"Laat je ei niet vallen en raak jouw ei niet aan en dat van anderen ook niet"quote:
ja en wie het eerst het ei liet vallen wrd huismeesterquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie het langst dat ei op zijn/haar kop heeft is automatisch genomineerd. Dat zou een mooie twist zijn. Maar zoiets bedenkt de productie niet.
Ga je slidings makenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Dat duurde me te lang
Nick die zegt dat het HM-schap hem niet zoveel boeit, is best een arrogante opmerking ergens. Die waant zichzelf volkomen safe. Ik heb dan meteen zoiets van "wacht maar, mannetje".
TTquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Dat duurde me te lang
Nick die zegt dat het HM-schap hem niet zoveel boeit, is best een arrogante opmerking ergens. Die waant zichzelf volkomen safe. Ik heb dan meteen zoiets van "wacht maar, mannetje".
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
Ik lach me kapot als er mensen zijn die dit heel lang volhouden!
Dus vannacht zitten met een ei op hun hoofd
3 Julie Michel Mattquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:15 schreef MissyZ het volgende:
2 man zijn nooit HM geweest. Bespreek in de groep dat je het dus een van die 2 gunt. Loot erom. En laat allemaal je ei vallen.
Klaar.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef Loutje04 het volgende:
https://instagram.com/sto(...)&igshid=1fis4d7khkne
We kunnen stemmen wie wij in de finale willen zien.
Gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef Loutje04 het volgende:
Ah, iedereen gunt het Julie.......quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef Loutje04 het volgende:
Dat wint Jill sowieso, stemmen van K5 zijn veel te veel verdeeld.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
Je kunt stemmen wie volgens jou in de finale hoort
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Zoiets. Zonder dat ze er dan van afweten natuurlijk. Dit moet BB dan op het einde aangevenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja en wie het eerst het ei liet vallen wrd huismeester
we weten het niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Laat je ei niet vallen en raak jouw ei niet aan en dat van anderen ook niet"
Dat zal het wel zijn denk ik.
Jaja gestemd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stemmen kan tot vanavond 22:30.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zak rijst had weer eeen dingetje geworden
excuses had het totaal niet door ik zat op een volgend bericht te wachten hahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Dat duurde me te lang
Ach ja. Eenzelfde probleem hadden zij ookquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef Oranos het volgende:
[..]
Dat wint Jill sowieso, stemmen van K5 zijn veel te veel verdeeld.
Matt en Zoey krijgen dan misschien nog zo'n 10 stemmen van vrienden en familie
Degene met meeste stemmen is alvast finalist.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar niet erbij zeggen waarom je stemt. Echt nutteloos zo.
Zoey gestemd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
Je kunt stemmen wie volgens jou in de finale hoort
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
misschien kann ik ook stemmenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moeten ze dat erbij zeggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Degene met meeste stemmen is alvast finalist.
wie weet maakt hij ze tussendoor gek met oproepen en opdrachten ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:17 schreef Windhapper het volgende:
BB zal toch ook wel doorhebben dat deze mensen uren aan een stuk kunnen stilzitten. Komt zo vast nog wel wat toch?
Ik zou idd zo een sliding gaan maken jaquote:
Michel had al boterhammen op toen die terug was uit de Gameroom, voor dat die erin gaat vrat die een bak yoghurt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:23 schreef tasebi het volgende:
hopla wie is er terug aan t eten? de grootste janker die klaagt da Michel teveel eet, krijg meer en meer genoeg van die Zoey![]()
![]()
![]()
![]()
ook vreemd dat je maar 1 bewoner kan kiezenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat maakt BB t uit waarom je op iemand stemt?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar niet erbij zeggen waarom je stemt. Echt nutteloos zo.
ja dat is een smal eitje dus is al uitgemaakte zaakquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ei van Michel ligt superdiep in de houder.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
excuses had het totaal niet door ik zat op een volgend bericht te wachten hahaha
Frankly my dear, I don't give a damn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:24 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ben jou eigenlijk wel zat ..non-binary persoon.
Stem je de een bij RTL en de ander bij Goplayquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:25 schreef Lpracing het volgende:
Nick gestemd. Als ik een 2e kon kiezen was Michel er ook bij.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:24 schreef Collide het volgende:
Zou mooi zijn als de huismeester vanaf deze week niet meer immuun is.
en net ook nog 1quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Michel had al boterhammen op toen die terug was uit de Gameroom, voor dat die erin gaat vrat die een bak yoghurt.
Die van Djill hebben ze vastgelijmd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is een smal eitje dus is al uitgemaakte zaak
nee ze zei dacht ik ik krijg geen kippen maar wel dooie kippen eieren van kippen maar geen kippenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:22 schreef MissyZ het volgende:
Jill; Geen kippen maar we krijgen wel dooie kippen.....
(over de eieren....dode kippen....
Hadden we nu gisteren geconcludeerd dat de belgische stemmen zwaarder telden?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Stem je de een bij RTL en de ander bij Goplay
Michel heeft ook het meeste nodigquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Michel had al boterhammen op toen die terug was uit de Gameroom, voor dat die erin gaat vrat die een bak yoghurt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden we nu gisteren geconcludeerd dat de belgische stemmen zwaarder telden?
Dat zeiden ze gisteren wel in de uitzending ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Engine bedoelt dat niet duidelijk is wat er met de uitslag wordt gedaan. Komt die persoon echt in de finale, of krijgt hij/zij een extra toetje vanavond?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat maakt BB t uit waarom je op iemand stemt?
Da's toch niet belangrijk, de motivatie?
Wat is dat voor complottheorie?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze dode kippen kreeg. Daarna verbeterde ze met eieren van kippen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ze zei dacht ik ik krijg geen kippen maar wel dooie kippen eieren van kippen maar geen kippen
Sure, maak ook dat maakt voor mijn stem niet uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Engine bedoelt dat niet duidelijk is wat er met de uitslag wordt gedaan. Komt die persoon echt in de finale, of krijgt hij/zij een extra toetje vanavond?
Er werd gisteren in de live show zo'n dergelijke opmerking gemaakt door Peterquote:
Tipje... Duik eens in de codequote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ah je bent een vrouw of homo.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Frankly my dear, I don't give a damn.
Ja die maakt altijd van dat soort loze niet te checken opmerkingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er werd gisteren in de live show zo'n dergelijke opmerking gemaakt door Peter
Of ze laten het enkel op het scherm zien, zodat andere mensen in hun boek poepen om naast degene op de bank te komenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Engine bedoelt dat niet duidelijk is wat er met de uitslag wordt gedaan. Komt die persoon echt in de finale, of krijgt hij/zij een extra toetje vanavond?
Zal dit misschien al de nominatie zijn voor volgende week? Dat de 2 minste favoriet dan automatisch genomineerd zijn?quote:
Nee, denk het niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:29 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Zal dit misschien al de nominatie zijn voor volgende week? Dat de 2 minste favoriet dan automatisch genomineerd zijn?
Luister DPunt........ik wil ook even in de hoek zitten waar we Michel aanvallen.quote:
Of een filmliefhebberquote:
Voor mij welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat maakt BB t uit waarom je op iemand stemt?
Da's toch niet belangrijk, de motivatie?
Degenen die de punt naar beneden hebben gezet zijn slimquote:
Echte mannelijke bouwvakkerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:33 schreef mario390 het volgende:
selfs met helmut is zij cute
[ afbeelding ]
Een ei op een eierkoppiequote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:33 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon het hele weekendquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:34 schreef Lillfex het volgende:
Moeten ze dit nu 48 uur vol houden zoals Michel eerder aangaf?
Aan het gesprek van daarnet af te leiden is er geen tijdslimiet gesteld. Maar ik denk dat BB wel met extra 'hindernissen' gaat komen als het te lang gaat duren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:34 schreef Lillfex het volgende:
Moeten ze dit nu 48 uur vol houden zoals Michel eerder aangaf?
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:33 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Not sure if sarcastischquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:38 schreef Oranos het volgende:
Big Brother, bedankt voor deze spannende opdracht, geeft heel veel streamplezier
Of bevrucht!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:38 schreef Windhapper het volgende:
Matt heeft snel een fapje gedaan en zijn eitje vastgeplakt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:38 schreef Oranos het volgende:
Big Brother, bedankt voor deze spannende opdracht, geeft heel veel streamplezier
Ik wil evenwichtsbalken en een parcours en zo.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:40 schreef Ireth het volgende:
1 ding is zeker, we krijgen vandaag een stuk minder liggende mensen te zien
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:38 schreef Oranos het volgende:
stream 1 zie je de deur en op stream 2 hoor je hem volgens mijn maar dn plast die wel met een zeikstraaltjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:35 schreef Ireth het volgende:
Matt naar de wc! Die plakt stiekem zijn ei vast, zien we toch niet
hoe dann? zoll hij en melodie plassen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stream 1 zie je de deur en op stream 2 hoor je hem volgens mijn maar dn plast die wel met een zeikstraaltje
Dan ben je af.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:43 schreef schizolientje het volgende:
en wat is de straf als het ei valt???
dan ben je huismeesterquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:43 schreef schizolientje het volgende:
Hoop het wel anders kijken wij al de tijd naar stil zittende bankzittersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aan het gesprek van daarnet af te leiden is er geen tijdslimiet gesteld. Maar ik denk dat BB wel met extra 'hindernissen' gaat komen als het te lang gaat duren.
Dat je geen huismeester wordtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:43 schreef schizolientje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dan ben je huismeester
en Febo verteld dat pas als de laatste ei zitter gedaan is
dan zou ik lekker snel af zijn, je gaat toch niet voor joker lopen met een rose helm met ei?quote:
Ik vind het leukquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou de productie online gezocht hebben op aktiviteiten voor kinderpartijtjes Jezus wat een faal dit weer
Naomi vond het wellicht niet kunnen dat er gewone eieren werd gebruiktquote:
Hij heeft ook niet zoveel aan het huismeesterschap. Alleen bij gelijkspelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:53 schreef Windhapper het volgende:
Nick, de man die het de vorige opdracht vervelend vond dat hij geen motivatie had de opdracht te winnen, kan nu de motivatie niet vinden om de opdracht te winnen.
En ik zie trouwens Jill dit winnen of nog erger Zoeyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet zoveel aan het huismeesterschap. Alleen bij gelijkspel
Bedankt voor je begripquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:30 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Luister DPunt........ik wil ook even in de hoek zitten waar we Michel aanvallen.![]()
Je weet toch dat ik Michel nog steeds favoriet heb?
Ik doe een Zoeyietje, door mee te lullen.
Tuurlijk heeft mijn marinier, die wel 72 u wakker kan blijven, al dat eten nodig.
![]()
(knipoog)
Daar ging het vorige week niet om. Toen was het gewoon jammer want hij wou winnen want het was een spel maar door Big Brother wou hij liever niet winnen en dat vond hij spijtig want het was een spel en hij wou winnen. Nu wilt hij op zijn rug liggen en is het spel winnen ineens niet meer belangrijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet zoveel aan het huismeesterschap. Alleen bij gelijkspel
Plastic is ook niet ok. Het hadden eieren van iets natuurlijks moeten zijn. Die je dan vervolgens weer op kunt eten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Naomi vond het wellicht niet kunnen dat er gewone eieren werd gebruikt
Ook wel een goedequote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:58 schreef Tourniquet het volgende:
Misschien kunnen ze een spelletje Throw Throw Burrito spelen, of een kussengevecht houden.
Mag gewoon, je mag mensen laten schrikkenquote:
Klinkt logisch ja..een beetje Cruijffiaans...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:09 schreef Windhapper het volgende:
Michel kan dit alleen verliezen als hij iemand anders laat winnen.
Dat hebben we vaker gezien dat hij ergens de beste in is. Wat een broekpoeper is het ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : dit is een mentaal spel. Degene die mentaal het sterkste is, gaat winnen. De wil om wakker te blijven. En ik denk dat ik daar het beste in ben.
sja... als je zo moet winnen...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:12 schreef cheanny het volgende:
Mies wil manipuleren zodat het ei van Jill en/of Zoey gaat vallen![]()
Iedereen behalve die twee mogen hm worden!
Ieuw opa en opa wat weer een arrogantie jakkesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:11 schreef Koekeloeren het volgende:
Mischel ziet zichzelf als mentaal de sterkste en een kanshebber om te winnen🤮
Die zat net al te knikkebollen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:13 schreef Hznootje het volgende:
Ze onderschatten Zoey weer..die gaat dit ook heel lang volhouden
Hebben twitter en instagram al aangifte gedaan van dit feitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:12 schreef Windhapper het volgende:
Michel is mentaal zo sterk en heeft zoveel vertrouwen in zichzelf dat hij met Nick een plan moet bekokstoven om de rest van hun eitje te beroven.
Nou, vooruit, wie is het dan wel volgens jou?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:11 schreef Koekeloeren het volgende:
ja en niet te vergeten nick want die vind zichzelf al zo sterk dat hij het spel niet nodig heeftquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:11 schreef Koekeloeren het volgende:
ja 3 zei hij dus matt ookquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:12 schreef cheanny het volgende:
Ik heb echt geen idee wie dit het langs volhoud. En als mischel of Nick het is prima. Maar om dit zo vol overtuiging over jezelf te zeggen dat je metaal de sterkte bent krijg ik echt kotsnijgingen vanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vooruit, wie is het dan wel volgens jou?
Nee joh, die slaapt de hele dagquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:13 schreef Hznootje het volgende:
Ze onderschatten Zoey weer..die gaat dit ook heel lang volhouden
Gadverdamme ik zelf heb dit niet gehoord maar als je zo sterk bent als je zelf denkt hoef je die geintjes niet uit te halen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:12 schreef cheanny het volgende:
Ja dan hoop ik meteen dat ie zometeen struikelt..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:16 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie dit het langs volhoud. En als mischel of Nick het is prima. Maar om dit zo vol overtuiging over jezelf te zeggen dat je metaal de sterkte bent krijg ik echt kotsnijgingen van
Wat ie niet lijkt te beseffen is dat ie zich met dat soort gedrag niet pop[ulair maakt, en dat de kiezers bepalen wie er wint.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:11 schreef Koekeloeren het volgende:
Hun hoofdvak is telekinese??quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je in het leger heb gezeten heb je automatisch een streepje voor. op mentaal vlak.
Da’s dan een tekortkoming van jouw kantquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:16 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie dit het langs volhoud. En als mischel of Nick het is prima. Maar om dit zo vol overtuiging over jezelf te zeggen dat je metaal de sterkte bent krijg ik echt kotsnijgingen van
Fysiek, prima. Mentaal, prima (qua volharding dan he. beetje eenzijdige kijk op mentaal).quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je in het leger heb gezeten heb je automatisch een streepje voor. op mentaal vlak.
Is dat zo. Even jou hersenen wat opfrissen. Hij liet zich in een paar dagen al gek maken door een kabouter van mannelijke aart, met make-up op zijn smoelwerk. Die Michel is mentaal sterk jonguh. Dat hebben we kunnen zien. Als Jerrel een week door mocht gaan, was Michel jankend die poort over gesprongenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan heb ik dezelfde tekortkoming.quote:
ja die wil die ook eigenlijk afzetten maar wel als zeker is als mies het haalt hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Nick weer van ik hoef dit niet te winnen heb het niet nodig ga uit van mijn eigen sterkte. Maar wel met dat wij op zijn kop blijven zitten
Hij is sowieso niet populair.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ie niet lijkt te beseffen is dat ie zich met dat soort gedrag niet pop[ulair maakt, en dat de kiezers bepalen wie er wint.
Die man had met Expeditie Robinson mee moeten doen.
Gaat hem niet slecht af, hij heeft op 2 na alles om hem heenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fysiek, prima. Mentaal, prima (qua volharding dan he. beetje eenzijdige kijk op mentaal).
Maar sociaal is ook een element in dit spel
Nou Nick, zet af als jij dat meent.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Nick weer van ik hoef dit niet te winnen heb het niet nodig ga uit van mijn eigen sterkte. Maar wel met dat wij op zijn kop blijven zitten
Als de bodem van de provisie kast in zicht komt, is hij mentaal zo sterk, dat hij uren gaat lopen klagen over dat iemand naar zijn zin teveel eetquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat zo. Even jou hersenen wat opfrissen. Hij liet zich in een paar dagen al gek maken door een kabouter van mannelijke aart, met make-up op zijn smoelwerk. Die Michel is mentaal sterk jonguh. Dat hebben we kunnen zien. Als Jerrel een week door mocht gaan, was Michel jankend die poort over gesprongen
Dat is sociaal IN het huis ja, Gertje met zijn K3 sekte.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat hem niet slecht af, hij heeft op 2 na alles om hem heen
Koos ♥ Michelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gadverdamme ik zelf heb dit niet gehoord maar als je zo sterk bent als je zelf denkt hoef je die geintjes niet uit te halen.
Nee, ze hebben hem er zelf in moeten zetten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tzou me niet verbazen dat het Ei van Jill en Zoey vastgelijmd zit
Dat dus. Gast is gewoon een faal.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:21 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Als de bodem van de provisie kast in zicht komt, is hij mentaal zo sterk, dat hij uren gaat lopen klagen over dat iemand naar zijn zin teveel eet
Kee, Maar wat hebben de laatste 3 regels nog met sociaal te maken?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is sociaal IN het huis ja, Gertje met zijn K3 sekte.
Ook de spelers in t huis bepalen niet wie er blijft he.
Die bepalen alleen wie er op de bank zit.
Dus dan kan ie de finale wel halen, maar dan wint ie nog niet
Je was er bij. Inside information.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hem er zelf in moeten zetten.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:21 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Als de bodem van de provisie kast in zicht komt, is hij mentaal zo sterk, dat hij uren gaat lopen klagen over dat iemand naar zijn zin teveel eet
Ik vind dat wel degelijk met sociaal te maken hebben, geliefd worden buiten je eigen kliekje.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kee, Maar wat hebben de laatste 3 regels nog met sociaal te maken?
Alleen dat punt haalde ik aan.
Liese zei net, ik heb 'm met de punt naar beneden gedaan.. dus hebben er wel invloed op uit kunnen oefenen.quote:
Daar sla je de spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat wel degelijk met sociaal te maken hebben, geliefd worden buiten je eigen kliekje.
Michel is goed voor degenen die hem volgen, zijn inner circle. Daarbuiten gunt ie je geen blik waardig.
Ik denk dat ie t onderspit delft tegen Nick, en tegen een aantal dames, qua populariteit in "het land".quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen de negatieve mensen hoor je meer
Okay, had die gek, vertaald naar het Engels Freak toch gelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Liese zei net, ik heb 'm met de punt naar beneden gedaan.. dus hebben er wel invloed op uit kunnen oefenen.
Het is bijna weekend. Dan gebeurt er niet zoveel. Er moet ook niet teveel gebeuren, anders past het niet in de uitzending van maandagquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:23 schreef Collide het volgende:
Ik zit al een uur te wachten op een beetje actie
geen idee hoe hij daar buiten is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat wel degelijk met sociaal te maken hebben, geliefd worden buiten je eigen kliekje.
Michel is goed voor degenen die hem volgen, zijn inner circle. Daarbuiten gunt ie je geen blik waardig.
Vind iedereen ruik en soms ook wel wat hebben daar.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind iedereen in het huis wel wat hebben. Heb aan geen een een hekel alleen aan opa en opa . Gewoon hoe ze zijn dominant en arrogant
#Vooroordeel:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op zijn kop.
Verklaar dat laatste eens. Hij zit er gebakken bijquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:27 schreef Ebinas het volgende:
geen
[..]
geen idee hoe hij daar buiten is.
geen idee of hij veel aanhangers heeft.
Ik weet wat ik zie en dan zit hij er gebakken bij.
Deze opdracht is weer te min voor hem, net zoals het mannenweekend geen uitdaging voor hem was.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:49 schreef greysbones het volgende:
Nick wil er al mee kappen..
die wil natuurlijk gewoon kunnen liggen
Ik zei ook niet de populairstequote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ie t onderspit delft tegen Nick, en tegen een aantal dames, qua populariteit in "het land".
Denk dat ie zichzelg in een veel sterkere positie waant dan waar ie in zit, puur omdat ie goed is in de spellen en K3 heeft.
Hij vergeet alleen dat dat niet is wat t spel wint.
Hij zit safe, daar heeft hij goed voor gezorgd door sociaal te doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verklaar dat laatste eens. Hij zit er gebakken bij
Ja maar als "dat wat je ziet" gebaseerd is op IN HUIS dan zegt dat wat over in de finale komen. Niet over winnen. Niemand in huis bepaalt de winnaar. Dat doet t publiek. Tenminste, dat is nog nooit zo geweest.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:27 schreef Ebinas het volgende:
geen
[..]
geen idee hoe hij daar buiten is.
geen idee of hij veel aanhangers heeft.
Ik weet wat ik zie en dan zit hij er gebakken bij.
Nee, maar ik denk dat Michel dat wel zo ziet.quote:
Je hebt helemaal een punt. Ik zie het precies zo.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#Vooroordeel:
Leer mij van die prettyboys kennenJe hebt er legio's van! Super hecht onder "de boys" (die vriend van hem was ook al zo'n prettyboy figuur) en allemaal oude jongens krentenbrood, maar de rest van de wereld is lucht, buiten dat soort kliekjes.
En ik zie hem dat voordeel van mij ook enorm bevestigen in het huis, met K3.
Dat was mijn mening na zijn intro filmpje, toen ie t huis in kwam. Ik had meteen m'n oordeel klaar, voor "dats oort mannen". Dat vooroordeel heb ik aan de kant gezet, want in t begin vond ik hem super sociaal, en aardig en minder arrogant overkomen dan ik gedacht had aanvankelijk.
Maar daar ben ik toch wel zeker weer op teruggekomen de laatste weken.
Het stereotype past toch echt behoorlijk.
Ze zal dat eitje op z'n hoofd bedoelen, vanwege de zon.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verklaar dat laatste eens. Hij zit er gebakken bij
wat een preutse kutquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese heeft een broekpak aan.. ze maakt zich een beetje zorgen hoe dat moet als ze naar de wc moet.
Ik zie hem alleen sociaal doen bij de mensen waarmee hij een klik heeft. Matt is in zijn ogen niet belangrijk net zoals Jill. Zelfs Naomi en Liese passen eigenlijk niet in zijn straatje. Zijn gedrag is zo voorspelbaar naar mensen toe.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij zit safe, daar heeft hij goed voor gezorgd door sociaal te doen.
Te zijn laat ik maar in het midden, dat weet ik niet.
Gewoon uitdoen of in je broek plassenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese heeft een broekpak aan.. ze maakt zich een beetje zorgen hoe dat moet als ze naar de wc moet.
Dus er zit er ook één met jou op zijn of haar hoofd.quote:
Denk het wel, anders gooien ze er niet zo'n vraag in.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Zou de gene die gekozen word door publiek immuniteit krijgen tot aan de finale?
En zouden ze tijdens dit ei opdrachtje nog een opdracht voor de centjes krijgen, om de druk wat op te voeren.
Als ze binnen komen, spelen ze nog toneel, dat hou je niet lang vol...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#Vooroordeel:
Leer mij van die prettyboys kennenJe hebt er legio's van! Super hecht onder "de boys" (die vriend van hem was ook al zo'n prettyboy figuur) en allemaal oude jongens krentenbrood, maar de rest van de wereld is lucht, buiten dat soort kliekjes.
En ik zie hem dat voordeel van mij ook enorm bevestigen in het huis, met K3.
Dat was mijn mening na zijn intro filmpje, toen ie t huis in kwam. Ik had meteen m'n oordeel klaar, voor "dats oort mannen". Dat vooroordeel heb ik aan de kant gezet, want in t begin vond ik hem super sociaal, en aardig en minder arrogant overkomen dan ik gedacht had aanvankelijk.
Maar daar ben ik toch wel zeker weer op teruggekomen de laatste weken.
Het stereotype past toch echt behoorlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging erom dat de regie nu waarschijnlijk wel meekijkt in de wc, om te kunnen zien of ze het ei niet aanraken. Dat vond ze een ongemakkelijk idee.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:34 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Gewoon uitdoen of in je broek plassen
zal zoiets zijn. Jill sowieso in de finale samen met 2 of 3 Belgenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Zou de gene die gekozen word door publiek immuniteit krijgen tot aan de finale?
En zouden ze tijdens dit ei opdrachtje nog een opdracht voor de centjes krijgen, om de druk wat op te voeren.
Uh..... het een heeft nul met t ander te maken?quote:
Wacht ff, ik raak de draad kwijt nu.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar als "dat wat je ziet" gebaseerd is op IN HUIS dan zegt dat wat over in de finale komen. Niet over winnen. Niemand in huis bepaalt de winnaar. Dat doet t publiek. Tenminste, dat is nog nooit zo geweest.
Dus naar de wc in de voorraadkamerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het ging erom dat de regie nu waarschijnlijk wel meekijkt in de wc, om te kunnen zien of ze het ei niet aanraken. Dat vond ze een ongemakkelijk idee.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:35 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Als ze binnen komen, spelen ze nog toneel, dat hou je niet lang vol...Dat laatste was MikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
e zit in het BB huis, de regie heeft allang gezien hoe ze plast.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het ging erom dat de regie nu waarschijnlijk wel meekijkt in de wc, om te kunnen zien of ze het ei niet aanraken. Dat vond ze een ongemakkelijk idee.
Ik vind Jill nederlandquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zal zoiets zijn. Jill sowieso in de finale samen met 2 of 3 Belgen
persoonlijk denk ik:
Jill
Miichel voor NL
Nick, Liese en/of Naomi
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:35 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Als ze binnen komen, spelen ze nog toneel, dat hou je niet lang vol...Zijn verhalen tijdens het arm en rijk gedeelte, toen de kerels onder elkaar waren. Hij vertelde dat hij via tinder midden in de nacht een date had geregeld die sex wilde en haar man wilde wel toekijken en dat was geen probleem voor Michel. Alleen dat verhaal geeft al aan dat hij geen klasse heeft. Een echte kerel met een beetje ballen in zijn broek zou dat nooit doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Er is hen verteld dat ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:37 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
J
[..]
e zit in het BB huis, de regie heeft allang gezien hoe ze plast.
Ik doelde met sociaal op meer dan alleen in het huis.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wacht ff, ik raak de draad kwijt nu.
Jij gaf aan dat sociaal een element was in dit spel.
En die somde je niet bij Michel.
Daar reageerde ik op, dat het hem niet slecht af gaat.
Omdat hij heel wat om zich heen heeft verzameld.
Ik geeft ook nog aan dat we helemaal niets weten hoe hij buiten is en de buitenwereld naar hem kijkt.
Verders raak ik nu het spoor kwijt waar je heen wilt op dat punt. Want inmiddels gaan je naar de finale.
Ik ben ook niet sociaal naar mensen waar ik geen klik mee heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen sociaal doen bij de mensen waarmee hij een klik heeft. Matt is in zijn ogen niet belangrijk net zoals Jill. Zelfs Naomi en Liese passen eigenlijk niet in zijn straatje. Zijn gedrag is zo voorspelbaar naar mensen toe.
Ik vind Michel en Mike echt twee totaal verschillende types hoorquote:
Dan heb je niet goed opgelet gisteren tijdens de live. Daarin vertelde Michel wel degelijk over zijn avonturen.quote:
Ik denk van niet. Nick welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat Michel dat wel zo ziet.
En Nick zichzelf ook. Dus dat wordt een leuke gelijke strijd.
Als er een camera hangt dan is dat natuurlijk allang gebeurd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er is hen verteld dat ze dat niet doen.
Walgelijk inderdaad, geen man waardigquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn verhalen tijdens het arm en rijk gedeelte, toen de kerels onder elkaar waren. Hij vertelde dat hij via tinder midden in de nacht een date had geregeld die sex wilde en haar man wilde wel toekijken en dat was geen probleem voor Michel. Alleen dat verhaal geeft al aan dat hij geen klasse heeft. Een echte kerel met een beetje ballen in zijn broek zou dat nooit doen.
Dat is het mooie van deze opdracht. Luieren is er niet bij. Concentratie vereist.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:38 schreef snetje het volgende:
He verdorie! ... ze kan niet liggen ...![]()
[ afbeelding ]
Hij is bang voor sterke vrouwenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen sociaal doen bij de mensen waarmee hij een klik heeft. Matt is in zijn ogen niet belangrijk net zoals Jill. Zelfs Naomi en Liese passen eigenlijk niet in zijn straatje. Zijn gedrag is zo voorspelbaar naar mensen toe.
De meeste hier al meer dan 50 dagenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:23 schreef Collide het volgende:
Ik zit al een uur te wachten op een beetje actie
Dan hang ik te letterlijk aan het woord sociaal in brede zin (in en buiten het BB huis).quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde met sociaal op meer dan alleen in het huis.
Maar misschien had ik t populariteit moeten noemen
Michel waant zich beide. Hij waant zich winnaar.
Ik denk dat ie best de finale kan halen (want K3), maar dat ie niet gaat winnen.
Mike deed Michel naquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Michel en Mike echt twee totaal verschillende types hoor
Het zit je wel diep he, die michelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is het mooie van deze opdracht. Luieren is er niet bij. Concentratie vereist.
Zeker, om Mike kon je nog lachen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Michel en Mike echt twee totaal verschillende types hoor
Oww je mag een klik met hem hebben hoor. Ik geef alleen aan, hoe ik naar hem kijk. Ieder zijn ding he.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:39 schreef Ebinas het volgende:
I
[..]
Ik ben ook niet sociaal naar mensen waar ik geen klik mee heeft.
Ja een beetje politiek correct gedoe zeg maar.
Begrijp me niet verkeerd, zoals ik hem hier zie in het spel, moet ik hem niet en gun ik hem graag een afgang
Neuhhhh ik denk ik zeg het er ff bij.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww je mag een klik met hem hebben hoor. Ik geef alleen aan, hoe ik naar hem kijk. Ieder zijn ding he.
Vul het maar weer zelf in jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:38 schreef Koos1958 het volgende:
Michel zegt als ik denk dat het gaat zoals ik denk dat het gaat kan ik wel voor iedereen ontbijt maken. Hij gaat er van uit dat hij dit wint en anderen niet wakker kunnen blijven. Nick zei al ik heb vannacht goed geslapen he.
In de zon is die blauwe verf gesmolten en nu ziet ie aan t bekertje vastgeplaktquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:45 schreef Ebinas het volgende:
Snap niet dat die eieren zo goed blijven zitten.
Ze kunnen hun hoofd nog best aardig bewegen.
Het beweegt niet eens
Oh dat lijkt me zo onwijs heerlijk, als die twee macho's zonder aanwijsbare reden, die eitjes laten vallen..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Neuhhhh ik denk ik zeg het er ff bij.
Is nogal een dingetje hier de laatste dagen.
Je bent voor of tegen lijkt het bijna.
Van mij mag Michel zo op een ontzettende lullige manier struikelen en Jill HM worden.
Puur omdat
Jij quote een posting van mij, waar ik het niet over Michel heb. Boeit mij die gast nou. Geef een mening op het geen ik zie en hoor. Misschien is Michel buiten BB een hele toffe peer. Weten wij veel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het zit je wel diep he, die michel
Als je hem niet moet, moet je hem niet![]()
Voor mij staat hij nu wat lager in mijn lijstje.
Je gaat bijna denken dat ze idd met iets een ietsiepietse beetje vast zitten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de zon is die blauwe verf gesmolten en nu ziet ie aan t bekertje vastgeplakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |