Kunnen Julie, Naomi en Jill eindelijk ✂ 🦞quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:15 schreef Lillfex het volgende: Nu Michel er nog uit dan is Jills taak volbracht
Hahaha thnx! Ergens is het ook wel fascinerend om te zien hoe een 20 jarige zo ontiegelijk degelijk en politiek correct en niet grappig is. Om Mike kon ik wel lachen, maar goed. Door.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:10 schreef danilel het volgende: [..] hierom dus heb ik mett er in gestemd, heerlijke irritatiefactor
![]()
![]()
![]()
niemand mis ik hahaquote:
ja niet eens even in beeld om te zwaaienquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een fokking faal weer, Thomas de hele live in de studio, wat een gemiste kans weer .....![]()
Lies?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jill, Matt, Zoey en Lies nu samen die anderen deleten.
je bent een dj of niet ..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet zo gek met deze kut muziek.
Dus dat, of even per ongeluk de mic open laten staan ....quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Joyce-43 het volgende:
ja niet eens even in beeld om te zwaaien
Ja zelfs dat niet. Wat. Een. Gemiste. Kans om een beetje TV te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dan krijg je gezeik met de helft van de bewoners die dan denken dat de programmamakers partijdig zijn voor Jillquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die zit vanavond nog op Fok of andere mediakanalen..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef Windhapper het volgende:
Hopen dat dat testament van Mike morgen wat stof opwaait anders hoef je geen streams te kijken aankomend weekend.
Verw8 er niet zo veel van.Hij blaatte eerst van wel maar trok daarna zijn pis al opquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef Windhapper het volgende:
Hopen dat dat testament van Mike morgen wat stof opwaait anders hoef je geen streams te kijken aankomend weekend.
nou eindelijk beetje normale muziekquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet zo gek met deze kut muziek.
Straks even het keuken topic checkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Die zit vanavond nog op Fok of andere mediakanalen..
Ja. Die maakt een betere kans om in de finale te komen als ze bij Jill aansluit.quote:
snap ik ook niet.. Zoey zegt dat vaak..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:22 schreef jameshond7 het volgende:
Niemand:
Helemaal niemand:
random bewoner: Tjallas
Ik stem voor!!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jill, Matt, Zoey en Lies nu samen die anderen deleten.
Misschien kunnen ze, om dat te voorkomen, ook af en toe doen of er Belgen in dat huis zitteen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dan krijg je gezeik met de helft van de bewoners die dan denken dat de programmamakers partijdig zijn voor Jill
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:23 schreef Joyce-43 het volgende:
hij voelt zich heel stoer momenteel mattje
Zoals wat? Kan nooit veel zijn bij hemquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:23 schreef jameshond7 het volgende:
Matt heeft iets aangwakkerd aldus Matt
Dia-reequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:24 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zoals wat? Kan nooit veel zijn bij hem
Mag het publiek volgende week stemmen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:24 schreef Clasientje het volgende:
Zou leuk zijn dat wij volgende eens mogen stemmen op 2 bewoners.
Stiekem had ze ook liever Mike gehouden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:25 schreef Silves het volgende:
Wat zegt Jill nu tegen zooi?? moet ik nu alleen met matt op een kamer? met een sad face
Dan krijg je Jill vs Michel en ben je een week later de helft van je kijkers kwijt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:24 schreef Clasientje het volgende:
Zou leuk zijn dat wij volgende eens mogen nomineren op 2 bewoners.
Jill vs Zoey, Dan kan BB niet anders dan Zoey eruit gooien want niemand gelooft dat ze het haalt van Jillquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:24 schreef Clasientje het volgende:
Zou leuk zijn dat wij volgende eens mogen nomineren op 2 bewoners.
Echt? Nee, echt? Ben je serieus? Oprecht? Meen je dat nou?quote:
Mooie bank, ik ben voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Niet gedacht maar fijn dat Mike is opgedonderd... hopelijk volgende week Jill en Zoey op de bank, met beide dames ben ik wel klaar
Dan zou een zooi daar moeten gaan slapen, die zooi die van 2 walletjes vreet..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Stiekem had ze ook lieve Mike gehouden.
Kon ze gewoon een stuk beter mee babbelen.
Hij suggereerde het wel min of meer. En Michel kwam met een verhaaltje. Het was niet zo duidelijk voor mij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:27 schreef BB-King het volgende:
Matt zou toch een bommetje droppen bij Michel?
Merk er weinig van.
Ja in bommetje in zijn onderbroek..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:27 schreef BB-King het volgende:
Merk er weinig van.
Jill is een zeester.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:28 schreef cheanny het volgende:
Pijplessen van de meiden. "Je moet ook de ballen niet vergeten"
Jill:![]()
[ afbeelding ]
Die hele live show hoef je niet te kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap echt niet, dat die live shows iedere week zo slecht zijn, hoezo .... ??
Nick is sneaky veel met het spel bezig..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:30 schreef Rhosyn het volgende:
Nick neemt Matt ff apart. Buiten zitten uithoren.![]()
Viezerd die Nick.
Matt heeft het begrepen. Matt is mijn nieuwe held.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:30 schreef greysbones het volgende:
ZIt Matt nu alles voor Zoey te verpesten
Matt is echt dom nu..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt heeft het begrepen. Matt is mijn nieuwe held.
Volgens mij was de bom die hij wilde droppen binnen de groep dat Michel gezegd had dat als Matt zou vertrekken er niks zou veranderen/hij er niks aan zou missen - hier was hij immers zo razend over.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:27 schreef BB-King het volgende:
Doe het daar maar goed in de gaten houden Mario, echt heel goed daar blijven kijken. Dankjewelquote:
JUlie denk ik niequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:32 schreef Whuzz het volgende:
Nick pissig op Zoey.
Dus volgende ronde;
Nick, Mies, Matt, Julie op Zoey (4)
Nick, Mies, Liese, Julie op Jill (5)
Nee, ze hebben gewoon alletwee de duisternis aanschouwd. En deze helden strijden voor het licht.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt is echt dom nu..
en Nick pakt hem ff in en doet er een strikje om
mike had gezegd ik haat jullie niet met weggaan en nick vraagt uitlegquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:29 schreef BB-King het volgende:
Nick hoort weer even Matt uit die er met beide beentjes inloopt.
Ja want poeh er mag niet op die 2 heiligen gestemd worden hequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:32 schreef Whuzz het volgende:
Nick pissig op Zoey.
Dus volgende ronde;
Matt heeft zoey behoorlijk hoog zittenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon alletwee de duisternis aanschouwd. En deze helden strijden voor het licht.Zoey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Matt had iedereen hoog zitten waarvan hij dacht dat die misschien niet op hem zou stemmenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt heeft zoey behoorlijk hoog zitten
Hoe naïef dat hij dit niet verwacht hadquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:35 schreef greysbones het volgende:
wat lult Matt nu..
hij heeft een stem gehad van iemand van wie hij het niet verwachte
Michel dus
Matt heeft het stemkaartje verkeerd geinterpreteerd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:35 schreef greysbones het volgende:
wat lult Matt nu..
hij heeft een stem gehad van iemand van wie hij het niet verwachte
Michel dus
op kleuter niveauquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:36 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Matt doet EINDELIJK eens zijn best om het spel te spelen!
Vertel......er wordt daar zo geschreeuwd.....quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:28 schreef suzi1 het volgende:
aha nu vertelt michel zijn manier hoe hij op matt heeft gestemd. beetje anders maar komt op tzelfde neer
nou nee hij is pissig om een opmerking "ik had jullie niet he" van mike en vraagt uitlegquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:30 schreef jameshond7 het volgende:
Nick direct Matt winnen voor zijn groepje
True, maar beter dan SGOEDIKGAWELWEGquote:
Er is drank en eten.quote:
Matt is echt dom bezigquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:37 schreef Sunflower01 het volgende:
Matt vertelt teveel aan Nick. Hij snapt niet dat Nick de grootste baas is in huis...
Ja al was dat ook wel een slap verhaal.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:37 schreef Tourniquet het volgende:
Michel legt nota bene net zelf aan Matt uit wat er mee bedoeld werd.
Hij denkt dat hij Nick kan laten stemmen op Michelquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:37 schreef Sunflower01 het volgende:
Matt vertelt teveel aan Nick. Hij snapt niet dat Nick de grootste baas is in huis...
Domme domme jongenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:38 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij Nick kan laten stemmen op Michel
Hij maakt het veel te groot.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja al was dat ook wel een slap verhaal.
Hij heeft net ook zelf tegen Matt gezegd dat de vraag was wat er zou veranderen aan de sfeer als Mike of Matt zou vertrekken en dat hij heeft gezegd dat er niks zou veranderen, omdat de sfeer nu gewoon al goed is en dat zou blijven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:37 schreef aswesleep het volgende:
Ik vind die uitspraak van Michel over Matt nogal meevallen. Ik zou hem ook niet missen.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:32 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Volgens mij was de bom die hij wilde droppen binnen de groep dat Michel gezegd had dat als Matt zou vertrekken er niks zou veranderen/hij er niks aan zou missen - hier was hij immers zo razend over.
Michel vertelt hem echter net gewoon terloops, met een biertje in de hand, zelf al dat hij dit gezegd had.
Daar gaat de bom.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:38 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij Nick kan laten stemmen op Michel
Ja preciesquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:37 schreef Tourniquet het volgende:
Michel legt nota bene net zelf aan Matt uit wat er mee bedoeld werd.
Ja dat welquote:
Yep, gooit zijn eigen glazen in. Hij denkt dat hij Nick kan opzetten tegen Michel, maar dat faalt sowieso.quote:
matige mattquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:39 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Hij heeft net ook zelf tegen Matt gezegd dat de vraag was wat er zou veranderen aan de sfeer als Mike of Matt zou vertrekken en dat hij heeft gezegd dat er niks zou veranderen, omdat de sfeer nu gewoon al goed is en dat zou blijven.
Matt met zijn bom
heb de nominaties nog eens terug bekeken en daar is niks van gezegd geweest door Michel , rare fantasie van de Matt en Mikequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:37 schreef aswesleep het volgende:
Ik vind die uitspraak van Michel over Matt nogal meevallen. Ik zou hem ook niet missen.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:32 schreef Whuzz het volgende:
Nick pissig op Zoey.
Dus volgende ronde;
eh MIchel zei het net zelf ook zo tegen Mattquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:41 schreef tasebi het volgende:
[..]
heb de nominaties nog eens terug bekeken en daar is niks van gezegd geweest door Michel , rare fantasie van de Matt en Mike![]()
![]()
![]()
en dan niets erop zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:32 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Volgens mij was de bom die hij wilde droppen binnen de groep dat Michel gezegd had dat als Matt zou vertrekken er niks zou veranderen/hij er niks aan zou missen - hier was hij immers zo razend over.
Michel vertelt hem echter net gewoon terloops, met een biertje in de hand, zelf al dat hij dit gezegd had.
Daar gaat de bom.
Ja, dat is nog eens eerlijk....Zoey kon dit verwachten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:32 schreef greysbones het volgende:
Nick gooit meteen ff voor de streams zoey dik onderr de bus
Nick is alleen maar eerlijk en zegt alles eerlijk'
ANderen spelen gemeen
Ze zeggen wel meer in die DBK dan wat er op tv komt. En dan is er nog de stagiair die de woorden kiest om op het kaartje te zetten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:41 schreef tasebi het volgende:
[..]
heb de nominaties nog eens terug bekeken en daar is niks van gezegd geweest door Michel , rare fantasie van de Matt en Mike![]()
![]()
![]()
Matt heeft het excuus, dat hij nog naïef en jong is..Er lopen er echt wel net zulke domme inwoners rond, die denken dat ze slinks zijnquote:
flikker op met je kinderachtige niemand:....quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:18 schreef jameshond7 het volgende:
Niemand:
Helemaal niemand:
Echt helemaal niemand:
Zoey: AIAIAIAIAI
En dat heeft hij waarschijnlijk niet eens gezegd. Alleen dat de sfeer niet gaat veranderen die blijft gewoon positief.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:42 schreef BB-King het volgende:
Wat een hypocriet die Matt.
Sinds hij in het huis zit zich afgezonderd met het groepje Thomas en Jill.
Heeft in het huis ook enkel meegestemd om Michel en Nick eruit te werken.
En nu verontwaardigd dat Michel heeft gezegd dat hij Mike en Matt niet zou missen.
En nu heeft ze toch ook niet voor Matt uitgesproken.....denk dat de fans denken dat zieltje trapt weer in Mike....quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:33 schreef TB-Spoelie het volgende:
Ik denk dat als Jill in 1 van de afleveringen had uitgesproken dat ze liever Mike in het huis had dan Matt, dat de uitslag dan anders was geweest. Dan hadden Jill fans, Thomas fans en Mike fans op Mike gestemd en had Matt waarschijnlijk alleen stemmen van zijn familie en vrienden gekregen.
Nick lult kromquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:44 schreef greysbones het volgende:
klaar er mee dit wordt een grote ellende
Nick lult zo krom
Nikkie is niet zo heilig als hij wil opverkomen.Meer schijnheilig noem ik dat blehquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dus,
Nick stemt op Thomas uit wraak, maar dat Zoey dat op Mike doet uit wraak daar wordt hij ziek van.
Zien we alle verklaringen op tv... ???quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:41 schreef tasebi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja. Als een mak lammetje staan knikken als Michel het tegen hem zegt en dan nu in de tuin de grote jongen proberen uit te hangen.quote:
Zoey heeft haar stekels al uitgestoken bij Matt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt heeft zoey behoorlijk hoog zitten
matt en mike hebben lang apart gezeten en kunnen dus van alles gehoord en gezien hebben. BB beslist wat er van de dbk op tv wordt vertoond.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:41 schreef tasebi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Feit blijft ook dat Nick eerder op Thomas stemdequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dus,
Nick stemt op Thomas uit wraak, maar dat Zoey dat op Mike doet uit wraak daar wordt hij ziek van.
Ja als hij grote mond moet hebben tegen Mies de Grote dan heeftie weer zo een vieze broekquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:45 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ja. Als een mak lammetje staan knikken als Michel het tegen hem zegt en dan nu in de tuin de grote jongen proberen uit te hangen.
Terwijl hij zelf wel op Michel stemt.....quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:36 schreef Collide het volgende:
[..]
Hoe naïef dat hij dit niet verwacht had
Dat zijn dus die extra vragen geweest waar iedereen het over had die werden gevraagd tijdens de nominatiesquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh MIchel zei het net zelf ook zo tegen Matt
Nick is een vieze rat maar lult als een dominee. Beetje klaar mee.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:46 schreef Fasil het volgende:
Nick heeft eerst op Thomas gestemd,
de week daarna heeft Thomas op Nick gestemd,
Gemist? zeker weer voor de camera??quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:47 schreef Whuzz het volgende:
Jill scheurt weer eens een broek doormidden....
Iets minder kroepoek, iets meer sporten?
kwam ze net vertellen tegen Matt en Nick.quote:
Wel sneu hoe dat gaat..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:47 schreef Windhapper het volgende:
Matt z'n moeder kan denk ik maar beter niet op de socials kijken komende week.
Matt de onderbroekjes, Jill de broeken. Gouden duo.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:47 schreef Whuzz het volgende:
Jill scheurt weer eens een broek doormidden....
Iets minder kroepoek, iets meer sporten?
Ja zou hij weten dat alle 9 hem gebruiken om 1 stap verder te komen, en hij maar denken dat hij popi is buiten..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:49 schreef aswesleep het volgende:
Die Matt zit met zijn hoofd ver boven de wolken.
Ja, is toch ook een goede reden.....niks vals of zo.....quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh MIchel zei het net zelf ook zo tegen Matt
Je krijgt bijna medelijden met die jongen, echt zo'n domme zet ditquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:49 schreef Clasientje het volgende:
Matt wat een stakker hij probeert een wit voetje te halen bij Nick en Michel eruit te werken.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:47 schreef mario390 het volgende:
ik snap het niet,hoe kunnen julie
mensen en post zo straks typen??
hoe typ je zo straks en 4 satz afsatz?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:50 schreef Stargazing het volgende:
Nick heeft zonet bevestiging gekregen dat Zoey inderdaad dubbelspel speelt en heeft dankzij matt ook genoeg stof om Julie en Naomi over te halen, dan nog Matt een klein beetje bewerken en
Zoey vliegt buiten volgende week.
Nick is boos omdat hij doorheeft dat Zoey de echte boeman was, dat ze toen allemaal boos waren op Mike omdat Zoey alles in ieders gezicht is gaan opblazen en ook heeft zitten liegen tegen iedereen om hen op te zetten tegen Mike.
Zoey is niet te manipuleren zoals Naomie en Jullie en dat steekt hem ... Nick gaat nu dus vol op Zoey ... we gaan het zien of de vrouwelijke K3 echt is ...quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dus,
Zoey heeft niet gelogen... Verder heeft Matt wel zeker teveel gezegd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:50 schreef Stargazing het volgende:
Nick heeft zonet bevestiging gekregen dat Zoey inderdaad dubbelspel speelt en heeft dankzij matt ook genoeg stof om Julie en Naomi over te halen, dan nog Matt een klein beetje bewerken en
Zoey vliegt buiten volgende week.
Nick is boos omdat hij doorheeft dat Zoey de echte boeman was, dat ze toen allemaal boos waren op Mike omdat Zoey alles in ieders gezicht is gaan opblazen en ook heeft zitten liegen tegen iedereen om hen op te zetten tegen Mike.
Maar het moet tussen ons blijven Nick x10quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:52 schreef aswesleep het volgende:
Matt al lekker alles doorvertellen aan Jill.
.. normaal begrijp ik je een beetje maar nu echt niet sorry, wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe typ je zo straks en 4 satz afsatz?
zal morgen weer opstaan met zuigzoen in nek hahahahaquote:
“Ik wil dit tussen ons houden”quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:52 schreef aswesleep het volgende:
Matt al lekker alles doorvertellen aan Jill.
Nou, uh... Niet zo in elk gevalquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann je zo straks zoveel schrijven ??quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
.. normaal begrijp ik je een beetje maar nu echt niet sorry, wat bedoel je precies?
Nick was heel boos toen Jerrel dit flikte. En nu doet die Matt net hetzelfdequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Maar het moet tussen ons blijven Nick x10
En nu is die cockblocker mike ook nog wegquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:53 schreef tasebi het volgende:
[..]
zal morgen weer opstaan met zuigzoen in nek hahahaha
Daar schrok iedereen gewoon heel erg van toch?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:55 schreef Windhapper het volgende:
Nick schrok wel ff toen Matt liet zien dat hij meer in z'n koppie heeft dan gedacht.
Ja, heftige uitspraken hoor!quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar schrok iedereen gewoon heel erg van toch?
Bij Jill viel dat kwartje wel direct.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:56 schreef Windhapper het volgende:
Het kwartje dat Nick nu op zijn lief en Zoey gaat is nog niet gevallen geloof ik.
Dacht ik ook al.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:56 schreef Windhapper het volgende:
Het kwartje dat Nick nu op zijn lief en Zoey gaat is nog niet gevallen geloof ik.
Het is een goeie jongen, maar hij heeft nog erg veel te leren over het leven en omgang met mensen. Best wel grappig om hem zo "als de man" te horen pratenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:56 schreef Windhapper het volgende:
Nick gaat dus Zoey naast Jill zetten ... dan ben ik benieuwd of Liese nu wel echt gaat spelen of weer braaf mee stemt ...quote:
Julie op Jill én Zoey, gaat ze nooit doenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dacht ik ook al.
Maar gaat K3 daaraan meewerken?
Liese gaat echt niet op Zoey....quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Zoey is niet te manipuleren zoals Naomie en Jullie en dat steekt hem ... Nick gaat nu dus vol op Zoey ... we gaan het zien of de vrouwelijke K3 echt is ...
Ik kan snel typen 😂quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann je zo straks zoveel schrijven ??
Denk dat hij nog even in de leer moet bij Michel... pick your battles Matt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:59 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Het is een goeie jongen, maar hij heeft nog erg veel te leren over het leven en omgang met mensen. Best wel grappig om hem zo "als de man" te horen praten
Zit nog naar lucht te happen toen ik het hoorde.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar schrok iedereen gewoon heel erg van toch?
Gelukkig zijn z'n ouders blij met hem...Karakterloos slaat nergens opquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:59 schreef NickTheBomb het volgende:
Jammer dat Mike weg is. Matt vind ik enorm saai en karakterloos.
Volgens mij heeft die gast gewoon net 1 IQ punt teveel om subsidie op te krijgen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:59 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Het is een goeie jongen, maar hij heeft nog erg veel te leren over het leven en omgang met mensen. Best wel grappig om hem zo "als de man" te horen praten
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:01 schreef odie22 het volgende:
dus als ik het goed heb begrepen, heb michel gezegt dat hij geen van de 2 zou missen en dat er niks zal veranderen in het huis , is toch geen woord chinees bij
Ik was blij om te zien hoe Liese en Zoey het doorhebben hoe Jullie en Naomi gemanipuleerd worden door de mannen ...quote:
Dat Julie op Jill gaat stemmen ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:57 schreef Stargazing het volgende:
dus volgende week is het
Zoey vs Jill of
Zoey vs Michel
Nick: Zoey & Jill
Michel: Zoey & Jill
Naomi: Zoey & Jill
Julie: Zoey & Jill
Matt: Zoey & Michel
Zoey: Michel & Nick
blijven over:
Liese en Jill maar maakt niet meer uit dus. Zoey verliest tegen iedereen, zelfs matt
EDIT: als de stemming volgende week wel met de echte, officiële uitkomst overeenkomt tenminste.
Hahaha Die legoblok, wist niet wat hem was overkomen, kritiek is niet wat hij kent..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:01 schreef odie22 het volgende:
dus als ik het goed heb begrepen, heb michel gezegt dat hij geen van de 2 zou missen en dat er niks zal veranderen in het huis , is toch geen woord chinees bij
Kun je met z'n maagband ook slechter tegen alcohol?quote:
Zoey???quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:02 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat er volgende week een Belg uit moet. De verhoudingen komen anders veel te scheet te liggen.
Bij Michel??quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:01 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Denk dat hij nog even in de leer moet bij Michel... pick your battles Matt.
Haha, toch wel. Zelfs zijn uiterlijk heeft hij niet mee... Wat een saaie kop!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:02 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn z'n ouders blij met hem...Karakterloos slaat nergens op
Maar Liese heeft blijkbaar niet door hoe zijzelf gemanipuleerd word door Zoeyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik was blij om te zien hoe Liese en Zoey het doorhebben hoe Jullie en Naomi gemanipuleerd worden door de mannen ...
Bruur Michel gaat het gewoon weer zo brengen dat hij anders wel eens risico kan lopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:03 schreef Collide het volgende:
[..]
Dat Julie op Jill gaat stemmen ben ik nog niet zo zeker van
ik denk dat BB heeft gevraagd, denk je dat er iets zal veranderen in mijn huis, als 1 van die pannenkoeken weg moet, nou neuh , zal michel wel gezegt hebben, en , ga je ze missen, nou neuh, ik zou alleen julie missen , roll the tapesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:01 schreef odie22 het volgende:
Julie heeft Jill alle kansen gegeven om deel uitmaken van de groep en Jill heeft zich sinds de mannen terugzijn alleen maar teruggetrokken. Daarbij, ze weten goed genoeg dat Jill terugkomt dus is puur tactisch om Zoey eruit te knikkerenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:03 schreef Collide het volgende:
[..]
Dat Julie op Jill gaat stemmen ben ik nog niet zo zeker van
Die is weer heerlijk jong door Jill zei ze ...quote:
Julie en Jill hebben vandaag anders nog veel gekletst en Jill Julie getroostquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Julie heeft Jill alle kansen gegeven om deel uitmaken van de groep en Jill heeft zich sinds de mannen terugzijn alleen maar teruggetrokken. Daarbij, ze weten goed genoeg dat Jill terugkomt dus is puur tactisch om Zoey eruit te knikkeren
nee niet grappig, tijd om de black mama eens laten weten dat ze niet onschendbaar is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:07 schreef Yolk het volgende:
Het lijkt me wel grappig als Zoey vrijstelling wint.
nogmaals: ze weten dat jill terugkomt als ze tegenover zoey staat. Puur tactisch. Julie weet dit ookquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julie en Jill hebben vandaag anders nog veel gekletst en Jill Julie getroost
K5 waant zich onschendbaar, Zoey zeker niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:08 schreef Silves het volgende:
[..]
nee niet grappig, tijd om de black mama eens laten weten dat ze niet onschendbaar is.
En Jill vond dat niet kunnen zoiets....Michel was een achterlijke gladiool volgens haar.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]![]()
![]()
HOE DURFT MICHEL ZOIETS TE ZEGGEN JOH
![]()
![]()
, aldus Matt die zichzelf hoog inschat
het lijkt me grappig als zoey zelf vertrektquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:07 schreef Yolk het volgende:
Het lijkt me wel grappig als Zoey vrijstelling wint.
Dan mag bruintje beer ( Nick) ook wel eens onder handen genomen wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:08 schreef Silves het volgende:
[..]
nee niet grappig, tijd om de black mama eens laten weten dat ze niet onschendbaar is.
ja voor mijn part..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan mag bruintje beer ( Nick) ook wel eens onder handen genomen worden
Zoey speelt geen dubbelspel of vuil spel, ze speelt haar eigen spel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
massaal op Michel stemmen. Dikke middelvinger naar zoeyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:09 schreef Collide het volgende:
Ik denk dat we deze week mogen stemmen op wie we immuniteit willen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |