"Laat je ei niet vallen en raak jouw ei niet aan en dat van anderen ook niet"quote:
ja en wie het eerst het ei liet vallen wrd huismeesterquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie het langst dat ei op zijn/haar kop heeft is automatisch genomineerd. Dat zou een mooie twist zijn. Maar zoiets bedenkt de productie niet.
Ga je slidings makenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Dat duurde me te lang
Nick die zegt dat het HM-schap hem niet zoveel boeit, is best een arrogante opmerking ergens. Die waant zichzelf volkomen safe. Ik heb dan meteen zoiets van "wacht maar, mannetje".
TTquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Dat duurde me te lang
Nick die zegt dat het HM-schap hem niet zoveel boeit, is best een arrogante opmerking ergens. Die waant zichzelf volkomen safe. Ik heb dan meteen zoiets van "wacht maar, mannetje".
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
Ik lach me kapot als er mensen zijn die dit heel lang volhouden!
Dus vannacht zitten met een ei op hun hoofd
3 Julie Michel Mattquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:15 schreef MissyZ het volgende:
2 man zijn nooit HM geweest. Bespreek in de groep dat je het dus een van die 2 gunt. Loot erom. En laat allemaal je ei vallen.
Klaar.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef Loutje04 het volgende:
https://instagram.com/sto(...)&igshid=1fis4d7khkne
We kunnen stemmen wie wij in de finale willen zien.
Gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef Loutje04 het volgende:
Ah, iedereen gunt het Julie.......quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef Loutje04 het volgende:
Dat wint Jill sowieso, stemmen van K5 zijn veel te veel verdeeld.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
Je kunt stemmen wie volgens jou in de finale hoort
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Zoiets. Zonder dat ze er dan van afweten natuurlijk. Dit moet BB dan op het einde aangevenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja en wie het eerst het ei liet vallen wrd huismeester
we weten het niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Laat je ei niet vallen en raak jouw ei niet aan en dat van anderen ook niet"
Dat zal het wel zijn denk ik.
Jaja gestemd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stemmen kan tot vanavond 22:30.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zak rijst had weer eeen dingetje geworden
excuses had het totaal niet door ik zat op een volgend bericht te wachten hahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Dat duurde me te lang
Ach ja. Eenzelfde probleem hadden zij ookquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef Oranos het volgende:
[..]
Dat wint Jill sowieso, stemmen van K5 zijn veel te veel verdeeld.
Matt en Zoey krijgen dan misschien nog zo'n 10 stemmen van vrienden en familie
Degene met meeste stemmen is alvast finalist.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar niet erbij zeggen waarom je stemt. Echt nutteloos zo.
Zoey gestemd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
Je kunt stemmen wie volgens jou in de finale hoort
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
misschien kann ik ook stemmenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moeten ze dat erbij zeggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Degene met meeste stemmen is alvast finalist.
wie weet maakt hij ze tussendoor gek met oproepen en opdrachten ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:17 schreef Windhapper het volgende:
BB zal toch ook wel doorhebben dat deze mensen uren aan een stuk kunnen stilzitten. Komt zo vast nog wel wat toch?
Ik zou idd zo een sliding gaan maken jaquote:
Michel had al boterhammen op toen die terug was uit de Gameroom, voor dat die erin gaat vrat die een bak yoghurt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:23 schreef tasebi het volgende:
hopla wie is er terug aan t eten? de grootste janker die klaagt da Michel teveel eet, krijg meer en meer genoeg van die Zoey![]()
![]()
![]()
![]()
ook vreemd dat je maar 1 bewoner kan kiezenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat maakt BB t uit waarom je op iemand stemt?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar niet erbij zeggen waarom je stemt. Echt nutteloos zo.
ja dat is een smal eitje dus is al uitgemaakte zaakquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ei van Michel ligt superdiep in de houder.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
excuses had het totaal niet door ik zat op een volgend bericht te wachten hahaha
Frankly my dear, I don't give a damn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:24 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ben jou eigenlijk wel zat ..non-binary persoon.
Stem je de een bij RTL en de ander bij Goplayquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:25 schreef Lpracing het volgende:
Nick gestemd. Als ik een 2e kon kiezen was Michel er ook bij.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:24 schreef Collide het volgende:
Zou mooi zijn als de huismeester vanaf deze week niet meer immuun is.
en net ook nog 1quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Michel had al boterhammen op toen die terug was uit de Gameroom, voor dat die erin gaat vrat die een bak yoghurt.
Die van Djill hebben ze vastgelijmd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is een smal eitje dus is al uitgemaakte zaak
nee ze zei dacht ik ik krijg geen kippen maar wel dooie kippen eieren van kippen maar geen kippenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:22 schreef MissyZ het volgende:
Jill; Geen kippen maar we krijgen wel dooie kippen.....
(over de eieren....dode kippen....
Hadden we nu gisteren geconcludeerd dat de belgische stemmen zwaarder telden?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Stem je de een bij RTL en de ander bij Goplay
Michel heeft ook het meeste nodigquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Michel had al boterhammen op toen die terug was uit de Gameroom, voor dat die erin gaat vrat die een bak yoghurt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden we nu gisteren geconcludeerd dat de belgische stemmen zwaarder telden?
Dat zeiden ze gisteren wel in de uitzending ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Engine bedoelt dat niet duidelijk is wat er met de uitslag wordt gedaan. Komt die persoon echt in de finale, of krijgt hij/zij een extra toetje vanavond?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat maakt BB t uit waarom je op iemand stemt?
Da's toch niet belangrijk, de motivatie?
Wat is dat voor complottheorie?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze dode kippen kreeg. Daarna verbeterde ze met eieren van kippen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ze zei dacht ik ik krijg geen kippen maar wel dooie kippen eieren van kippen maar geen kippen
Sure, maak ook dat maakt voor mijn stem niet uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Engine bedoelt dat niet duidelijk is wat er met de uitslag wordt gedaan. Komt die persoon echt in de finale, of krijgt hij/zij een extra toetje vanavond?
Er werd gisteren in de live show zo'n dergelijke opmerking gemaakt door Peterquote:
Tipje... Duik eens in de codequote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ah je bent een vrouw of homo.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Frankly my dear, I don't give a damn.
Ja die maakt altijd van dat soort loze niet te checken opmerkingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er werd gisteren in de live show zo'n dergelijke opmerking gemaakt door Peter
Of ze laten het enkel op het scherm zien, zodat andere mensen in hun boek poepen om naast degene op de bank te komenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Engine bedoelt dat niet duidelijk is wat er met de uitslag wordt gedaan. Komt die persoon echt in de finale, of krijgt hij/zij een extra toetje vanavond?
Zal dit misschien al de nominatie zijn voor volgende week? Dat de 2 minste favoriet dan automatisch genomineerd zijn?quote:
Nee, denk het niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:29 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Zal dit misschien al de nominatie zijn voor volgende week? Dat de 2 minste favoriet dan automatisch genomineerd zijn?
Luister DPunt........ik wil ook even in de hoek zitten waar we Michel aanvallen.quote:
Of een filmliefhebberquote:
Voor mij welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat maakt BB t uit waarom je op iemand stemt?
Da's toch niet belangrijk, de motivatie?
Degenen die de punt naar beneden hebben gezet zijn slimquote:
Echte mannelijke bouwvakkerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:33 schreef mario390 het volgende:
selfs met helmut is zij cute
[ afbeelding ]
Een ei op een eierkoppiequote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:33 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon het hele weekendquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:34 schreef Lillfex het volgende:
Moeten ze dit nu 48 uur vol houden zoals Michel eerder aangaf?
Aan het gesprek van daarnet af te leiden is er geen tijdslimiet gesteld. Maar ik denk dat BB wel met extra 'hindernissen' gaat komen als het te lang gaat duren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:34 schreef Lillfex het volgende:
Moeten ze dit nu 48 uur vol houden zoals Michel eerder aangaf?
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:33 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Not sure if sarcastischquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:38 schreef Oranos het volgende:
Big Brother, bedankt voor deze spannende opdracht, geeft heel veel streamplezier
Of bevrucht!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:38 schreef Windhapper het volgende:
Matt heeft snel een fapje gedaan en zijn eitje vastgeplakt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:38 schreef Oranos het volgende:
Big Brother, bedankt voor deze spannende opdracht, geeft heel veel streamplezier
Ik wil evenwichtsbalken en een parcours en zo.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:40 schreef Ireth het volgende:
1 ding is zeker, we krijgen vandaag een stuk minder liggende mensen te zien
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:38 schreef Oranos het volgende:
stream 1 zie je de deur en op stream 2 hoor je hem volgens mijn maar dn plast die wel met een zeikstraaltjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:35 schreef Ireth het volgende:
Matt naar de wc! Die plakt stiekem zijn ei vast, zien we toch niet
hoe dann? zoll hij en melodie plassen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stream 1 zie je de deur en op stream 2 hoor je hem volgens mijn maar dn plast die wel met een zeikstraaltje
Dan ben je af.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:43 schreef schizolientje het volgende:
en wat is de straf als het ei valt???
dan ben je huismeesterquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:43 schreef schizolientje het volgende:
Hoop het wel anders kijken wij al de tijd naar stil zittende bankzittersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aan het gesprek van daarnet af te leiden is er geen tijdslimiet gesteld. Maar ik denk dat BB wel met extra 'hindernissen' gaat komen als het te lang gaat duren.
Dat je geen huismeester wordtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:43 schreef schizolientje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dan ben je huismeester
en Febo verteld dat pas als de laatste ei zitter gedaan is
dan zou ik lekker snel af zijn, je gaat toch niet voor joker lopen met een rose helm met ei?quote:
Ik vind het leukquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou de productie online gezocht hebben op aktiviteiten voor kinderpartijtjes Jezus wat een faal dit weer
Naomi vond het wellicht niet kunnen dat er gewone eieren werd gebruiktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |