Ik ben daar nog nooit geweestquote:Op zondag 7 maart 2021 13:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
naast look en patatten verkoopt de preimaarkt ook sokken
Het sokkenmonster verspreid zich sneller dan coronaquote:Op zondag 7 maart 2021 13:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sokkenmonster.. ook al in BB2021
bizar
Moet zeggen dat het hier ook weleens gebeurt....spoorloos en niet terug te vinden.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sokkenmonster.. ook al in BB2021
bizar
Ik verdenk little brotherquote:Op zondag 7 maart 2021 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien is het wel zo'n vieze medewerker die stiekem sokken steelt uit de voorraadkamer om er in te fappen. Soort iemand met een sokken/voeten fetish
Corona? Wat is datquote:Op zondag 7 maart 2021 13:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Het sokkenmonster verspreid zich sneller dan corona
Ow ja verrek. Ben geen bierdrinker, zodoende dat ik even moest denken.quote:
Dat is een 2 sec fragment die in herhaling lijkt op idd continu dezelfde bewegingquote:Op zondag 7 maart 2021 13:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was overduidelijk dat Mattje er een slinger aan gaf.
[ afbeelding ]
fapje gedaan ..quote:Op zondag 7 maart 2021 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Matt een lekkere vette snack als ontbijt. Hij kan de kilootjes dan ook nog wel gebruiken.
hij had al een omelet vanmorgen hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Matt een lekkere vette snack als ontbijt. Hij kan de kilootjes dan ook nog wel gebruiken.
Al heeft die Matt een fapje gedaan, lekker boeiend dan. Geen flikker te doen in dat huis, niemand die erop wilt gaan zitten, ik zou me uit verveling 3 maal daags afsjorren daar.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is een 2 sec fragment die in herhaling lijkt op idd continu dezelfde beweging
Ik ook onder de dekens zie je amper wat er gebeurd. gewoon met je linkerhand deken wat omhoog en met de recherhand lichtjes aftrekken, geen hond die het merkt.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:50 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Al heeft die Matt een fapje gedaan, lekker boeiend dan. Geen flikker te doen in dat huis, niemand die erop wilt gaan zitten, ik zou me uit verveling 3 maal daags afsjorren daar.
Ik quote dit, ter bevestigingquote:Op zondag 7 maart 2021 13:51 schreef Ireth het volgende:
Heeft iedereen het gehoord?? Michel tegen liese: "Ik hoef geen brood!" toen Liese zei dat er niet veel brood meer was. De man die volgens velen de hele dag door loopt te vreten neemt nu géén brood! Dus de rest kan dan eten! Mag wel ff genoteerd worden voor de verandering
Ruk verhalen, heerlijk.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook onder de dekens zie je amper wat er gebeurd. gewoon met je linkerhand deken wat omhoog en met de recherhand lichtjes aftrekken, geen hond die het merkt.
Ja d'oh, het is een gifje. Maar is werkelijkheid was er ook lange tijd deze beweging te zien, het gifje is representatief voor wat er op de stream te zien was. Maargoed, misschien krabde hij minutenlang aan z'n ballen dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is een 2 sec fragment die in herhaling lijkt op idd continu dezelfde beweging
Boeiendquote:Op zondag 7 maart 2021 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook onder de dekens zie je amper wat er gebeurd. gewoon met je linkerhand deken wat omhoog en met de recherhand lichtjes aftrekken, geen hond die het merkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hij eet bijna nooit brood.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:51 schreef Ireth het volgende:
Heeft iedereen het gehoord?? Michel tegen liese: "Ik hoef geen brood!" toen Liese zei dat er niet veel brood meer was. De man die volgens velen de hele dag door loopt te vreten neemt nu géén brood! Dus de rest kan dan eten! Mag wel ff genoteerd worden voor de verandering
eet matt nu vlees ?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een gekut met dat brood steeds....
Net zoals je michel-haat postsquote:
Michel brengt opnieuw een offer voor de dames. Hoe die man zichzelf blijft wegcijferen, onvoorstelbaar.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:51 schreef Ireth het volgende:
Ach gus kerel toch. Leven is soms ook zo zwaar.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Net zoals je michel-haat posts
sonst had ik het niet gezienquote:
Is hij al aangemeld voor een lintje? Gestreden voor vlag en vaderland in Afghanistan én BB!quote:Op zondag 7 maart 2021 13:55 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel brengt opnieuw een offer voor de dames. Hoe die man zichzelf blijft wegcijferen, onvoorstelbaar.
Echt gezond is het idd niet en ja hij zou mee moeten doen met sporten.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
sonst had ik het niet gezien
tjong weet niks met zich an te fanngen,vannacht wiebelen
op dag de buik vollproppen,geen sport
koeienkuth?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
broodje koeienkuth
lijkt op vleesgh
en alles voor "zijn" groep, daar offert hij zich volledig voor opquote:Op zondag 7 maart 2021 13:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is hij al aangemeld voor een lintje? Gestreden voor vlag en vaderland in Afghanistan én BB!
Onvoorstelbaar dat die man uberhaubt nog geen lintje heeftquote:Op zondag 7 maart 2021 13:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is hij al aangemeld voor een lintje? Gestreden voor vlag en vaderland in Afghanistan én BB!
Hoe is het met je rechterhand. Houd hem wel soepel. Gewichtje erbij en train die klauw.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat kookplaat mogen ze erna in de afvalcontainer gooien.
Niet anders dan miserie ermee
Hun eetpatroon is opmerkelijk ja.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:00 schreef Windhapper het volgende:
Het aantal eieren dat daar ook weggevreten wordt. Iedereen bakt iedere dag 4 eieren weg in een sloot boter. Big Cholesterol.
stel je niet zo aan. zo vreselijk is het allemaal toch niet?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:01 schreef mario390 het volgende:
naomi weet preciess waar hij zijn smutsvingers vannacht had,
naasst dee meiden wiebelen ,hij zoll zich wat schämen
word me niet wondern als de bb - psycholog en verhal makt
Rustig rustig jongen.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe is het met je rechterhand. Houd hem wel soepel. Gewichtje erbij en train die klauw.
Die kookplaat is sowieso al een keer naar de kloten gegaan door Jowie.
De tijd van 1 of 2 in de week is ook al weer achterhaald. Het is zo slecht nog niet.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:00 schreef Windhapper het volgende:
Het aantal eieren dat daar ook weggevreten wordt. Iedereen bakt iedere dag 4 eieren weg in een sloot boter. Big Cholesterol.
Die zijn uit de airfryer ook niet te hachelen.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hun eetpatroon is opmerkelijk ja.
Wat ik wel opmerk dat er nooit meer patat/friet(en) wordt gegeten
vele worden dat niet makenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:02 schreef Verida het volgende:
[..]
stel je niet zo aan. zo vreselijk is het allemaal toch niet?
Is het zondag shrink dag?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe nog steeds bij de shrink?
of al naar de nest getrippeld
vragen vragen
en een liter smooty die hij alleen opdronk (wat volgens sommige hier schandalig was )quote:
Die kunnen het wel goed vinden samenquote:
Waarom hebben ze daar geen klassiek frituurpanquote:Op zondag 7 maart 2021 14:04 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die zijn uit de airfryer ook niet te hachelen.
Ja, ik had dat niet aan zien komen maar wel leuk.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kunnen het wel goed vinden samen
ze zahooo slecht in de vehellll klaag zeik zeurquote:
Airfryer zal wel gesponsord zijnquote:Op zondag 7 maart 2021 14:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom hebben ze daar geen klassiek frituurpan
Te gevaarlijk?
Een litertje maar. Die jonge heeft het nodig, kan best nog wat kilootjes gebruiken. Dat ziet toch iedereen .quote:Op zondag 7 maart 2021 14:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
en een liter smooty die hij alleen opdronk (wat volgens sommige hier schandalig was )
het ging over mattquote:Op zondag 7 maart 2021 14:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
en een liter smooty die hij alleen opdronk (wat volgens sommige hier schandalig was )
Als het te eten is hequote:Op zondag 7 maart 2021 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Lekker volstauwen op de zondagmiddag en straks rond 18:00 weer volstauwen.
Ondanks dat ze die twee geitebreiers(Nick en Michel) goed doorheeft, mag zij van mij wel vertrekken aanstaande donderdag. Plat liggen kan ze ook thuis doen.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Jill zat toch bij de psycho. Zoey ligt voor de verandering op bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Helderquote:Op zondag 7 maart 2021 14:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze zahooo slecht in de vehellll klaag zeik zeur
gesprekje met jill vanm
en toen ineens uit het niets
omdat BB alles ziet en hoort
.
Zoe dagboek kamer komen
We zijn het eensquote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ondanks dat ze die twee geitebreiers(Nick en Michel) goed doorheeft, mag zij van mij wel vertrekken aanstaande donderdag. Plat liggen kan ze ook thuis doen.
Misschien koken ze wel beter als Nick.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als het te eten is heHet is de dag van Jill en Julli om te koken.
Is ook, maar iedere dag 4 eieren in de boter, met kaas en ham en dat is dan alleen ontbijt of lunch. In combinatie met weinig beweging. Geen wonder dat ze allemaal dichtgroeien.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
De tijd van 1 of 2 in de week is ook al weer achterhaald. Het is zo slecht nog niet.
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen de dames een keertje geen fout maken door topless de douche deur uit te gaan.
Wordt dit de big brother waar er geen enkele tepel te zien zal zijnIk zie daar dagelijks tepels jij kijkt naar de verkeerde personen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sponsor denk ik.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom hebben ze daar geen klassiek frituurpan
Te gevaarlijk?
Kunnen de dames een keertje geen fout maken door topless de douche deur uit te gaan.
Wordt dit de big brother waar er geen enkele tepel te zien zal zijnOok beter voor je rechterhand natuurlijk. Win win situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Wordt dit de big brother waar er geen enkele tepel te zien zal zijnBB zweden is iets losserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk aan, zo zie je maar weer dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.quote:
Nou nou gaan we bijdehand doenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook beter voor je rechterhand natuurlijk. Win win situatie.
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
BB zweden is iets losserZag ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.preceis geen schaamte.
Zweden is ook een EU land net zoals Nederland en België
Wat is er hier gebeurt?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik moest lachenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou nou gaan we bijdehand doen
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
BB zweden is iets losserDat zijn nog eens streams, Dat kan hier helemaal niet. Tweede kamer gaat zich er mee bemoeien. Avondklok in het BB huis enzo. Wordt hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Weer een tip. Het is ook nooit goed bij jou he.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou nou gaan we bijdehand doen
Mark heeft af en toe de SGP nodig.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zag ik alpreceis geen schaamte.
Zweden is ook een EU land net zoals Nederland en België
Wat is er hier gebeurt?
Alle mensen die ik persoonlijk ken in Friesland zijn streng gelovig... Dus mijn perceptie is. Dat er daar veel mensen streng in de leer zijnquote:
Ik snap gewoon niet waarom het in zweden wel kan, maar niet in NL/BE. die pure naaktheid.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De laatste NL BB was niet zo preuts.
De Vlaamse wel.
Dat je niet full frontal wil snap ik, maar zelfs ondergoed is taboe kennelijk.
Heel krampachtig gedoe vind ik.
Over heel Nederland heb je stenggelovige mensen, niet alleen in Friesland.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Alle mensen die ik persoonlijk ken in Friesland zijn streng gelovig... Dus mijn perceptie is. Dat er daar veel mensen streng in de leer zijn
bible belt ligt niet echt in Friesland inderdaad. eerder richting zeeland. Friezen zijn eerder sterk onafhankelijk en laten zich niet veel voorkauwen.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over heel Nederland heb je stenggelovige mensen, niet alleen in Friesland.
Op De Veluwe zitten de meesten volgens mij. De echte SPGers.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over heel Nederland heb je stenggelovige mensen, niet alleen in Friesland.
bible belt dus, en die loopt door tot in zeeland.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Op De Veluwe zitten de meesten volgens mij. De echte SPGers.
Vooral dat laatste. Gasten weten wat ze willen. Ik houd daar vanquote:Op zondag 7 maart 2021 14:24 schreef Verida het volgende:
[..]
bible belt ligt niet echt in Friesland inderdaad. eerder richting zeeland. Friezen zijn eerder sterk onafhankelijk en laten zich niet veel voorkauwen.
Urk, Staphorst en Rijssen.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Op De Veluwe zitten de meesten volgens mij. De echte SPGers.
Geweldig. Wat een topgozer is het ookquote:Op zondag 7 maart 2021 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk jongens Michel gaat de badkamer & WC poetsen.
Dan kunnen ze iedereen donderdag wel laten vertrekken. Ze liggen bijna allemaal de hele dag plat. of buiten of op de bank of in bed.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ondanks dat ze die twee geitebreiers(Nick en Michel) goed doorheeft, mag zij van mij wel vertrekken aanstaande donderdag. Plat liggen kan ze ook thuis doen.
Voor de eerste keer tijdens zijn verblijf daar.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze koken ook voor de eerste keer niet!quote:Op zondag 7 maart 2021 14:31 schreef Fasil het volgende:
[..]
Voor de eerste keer tijdens zijn verblijf daar.
Dat weet ik en zij ook.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze koken ook voor de eerste keer niet!
Werkelijk? Ik heb die indruk nooit gekregen. Wel op de Veluwe en de oude Zuiderzeedorpjes zoals Spakenburg, Urk, Ens..Maar poe die vloeken ook hoor...quote:Op zondag 7 maart 2021 14:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Alle mensen die ik persoonlijk ken in Friesland zijn streng gelovig... Dus mijn perceptie is. Dat er daar veel mensen streng in de leer zijn
heeft liese vanmorgen toch ook al gedaan?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat moet ik hier op haten dan?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo poets je WC's
Nu hoor je haters niet he
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
De badkamer gaat eens gepoetst worden zoals het hoort!
die overdreven verering, het wordt met de dag erger. Waarom zou het nu pas gepoetst worden zoals het hoort ?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
De badkamer gaat eens gepoetst worden zoals het hoort!
Die verzinnen vast wel weer ietsquote:Op zondag 7 maart 2021 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo poets je WC's
Zit een kern inquote:Op zondag 7 maart 2021 14:30 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze iedereen donderdag wel laten vertrekken. Ze liggen bijna allemaal de hele dag plat. of buiten of op de bank of in bed.
De meeste uren is toch voor Zoey hoor.quote:
Die repareert de wc-bril. Dat is wat anders. Of heet dat poetsen in belgenland?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo poets je WC's
Tyf toch eens op met je haters. Hoe kun je iemand haten die je helemaal niet kent. Iemand beoordelen via de streams is niet meteen iemand haten. Maak het niet groter dan het is. Weer een wijze tip. Ik blijf niet aan de gang he.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo poets je WC's
Klopt.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:38 schreef Verida het volgende:
[..]
loopt echt door tot zeeland, op de eilanden is het ook echt erg.
Die man is geniaal, des te meer hij dat lintje verdiend. Zal Willem eens even bellen, want deze man mag niet vergeten worden.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:39 schreef magnaal24 het volgende:
Michel!! Wat goed zeg..Hij doet het zoals niemand het kan...
Ik hou van die man. Zou er gay van worden.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De meeste uren is toch voor Zoey hoor.
En je geliefde Michel. Ik durf er voor te wedden dat hij de minste uren op een bank ligt.
Nick hoort ook wel bij de top 3 van de meeste uren.
90% van je posts gaan over Michel hoe slecht hij wel niet is. Je geeft er inderdaad commentaar erop en je haat hem inderdaad niet.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tyf toch eens op met je haters. Hoe kun je iemand haten die je helemaal niet kent. Iemand beoordelen via de streams is niet meteen iemand haten. Maak het niet groter dan het is. Weer een wijze tip. Ik blijf niet aan de gang he.
Weet je..het kan mij niets schelen wie er ligt of wat doet..Maar laten ze elkaar geen verwijten maken voor dingen die ze zelf ook doen of juist niet doen of alleen maar in eens 1 keer, om zichzelf schoon te kunnen praten..Van mij mag Michel de hele dag aan het plafond hangen en Nick in de pannen roeren of onder een dekentje.. Maar geen commentaar op wat anderen leuk of niet leuk vinden...Ik begin er aardig van te balen...quote:Op zondag 7 maart 2021 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De meeste uren is toch voor Zoey hoor.
En je geliefde Michel. Ik durf er voor te wedden dat hij de minste uren op een bank ligt.
Nick hoort ook wel bij de top 3 van de meeste uren.
En als je positief over hem bent, is het pure sarcasmequote:Op zondag 7 maart 2021 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hou van die man. Zou er gay van worden.
hahahahahahahaquote:Op zondag 7 maart 2021 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien is het wel zo'n vieze medewerker die stiekem sokken steelt uit de voorraadkamer om er in te fappen. Soort iemand met een sokken/voeten fetish
Zijn kledingstijl is okay. Zomaar iets positiefs. Voor de rest is het een engnek.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
90% van je posts gaan over Michel hoe slecht hij wel niet is. Je geeft er inderdaad commentaar erop en je haat hem inderdaad niet.
Maar 1 positief woord over Michel dat gaat niet over je lippen he?
Ik heb al soms positieve dingen gezegd over Zoey
Omdat Grande King Michel het nu doetquote:Op zondag 7 maart 2021 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
die overdreven verering, het wordt met de dag erger. Waarom zou het nu pas gepoetst worden zoals het hoort ?
Ach hoort erbij. Korreltje suiker of zout.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:45 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Weet je..het kan mij niets schelen wie er ligt of wat doet..Maar laten ze elkaar geen verwijten maken voor dingen die ze zelf ook doen of juist niet doen of alleen maar in eens 1 keer, om zichzelf schoon te kunnen praten..Van mij mag Michel de hele dag aan het plafond hangen en Nick in de pannen roeren of onder een dekentje.. Maar geen commentaar op wat anderen leuk of niet leuk vinden...Ik begin er aardig van te balen...
Wie weet. Maar goed kerel, we kunnen hier nog uren over doorgaan. Deze win je nooit, dus laten we er maar even een eind aan breien als het over je adonis gaat.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En als je positief over hem bent, is het pure sarcasme
Proef ik hier enig sarcasme?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die man is geniaal, des te meer hij dat lintje verdiend. Zal Willem eens even bellen, want deze man mag niet vergeten worden.
We zouden eens op een lijstje moeten zetten wat iedereen daar doet, dat zou ons flink verbazen...Wat doet Naomi bijvoorbeeld?? Of Liesl? Kan me niet schelen hoor, maar ze worden er wel op afgerekendquote:
Hater.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een hekel aan sarcastische mensen. Maar hoort bij het leven, helaas!
Liese en Naomi heb ik nog niet kunnen betrappen op iets nuttigs. Zo heel af en toe destijds met dat schoonmaken met die muziek erbij. Weet niet meer wiens idee dat was, maar toen MOESTEN ze.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:50 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
We zouden eens op een lijstje moeten zetten wat iedereen daar doet, dat zou ons flink verbazen...Wat doet Naomi bijvoorbeeld?? Of Liesl? Kan me niet schelen hoor, maar ze worden er wel op afgerekend
Ik heb geen namen genoemdquote:
Gooi het eruit. Je HAAT me.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo kun je zomaar van mening verschillen...Ik ben bv dol op Youpie en Utopia2 vind ik leukquote:Op zondag 7 maart 2021 14:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je geeft mij teveel eerquote:Op zondag 7 maart 2021 14:52 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Zo kun je zomaar van mening verschillen...Ik ben bv dol op Youpie en Utopia2 vind ik leuk
ke thnxsquote:Op zondag 7 maart 2021 14:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook alleen maar omdat het nu moet,en dan weer gelijk uit het extreme.Kan hij zich weer een dagje op zijn borst kloppen hoe goed hij wel isquote:
Nee ze hebben vandaag geen kook taak dus dan moeten ze wel poetsen he.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel toevallig dat die heren opeens schoon gaan maken. Zijn ze naar de dagboekkamer geweest
Gast, ga lekker posten. Ik haat je niet, vind je grappig. Ga er niet teveel op in. Doe lekker je ding hierquote:Op zondag 7 maart 2021 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb niet gezegd dat ik utopia2.0 haat![]()
Ik heb gewoon gezegd dat ik een hekel heb aan mensen die sarcastisch doen. Wanneer de persoon niet sarcastisch doet. Heb ik verder er geen hekel aan.
Ik haat je ook niet hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gast, ga lekker posten. Ik haat je niet, vind je grappig. Ga er niet teveel op in. Doe lekker je ding hier
Kreeg Maxima eraan, Willem zou mij later terugbellen om dat lintje te bespreken.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:55 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat het nu moet,en dan weer gelijk uit het extreme.Kan hij zich weer een dagje op zijn borst kloppen hoe goed hij wel is
nee, dat kan natuurlijk niet, er was gisteren een user die zei dat ze niet onbeperkt meel zouden krijgen en dus niet meer konden bakken dan tie twee lullige broodjes per dag.....quote:Op zondag 7 maart 2021 14:54 schreef Koos1958 het volgende:
Er kunnen nog heel wat broden gebakken worden zo te zien in die la.
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kreeg Maxima eraan, Willem zou mij later terugbellen om dat lintje te bespreken.
Niet te klef, maar haten is idd een groot woord. En weer door.quote:
Goeie, zou het niet weten. Naomi al een tijdje niet gezienquote:
nah doorgesnoven Kroon kreeg zelfs een ridderietsenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kreeg Maxima eraan, Willem zou mij later terugbellen om dat lintje te bespreken.
Ze bakken niet met meel maar met die voorverpakte broodbakmixen.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:57 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, dat kan natuurlijk niet, er was gisteren een user die zei dat ze niet onbeperkt meel zouden krijgen en dus niet meer konden bakken dan tie twee lullige broodjes per dag.....
Ja idd, want ik vroeg het me ook al af...Dat gesoebat om wie meer of minder mag eten..Michel kan best een heel brood voor zichzelf bakkenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:57 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, dat kan natuurlijk niet, er was gisteren een user die zei dat ze niet onbeperkt meel zouden krijgen en dus niet meer konden bakken dan tie twee lullige broodjes per dag.....
Nou een paar pannenkoeken voor het ontbijt vult ook hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 14:58 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ze bakken niet met meel maar met die voorverpakte broodbakmixen.
hij was aan kijken of hij de wc bril kon vastmakenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo poets je WC's
Ja, snap ook niet dat ik dat nog nooit iemand heb zien doen. Iets makkelijkers bestaat er ook niet.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:01 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Nou een paar pannenkoeken voor het ontbijt vult ook hoor
Bestaat niet meerquote:Op zondag 7 maart 2021 15:03 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Die is ook weer druk bezig.Jammer dat Kamp k5 alleen maar ziet dat de jonkies niks uitvoeren
Waarschijnlijk iemand in de DBK. Maarje bent gehoord. Naomiquote:Op zondag 7 maart 2021 15:01 schreef Angel79 het volgende:
Waarom sl op 2.Ik wil michel en nick niet zien.Krijgen we nog genoeg te horen hoe GOED ze gepoetst hebben
Ze is zo leuk wanneer ze stil is.quote:
Ik voorspel dat de mannen op Zoey gaan en de vrouwen op mattquote:
ik doelde op k5, je zei dat t geen k5 meer is. wie is er uit die 5 gestapt?quote:Op zondag 7 maart 2021 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de mannen op Zoey gaan en de vrouwen op matt
Waarbij de mannen Zoey en Jill nomineren
De vrouwen gaan voor Matt en Jill
Is mijn voorspelling
Dat ik juist wil zeggen: K5 gaat niet meer samen stemmen, waardoor het geen "K5" meer is.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik doelde op k5, je zei dat t geen k5 meer is. wie is er uit die 5 gestapt?
Dat dus.... er zijn zoveel die zoveel weten, net als met Els dat die trui nooit in de was zou gaan, Els zag het terug en moest erg lachen, die trui werd elke dag gewassen en Danielle beaamde dat.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ben nog niet zeker over Julie. Want die komt zeer goed overeen met Jill de laatste tijdquote:Op zondag 7 maart 2021 15:09 schreef suzi1 het volgende:
maar eigenlijk stemmen ze dus alle 5 op jill. dus toch een k5je
natuurlijk is die bond er nog. Ze stemmen gewoon weer tactisch.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:09 schreef suzi1 het volgende:
maar eigenlijk stemmen ze dus alle 5 op jill. dus toch een k5je
Julie stemt gewoon wat Michel zegt dat ze stemt.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben nog niet zeker over Julie. Want die komt zeer goed overeen met Jill de laatste tijd
Zeg maar dat Julie niet op Jill gaat stemmen
Je zou hem bijna gaan hatenquote:Op zondag 7 maart 2021 15:13 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Julie stemt gewoon wat Michel zegt dat ze stemt.
quote:
Wat is het nut om dit lang in beeld te brengen. Zoveel andere mensen in het huis die wat anders doenquote:
Hebben ze weinig aan zo...quote:Op zondag 7 maart 2021 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is mijn voorspelling
Het lukt ze niet om zelf brooddeeg te maken, daar zijn ze na een paar pogingen mee gestopt. Ze hebben niet het juiste gist denken ze. Sindsdien bakken ze alleen brood met pakken broodmix, maar daar krijgen ze niet veel van.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:59 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ja idd, want ik vroeg het me ook al af...Dat gesoebat om wie meer of minder mag eten..Michel kan best een heel brood voor zichzelf bakken
BB is moe van zichzelf.. De rek is er uit..quote:Op zondag 7 maart 2021 15:15 schreef IkFok het volgende:
[..]
Wat is het nut om dit lang in beeld te brengen. Zoveel andere mensen in het huis die wat anders doen
Edit, kom er eentje tekort.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze weinig aan zo...
.Zoey gaat op Michel en Matt
Jill gaat op Michel en Nick of Liese?
Matt gaat op Michel en Naomi?
Liese gaat op Matt en Jill.
Naomi gaat op Matt en Zoey
Julli gaat op Matt en Zoey
Nick gaat op Matt en Zoey
Michel gaat op Matt en Zoey
Volgens mij gaat Jill nog niet ingezet worden of het moet tegen een sterke speelster/er zijn.
Denk dat dit het een beetje wordt.
Kleurt goed bij je ava, die is ook van oranje.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:20 schreef Windhapper het volgende:
Liese d'r kop wordt ook met de dag oranjeder meer oranje.
Jill en Zoey zeiden vanochtend tegen elkaar dat ze op dezelfde gingen stemmen dus Nick en Michelquote:Op zondag 7 maart 2021 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze weinig aan zo...
.Zoey gaat op Michel en Matt
Jill gaat op Michel en Nick of Liese?
Matt gaat op Michel en Naomi?
Liese gaat op Matt en Jill.
Naomi gaat op Matt en Zoey
Julli gaat op Matt en Zoey
Nick gaat op Matt en Zoey
Michel gaat op Matt en Zoey
Volgens mij gaat Jill nog niet ingezet worden of het moet tegen een sterke speelster/er zijn.
Denk dat dit het een beetje word
Ok....dat zie ik ook wel gebeuren.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:23 schreef juul. het volgende:
[..]
Jll en Zoey zeiden vanochtend tegen elkaar dat ze op dezelfde gingen stemmen dus Nick en Michel
Michel en Nick gaan op Jill en Zoey
Ik snap niet goed wat zij daar nog doet eigenlijk. Als ze niet op bed ligt zondert ze zich wel op een andere manier af.quote:
Mooie serie! Moet ook nog kijken laatste seizoen. Effe lekker vrouwenpraat hier!quote:Op zondag 7 maart 2021 15:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou het is echt zondag daar ga maar even tussendoor Outlander kijken
Het is niet echt een sfeermaker..quote:Op zondag 7 maart 2021 15:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik snap niet goed wat zij daar nog doet eigenlijk. Als ze niet op bed ligt zondert ze zich wel op een andere manier af.
Die is echt haar tijd uit aan het zitten daar lijkt het wel. Iedere dag is meegenomen, weer 100 euro verdient, zoiets.
Jill en Zoey volgens mij.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is mijn voorspelling
Die heeft Jill al voorbereid. Gesproken over scheiding tussen spel en persoonlijk.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben nog niet zeker over Julie. Want die komt zeer goed overeen met Jill de laatste tijd
Zeg maar dat Julie niet op Jill gaat stemmen
Ja is echt geweldige serie ben nu aan seizoen 5 bezigquote:Op zondag 7 maart 2021 15:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mooie serie! Moet ook nog kijken laatste seizoen. Effe lekker vrouwenpraat hier!
O ok ja zie haar behoorlijk mank lopenquote:Op zondag 7 maart 2021 15:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed en heeft er kramp in.
quote:
Liese heeft eerder al eens verteld dat zij een scheve rug heeft. Of holle rug. En daar soms last van heeft. Doordat ze automatisch gaat corrigeren kan ze ook last krijgen van haar benen.quote:
En mams moet mee?quote:Op zondag 7 maart 2021 15:40 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fans gespot op stream 2 enkele minuten terug
Kinderen van jou??quote:Op zondag 7 maart 2021 15:40 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klasgenoten van Jill.quote:
nee hahaha die van mij hangen op de bank, hadden zo mee kunnen doen met BBquote:
Ja even teruggekeken vader wacht verderop hahahaquote:Op zondag 7 maart 2021 15:40 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja jaquote:Op zondag 7 maart 2021 15:46 schreef IkFok het volgende:
diervriendelijk muizen vallen. Ze zetten ze verderop weer buiten zegt Naomie
Michel is de Rat volgens Jerrel, Julie heeft het uitzicht van een muis.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben blijkbaar last van muizen in dat kot.
Doe mij deze maar..quote:Op zondag 7 maart 2021 15:46 schreef IkFok het volgende:
diervriendelijk muizen vallen. Ze zetten ze verderop weer buiten zegt Naomie
Die zijn kut. Muis kan via de zijkant bij het aas, zonder de val te triggeren. Tevens zijn ze maar 1 malig te gebruiken meestal. Geur van dode muis trekt in het hout, daarna komt er geen muis meer in de buurt.quote:
Deze heb ik ook staan ik werd gek van de muizen hier ,zijn de straten aan openbreken dus ja die vliegen alle kanten op dus ook mijn kant 😠quote:Op zondag 7 maart 2021 15:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die zijn kut. Muis kan via de zijkant bij het aas, zonder de val te triggeren. Tevens zijn ze maar 1 malig te gebruiken meestal. Geur van dode muis trekt in het hout, daarna komt er geen muis meer in de buurt.
De plastike / metalen variant, waarbij de "trip plate" volledig om het ass zit werken véél beter.
[ afbeelding ]
Vullen met pindakaas. Succes verzekerd.
quote:Op zondag 7 maart 2021 15:53 schreef Jockari het volgende:
En ze leren nog zwemmen ook.
[ afbeelding ]
Geheime opdracht om een etentje of iets te verdienen.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:36 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom vind BB het zo belangrijk dat er een persoonlijk lied gezongen wordt voor Nick. En een taart en slingers.??
Laat dat lekker aan de bewoners die dat willen zelf over.
Dat stukje heb ik nou geloof ik al 26x gehoordquote:Op zondag 7 maart 2021 16:14 schreef suzi1 het volgende:
ja zijn beker die is heilig
en in ze bruukske is hij veilig
Ze heeft spierpijn van het hinkelen van afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Liese heeft eerder al eens verteld dat zij een scheve rug heeft. Of holle rug. En daar soms last van heeft. Doordat ze automatisch gaat corrigeren kan ze ook last krijgen van haar benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |