En schreeuwt te veel, dat ken niet he, dan kan je niets onthouden, wat is Julie haar excuus dan he miesjeeeeequote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:37 schreef engine het volgende:
[..]
8 seconden en je moet nog ff wakker worden enzo....maar jill is zo dom!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Echt he, ik had niet verwacht dat ie zo snel door de mand zou vallen, als je dat zo zegt.quote:
Ja maar was pas de 1e keer hé en dat kan gebeuren hequote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En schreeuwt te veel, dat ken niet he, dan kan je niets onthouden, wat is Julie haar excuus dan he miesjeeeee
Van de spanning die nu ontstaan is.....quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En schreeuwt te veel, dat ken niet he, dan kan je niets onthouden, wat is Julie haar excuus dan he miesjeeeee
Dit was met andere opdrachten ook al zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:41 schreef Blackprinces het volgende:
Dus zijn advies geldt alleen voor bepaalde personen blijkt wel.
Maar hij heeft niks tegen iemand persoonlijk hoor...
Nog 2 van die hypocriete schijnheilenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
En Nick en Naomi gelijk zeggen. Zes is te veel
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van de spanning die nu ontstaan is.....
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar was pas de 1e keer hé en dat kan gebeuren he
Hij neemt het Jill ook niet kwalijk hé
Toch.. oprecht.. snapjuh
Eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:42 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nog 2 van die hypocriete schijnheilen
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bazen aktie van Liese ......![]()
![]()
![]()
Poging van Liese - 9 maart 2021.Dit is echt een moment als je valt dat je de cijfers totaal vergeet...topper hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:42 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Niks.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:43 schreef Toweler het volgende:
Lees dat Julie het ook fout heeft gedaan ben benieuwd wat Michel gaat zeggen
Niks,nada,noppesquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:43 schreef Toweler het volgende:
Kan gebeuren. Hehequote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:43 schreef Toweler het volgende:
Jamaar is Juliequote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van de spanning die nu ontstaan is.....
Wat 6 is te veel ,cijfers ?? Is toch steeds hahaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:42 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ik zal mijn wekker zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
morgenochten 7h:32m19s zal julie 2 petsen op haar billen krijgen opdat ze niet vergeet
met daarbij de tekst voor het volk en vaderlandquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
morgenochten 7h:32m19s zal julie 2 petsen op haar billen krijgen opdat ze niet vergeet
Ik hoor het niet, als hij praat gaat er bij mij vaak een knop om en hoor ik alleen blah blah blah.quote:
Zeker, maar voor het zelfde geld breek je een been of enkel ....quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:43 schreef zodeju het volgende:
Dit is echt een moment als je valt dat je de cijfers totaal vergeet...topper hoor.
Heel attent van BBquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:46 schreef engine het volgende:
BB noemt alle namen en wenst ze weltrusten
Pffff wat slecht zeg eruit met die ventquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ken je dat mopje van die mensen die 2500 euroverloren in 1 avond? of zoiets
Misschien kun je ze dat op een tactische manier uitleggen. Michel deed een poging maar dat pakte niet echt goed uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:46 schreef Biste het volgende:
Ze moeten nu toch al door hebben hoeveel seconden ze nodig om van het scherm tot gameroom te lopen.
Pak iets van 5 seconden, dan nog eens 5 seconden om in te tikken.
Dus waarom blijven ze niet gewoon rustig staan tot iets van een 10 seconden op de klok? Rustig je tijd om te memoriseren. Julie liep al weg met nog 20 seconden te gaan...
Ennn vlug!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pffff wat slecht zeg eruit met die vent
Ik zie het om de sfeer even te keren....ik kan die humor wel waarderen en de bewoners moesten lachen.quote:
quote:
ja zoiets was het en dan een beetje dom lachen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pffff wat slecht zeg eruit met die vent
Al aangifte gedaan?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey is toch constant bezig Michel zwart te maken.
Elke discussie die er is geweest is gestart door gestook van Zoey.
Julie keek ook niet heel vriendelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zoiets was het en dan een beetje dom lachen.
Daarna zag je het gezicht van Jill, not amused.
Maar we gaan toch niet slapenquote:
Michel is ook de dominante alpha man en die mag niets zeggen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien kun je ze dat op een tactische manier uitleggen. Michel deed een poging maar dat pakte niet echt goed uit.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bazen aktie van Liese ......![]()
![]()
![]()
Poging van Liese - 9 maart 2021.Ook een "gillende kip zonder kop" en o zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Volgens mij begon Mies stiekem te zeiken over Jill of Matt en zei Zoey er toen wat van, deze keer dan toch. Verder volg ik Zoey niet zo maar ik vond het wel goed van haar dat ze Miesje aansprak daarnet.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey is toch constant bezig Michel zwart te maken.
Elke discussie die er is geweest is gestart door gestook van Zoey.
Dit dus, alsjeblieft!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morgen de gezichten van Michel en Nick als ze genomineerd zijn, kan niet wachten ....![]()
![]()
Ik hoop dat Zoey erbij staat. En Jill (sorry jillfanclubbers)quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morgen de gezichten van Michel en Nick als ze genomineerd zijn, kan niet wachten ....![]()
![]()
Zou leuk zijn, maar ik gok toch Michel, Zoey en Jill.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Michel naar huis , probleem opgelostquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Zoey erbij staat. En Jill (sorry jillfanclubbers)
quote:
Maar nu snap ik het....dat het aan mij ligt en waarschijnlijk dezelfde humor heb.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie het om de sfeer even te keren....ik kan die humor wel waarderen en de bewoners moesten lachen.
Bot lomp geennruimte om erop te reageren ..quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:50 schreef Biste het volgende:
[..]
Michel is ook de dominante alpha man en die mag niets zeggen.
(Heb die discussie niet gezien, dus geen idee hoe hij overkwam)
Maar Jill zal er dan toch niet uitgaan. Ze blijft heel populair.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Zoey erbij staat. En Jill (sorry jillfanclubbers)
Is al vaker gebeurt....quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij begon Mies stiekem te zeiken over Jill of Matt en zei Zoey er toen wat van, deze keer dan toch. Verder volg ik Zoey niet zo maar ik vond het wel goed van haar dat ze Miesje aansprak daarnet.
Ze had de cijfers toen toch nog niet gezien? Was op de heen weg naar het scherm ...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is echt een moment als je valt dat je de cijfers totaal vergeet...topper hoor.
whoehaha zat net te denken: hoe zou Mike dit sterke verhaal vertellen?quote:
Ik heb hem gelijk gemute. Ik ben ze eigenlijk bijna allemaal wel spuugzat maar ga door tot het einde.quote:
Jill staat er niet op denk ik Nick zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik gok toch Michel, Zoey en Jill.
Ik ben de draad al 4 keer kwijtquote:
zit je dan goed klaar alvast haha ga maar lekker slapen nuquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Denk ook niet dat mensen stemmen weg gooien en al automatisch niet op haar gaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar Jill zal er dan toch niet uitgaan. Ze blijft heel populair.
Dus dan zijn er eigenlijk nog steeds maar 2 mensen genomineerd als het ware.
whoehahahaha Liese en Naomi (als ze geen alcohol op heeft) zijn nog wel oke om aan te horen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb hem gelijk gemute. Ik ben ze eigenlijk bijna allemaal wel spuugzat maar ga door tot het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even muziek opgezetquote:
Oh ja...gelukkigquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze had de cijfers toen toch nog niet gezien? Was op de heen weg naar het scherm ...
Dat denk ik ook. Het gekke is dat dat waarschijnlijk ook de uitkomst zou zijn geweest als de bewoners zelf hadden genomineerd;)quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik gok toch Michel, Zoey en Jill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat heb je aanstaan?quote:
Geinig die 2 vind ik inderdaad nog wel leuk, als er pols zijn over favoriet klik ik altijd Liese aan en daarna Naomi inderdaad, alcohol vind ik niet erg alleen als ze schreeuwt anderzijds komt dat wel meer tevoorschijn door de alcohol ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
whoehahahaha Liese en Naomi (als ze geen alcohol op heeft) zijn nog wel oke om aan te horen.
Moet toch wat met de vrije tijd.
bohh wat een super langdradig verhaal van Matt.
quote:
wanneer was dat? was het al donker in de kamer? heb het nog niet ohhhh nu komt die hahaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:46 schreef engine het volgende:
BB noemt alle namen en wenst ze weltrusten
Ja ik vind Naomi wel aandoenlijk op de een of andere manier maar als ze alcohol op heeft gaat ze inderdaad schreeuwen en wordt ze vervelend.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig die 2 vind ik inderdaad nog wel leuk, als er pols zijn over favoriet klik ik altijd Liese aan en daarna Naomi inderdaad, alcohol vind ik niet erg alleen als ze schreeuwt anderzijds komt dat wel meer tevoorschijn door de alcohol ja.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu een biertje, ga alleen nog even zoeken naar die melding van de nominatie door de kijker ....
Was er een woordenwisseling vanavond? Zo ja, heb je daar beelden vanquote:Op woensdag 10 maart 2021 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu een biertje, ga alleen nog even zoeken naar die melding van de nominatie door de kijker ....
Steeds alssie net weer in slaap is gevallen en dan tien minuten later precies.quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:02 schreef snetje het volgende:
Kan BB even wat codes achter elkaar doorgeven nu? Bah verhaaltjes (hebben ze heel de dag de tijd al voor) En dan graag de hele nacht alleen voor Michel omdat hij het zo goed kan ...
En dan binnen 15 secondequote:Op woensdag 10 maart 2021 00:02 schreef snetje het volgende:
Kan BB even wat codes achter elkaar doorgeven nu? Bah verhaaltjes (hebben ze heel de dag de tijd al voor) En dan graag de hele nacht alleen voor Michel omdat hij het zo goed kan ...
Proost🍺quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jazeker, heb er alleen nu geen puf meer voor, zal morgen worden, ben de laatste 6 uur alleen maar het monteren ...quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Was er een woordenwisseling vanavond? Zo ja, heb je daar beelden van
En als ie dan faalt dat jull zegt,iets meer tijd neme volgende keerquote:Op woensdag 10 maart 2021 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Steeds alssie net weer in slaap is gevallen en dan tien minuten later precies.
Ja dacht het ook. Misschien denken ze dat ze nog wel uit bed geroepen worden?quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze moeten toch ook nog versieren en taart bakken?
Zodra hij in bed ligt telkens weer een codequote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Zodra hij in bed ligt telkens weer een code![]()
Come on BB maak het een beetje spannend, flink wat alchter elkaar en door elkaar enzo, geen tijd om pipi te doen, hupla de volgende
okquote:Op woensdag 10 maart 2021 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, heb er alleen nu geen puf meer voor, zal morgen worden, ben de laatste 6 uur alleen maar het monteren ...
Daar ga ik niet voor wakker blijvenquote:Op woensdag 10 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat er nog maar 4 codes volgen deze nacht ....
Misschien als je streams een uurtje terug zet.. staat het er nog opquote:
Strijderquote:Op woensdag 10 maart 2021 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
Geen nieuwe nummertjes nog? Was ff weg om koffie te zetten.![]()
#klaarvooreennachiedoortegaanterwijliknietbijdefensiebengetraindhiervoorzoalsmiesje
welke # was er nou op twitter voor michelquote:
Nee laat maarquote:Op woensdag 10 maart 2021 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien als je streams een uurtje terug zet.. staat het er nog op
Stop the framingquote:Op woensdag 10 maart 2021 00:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke # was er nou op twitter voor michel
#betweter??quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
#stoptheframingquote:Op woensdag 10 maart 2021 00:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Op dit tijdstip?quote:
Stoptheframingquote:Op woensdag 10 maart 2021 00:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Slaat toch ook nergens op. Hoe verzin je zoiets.quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:13 schreef Blackprinces het volgende:
Geen respect voor julie haar mega saaie huisregel nick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |