En schreeuwt te veel, dat ken niet he, dan kan je niets onthouden, wat is Julie haar excuus dan he miesjeeeeequote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:37 schreef engine het volgende:
[..]
8 seconden en je moet nog ff wakker worden enzo....maar jill is zo dom!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Echt he, ik had niet verwacht dat ie zo snel door de mand zou vallen, als je dat zo zegt.quote:
Ja maar was pas de 1e keer hé en dat kan gebeuren hequote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En schreeuwt te veel, dat ken niet he, dan kan je niets onthouden, wat is Julie haar excuus dan he miesjeeeee
Van de spanning die nu ontstaan is.....quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En schreeuwt te veel, dat ken niet he, dan kan je niets onthouden, wat is Julie haar excuus dan he miesjeeeee
Dit was met andere opdrachten ook al zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:41 schreef Blackprinces het volgende:
Dus zijn advies geldt alleen voor bepaalde personen blijkt wel.
Maar hij heeft niks tegen iemand persoonlijk hoor...
Nog 2 van die hypocriete schijnheilenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
En Nick en Naomi gelijk zeggen. Zes is te veel
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van de spanning die nu ontstaan is.....
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar was pas de 1e keer hé en dat kan gebeuren he
Hij neemt het Jill ook niet kwalijk hé
Toch.. oprecht.. snapjuh
Eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:42 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nog 2 van die hypocriete schijnheilen
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bazen aktie van Liese ......![]()
![]()
![]()
Poging van Liese - 9 maart 2021.Dit is echt een moment als je valt dat je de cijfers totaal vergeet...topper hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:42 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Niks.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:43 schreef Toweler het volgende:
Lees dat Julie het ook fout heeft gedaan ben benieuwd wat Michel gaat zeggen
Niks,nada,noppesquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:43 schreef Toweler het volgende:
Kan gebeuren. Hehequote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:43 schreef Toweler het volgende:
Jamaar is Juliequote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van de spanning die nu ontstaan is.....
Wat 6 is te veel ,cijfers ?? Is toch steeds hahaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:42 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ik zal mijn wekker zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
morgenochten 7h:32m19s zal julie 2 petsen op haar billen krijgen opdat ze niet vergeet
met daarbij de tekst voor het volk en vaderlandquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
morgenochten 7h:32m19s zal julie 2 petsen op haar billen krijgen opdat ze niet vergeet
Ik hoor het niet, als hij praat gaat er bij mij vaak een knop om en hoor ik alleen blah blah blah.quote:
Zeker, maar voor het zelfde geld breek je een been of enkel ....quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:43 schreef zodeju het volgende:
Dit is echt een moment als je valt dat je de cijfers totaal vergeet...topper hoor.
Heel attent van BBquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:46 schreef engine het volgende:
BB noemt alle namen en wenst ze weltrusten
Pffff wat slecht zeg eruit met die ventquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ken je dat mopje van die mensen die 2500 euroverloren in 1 avond? of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |