Wel, de bekendheid gaat verder afstralen dan alleen dat programma. En de andere argumenten negeer je gewoon. Prima verder hoor maar het komt allemaal niet zo sterk over vind ik.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:01 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er wordt geen reclame uitgezonden rondom kinderprogramma's.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:26 schreef Confetti het volgende:
Die makers hebben ongetwijfeld pedofiele gedachten of zijn zelfs pedoseksuelen. Een gezond iemand verzint dit niet.
Laten we gewoon iedereen maar even doorlichten, om het zeker te zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Als je dit associeert met seks zitten die pedofiele gedachtes vooral bij jouzelf.
Ja en we weten allemaal hoe dat uitgepakt heeft....quote:Op zondag 7 maart 2021 18:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
Educatieve kinderprogramma's![]()
Ik keek gewoon Cartoon Network en MTV/TMF vroeger...veel leuker
Nou?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja en we weten allemaal hoe dat uitgepakt heeft....
Je hebt het nu over een programma voor jongeren die potentie seksueel actief zonder ouders op vakantie gaan. Dat programma was dus niet gericht op kinderen van de basisschoolquote:Op zondag 7 maart 2021 19:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vorige eeuw zond Veronica een voorlichtingsprogramma uit voor jongeren die op vakantie gingen. Een en ander werd voorgedaan door jonge acteurs. Full frontal inclusief demonstraties van opties en beflapjes. Ouders hadden er moeite mee. Want het programma begon om 23:30u op een doordeweekse dag. De kinderen moesten de volgende dag naar school. Toen heeft Veronica het programma herhaald op zaterdagmiddag.
Dat waren gezondere tijden.
Dit programma gaat niet over seksuele voorlichting.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:06 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je hebt het nu over een programma voor jongeren die potentie seksueel actief zonder ouders op vakantie gaan. Dat programma was dus niet gericht op kinderen van de basisschool
Eens hoor Twitch zal er ook wat aan moeten doen. Veel vrouwen hebben dasr de neiging om half naakt voor de cam te gaan zittenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:26 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En stoppen met het seksualiseren van zichzelf en hun kinderen. Als een textielsupermarkt ‘sexy lingerie’ verkoopt in kindermaten, zijn er dus ouders die het normaal vinden om hun kind dat aan te trekken. Je vraagt je wel af waarom iemand er in de schoolklas ‘sexy’ uit moet zien (en dus ook als ze later al een vriendje hebben). Hetzelfde vraag ik me af bij de dames aan de kassa van de supermarkt. Moet ik opgewonden raken tijdens het boodschappen doen? Dat lukt dan niet, want mijn bloed stroomt niet sneller van zware make-up, nail extensions en roze geverfde haarlokken.
De muziek kan er ook wat van. Liedjes met de lading ‘bespring mij en woon me uit’ (K3 is iets subtieler, maar lees de teksten eens voor je je kind ernaar laat luisteren), raps waarvan we de tekst meejoelen zonder te weten wat ze zeggen, het is nogal wat. Nou ben ik geen SGP’er die alle muziek wil censureren, maar misschien wel de filosoof-van-dienst die de vraag stelt:
Waarom discussiëren we al negen pagina`s in dit topic over de vraag of een programma waarin seksuele voorlichting wordt gegeven met blote modellen in de zaal, normaal is, en vraagt niemand zich af of sexy kleding en prikkelende muziek op kinderdisco’s wel kan?
Deze mening bewijst de noodzaak van het programma maar weer eens. Piswoest worden over educatie van het menselijk lichaam. Ik hoop dat je kinderen er beter mee kunnen omgaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap. Normaliseren van BDSM tijdens de seksuele voorlichting.
Kinderen hoeven niet te leren dat bloot vies is, maar het is aan ouders om dat te doen.
Ik zou piswoest zijn als dit bij mijn kind in de klas werd uitgezonden.
Waarom breng je het in vergelijk met het programma uit dit topic? In het kader van 'toen was alles nog gezond' terwijl het over een heel ander programma gaat voor een heel andere doelgroep / leeftijdacategoriequote:Op zondag 7 maart 2021 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit programma gaat niet over seksuele voorlichting.
Bovendien is het commentaar van onze conservatiefjes altijd "ouders moeten dit doen!"quote:Op maandag 8 maart 2021 11:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Deze mening bewijst de noodzaak van het programma maar weer eens. Piswoest worden over educatie van het menselijk lichaam. Ik hoop dat je kinderen er beter mee kunnen omgaan
Omdat het illustreert hoe zeer men tegenwoordig reageert op bloot, zeker in combinatie met kinderen. Dat ligt niet aan het programma, maar aan de hysterische reacties van mensen. Dat was vroeger veel beter.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarom breng je het in vergelijk met het programma uit dit topic? In het kader van 'toen was alles nog gezond' terwijl het over een heel ander programma gaat voor een heel andere doelgroep / leeftijdacategorie
In het mooie vroeger van jou was het dus net zo goed niet op kinderen gericht maar op pubers - adolecenten dus je bewijs er niks mee in mijn ogenquote:Op maandag 8 maart 2021 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat het illustreert hoe zeer men tegenwoordig reageert op bloot, zeker in combinatie met kinderen. Dat ligt niet aan het programma, maar aan de hysterische reacties van mensen. Dat was vroeger veel beter.
De reacties van mensen is duidelijk. Wat moet er nog bewezen worden dan?quote:Op maandag 8 maart 2021 11:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
In het mooie vroeger van jou was het dus net zo goed niet op kinderen gericht maar op pubers - adolecenten dus je bewijs er niks mee in mijn ogen
Dus als de ouders zelf "jouw" normen en waarden niet delen moet een ander die kinderen maar indoctrineren met het heilige wereldbeeld van Hexagonquote:Op maandag 8 maart 2021 11:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bovendien is het commentaar van onze conservatiefjes altijd "ouders moeten dit doen!"
Rara wie de ouders zijn die dit doorgaans juist niet doen
Nou sorry hoor, maar naast meningen hebben we ook nog feiten en mechanismen. Die trekken zich niets aan van iemands mening. Als je kinderen niets verteld zitten we snel opgescheept met massa's AIDS-babies. Dus ik ben er voor om alle kinderen de nodige seksuele voorlichting op te dringen en ouders die daar tegen zijn hun kinderen af te pakken.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus als de ouders zelf "jouw" normen en waarden niet delen moet een ander die kinderen maar indoctrineren met het heilige wereldbeeld van Hexagon.
Waar het ook over gaat, wie geeft jou het recht om kinderen van een ander op te voeden zoals jij denkt dat het "goed" is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |