Kunnen Julie, Naomi en Jill eindelijk ✂ 🦞quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:15 schreef Lillfex het volgende: Nu Michel er nog uit dan is Jills taak volbracht
Hahaha thnx! Ergens is het ook wel fascinerend om te zien hoe een 20 jarige zo ontiegelijk degelijk en politiek correct en niet grappig is. Om Mike kon ik wel lachen, maar goed. Door.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:10 schreef danilel het volgende: [..] hierom dus heb ik mett er in gestemd, heerlijke irritatiefactor
![]()
![]()
![]()
niemand mis ik hahaquote:
ja niet eens even in beeld om te zwaaienquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een fokking faal weer, Thomas de hele live in de studio, wat een gemiste kans weer .....![]()
Lies?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jill, Matt, Zoey en Lies nu samen die anderen deleten.
je bent een dj of niet ..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet zo gek met deze kut muziek.
Dus dat, of even per ongeluk de mic open laten staan ....quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Joyce-43 het volgende:
ja niet eens even in beeld om te zwaaien
Ja zelfs dat niet. Wat. Een. Gemiste. Kans om een beetje TV te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dan krijg je gezeik met de helft van de bewoners die dan denken dat de programmamakers partijdig zijn voor Jillquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die zit vanavond nog op Fok of andere mediakanalen..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef Windhapper het volgende:
Hopen dat dat testament van Mike morgen wat stof opwaait anders hoef je geen streams te kijken aankomend weekend.
Verw8 er niet zo veel van.Hij blaatte eerst van wel maar trok daarna zijn pis al opquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef Windhapper het volgende:
Hopen dat dat testament van Mike morgen wat stof opwaait anders hoef je geen streams te kijken aankomend weekend.
nou eindelijk beetje normale muziekquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet zo gek met deze kut muziek.
Straks even het keuken topic checkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Die zit vanavond nog op Fok of andere mediakanalen..
Ja. Die maakt een betere kans om in de finale te komen als ze bij Jill aansluit.quote:
snap ik ook niet.. Zoey zegt dat vaak..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:22 schreef jameshond7 het volgende:
Niemand:
Helemaal niemand:
random bewoner: Tjallas
Ik stem voor!!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jill, Matt, Zoey en Lies nu samen die anderen deleten.
Misschien kunnen ze, om dat te voorkomen, ook af en toe doen of er Belgen in dat huis zitteen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dan krijg je gezeik met de helft van de bewoners die dan denken dat de programmamakers partijdig zijn voor Jill
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:23 schreef Joyce-43 het volgende:
hij voelt zich heel stoer momenteel mattje
Zoals wat? Kan nooit veel zijn bij hemquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:23 schreef jameshond7 het volgende:
Matt heeft iets aangwakkerd aldus Matt
Dia-reequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:24 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zoals wat? Kan nooit veel zijn bij hem
Mag het publiek volgende week stemmen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:24 schreef Clasientje het volgende:
Zou leuk zijn dat wij volgende eens mogen stemmen op 2 bewoners.
Stiekem had ze ook liever Mike gehouden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:25 schreef Silves het volgende:
Wat zegt Jill nu tegen zooi?? moet ik nu alleen met matt op een kamer? met een sad face
Dan krijg je Jill vs Michel en ben je een week later de helft van je kijkers kwijt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:24 schreef Clasientje het volgende:
Zou leuk zijn dat wij volgende eens mogen nomineren op 2 bewoners.
Jill vs Zoey, Dan kan BB niet anders dan Zoey eruit gooien want niemand gelooft dat ze het haalt van Jillquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:24 schreef Clasientje het volgende:
Zou leuk zijn dat wij volgende eens mogen nomineren op 2 bewoners.
Echt? Nee, echt? Ben je serieus? Oprecht? Meen je dat nou?quote:
Mooie bank, ik ben voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Niet gedacht maar fijn dat Mike is opgedonderd... hopelijk volgende week Jill en Zoey op de bank, met beide dames ben ik wel klaar
Dan zou een zooi daar moeten gaan slapen, die zooi die van 2 walletjes vreet..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Stiekem had ze ook lieve Mike gehouden.
Kon ze gewoon een stuk beter mee babbelen.
Hij suggereerde het wel min of meer. En Michel kwam met een verhaaltje. Het was niet zo duidelijk voor mij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:27 schreef BB-King het volgende:
Matt zou toch een bommetje droppen bij Michel?
Merk er weinig van.
Ja in bommetje in zijn onderbroek..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:27 schreef BB-King het volgende:
Merk er weinig van.
Jill is een zeester.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:28 schreef cheanny het volgende:
Pijplessen van de meiden. "Je moet ook de ballen niet vergeten"
Jill:![]()
[ afbeelding ]
Die hele live show hoef je niet te kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap echt niet, dat die live shows iedere week zo slecht zijn, hoezo .... ??
Nick is sneaky veel met het spel bezig..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:30 schreef Rhosyn het volgende:
Nick neemt Matt ff apart. Buiten zitten uithoren.![]()
Viezerd die Nick.
Matt heeft het begrepen. Matt is mijn nieuwe held.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:30 schreef greysbones het volgende:
ZIt Matt nu alles voor Zoey te verpesten
Matt is echt dom nu..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt heeft het begrepen. Matt is mijn nieuwe held.
Volgens mij was de bom die hij wilde droppen binnen de groep dat Michel gezegd had dat als Matt zou vertrekken er niks zou veranderen/hij er niks aan zou missen - hier was hij immers zo razend over.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:27 schreef BB-King het volgende:
Doe het daar maar goed in de gaten houden Mario, echt heel goed daar blijven kijken. Dankjewelquote:
JUlie denk ik niequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:32 schreef Whuzz het volgende:
Nick pissig op Zoey.
Dus volgende ronde;
Nick, Mies, Matt, Julie op Zoey (4)
Nick, Mies, Liese, Julie op Jill (5)
Nee, ze hebben gewoon alletwee de duisternis aanschouwd. En deze helden strijden voor het licht.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt is echt dom nu..
en Nick pakt hem ff in en doet er een strikje om
mike had gezegd ik haat jullie niet met weggaan en nick vraagt uitlegquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:29 schreef BB-King het volgende:
Nick hoort weer even Matt uit die er met beide beentjes inloopt.
Ja want poeh er mag niet op die 2 heiligen gestemd worden hequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:32 schreef Whuzz het volgende:
Nick pissig op Zoey.
Dus volgende ronde;
Matt heeft zoey behoorlijk hoog zittenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon alletwee de duisternis aanschouwd. En deze helden strijden voor het licht.Zoey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Matt had iedereen hoog zitten waarvan hij dacht dat die misschien niet op hem zou stemmenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt heeft zoey behoorlijk hoog zitten
Hoe naïef dat hij dit niet verwacht hadquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:35 schreef greysbones het volgende:
wat lult Matt nu..
hij heeft een stem gehad van iemand van wie hij het niet verwachte
Michel dus
Matt heeft het stemkaartje verkeerd geinterpreteerd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:35 schreef greysbones het volgende:
wat lult Matt nu..
hij heeft een stem gehad van iemand van wie hij het niet verwachte
Michel dus
op kleuter niveauquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:36 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Matt doet EINDELIJK eens zijn best om het spel te spelen!
Vertel......er wordt daar zo geschreeuwd.....quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:28 schreef suzi1 het volgende:
aha nu vertelt michel zijn manier hoe hij op matt heeft gestemd. beetje anders maar komt op tzelfde neer
nou nee hij is pissig om een opmerking "ik had jullie niet he" van mike en vraagt uitlegquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:30 schreef jameshond7 het volgende:
Nick direct Matt winnen voor zijn groepje
True, maar beter dan SGOEDIKGAWELWEGquote:
Er is drank en eten.quote:
Matt is echt dom bezigquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:37 schreef Sunflower01 het volgende:
Matt vertelt teveel aan Nick. Hij snapt niet dat Nick de grootste baas is in huis...
Ja al was dat ook wel een slap verhaal.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:37 schreef Tourniquet het volgende:
Michel legt nota bene net zelf aan Matt uit wat er mee bedoeld werd.
Hij denkt dat hij Nick kan laten stemmen op Michelquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:37 schreef Sunflower01 het volgende:
Matt vertelt teveel aan Nick. Hij snapt niet dat Nick de grootste baas is in huis...
Domme domme jongenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:38 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij Nick kan laten stemmen op Michel
Hij maakt het veel te groot.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja al was dat ook wel een slap verhaal.
Hij heeft net ook zelf tegen Matt gezegd dat de vraag was wat er zou veranderen aan de sfeer als Mike of Matt zou vertrekken en dat hij heeft gezegd dat er niks zou veranderen, omdat de sfeer nu gewoon al goed is en dat zou blijven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:37 schreef aswesleep het volgende:
Ik vind die uitspraak van Michel over Matt nogal meevallen. Ik zou hem ook niet missen.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:32 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Volgens mij was de bom die hij wilde droppen binnen de groep dat Michel gezegd had dat als Matt zou vertrekken er niks zou veranderen/hij er niks aan zou missen - hier was hij immers zo razend over.
Michel vertelt hem echter net gewoon terloops, met een biertje in de hand, zelf al dat hij dit gezegd had.
Daar gaat de bom.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:38 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij Nick kan laten stemmen op Michel
Ja preciesquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:37 schreef Tourniquet het volgende:
Michel legt nota bene net zelf aan Matt uit wat er mee bedoeld werd.
Ja dat welquote:
Yep, gooit zijn eigen glazen in. Hij denkt dat hij Nick kan opzetten tegen Michel, maar dat faalt sowieso.quote:
matige mattquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:39 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Hij heeft net ook zelf tegen Matt gezegd dat de vraag was wat er zou veranderen aan de sfeer als Mike of Matt zou vertrekken en dat hij heeft gezegd dat er niks zou veranderen, omdat de sfeer nu gewoon al goed is en dat zou blijven.
Matt met zijn bom
heb de nominaties nog eens terug bekeken en daar is niks van gezegd geweest door Michel , rare fantasie van de Matt en Mikequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:37 schreef aswesleep het volgende:
Ik vind die uitspraak van Michel over Matt nogal meevallen. Ik zou hem ook niet missen.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:32 schreef Whuzz het volgende:
Nick pissig op Zoey.
Dus volgende ronde;
eh MIchel zei het net zelf ook zo tegen Mattquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:41 schreef tasebi het volgende:
[..]
heb de nominaties nog eens terug bekeken en daar is niks van gezegd geweest door Michel , rare fantasie van de Matt en Mike![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |