Kunnen Julie, Naomi en Jill eindelijk ✂ 🦞quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:15 schreef Lillfex het volgende: Nu Michel er nog uit dan is Jills taak volbracht
Hahaha thnx! Ergens is het ook wel fascinerend om te zien hoe een 20 jarige zo ontiegelijk degelijk en politiek correct en niet grappig is. Om Mike kon ik wel lachen, maar goed. Door.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:10 schreef danilel het volgende: [..] hierom dus heb ik mett er in gestemd, heerlijke irritatiefactor
![]()
![]()
![]()
niemand mis ik hahaquote:
ja niet eens even in beeld om te zwaaienquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een fokking faal weer, Thomas de hele live in de studio, wat een gemiste kans weer .....![]()
Lies?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jill, Matt, Zoey en Lies nu samen die anderen deleten.
je bent een dj of niet ..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet zo gek met deze kut muziek.
Dus dat, of even per ongeluk de mic open laten staan ....quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Joyce-43 het volgende:
ja niet eens even in beeld om te zwaaien
Ja zelfs dat niet. Wat. Een. Gemiste. Kans om een beetje TV te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dan krijg je gezeik met de helft van de bewoners die dan denken dat de programmamakers partijdig zijn voor Jillquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die zit vanavond nog op Fok of andere mediakanalen..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef Windhapper het volgende:
Hopen dat dat testament van Mike morgen wat stof opwaait anders hoef je geen streams te kijken aankomend weekend.
Verw8 er niet zo veel van.Hij blaatte eerst van wel maar trok daarna zijn pis al opquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef Windhapper het volgende:
Hopen dat dat testament van Mike morgen wat stof opwaait anders hoef je geen streams te kijken aankomend weekend.
nou eindelijk beetje normale muziekquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet zo gek met deze kut muziek.
Straks even het keuken topic checkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Die zit vanavond nog op Fok of andere mediakanalen..
Ja. Die maakt een betere kans om in de finale te komen als ze bij Jill aansluit.quote:
snap ik ook niet.. Zoey zegt dat vaak..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:22 schreef jameshond7 het volgende:
Niemand:
Helemaal niemand:
random bewoner: Tjallas
Ik stem voor!!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jill, Matt, Zoey en Lies nu samen die anderen deleten.
Misschien kunnen ze, om dat te voorkomen, ook af en toe doen of er Belgen in dat huis zitteen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dan krijg je gezeik met de helft van de bewoners die dan denken dat de programmamakers partijdig zijn voor Jill
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:23 schreef Joyce-43 het volgende:
hij voelt zich heel stoer momenteel mattje
Zoals wat? Kan nooit veel zijn bij hemquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:23 schreef jameshond7 het volgende:
Matt heeft iets aangwakkerd aldus Matt
Dia-reequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:24 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zoals wat? Kan nooit veel zijn bij hem
Mag het publiek volgende week stemmen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:24 schreef Clasientje het volgende:
Zou leuk zijn dat wij volgende eens mogen stemmen op 2 bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |