Ik ben daar nog nooit geweestquote:Op zondag 7 maart 2021 13:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
naast look en patatten verkoopt de preimaarkt ook sokken
Het sokkenmonster verspreid zich sneller dan coronaquote:Op zondag 7 maart 2021 13:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sokkenmonster.. ook al in BB2021
bizar
Moet zeggen dat het hier ook weleens gebeurt....spoorloos en niet terug te vinden.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sokkenmonster.. ook al in BB2021
bizar
Ik verdenk little brotherquote:Op zondag 7 maart 2021 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien is het wel zo'n vieze medewerker die stiekem sokken steelt uit de voorraadkamer om er in te fappen. Soort iemand met een sokken/voeten fetish
Corona? Wat is datquote:Op zondag 7 maart 2021 13:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Het sokkenmonster verspreid zich sneller dan corona
Ow ja verrek. Ben geen bierdrinker, zodoende dat ik even moest denken.quote:
Dat is een 2 sec fragment die in herhaling lijkt op idd continu dezelfde bewegingquote:Op zondag 7 maart 2021 13:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was overduidelijk dat Mattje er een slinger aan gaf.
[ afbeelding ]
fapje gedaan ..quote:Op zondag 7 maart 2021 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Matt een lekkere vette snack als ontbijt. Hij kan de kilootjes dan ook nog wel gebruiken.
hij had al een omelet vanmorgen hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Matt een lekkere vette snack als ontbijt. Hij kan de kilootjes dan ook nog wel gebruiken.
Al heeft die Matt een fapje gedaan, lekker boeiend dan. Geen flikker te doen in dat huis, niemand die erop wilt gaan zitten, ik zou me uit verveling 3 maal daags afsjorren daar.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is een 2 sec fragment die in herhaling lijkt op idd continu dezelfde beweging
Ik ook onder de dekens zie je amper wat er gebeurd. gewoon met je linkerhand deken wat omhoog en met de recherhand lichtjes aftrekken, geen hond die het merkt.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:50 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Al heeft die Matt een fapje gedaan, lekker boeiend dan. Geen flikker te doen in dat huis, niemand die erop wilt gaan zitten, ik zou me uit verveling 3 maal daags afsjorren daar.
Ik quote dit, ter bevestigingquote:Op zondag 7 maart 2021 13:51 schreef Ireth het volgende:
Heeft iedereen het gehoord?? Michel tegen liese: "Ik hoef geen brood!" toen Liese zei dat er niet veel brood meer was. De man die volgens velen de hele dag door loopt te vreten neemt nu géén brood! Dus de rest kan dan eten! Mag wel ff genoteerd worden voor de verandering
Ruk verhalen, heerlijk.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook onder de dekens zie je amper wat er gebeurd. gewoon met je linkerhand deken wat omhoog en met de recherhand lichtjes aftrekken, geen hond die het merkt.
Ja d'oh, het is een gifje. Maar is werkelijkheid was er ook lange tijd deze beweging te zien, het gifje is representatief voor wat er op de stream te zien was. Maargoed, misschien krabde hij minutenlang aan z'n ballen dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is een 2 sec fragment die in herhaling lijkt op idd continu dezelfde beweging
Boeiendquote:Op zondag 7 maart 2021 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook onder de dekens zie je amper wat er gebeurd. gewoon met je linkerhand deken wat omhoog en met de recherhand lichtjes aftrekken, geen hond die het merkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hij eet bijna nooit brood.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:51 schreef Ireth het volgende:
Heeft iedereen het gehoord?? Michel tegen liese: "Ik hoef geen brood!" toen Liese zei dat er niet veel brood meer was. De man die volgens velen de hele dag door loopt te vreten neemt nu géén brood! Dus de rest kan dan eten! Mag wel ff genoteerd worden voor de verandering
eet matt nu vlees ?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een gekut met dat brood steeds....
Net zoals je michel-haat postsquote:
Michel brengt opnieuw een offer voor de dames. Hoe die man zichzelf blijft wegcijferen, onvoorstelbaar.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:51 schreef Ireth het volgende:
Ach gus kerel toch. Leven is soms ook zo zwaar.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Net zoals je michel-haat posts
sonst had ik het niet gezienquote:
Is hij al aangemeld voor een lintje? Gestreden voor vlag en vaderland in Afghanistan én BB!quote:Op zondag 7 maart 2021 13:55 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel brengt opnieuw een offer voor de dames. Hoe die man zichzelf blijft wegcijferen, onvoorstelbaar.
Echt gezond is het idd niet en ja hij zou mee moeten doen met sporten.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
sonst had ik het niet gezien
tjong weet niks met zich an te fanngen,vannacht wiebelen
op dag de buik vollproppen,geen sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |