Nee bedankt, het is nogal mistig. Ik ga straks een pasta maken denk ik.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga toch fietsen .. ze kunnen echt wel koken zeker met z’n tweeen ..
Graag gedaanquote:Op zondag 7 maart 2021 10:32 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Nee bedankt, het is nogal mistig. Ik ga straks een pasta maken denk ik.
Toch bedankt voor de zondagse doe tip.
Ik weet dat jij het hoopt .. maar ben echt bang dat ze volledig meegaat met Miesquote:Op zondag 7 maart 2021 10:35 schreef Benny het volgende:
Liese is zich ook steeds meer tegen Michel aan het keren
Hebben anders meer dan een uur zitten praten vannacht over persoonlijke dingen. BB stuurde ze subtiel naar bed.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:35 schreef Benny het volgende:
Ze hebben haar stem op Zoey niet nodig.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het hoopt .. maar ben echt bang dat ze volledig meegaat met Mies
Oh, nee hoor. Ik weet ook dat ze het ook goed kunnen vinden. Maar in gedrag heeft ze ook al een paar keer irritaties richting hem getoond. Vooral in combinatie/ga gesprekken met Zoeyquote:Op zondag 7 maart 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het hoopt .. maar ben echt bang dat ze volledig meegaat met Mies
Niet perse tegen hem. Maar ze laat hem vaak subtiel weten dat zij gelijkwaardig aan hem is en haar eigen keuzes maakt.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:35 schreef Benny het volgende:
Nuance. Thanksquote:Op zondag 7 maart 2021 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet perse tegen hem. Maar ze laat hem vaak subtiel weten dat zij gelijkwaardig aan hem is en haar eigen keuzes maakt.
Matt is op bezoek in het big brother huis.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
Boterham met gebakken ei en ham en plakje kaas maken en voordat je dat gaat eten eerst alles blinkend schoon achter laten want anders krijg je op je kop.
Je boterham koud maar de bosses kunnen niks zeggen.
Is toch erg??
Als je mijn opmerking hierin ook bedoelt... Het was niet zo bedoeld om er een heel ding van te makenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bij de uitleg van de huisregels werd gezegd dat ze zouden koken met overleg met de koks, omdat die weten wat er in huis is en hoeveel ze moeten koken.
Ze hebben verse spinazie en zalm gekregen vrijdag. Dat is niet lang houdbaar en moet dus op.
Ik zie niet waarom er weer een heel ding van gemaakt moet worden.
Julie kookt dat thuis misschien nooit.
Dan nog hoeven ze zich er niet mee te bemoeien hoe je iets klaar maakt. Niet hoe je saus maakt niet hoe lang de spinazie moet en hoe de zalm. Anders ben je gewoon het hulpje van de kok.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bij de uitleg van de huisregels werd gezegd dat ze zouden koken met overleg met de koks, omdat die weten wat er in huis is en hoeveel ze moeten koken.
Ze hebben verse spinazie en zalm gekregen vrijdag. Dat is niet lang houdbaar en moet dus op.
Dan hadden ze dat ook vrijdag kunnen maken.. er gaat altijd veel over datum daar.. dus is gewoon een poep redenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Matt is de pispaal van de groep. De zondebok. Dus is alles wat hij doet is irritant.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:49 schreef Joyce-43 het volgende:
kan hij nou echt geen bestek gebruiken iedere keer met zijn gekras over het bord enzo ergerlijk irritant vinden hun ook
Vindt het nog meevallen dat Michel Julie niet eerst een kilo winterwortels Julienne laat snijden voordat ze de stap naar hulpchef maakt.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan nog hoeven ze zich er niet mee te bemoeien hoe je iets klaar maakt. Niet hoe je saus maakt niet hoe lang de spinazie moet en hoe de zalm. Anders ben je gewoon het hulpje van de kok.
Mat maakt gebruik van zijn 15 minuten afzondering. Heeft kookwekkertje gezet.quote:
Lijkt me voor Matt een hele goede.. even niet achter iemand aanlopenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mat maakt gebruik van zijn 15 minuten afzondering. Heeft kookwekkertje gezet.
ooohh zo, had het door, sorry echt oprechtquote:Op zondag 7 maart 2021 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mat maakt gebruik van zijn 15 minuten afzondering. Heeft kookwekkertje gezet.
julie heeft zeker het lesje mindfullness met de rozijn nog nooit gedaanquote:Op zondag 7 maart 2021 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
Wat? Julie zegt tegen Matt dat er niet gegeten mag worden tijdens me time. Hij mag dat niet meer doen. Is goed zegt Matt.Lies zegt terecht dat iedereen me time anders indeelt.
Ik zeg het nog maar 1 keer. Zondebok!!
OMG ik wel....quote:Op zondag 7 maart 2021 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
julie heeft zeker het lesje mindfullness met de rozijn nog nooit gedaan
wat een onzin, het is toch niet verplicht liggen, het is 15 minuten alleen zijn, en als je daarin wilt mediteren, gewoon zitten, touwtje springen of wat dan ook, maakt toch helemaal niet uitquote:Op zondag 7 maart 2021 11:10 schreef Jockari het volgende:
Julie krijgt kritiek op haar me-time regel. Ge moogt niks doen, enkel liggen... Zal Julie, Zoey en Liese wel kunnen denk ik.
Dat Michel even advies geeft over welke producten kwa datum gebruikt moeten worden prima!quote:Op zondag 7 maart 2021 10:27 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Waarom hier een Michel ding van maken?
De 2 vrouwen weten niet hoe ze het moeten aanpakken en de koks leggen het hun gewoon uit.
Kom eens uit die tunnel.
Julie zei dit daarnet letterlijk: liggen !quote:Op zondag 7 maart 2021 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin, het is toch niet verplicht liggen, het is 15 minuten alleen zijn, en als je daarin wilt mediteren, gewoon zitten, touwtje springen of wat dan ook, maakt toch helemaal niet uit
idd dat heb ik niet in de regel zien staan, dat liggenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Julie zei dit daarnet letterlijk: liggen !
voor een ADHDer is dit ook erg moeilijk 15 min niets doen stil zijn enz, ik heb 2 zoons met ADHD en die kunnen dat zeker niet!!! op commandoquote:Op zondag 7 maart 2021 11:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
idd dat heb ik niet in de regel zien staan, dat liggen
Weggelopenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Coss
bijgelezen..top feest gisteravond
. en waar is onze Hassan de Harige veldmuis OPpic @:Benny
Ik denk dat Julie mans genoeg is om te zeggen dat ze zijn uitleg niet nodig heeft als ze dat zo zou voelen.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat Michel even advies geeft over welke producten kwa datum gebruikt moeten worden prima!
maar voor de rest laat ze vanavond lekker aan modderen en als ze vragen hebben komen ze wel?
De Kientjes van Julie hebben echt niet 12 jaar brood als avondeten gehad toch?
dat denk ik dus niet. Julie lepelt alle wijze woorden van Michel op alsof het een evangelie is.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat Julie mans genoeg is om te zeggen dat ze zijn uitleg niet nodig heeft als ze dat zo zou voelen.
Ze zijn allemaal een beetje bang voor M en hij weet dat ook.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat Julie mans genoeg is om te zeggen dat ze zijn uitleg niet nodig heeft als ze dat zo zou voelen.
Was een opwarmertje. Gaat nog sporten met Julie en Naomi.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
mies gedouched, of schoof ie zo aan met zijn sportzweetferomonen?
Dit is een terechte opmerkingquote:Op zondag 7 maart 2021 11:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dacht dat de kijker meer invloed kreeg, merk er nog weinig van.
Oh, heerlijk als ik wel zelf dat kwartiertje mag nemen wanneer ik wil. Of hebben ze een volgorde daarin.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zou helemaal gek worden als ik verplicht een kwartiertje moet terug trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
maar we hebben nog niets over de uitslag van afgelopen dagen waar we op konden stemmen, ik heb vermoeden dat de winnaar daarvan een finaleplaats krijgt , en als dat zo is dan heeft de kijker idd invloed gehadquote:
Als dat zo is (want niet de kijker maar BB bepaald....) dan zou Jill de finaleplaats gaan krijgen, zodat daar niet meer op gestemd kan worden, en Jill in alle rust (en zonder stress) naar de finaleweek kan.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar we hebben nog niets over de uitslag van afgelopen dagen waar we op konden stemmen, ik heb vermoeden dat de winnaar daarvan een finaleplaats krijgt , en als dat zo is dan heeft de kijker idd invloed gehad
Marketing geneuzel.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dacht dat de kijker meer invloed kreeg, merk er nog weinig van.
quote:Op zondag 7 maart 2021 11:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, aardig momentje van afgelopen nacht ....![]()
De meiden willen een knuffel van Michel.Ben wel heel erg nieuwsgierig naar het bewegen onder de dekens vannacht bij Matt en JillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Meteen finalist. Ook wel lachequote:Op zondag 7 maart 2021 11:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar we hebben nog niets over de uitslag van afgelopen dagen waar we op konden stemmen, ik heb vermoeden dat de winnaar daarvan een finaleplaats krijgt , en als dat zo is dan heeft de kijker idd invloed gehad
Nog een paar daagjes.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan die Zoey er aub zo snel mogelijk uit.
Wat een klaagbaak.
Kon niet slapen.
Te vroeg gegeten.
Honger.
Ga dan gewoon!
Deelt Zoey ook haar brood met ei?? Heb niemand daar zijn ontbijt zien delen.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:44 schreef Angelique61 het volgende:
Michel tikt een hele kan met smoothie weg, misschien lust een ander ook wat, of heeft ie dat gevraagd?
Nee, dat heeft Michel niet gevraagd.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:44 schreef Angelique61 het volgende:
Michel tikt een hele kan met smoothie weg, misschien lust een ander ook wat, of heeft ie dat gevraagd?
Te voorspelbaar. Daar krijgen ze dan ook bakken kritiek op.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Als dat zo is (want niet de kijker maar BB bepaald....) dan zou Jill de finaleplaats gaan krijgen, zodat daar niet meer op gestemd kan worden, en Jill in alle rust (en zonder stress) naar de finaleweek kan.
Dat zal pas a.s. donderdag zijn.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan die Zoey er aub zo snel mogelijk uit.
Wat een klaagbaak.
Kon niet slapen.
Te vroeg gegeten.
Honger.
Ga dan gewoon!
Gek hoor je eigen ontbijt delen, heb dat niemand zien doen.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Michel niet gevraagd.
Hij heeft al wel de status, en het is gewoon geworden, dat Michel zonder commentaar kan eten wat hij wil.
In het heetst van de strijd dan stel je geen vragen, zeker nog nooit in Afghanistan gevochtenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:44 schreef Angelique61 het volgende:
Terug gekeken, stelde echt niets voor, was niet van plan het te gaan monteren eigenlijk ...quote:Op zondag 7 maart 2021 11:45 schreef rinardo het volgende:
Ben wel heel erg nieuwsgierig naar het bewegen onder de dekens vannacht bij Matt en Jill
heeft ze de hele doos eieren opgebakken voor zichzelf?!quote:Op zondag 7 maart 2021 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deelt Zoey ook haar brood met ei?? Heb niemand daar zijn ontbijt zien delen.
en boterham met ei hoef je natuurlijk niet te delen, op z'n hoogst vragen of je nog een ei extra in de pan kan doen voor iemand andersquote:Op zondag 7 maart 2021 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Matt was meer met zichzelf bezigquote:Op zondag 7 maart 2021 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Terug gekeken, stelde echt niets voor, was niet van plan het te gaan monteren eigenlijk ...
bij mij zou die hele groene kan er weer uitkomen. kan ik vragen, jij ook nog watquote:Op zondag 7 maart 2021 11:50 schreef Verida het volgende:
[..]
een kan smoothie, duidelijk teveel voor 1 glas , zou je beleefdheidshalve wel even kunnen aanbieden aan iemand anders.
Dus dat.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:50 schreef Toweler het volgende:
Matt was meer met zichzelf bezig
dat somige dingen zien willen de niet zijn
Jill lag misschien 50 cm onder matt ik heb gezien haar handje
Dat kann helemal niet dat die naar mat gegangen is davor is de hand
Echt te klein en te kort
Bangquote:Op zondag 7 maart 2021 11:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal een beetje bang voor M en hij weet dat ook.
misjel loopt de hele dag met een AK47 in zijn broek, heeft ie nog bewaard vanuit afghanistanquote:
Nee, en Michel heeft net als Zoey zijn eigen ontbijt gemaakt.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heeft ze de hele doos eieren opgebakken voor zichzelf?!
.....quote:Op zondag 7 maart 2021 11:53 schreef odie22 het volgende:
misjel loopt de hele dag met een AK47 in zijn broek, heeft ie nog bewaard vanuit afghanistan
prec dom gelul dat ze bang zijn van michelquote:Op zondag 7 maart 2021 11:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
misjel loopt de hele dag met een AK47 in zijn broek, heeft ie nog bewaard vanuit afghanistan
Anders hadden ze dat toch wel op hun eigen kamer gegaan daar liggen ze helemaal alleenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor het is goed.....2glazen is ook belachelijk.. als ontbijt.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:50 schreef Verida het volgende:
[..]
en boterham met ei hoef je natuurlijk niet te delen, op z'n hoogst vragen of je nog een ei extra in de pan kan doen voor iemand anders
een kan smoothie, duidelijk teveel voor 1 glas , zou je beleefdheidshalve wel even kunnen aanbieden aan iemand anders.
Omdat? ieder mens heeft calorien nodig de 1 wat meer als ander. ik let thuis toch ook niet op hoeveel iemand eetquote:Op zondag 7 maart 2021 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja hoor het is goed.....2glazen is ook belachelijk.. als ontbijt.
Laat mario met rustquote:Op zondag 7 maart 2021 11:58 schreef odie22 het volgende:
ik heb nog paar vragen over die kan met smoothie
1 : zat die kan vol
2 : heeft niet eerst iemand anders er al uitgepakt en dat michel weer het laatste krijgt
3 : is het vegan smoothie
4 : enz enz , ( usw usw ) voor Mario
ja wat een onzin, die zalm zwemt maanden en maanden in de zee eerst nogquote:Op zondag 7 maart 2021 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
2 dagen later en je zou de zalm niet meer kunnen eten![]()
![]()
het word steeds gekker hier
Was sarcastisch bedoelt. Vindt het raar dat mensen daar over vallen .quote:Op zondag 7 maart 2021 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Omdat? ieder mens heeft calorien nodig de 1 wat meer als ander. ik let thuis toch ook niet op hoeveel iemand eet![]()
Lag in de koelkast ik gebruik het soms ook 2 dagen laterquote:Op zondag 7 maart 2021 11:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja wat een onzin, die zalm zwemt maanden en maanden in de zee eerst nog
Ik dus ook waar ze op letten hequote:Op zondag 7 maart 2021 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was sarcastisch bedoelt. Vindt het raar dat mensen daar over vallen .
snotterige zalm uit de ovenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:55 schreef Verida het volgende:
Nog even over die zalm, ik zou persoonlijk die zalm al niet meer gebruiken, het is vrijdag binnengekomen, je weet niet hoe lang het bij de febo al buiten de koeling is geweest.
Dat had eigenlijk dezelfde dag al gebruikt moeten worden vind ik. Nu loop je best wel risico's.
Ohh dus dit is zijn ontbijt?quote:Op zondag 7 maart 2021 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry dat ik je beledig wist niet dat het zijn ontbijt was...quote:Op zondag 7 maart 2021 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gek hoor je eigen ontbijt delen, heb dat niemand zien doen.
Op het einde lag Jills hoofd zelfs mee te bewegen met de beweging onder Matts deken. Ik zal niet zomaar iets insinueren. Vorige keer was er naar mijn mening niks aan de hand. Maar nu was het toch wel duidelijk dat er iets! gebeurde. Matt lag ook nog net niet naast het bed, en hoger kon die ook niet gaan liggen, zijn hoofd raakte al de muur boven het bed. Zo lang hoefde jills arm dus niet meer te zijn. De contact momenten tussen de twee op het laatst waren ook over duidelijk. En vooral Matt zijn gezichtsuitdrukkingen richting het einde logen er niet om.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Terug gekeken, stelde echt niets voor, was niet van plan het te gaan monteren eigenlijk ...
quote:Op zondag 7 maart 2021 12:01 schreef AngelBite het volgende:
[..]
Op het einde lag Jills hoofd zelfs mee te bewegen met de beweging onder Matts deken. Ik zal niet zomaar iets insinueren. Vorige keer was er naar mijn mening niks aan de hand. Maar nu was het toch wel duidelijk dat er iets! gebeurde. Matt lag ook nog net niet naast het bed, en hoger kon die ook niet gaan liggen, zijn hoofd raakte al de muur boven het bed. Zo lang hoefde jills arm dus niet meer te zijn. De contact momenten tussen de twee op het laatst waren ook over duidelijk. En vooral Matt zijn gezichtsuitdrukkingen richting het einde logen er niet om.
Maar als er wat gebeurd is komt het vast wel in de tv uitzending maandag of dinsdag. En denk dat Matt er ook nog wel iets over gaat zeggen. Jill zal haar mond stijf dicht houden.
Nee maar er wordt wel gevraagd of iemand misschien iets wilquote:Op zondag 7 maart 2021 11:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom moet iemand zijn ontbijt delen. doen jullie dat thuis ook ieder een hapje van het broodje
Ja.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:01 schreef Windhapper het volgende:
Heeft Liese nog ontbijt gemaakt voor Nick?
Ik doe het niet. Vis is heel snel aan bederf onderhevig.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
2 dagen later en je zou de zalm niet meer kunnen eten![]()
![]()
het word steeds gekker hier
Ja je kan het blijven ontkennen natuurlijk. Ik heb wat beelden met mobiel geprobeerd te maken vannacht, maar door de weerspiegeling van mijn scherm niet allemaal even duidelijk. Hoopte daarom op directe opnames. Dan kun je het zeker zien. Op Facebook heb ik ook al duidelijke beelden voorbij zien komen.quote:
Ik heb dys weer alle fun gemist zo te lezenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:01 schreef AngelBite het volgende:
[..]
Op het einde lag Jills hoofd zelfs mee te bewegen met de beweging onder Matts deken. Ik zal niet zomaar iets insinueren. Vorige keer was er naar mijn mening niks aan de hand. Maar nu was het toch wel duidelijk dat er iets! gebeurde. Matt lag ook nog net niet naast het bed, en hoger kon die ook niet gaan liggen, zijn hoofd raakte al de muur boven het bed. Zo lang hoefde jills arm dus niet meer te zijn. De contact momenten tussen de twee op het laatst waren ook over duidelijk. En vooral Matt zijn gezichtsuitdrukkingen richting het einde logen er niet om.
Maar als er wat gebeurd is komt het vast wel in de tv uitzending maandag of dinsdag. En denk dat Matt er ook nog wel iets over gaat zeggen. Jill zal haar mond stijf dicht houden.
Hoe lang ga je door over iets wat er niet is?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:06 schreef AngelBite het volgende:
De COS is wel veranderd trouwens vergeleken met hoe het was tijdens Utopia. Was dit tijdens Utopia gebeurd waren er tig posts over geweest. Nu waren er nog weinig actief en lijkt de boel hier wel preuts geworden.
Dat je dit al zo gaat bekijken en uitvergroten om te kunnen zien... enz enzquote:Op zondag 7 maart 2021 12:04 schreef AngelBite het volgende:
[..]
Ja je kan het blijven ontkennen natuurlijk. Ik heb wat beelden met mobiel geprobeerd te maken vannacht, maar door de weerspiegeling van mijn scherm niet allemaal even duidelijk. Hoopte daarom op directe opnames. Dan kun je het zeker zien. Op Facebook heb ik ook al duidelijke beelden voorbij zien komen.
Schatjequote:
Het is geen Van der Valk.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:02 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee maar er wordt wel gevraagd of iemand misschien iets wil
Snap niet wat ze daar nog doet, denk dat ze haar een plezier doen om haar eruit te stemmen want leuk heeft ze het daar niet. Het ligt aan iedereen en kan zelf geen consessies doen. En is zo geen extra geld kwijt.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:04 schreef Jockari het volgende:
Voelt de bui van de nominatie al hangen denk ik
[ afbeelding ]
ik raad je aan een bril te kopen. Dat is het laatste wat ik er over zeg. De uitzending zal wel meer duidelijkheid gaan geven.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Hoe lang ga je door over iets wat er niet is?
ga je al stampvoeten?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:09 schreef AngelBite het volgende:
[..]
ik raad je aan een bril te kopen. Dat is het laatste wat ik er over zeg. De uitzending zal wel meer duidelijkheid gaan geven.
wat en onzin wat je zegt dat het gebeurt isquote:Op zondag 7 maart 2021 12:04 schreef AngelBite het volgende:
[..]
Ja je kan het blijven ontkennen natuurlijk. Ik heb wat beelden met mobiel geprobeerd te maken vannacht, maar door de weerspiegeling van mijn scherm niet allemaal even duidelijk. Hoopte daarom op directe opnames. Dan kun je het zeker zien. Op Facebook heb ik ook al duidelijke beelden voorbij zien komen.
quote:Op zondag 7 maart 2021 12:06 schreef AngelBite het volgende:
De COS is wel veranderd trouwens vergeleken met hoe het was tijdens Utopia. Was dit tijdens Utopia gebeurd waren er tig posts over geweest. Nu waren er nog weinig actief en lijkt de boel hier wel preuts geworden.
wees gerust, genoeg mensen die ig er mee vol zullen spammen. er moet iets zijn gebeurd! maakt niet uit hoe onhandig en hoe je je arm moet draaien, het MOETquote:Op zondag 7 maart 2021 12:04 schreef AngelBite het volgende:
[..]
ik kan er niet naar luisteren, wat een negativiteit komt daar uit zegquote:Op zondag 7 maart 2021 12:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe voelt dat sommige meisje haar gaan nomineren
Naom als 1 van de eerste meisjes.. gaap
Jill, ik kan stemmen wat ik wil .heeft toch geen zin
ik blijf doen wat k altijd deed
Zoe ; ik ga ok niet op Matt..ik weet dat zij het allemaal gaan doen
ill , tis een spelletje he
maar tis zo jammer dat ik het allemaal al weet
Zoey gaat.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:11 schreef juul. het volgende:
Het moet wel heel raar lopen wil Matt er donderdag niet uitgaan
.. jah das een slechte vibe o de dag mee te beginnen die meid brrquote:Op zondag 7 maart 2021 12:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kan er niet naar luisteren, wat een negativiteit komt daar uit zeg
15 min masturbieren,hij moet echt naar huisquote:Op zondag 7 maart 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me voor Matt een hele goede.. even niet achter iemand aanlopen
Hopelijk das dan 1 week telaatquote:Op zondag 7 maart 2021 12:11 schreef juul. het volgende:
Het moet wel heel raar lopen wil Matt er donderdag niet uitgaan
wat heeft naomi hier mee te maken?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
15 min masturbieren,hij moet echt naar huis
ik hoop naomi heeft gezien wat hij gedaan heeft
Jij hebt liever een COS waarin ze elkaar afmaken? De COS is prima zo en heeft niets met preuts te maken. Ondanks dat er wel eens vette bekken vallen is er onderling respect en dat is prima zo. Dus niet aansturen op een preutse COS, want ik neuk nog net zoveel als ten tijde van Utopia.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:06 schreef AngelBite het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door FOKoffieleut op 07-03-2021 12:22:45 ]
Denk dat het volgende week gaat gebeuren. Als Zoey tegenover Matt staat verliest hij waarschijnlijk.quote:
ja en? Zij lag toch niet bij Matt in het bed?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man zij lag met jill onder de dekbed
wat heeft hij gedaan dan? Hoe weet iedereen dat zo zeker?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Een beetje Jill-supporter stemt in dat geval op Zoey, zou ik zeggen.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk dat het volgende week gaat gebeuren. Als Zoey tegenover Matt staat verliest hij waarschijnlijk.
Wel delen he.quote:
Heb jij een relatie met hem. Als die gast vervelend is met zijn 1000 vragen, 1000 quotes waarin hij zichzelf quote, dan krijgt hij dat te horen. Net zoals mensen mij een eikel vinden, dan hoor ik dat. Nextquote:
En als hij dat gedaan heeft lekker toch? Dat hij er dan maar goed van heeft genoten!quote:Op zondag 7 maart 2021 12:19 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
wat heeft hij gedaan dan? Hoe weet iedereen dat zo zeker?
Het was toch voor iedereen duidelijk dat Zoey voor zich zelf kiest. Dus nu het einde nadert zet ze Jill er ook zo op.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:19 schreef Yolk het volgende:
[..]
Een beetje Jill-supporter stemt in dat geval op Zoey, zou ik zeggen.
hoezo is liese niet goed gezind vandaag?quote:Op zondag 7 maart 2021 11:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
kiek Liese , dit smeert ik altiet op klaine nickske als de boel wat dreuge is, het riekt nog lekkar ok, nie breur ?
beetje shagerijnigquote:Op zondag 7 maart 2021 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is liese niet goed gezind vandaag?
Ik moest nog een keer teruglezen hoor..Ik ben in de war..Matt is met zichzelf aan het spelen geweest en Jill zou hem erbij geholpen hebben? Nou stop de persen, breaking news..quote:Op zondag 7 maart 2021 12:21 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
En als hij dat gedaan heeft lekker toch? Dat hij er dan maar goed van heeft genoten!
Merk niets anders aan haar. Ze komt niet boos over.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat waren haar eigen woorden eerder vandaagquote:Op zondag 7 maart 2021 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij was met zich bezigquote:Op zondag 7 maart 2021 12:19 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
wat heeft hij gedaan dan? Hoe weet iedereen dat zo zeker?
Alleen Liese niet.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat de meisjes op Zoey gaan
Was netjes geweest als hij zichzelf bedekt had...Maar ik denk dat er hier teveel fantasie is..quote:
Weten we nu wel waar die blauwe eieren vandaan kwamen.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wellicht. Zoey wil denk ik wel met Jill (zij het als noodzakelijke Nederlander) naar de finale (niet dat ze die haalt), niet met Michel.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was toch voor iedereen duidelijk dat Zoey voor zich zelf kiest. Dus nu het einde nadert zet ze Jill er ook zo op.
Nou hij is voor mij echt de eerste die eruit mag, lekker thuis onder een dekentje..wat een luie ventquote:
iddquote:Op zondag 7 maart 2021 12:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Hoe lang ga je door over iets wat er niet is?
de laatste 3 satzjes heb je van me wiedergegevenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:50 schreef Toweler het volgende:
[..]
Echt te klein en te kort
Krijg bijna het idee dat hij moeite heeft met zitten, maar in het badje zit hij uren.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat zei Nick over bepaalde mensen in dat huis. Plat liggen de gehelen dag he. Amai.
Ik heb niets terug gelezen maar hij had zich niet bedekt?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:26 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Was netjes geweest als hij zichzelf bedekt had...Maar ik denk dat er hier teveel fantasie is..
en nick heeft toch ook gezegd dat er mensen in huis zijn die te weinig poetsen? Liese heeft vanmorgen zijn taak om de douches schoon te maken van hem overgenomen...quote:Op zondag 7 maart 2021 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat zei Nick over bepaalde mensen in dat huis. Plat liggen de gehelen dag he. Amai.
Normaal heeft hij een pannetje waarin hij kan roeren. Maar dat heeft Julie van hem afgepakt.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Dan mag Zoey zich wel eens meer laten zien wil ze de finale halen en meer haar happyface op zetten.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:28 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wellicht. Zoey wil denk ik wel met Jill (zij het als noodzakelijke Nederlander) naar de finale (niet dat ze die haalt), niet met Michel.
Ik denk alleen dat Matt een negatiever effect heeft op Jills populariteit. Ze is leuker zonder.
quote:Op zondag 7 maart 2021 12:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Normaal heeft hij een pannetje waarin hij kan roeren. Maar dat heeft Julie BB van hem afgepakt.
persoonlijk, wil niemand op de teentjes trappen hoor, vond ik UTOPIA meer tokkieachtig, dus ander slag mensen, en kijkers. Gaat natuurlijk niet voor iedereen op.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
andere sfeer, ander programma
veel verse tikkers/belgen
..hou vol we zijn er bijna
Ik trek mijn eigen conclusies, hoe kan men anders weten wat hij zou hebben gedaan? En dat van Jill geloof ik helemaal niet, maar het zal wel weer groot in de krant komen...quote:Op zondag 7 maart 2021 12:30 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik heb niets terug gelezen maar hij had zich niet bedekt?
Dat hij het doet is prima, is menselijk.
Als Jill hem wil helpen moet ze dat vooral doen.
de laatste 3 satzjes heb je van me wiedergegevenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:50 schreef Toweler het volgende:
[..]
Echt te klein en te kort
quote:Op zondag 7 maart 2021 11:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 7 maart 2021 12:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan mag Zoey zich wel eens meer laten zien wil ze de finale halen en meer haar happyface op zetten.
Die Nick valt gewoon door de bekende mand. Met zijn eerlijk verhaal en dat sommigen alleen maar liggen te pitten. Hij is al net zo te vertrouwen als Mark Rutte. NOTquote:Op zondag 7 maart 2021 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en nick heeft toch ook gezegd dat er mensen in huis zijn die te weinig poetsen? Liese heeft vanmorgen zijn taak om de douches schoon te maken van hem overgenomen...
je bent wel okequote:Op zondag 7 maart 2021 12:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
probeer alleen maar behulpzaam te zijn hoor, oprecht
Hij had de wekker(eier) gezet voor zijn dutje. Het loopt weer.quote:
dat is toch wel vreemd, het werd Thomas en Jill verweten dat ze heel de dag vervelend deden, over de banken lopen, stoeien, dansen enz.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:36 schreef odie22 het volgende:
alleen thomas en jill mogen de hele dag in bed liggen, dan is het leuk
Thomas?? Is tie weer terug???quote:Op zondag 7 maart 2021 12:36 schreef odie22 het volgende:
dat las ik hier in de Cos, kijk niet 24/7 de streamsquote:Op zondag 7 maart 2021 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch wel vreemd, het werd Thomas en Jill verweten dat ze heel de dag vervelend deden, over de banken lopen, stoeien, dansen enz.
maar goed als jij dat wil, mag je best vinden dat Thomas en Jill hele dagen op bed lagen
Maar die twee verweten de anderen dan ook niet dat ze de hele dag in bed lagen.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:36 schreef odie22 het volgende:
daden spreken meer dan woordenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt tegen Jill
ik wil je bedanken dat jij tegen mij hebt gezegt doe je ding
en omdat je hebt gezegt dat je niet als een hondje achter iemand aan moet lopen
Jill; ik heb dat nooit tegen je gezegt
Matt ; maar je daden zeggen meer dan genoeg
"gesprekje over stemming en kansen komende week
Zoe ff dagboek/stem
Jill ; arme meid die zit echt niet lkkr in dr vel
ik kan niet alles zeggen
dat heeft hij nu niet bedoeltquote:Op zondag 7 maart 2021 12:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
daden spreken meer dan woorden![]()
( heb effe teruggekeken )
Die moet constant bewijs hebben dat ze zo leuk is....quote:Op zondag 7 maart 2021 12:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt is benieuwd naar de buitenwereld
mbt het spel..of hij het goed doet of niet
qwa persoonlijkh verander er toch niet
Jill ; heb wel advies gekregen
het was dat iedereen in het huis mij echt mag
ädvies "".. kuch
Hij ligt nu opgebaard in de slaapkamer.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij had de wekker(eier) gezet voor zijn dutje. Het loopt weer.
Dat doet zeerquote:Op zondag 7 maart 2021 12:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
nick smeert wat tijgerbalsem? op zijn doorligplekken
quote:Op zondag 7 maart 2021 12:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
nick smeert wat tijgerbalsem? op zijn doorligplekken
Daar gaan de stemmen uit de Bible belt en Friesland.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Het GVD woord, komt er wel heel gemakkelijk uit bij Nick.
Het is net klittenband die arme jongen..quote:Op zondag 7 maart 2021 12:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt tegen Jill
ik vnd het jammer dat welkaar gister overdag in de ochtend
elkaar niet hebben gesproken
.
![]()
![]()
![]()
fffixsen
Hoezo Friesland?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar gaan de stemmen uit de Bible belt en Friesland.
Is al lang besproken.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hij ligt nu opgebaard in de slaapkamer.
Als hij slim is zou ik met diegene in de slaapkamer bespreken om op Zoey te gaan.
Friesland?? Het kan wel eens zo zijn daar daar het meest gevloekt wordt.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In Staphorst kijken ze geen BBquote:Op zondag 7 maart 2021 12:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Friesland is mooi en de mensen die er wonen zijn super aardig. Niets mis mee. Dit meen ik oprecht na mijn vele uitstapjes richting Friesland.quote:
en zelfs dit is niet waar, dus de pers is niet eens nodigquote:Op zondag 7 maart 2021 12:23 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik moest nog een keer teruglezen hoor..Ik ben in de war..Matt is met zichzelf aan het spelen geweest en Jill zou hem erbij geholpen hebben? Nou stop de persen, breaking news..
de viezigheid van Zoey irriteert me veel meerquote:Op zondag 7 maart 2021 12:23 schreef Toweler het volgende:
[poll=1922]
Mag hopen op zoey
Ben dat gestalk maar dan moe van matt
Welnee, maar het was weer iemand die Jill niet zo graag zag...quote:Op zondag 7 maart 2021 12:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
en zelfs dit is niet waar, dus de pers is niet eens nodig
zeg dat...quote:Op zondag 7 maart 2021 12:48 schreef espri het volgende:
[..]
Het is net klittenband die arme jongen..
Misschien doen ze hem een groot plezier als ze hem nomineren...quote:
ja de fiets, de stepper. de elastiek been oefeningenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:59 schreef espri het volgende:
Arme Michel heeft last van zijn knie, komt door het huppelen.
Ging over de telefoonquote:Op zondag 7 maart 2021 12:59 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Matt en Jill hebben het er nu over hoe groot ie is
Het valt allemaal dus best mee, anders doe je die dingen niet.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja de fiets, de stepper. de elastiek been oefeningen
allemaal kapot goeie oefeningen voor een rotte poot
Dat had Jill nooit gered tot aan Mattquote:Op zondag 7 maart 2021 12:59 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Matt en Jill hebben het er nu over hoe groot ie is
quote:Op zondag 7 maart 2021 13:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat had Jill nooit gered tot aan Matt
Ik begrijp dat hij denkt dat het juist goed voor hem is..quote:Op zondag 7 maart 2021 13:02 schreef espri het volgende:
[..]
Het valt allemaal dus best mee, anders doe je die dingen niet.
Matt was er toch al eerder van overtuigd dat 5 a 6 cm genoeg was!quote:Op zondag 7 maart 2021 13:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat had Jill nooit gered tot aan Matt
Het moet op zn minst kriebelen....quote:Op zondag 7 maart 2021 13:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Matt was er toch al eerder van overtuigd dat 5 a 6 cm genoeg was!
Ja zo gaat dat tegenwoordig. Erg vervelend is dat. Hij is niet de enige die dit gebeurd.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:01 schreef odie22 het volgende:
matt had dus een telefoonummer en toen werd hij in groepen gegooit en toen kreeg hij veel berichten ook russische en toen heeft hij zijn nummer verandert
En 't gezanik van Zoey niet?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:23 schreef Toweler het volgende:
[poll=1922]
Mag hopen op zoey
Ben dat gestalk maar dan moe van matt
Het was overduidelijk dat Mattje er een slinger aan gaf.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohh heb je bewijs? er is helemaal niets gebeurd
Ik zie Zoey niet zanikken hoor.quote:
Een gezonde jongen dusquote:Op zondag 7 maart 2021 13:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was overduidelijk dat Mattje er een slinger aan gaf.
[ afbeelding ]
Met Zanikken wordt toch zeuren bedoelt.?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik zie Zoey niet zanikken hoor.
Ze doet wat ze zelf wil zonder te luisteren naar groepje 1 of groepje 2. Dat doet ze prima.
Zucht....quote:Op zondag 7 maart 2021 13:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met Zanikken wordt toch zeuren bedoelt.?
Zolang hij het niet doet op de bank terwijl alle andere bewoners naast hem zitten zie ik hem niets fouts doen.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:22 schreef Yolk het volgende:
[..]
Jowi ging netjes naar de wc met een hulpmiddel (tijdschrift o.i.d.).
Yepquote:Op zondag 7 maart 2021 13:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met Zanikken wordt toch zeuren bedoelt.?
wooow en hele ochtend jees dat die het overleefd heeft zegquote:Op zondag 7 maart 2021 12:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt tegen Jill
ik vnd het jammer dat we elkaar gister overdag in de ochtend
niet hebben gesproken
.
![]()
![]()
![]()
fffixsen
nee dat telt nietquote:Op zondag 7 maart 2021 13:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal dat kwartiertje verplichte afzondering zijn waarschijnlijk
Heeft al genoeg immuniteit gekregen. Volgende week Zoey weg, en dan Julie denk ik.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:25 schreef espri het volgende:
Is er eigenlijk al bekend of Juli ook immuniteit heeft gekregen bij het huismeesterschap?
Ze heeft haar kwartiertje afzondering al voor de hele week binnen.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
dat ligt aan welke cosser je het vraagtquote:Op zondag 7 maart 2021 13:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
En heb ik de afgelopen 14 u iets gemist?
Die heeft dat verkeerd begrepen. Ze denkt een kwartier van de dag: 6 uurquote:Op zondag 7 maart 2021 13:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |