Nee bedankt, het is nogal mistig. Ik ga straks een pasta maken denk ik.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga toch fietsen .. ze kunnen echt wel koken zeker met z’n tweeen ..
Graag gedaanquote:Op zondag 7 maart 2021 10:32 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Nee bedankt, het is nogal mistig. Ik ga straks een pasta maken denk ik.
Toch bedankt voor de zondagse doe tip.
Ik weet dat jij het hoopt .. maar ben echt bang dat ze volledig meegaat met Miesquote:Op zondag 7 maart 2021 10:35 schreef Benny het volgende:
Liese is zich ook steeds meer tegen Michel aan het keren
Hebben anders meer dan een uur zitten praten vannacht over persoonlijke dingen. BB stuurde ze subtiel naar bed.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:35 schreef Benny het volgende:
Ze hebben haar stem op Zoey niet nodig.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het hoopt .. maar ben echt bang dat ze volledig meegaat met Mies
Oh, nee hoor. Ik weet ook dat ze het ook goed kunnen vinden. Maar in gedrag heeft ze ook al een paar keer irritaties richting hem getoond. Vooral in combinatie/ga gesprekken met Zoeyquote:Op zondag 7 maart 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het hoopt .. maar ben echt bang dat ze volledig meegaat met Mies
Niet perse tegen hem. Maar ze laat hem vaak subtiel weten dat zij gelijkwaardig aan hem is en haar eigen keuzes maakt.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:35 schreef Benny het volgende:
Nuance. Thanksquote:Op zondag 7 maart 2021 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet perse tegen hem. Maar ze laat hem vaak subtiel weten dat zij gelijkwaardig aan hem is en haar eigen keuzes maakt.
Matt is op bezoek in het big brother huis.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
Boterham met gebakken ei en ham en plakje kaas maken en voordat je dat gaat eten eerst alles blinkend schoon achter laten want anders krijg je op je kop.
Je boterham koud maar de bosses kunnen niks zeggen.
Is toch erg??
Als je mijn opmerking hierin ook bedoelt... Het was niet zo bedoeld om er een heel ding van te makenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bij de uitleg van de huisregels werd gezegd dat ze zouden koken met overleg met de koks, omdat die weten wat er in huis is en hoeveel ze moeten koken.
Ze hebben verse spinazie en zalm gekregen vrijdag. Dat is niet lang houdbaar en moet dus op.
Ik zie niet waarom er weer een heel ding van gemaakt moet worden.
Julie kookt dat thuis misschien nooit.
Dan nog hoeven ze zich er niet mee te bemoeien hoe je iets klaar maakt. Niet hoe je saus maakt niet hoe lang de spinazie moet en hoe de zalm. Anders ben je gewoon het hulpje van de kok.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bij de uitleg van de huisregels werd gezegd dat ze zouden koken met overleg met de koks, omdat die weten wat er in huis is en hoeveel ze moeten koken.
Ze hebben verse spinazie en zalm gekregen vrijdag. Dat is niet lang houdbaar en moet dus op.
Dan hadden ze dat ook vrijdag kunnen maken.. er gaat altijd veel over datum daar.. dus is gewoon een poep redenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Matt is de pispaal van de groep. De zondebok. Dus is alles wat hij doet is irritant.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:49 schreef Joyce-43 het volgende:
kan hij nou echt geen bestek gebruiken iedere keer met zijn gekras over het bord enzo ergerlijk irritant vinden hun ook
Vindt het nog meevallen dat Michel Julie niet eerst een kilo winterwortels Julienne laat snijden voordat ze de stap naar hulpchef maakt.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan nog hoeven ze zich er niet mee te bemoeien hoe je iets klaar maakt. Niet hoe je saus maakt niet hoe lang de spinazie moet en hoe de zalm. Anders ben je gewoon het hulpje van de kok.
Mat maakt gebruik van zijn 15 minuten afzondering. Heeft kookwekkertje gezet.quote:
Lijkt me voor Matt een hele goede.. even niet achter iemand aanlopenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mat maakt gebruik van zijn 15 minuten afzondering. Heeft kookwekkertje gezet.
ooohh zo, had het door, sorry echt oprechtquote:Op zondag 7 maart 2021 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mat maakt gebruik van zijn 15 minuten afzondering. Heeft kookwekkertje gezet.
julie heeft zeker het lesje mindfullness met de rozijn nog nooit gedaanquote:Op zondag 7 maart 2021 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
Wat? Julie zegt tegen Matt dat er niet gegeten mag worden tijdens me time. Hij mag dat niet meer doen. Is goed zegt Matt.Lies zegt terecht dat iedereen me time anders indeelt.
Ik zeg het nog maar 1 keer. Zondebok!!
OMG ik wel....quote:Op zondag 7 maart 2021 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
julie heeft zeker het lesje mindfullness met de rozijn nog nooit gedaan
wat een onzin, het is toch niet verplicht liggen, het is 15 minuten alleen zijn, en als je daarin wilt mediteren, gewoon zitten, touwtje springen of wat dan ook, maakt toch helemaal niet uitquote:Op zondag 7 maart 2021 11:10 schreef Jockari het volgende:
Julie krijgt kritiek op haar me-time regel. Ge moogt niks doen, enkel liggen... Zal Julie, Zoey en Liese wel kunnen denk ik.
Dat Michel even advies geeft over welke producten kwa datum gebruikt moeten worden prima!quote:Op zondag 7 maart 2021 10:27 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Waarom hier een Michel ding van maken?
De 2 vrouwen weten niet hoe ze het moeten aanpakken en de koks leggen het hun gewoon uit.
Kom eens uit die tunnel.
Julie zei dit daarnet letterlijk: liggen !quote:Op zondag 7 maart 2021 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin, het is toch niet verplicht liggen, het is 15 minuten alleen zijn, en als je daarin wilt mediteren, gewoon zitten, touwtje springen of wat dan ook, maakt toch helemaal niet uit
idd dat heb ik niet in de regel zien staan, dat liggenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Julie zei dit daarnet letterlijk: liggen !
voor een ADHDer is dit ook erg moeilijk 15 min niets doen stil zijn enz, ik heb 2 zoons met ADHD en die kunnen dat zeker niet!!! op commandoquote:Op zondag 7 maart 2021 11:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
idd dat heb ik niet in de regel zien staan, dat liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |