ga het misschien komend seizoen weer oppakken met die kleine teringapen.
2-1quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Manchester united - AC Milan
Ajax - Young Boys
zeg het maar
(ik had ze gister beide goed!!)
Zou het normaal nooit doen hoor maar mijn vriendin zit in het team en nog een aantal gemeenschappelijke vriendinnen en ze konden niemand vinden. Het niveau is niet top (joh) maar ze zijn wel erg leergierig dus ik vind het ook nog verrassend leuk om te doen.quote:
Maar is leuk voor de spanning.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik eerlijk gezegd geen top uitslag vinden.
Voor spanning kijk ik wel naar de strijd om plek 2 in de Eredivisiequote:
Nou vooruit dan,quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor spanning kijk ik wel naar de strijd om plek 2 in de Eredivisie
Laat dit maar gewoon 3-0 worden
Vond het ook wel leuk met die kinderen ja, maar toen ik eenmaal een team kreeg waarin je duidelijk wat ‘talentjes’ had lopen begon het gezeik met ouders ook. Toen ben ik er maar mee gekapt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou het normaal nooit doen hoor maar mijn vriendin zit in het team en nog een aantal gemeenschappelijke vriendinnen en ze konden niemand vinden. Het niveau is niet top (joh) maar ze zijn wel erg leergierig dus ik vind het ook nog verrassend leuk om te doen.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou vooruit dan,
@:maxi-mus ik pas het aan naar 3-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |