quote:[..]
✔ 13.17 Liese
✔ 13.53 Zoey
✘ 14.28 Matt
✔ 14.48 Matt
✔ 15.07 Naomi
✔ 15.48 Naomi
✘ 15.55 Jill
✔16.57 Nick
✔17.19 Michel
✔19.00 Jill
✔19.21 Michel
✔20.39 Julie
✔21.47 Liese
✘ 22.04 Jill
✔ 22.05 Naomi
✔ 22.05 Nick
✘ 22.38 Matt
✘ 23.34 Julie
✔ 01.07 Zoey
✘ Fail 01.32 Michel x tablet doet het niet
✘ 01.49 Jill
✔ 02.45 Naomi
✔ 02.52 Julie
✔ 03.35 Michel
✔ 03.52 Liese
✔ 04.14 Matt
✔ 04.55 Zoey
✔ 06.07 Nick
- ¤3000,- van het startbedrag
??quote:Op woensdag 10 maart 2021 02:40 schreef MMXMMX het volgende:
Hmmmm mijn kroketjes zijn behoorlijk heet
Wisseling van camera gaf het een beetje weg op 1.quote:
heb de lijst neergezet zoals benny hem dacht ik als laatste hadquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:45 schreef cheanny het volgende:
[..]
Julie had toch ook een keer een fout?
Ik schrok ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:47 schreef Windhapper het volgende:
Wisseling van camera gaf het een beetje weg op 1.
Ok. Ik weet ook niet meer precies hoe laat het was. Alleen dat het na die toestand met Michel wasquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:48 schreef Joyce-43 het volgende:
heb de lijst neergezet zoals benny hem dacht ik als laatste had
Was vlak voor het verhaaltjes vertellenquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ok. Ik weet ook niet meer precies hoe laat het was. Alleen dat het na die toestand met Michel was
ja dat was nadat benny al off ging idd was de eerste toen ze in bed lagen zal hem er tussen zetten want idd is het wel geweestquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ok. Ik weet ook niet meer precies hoe laat het was. Alleen dat het na die toestand met Michel was
hoelaat gok je en hoelaat zet jij hem neer, dan doe ik dat hier in de lijstjequote:Op woensdag 10 maart 2021 02:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Was vlak voor het verhaaltjes vertellen
Vlak daarna was er topic karmaquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoelaat gok je en hoelaat zet jij hem neer, dan doe ik dat hier in de lijstje
nee die 300 klopt met de lijst al als julie nog erbij gaat word het 3500quote:Op woensdag 10 maart 2021 02:53 schreef cheanny het volgende:
Die 3000 euro eraf klopt dan wel. Incl. die fout van Julie. Van Michel was foutje van die tablet dus zal vast geen 500 euro hebben gekost.
Julie nu
Om 23:34 had Julie het fout.quote:Op woensdag 10 maart 2021 02:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee die 300 klopt met de lijst al als julie nog erbij gaat word het 3500
karma was 23.38 gemaaktquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vlak daarna was er topic karma
Ga zo zoeken.
is nu al verzameltquote:Op woensdag 10 maart 2021 03:01 schreef chufi het volgende:
Als je kijkt gewoon ff melden .. klaar Benny verzamelt het wel
Geen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 03:04 schreef NBWtje het volgende:
En dan? Met het kop-van-jut spel hadden ze ook meer tikken dan BB zei,..
Het wordt allemaal zo beïnvloed. What is the need to keep holsing tracks?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 04:01 schreef SabineeB het volgende:
Code voor Liese net paar minuten geleden, ook gehaald
Goedemorgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 10 maart 2021 06:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier zien de bewoners blijkbaar, dat de kijkers het gaan bepalen deze week ...
Dank, nog een keer terugzien werkte weer verhelderend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er kan alleen maar geld afgaanquote:Op woensdag 10 maart 2021 07:27 schreef zodeju het volgende:
GM.
Ik vraag me in ene af of bij alle vinkjes het geld er weer bij komt, of was dit alleen maar om het geld niet te verliezen.?
Wat is er gebeurt dan??quote:Op woensdag 10 maart 2021 07:35 schreef M.Ritcher het volgende:
Matt kan het wel vergeten buiten het huis als Jill van Thomas te horen krijgt wat voor kunstje hij haar wilde flikken.
Wat wilde hij doen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 07:35 schreef M.Ritcher het volgende:
Matt kan het wel vergeten buiten het huis als Jill van Thomas te horen krijgt wat voor kunstje hij haar wilde flikken.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 06:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier zien de bewoners blijkbaar, dat de kijkers het gaan bepalen deze week ...
Die blik van Michel rond minuut 7 is echt goud waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Geven ze daar ook iets om hun sex lusten te onderdrukken?quote:Op woensdag 10 maart 2021 07:31 schreef Hunter het volgende:
Er is nu al anderhalf uur niets gebeurd.
Volgens mij ligt Michel al als een gespannen veer te wachten
quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:14 schreef engine het volgende:
Is het al bijna kwart over negen 's avonds?
Ja, daarvoor hebben ze Zoey in het huis gestoptquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:17 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
Geven ze daar ook iets om hun sex lusten te onderdrukken?
En Mattquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, daarvoor hebben ze Zoey in het huis gestopt
ik heb gehoord dat ze er nog zoeken voor Mars. Maar bij nader nadenken ...... nakomelingen dus ze moeten iemand nog mee sturen die ... neequote:Op woensdag 10 maart 2021 08:24 schreef lonneberga het volgende:
Omg wat een dom varken die Jill,en dat wil stewardess worden
dat zal dan wel bij de nevercomebackline zijn
Nog even en het is kerst..quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:14 schreef engine het volgende:
Is het al bijna kwart over negen 's avonds?
Vraag me af waarom je haar dom varken noemt, ze is al verder dan iedereen die zich had opgegeven om in het BB huis te komen. Vergeet ook niet dat ze een achterstand heeft en dyslectie heeft dus om haar weg te zeten als dom varken vindt ik een beetje ver gaan......,maar goed wie ben ik !!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:24 schreef lonneberga het volgende:
Taartje met tien kaarsjes voor Nickquote:
Helemaal gelijk,ik doe het varken hierbij te kort,domme doos dan,goed?quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:30 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je haar dom varken noemt, ze is al verder dan iedereen die zich had opgegeven om in het BB huis te komen. Vergeet ook niet dat ze een achterstand heeft en dyslectie heeft dus om haar weg te zeten als dom varken vindt ik een beetje ver gaan......,maar goed wie ben ik !!!
Ach ze heeft dyslectie en is cijfer blind dus moeilijk om te inhouden. Je draait dan cijfers om bv 75 wordt 57. Oudste hier heeft dat ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:24 schreef lonneberga het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ink/440736096982962/quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:37 schreef Jockari het volgende:
Handig toch die streamverslagen. Op 2 minuutjes weet ik alles weer van de voorbije 12 uur. Bedankt jongens !
Ga je lekker?quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:24 schreef lonneberga het volgende:
Zoey is wakkerquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:41 schreef Hunter het volgende:
Allemaal Nick feliciteren die gewoon in bed blijft liggen.
Zoey slaapt gewoon door.
Matt liep weer in de wegquote:
Dat is lief van Michel en nee, dat kan ik niet openen...quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)ink/440736096982962/
Als. Je deze kan openen.
Michel troost Jill nadat het haar niet gelukt is.
Ik neem aan dat die kaartjes voor Nick eerst langs BB gepasseerd zijn, om evt. te censureren op het geven van buitenwereldse tips.quote:
En anders worden ze nu eerst gecontroleerd door Liese, Juli en Naomiequote:Op woensdag 10 maart 2021 08:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die kaartjes voor Nick eerst langs BB gepasseerd zijn, om evt. te censureren op het geven van buitenwereldse tips.
Tandpasta of scheerschuim (weet niet wat) nog rond zijn mondquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : 'Nick.......'
Nick rennen op z'n slippers vanuit de badkamer
BB : '.... een hele fijne verjaardag'
Ja en dan nog zeggen dat jill bevoordeelt wordt door BB.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Het contrast met hoe de verjaardag van Thomas gevierd werd is schrijnend.
Ja maar, ja maar....zo is Michel helemaal niet hoor, dat wordt verkeerd in beeld gebracht..... hij wordt toch zo benadeeld he?quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:57 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een contrast hoe Michel richting jill reageerde en naar julie toen die een foute code invoerde. Bij julie hield hij gewoon zijn mond erover las ik. Misselijk dat hij de een wel aanpakt en de ander niet. Of allebei of niemand en niet zoals hij nu heeft gedaan.
Haha ik moet lachen de Belgen klagen dat andere voorgetrokken worden Thomas kreeg geen versiering kaartjes en slingers en meer dan de helft bleef gewoon in bed liggen smorgensquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:51 schreef Hunter het volgende:
Er zijn kaartjes voor Nick
[ afbeelding ]
Ja, mede kwam dat omdat Jill het wilde doen met hulp van Zoey.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Het contrast met hoe de verjaardag van Thomas gevierd werd is schrijnend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |