Nou, inderdaad....die denkt echt dat ze speciaal is....Nu vindt ze dat er niet fair gespeeld is terwijl ze zelf Mike naar zich toe hebben getrokken om met hun te stemmen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat mij betreft mag Jill volgende week ook naar huis
"Push-Pull". Jill speelt vanaf dag 1 al niets anders dan dat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:05 schreef Oranos het volgende:
Vorige week nog roddelen met de meiden over hoe kut Mike en Matt zijn, en nu weer janken
Voorlopig wijzen alle pijlen die kant op ja.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:06 schreef TB-Spoelie het volgende:
Even voor de zekerheid zodat ik morgen met een gerust hart op de bank zit. Volgens jullie gaat Matt er toch ook gewoon uit morgen? Als jullie nog twijfelen, denk dan a.u.b. even terug aan alle leuke en spannende momenten van Matt.....
*krekelgeluiden*
Ik ben ook voor dit scenarioquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:06 schreef Collide het volgende:
Ik hoop met de minuut meer dat Mike blijft, ik wil hem wel tegenover Michel zien
Wel stevige uitspraken gedaan die Matt. Denk dat hij daar best nog wel op afgerekent kan worden door de kijker.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:06 schreef TB-Spoelie het volgende:
Even voor de zekerheid zodat ik morgen met een gerust hart op de bank zit. Volgens jullie gaat Matt er toch ook gewoon uit morgen? Als jullie nog twijfelen, denk dan a.u.b. even terug aan alle leuke en spannende momenten van Matt.....
*krekelgeluiden*
En dan....??quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:06 schreef Collide het volgende:
Ik hoop met de minuut meer dat Mike blijft, ik wil hem wel tegenover Michel zien
Zullen er vast zijn maar echt niet iedereen, ik had thomas er nog wel in willen zien en jill mag naar huisquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, inderdaad....die denkt echt dat ze speciaal is....Nu vindt ze dat er niet fair gespeeld is terwijl ze zelf Mike naar zich toe hebben getrokken om met hun te stemmen.
Is het eerlijk voor de andere dat Thomas en Jill dubbele fans hebben. ??
Dannnnnnn! Dan kunnen we tussen Mike en Michel kiezen. Duh?quote:
Same.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zullen er vast zijn maar echt niet iedereen, ik had thomas er nog wel in willen zien en jill mag naar huis
En Mike heeft veel keukenfans?? Omdat de deurtjes automatisch open vliegen??quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dannnnnnn! Dan kunnen we tussen Mike en Michel kiezen. Duh?
Zo eenzijdig en voorspelbaar zal BB het toch niet laten verlopen? ...toch? #vastwelquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:07 schreef Harry het volgende:
Thomas had vorige week gelijk: tik - tik - tik......
Ik hoop echt dat Matt vertrekt. De enige herinnering die ik aan Matt zal houden is dat hij in zijn broek had gepoept en zijn onderbroek stond te verstoppen in de wasmand. Hoop ook dat dat in zijn filmpje langskomt bij de live uitzending morgen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:07 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Wel stevige uitspraken gedaan die Matt. Denk dat hij daar best nog wel op afgerekent kan worden door de kijker.
Hoop het wel, er moet wel een beetje jeuďgheid in blijven..quote:
Go Michelquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:15 schreef Lillfex het volgende:
Ik hoop toch ook zo dat Michel erop komt en dan bye bye gaat Maar of dat allemaal gaat lukken
Zou tijd wordenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoop het wel, er moet wel een beetje jeuďgheid in blijven..
Michel moet er ook maar asap uit, al is het alleen al omdat het me leuk lijkt om zijn gezicht te zien als hij het verliest tegen een Julie, Mike of Jill...
Het zal ook wel zodanig gemanipuleerd worden dat Michel tegenover Julie komt te zitten.
Thomas: "Sorry Matt, ik zit in quarantaine"quote:
Arrogante kwast is hetquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
Go MichelGo Michel
Go Michel
Go Michel
Go Michel
Hier ook.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:19 schreef Blueheeler het volgende:
Ik heb Matt gestemd. Alleen al omdat ik het Mike niet gun dat hij denkt populairder te zijn dan Matt.
ik zou dat ook denk ik doen. wat een kutwijf ben ikquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:20 schreef odie22 het volgende:
nee matt, je lokt zelf die reacties uit met je "stoere" verhalen , iedereen zou er de draak mee steken met je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
dat hoort bij het ouder worden, later zal hij zelf kleine kindjes gaan pestenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zou dat ook denk ik doen. wat een kutwijf ben ik![]()
maar mike zou ik helemaal gestoord maken
Iedereen vindt Matt een beetje sneu maar Matt vindt zichzelf wel het sneust van allemaal.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:24 schreef Harry het volgende:
Matt beklaagd zich bij Zoey over het afgelopen weekend.
Matt zegt dat hij als de Benjamin behandeld werd, als het kleine broertje.
Matt: Dat continue blijven herhalen vind ik vervelend.
https://www.goplay.be/big-brother/stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:24 schreef Ireth het volgende:
Waar kan je ook al weer stemmen bij de Belg??
Misschien moeten we support-groep starten voor slachtoffers van Zoey's ranzigheid.quote:
Goplay.bequote:Op woensdag 3 maart 2021 23:24 schreef Ireth het volgende:
Waar kan je ook al weer stemmen bij de Belg??
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:28 schreef Blueheeler het volgende:
Mike weer over dat shirt.... Het is daar bloedheet, dus ik vind het niet vreemd.
Precies, maar daar kan die spiegelkarper niet zo goed tegen.. zou nick zeggenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:28 schreef Blueheeler het volgende:
Mike weer over dat shirt.... Het is daar bloedheet, dus ik vind het niet vreemd.
Ten eerste is hij ook de jongste en ten tweede vertelt hij verhalen die stoer zijn als je 12 bent. Ik zou hem ook sowieso de hele tijd in de zeik zetten, gewoon omdat hij het zo makkelijk maakt. Er is niks stoers aan om te vertellen dat je een pikante snapchat kreeg toen je met je moeder aan tafel zat. Hoe makkelijk is het dan om te zeggen: "Ik kreeg laatst ook een pikante snapchat van je moeder" Sorry maar zo'n grappen kun je gewoon niet laten liggen, die moeten gemaakt worden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:24 schreef Harry het volgende:
Matt beklaagd zich bij Zoey over het afgelopen weekend.
Matt zegt dat hij als de Benjamin behandeld werd, als het kleine broertje.
Matt: Dat continue blijven herhalen vind ik vervelend.
Matt is een prima jongen maar hij voegt niks toe aan de groep.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:26 schreef odie22 het volgende:
ik ben nog zwevende kiezer![]()
zit nu naar pleidooi van matt te luisteren in de doucheruimte, misschien wordt het nog wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inductieplaten zijn al uitverkocht hoorde ik. Gelukkig was ik op tijd met stemmen. Kreeg er zelfs nog een pannenset bijquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:31 schreef Benny het volgende:
Al die stemmingen op Mike... Keukenblokje hier, keukeneiland daar
Met inbouwapparatuurquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:31 schreef Benny het volgende:
Morgen mogen ze allemaal een tekening maken van hun fijnste herinnering in het huis en de kijker mag beslissen welke de mooiste is. Degene die wint mag die herinnering dan terugkijken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:29 schreef Benny het volgende:
Het spannendste aan de liveshow zal weer de laatste 2 minuten zijn.
Hierin kondigt Geraldine dan een stemming aan voor iets wat niet, nauwelijks of van korte duur invloed heeft op het huis.
Nee nee nee, of toch?.. maar beter dan mattquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:31 schreef Benny het volgende:
Ik een messensetquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Inductieplaten zijn al uitverkocht hoorde ik. Gelukkig was ik op tijd met stemmen. Kreeg er zelfs nog een pannenset bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee hoor Voor Jill maakt het niet uit wie er blijft Mat of Mikequote:Op woensdag 3 maart 2021 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Man man, wat een afgunst van die Mike, en Jill lult maar mee om een maatje te hebben.
ja maar ook tijdens het vertellen ook een moment rust in het verhaal niet van 2 sec ofzo nee 5 minuten haha en dan clue ook nog verkeerd leggenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:29 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ten eerste is hij ook de jongste en ten tweede vertelt hij verhalen die stoer zijn als je 12 bent. Ik zou hem ook sowieso de hele tijd in de zeik zetten, gewoon omdat hij het zo makkelijk maakt. Er is niks stoers aan om te vertellen dat je een pikante snapchat kreeg toen je met je moeder aan tafel zat. Hoe makkelijk is het dan om te zeggen: "Ik kreeg laatst ook een pikante snapchat van je moeder" Sorry maar zo'n grappen kun je gewoon niet laten liggen, die moeten gemaakt worden.
Wel even checken of ze niet tweedehands zijn en al bij iemand in de rug hebben gezetenquote:
Ja, daar zul je wel gelijk in hebben. Maar Mike mag voor mij naar huis.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee hoor Voor Jill maakt het niet uit wie er blijft Mat of Mike
quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel even checken of ze niet tweedehands zijn en al bij iemand in de rug hebben gezeten
En na afloop zo'n gęnante stilte waarbij het publiek zich afvraagt of het verhaal afgelopen is en wat de clou wasquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ook tijdens het vertellen ook een moment rust in het verhaal niet van 2 sec ofzo nee 5 minuten haha en dan clue ook nog verkeerd leggen
Ninja-editquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel even checken of ze niet tweedehands zijn en al bij iemand in de rug hebben gezeten
Edit: Ow, die grap had je al in je spoiler gemaakt
Hij is de enige die nog herrie in die tent kan veroorzaken, als mike weg is donderdag komen er weer een paar saaie weken aanquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, daar zul je wel gelijk in hebben. Maar Mike mag voor mij naar huis.
Die had hij al bij liese gemaakt op de bank vanavondquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:36 schreef Harry het volgende:
Daar is ie weer..... #MattBingo
Matt aan Zoey: bij mij kan je altijd aankloppen.
Zoey: Je moet ook oppassen met Nick!
Zou zo fijn zijn als dit soort dingen een keer met de gehele groep ten sprake kwam. Hypocriete mensen maken saaie tv.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Jill zeiken dat Michel te veel eet, maar zelf mag ze geen commentaar krijgen als ze geen rekening houdt met anderen.
Hij irriteert met vreselijk en ik moet hem niet. Liever dat ie er uit gaat dan dat ik me nog vier weken aan die gast erger.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij is de enige die nog herrie in die tent kan veroorzaken, als mike weg is donderdag komen er weer een paar saaie weken aan
mike gooit haar voor de trein. die houdt dan nog liever michel in huis ondanks hijzelf zal verliezenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee hoor Voor Jill maakt het niet uit wie er blijft Mat of Mike
Dat is al een keer ter sprake gekomen, toen werd er door iedereen volmondig mee ingestemd dat iedereen rekening met elkaar moet houden qua eten dat er is omdat ze in een groep leven. Iedereen ja en amen knikken natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:39 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zou zo fijn zijn als dit soort dingen een keer met de gehele groep ten sprake kwam. Hypocriete mensen maken saaie tv.
Ik juist welquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan het niet over mijn hart verkrijgen ......om Jill nog langer alleen te laten met die kwal.
Ik hoor vooral de ene groep klagen over dingen die ze zelf ook doen en de andere groep klagen over dingen die ze zelf ook doen. Klagen over eten, klagen over nomineren, klagen over nietsdoen, klagen over alles maar van een confrontatie komt het niet tenzij Zoey wat doorlult.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is al een keer ter sprake gekomen, toen werd er door iedereen volmondig mee ingestemd dat iedereen rekening met het eten dat er is moet houden omdat ze in een groep leven. Iedereen ja en amen knikken natuurlijk.
Dat is toch juist het leuke aan een RLS? Dat je je heerlijk kunt ergeren aan personen??quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij irriteert met vreselijk en ik moet hem niet. Liever dat ie er uit gaat dan dat ik me nog vier weken aan die gast erger.
Als Jill mocht kiezen om op een onbewoond eiland te zitten met Matt of Mike zou ze 100% voor Mike gaan. Ondanks dat hij gelogen heeft, kun je daar tenminste nog eens af en toe mee lachen. Matt zou alleen maar de hele dag vragen of die nog Cassaves moet gaan zoeken en of ze zeker weet dat ze echt niet boos op hem wordt als hij er geen vindt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan het niet over mijn hart verkrijgen ......om Jill nog langer alleen te laten met die kwal.
je kan toch effe terug gaan naar het gesprek van matt en zowie, asmr met mattquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:45 schreef suzi1 het volgende:
hopelijk gaat michel zo nog een goed verhaal vertellen. voor een heerlijke slaapinval
Ze moet er gewoon uit....quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:44 schreef odie22 het volgende:
ze moeten haar een week op water en geen brood zetten, verwende kut
aaaah niet aan gedacht. tnx voor je tipquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan toch effe terug gaan naar het gesprek van matt en zowie, asmr met matt
Op Fok hebben we een klaagbaakquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:44 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik hoor vooral de ene groep klagen over dingen die ze zelf ook doen en de andere groep klagen over dingen die ze zelf ook doen. Klagen over eten, klagen over nomineren, klagen over nietsdoen, klagen over alles maar van een confrontatie komt het niet tenzij Zoey wat doorlult.
Toch wel fijn he voor je in slaapvallen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:45 schreef suzi1 het volgende:
hopelijk gaat michel zo nog een goed verhaal vertellen. voor een heerlijke slaapinval
NP , slaap lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
aaaah niet aan gedacht. tnx voor je tip
wat dat betreft past matt beter bij de belgen plus michelquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:46 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Als Jill mocht kiezen om op een onbewoond eiland te zitten met Matt of Mike zou ze 100% voor Mike gaan. Ondanks dat hij gelogen heeft, kun je daar tenminste nog eens af en toe mee lachen. Matt zou alleen maar de hele dag vragen of die nog Cassaves moet gaan zoeken en of ze zeker weet dat ze echt niet boos op hem wordt als hij er geen vindt.
Maakt niet veel uit voor haar, wie het ook is. Vooral als het de enige is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:46 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Als Jill mocht kiezen om op een onbewoond eiland te zitten met Matt of Mike zou ze 100% voor Mike gaan. Ondanks dat hij gelogen heeft, kun je daar tenminste nog eens af en toe mee lachen. Matt zou alleen maar de hele dag vragen of die nog Cassaves moet gaan zoeken en of ze zeker weet dat ze echt niet boos op hem wordt als hij er geen vindt.
Dan mag je nog een keer naar het scheetje van Zoey luisteren...quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan toch effe terug gaan naar het gesprek van matt en zowie, asmr met matt
gelukkig voor jou staat de stream nu op een kamer vol met politiek correcte slapende eerlijkere mensen die nooit een extra plakje ham pakken. Gewoon keurig na sesamstraat naar bed. Ze hebben morgen dan ook een drukke dag, eerst kuisen en daarna ng eten koken, zichzelf veren in hun reet stoppen dat dit de eerlijkste stemming was, en daarna nog opmaken voor 5 minutes off fame.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:52 schreef zodeju het volgende:
Kan zelfs het donker daglicht niet meer verdragen wat Jill +aanhangsels in de keuken uitvreten..
Nog 2 weekjes, heb je geen streams meer nodig na 11 uur.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:55 schreef Joyce-43 het volgende:
2 streams op slaapkamer waar mensen slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik vind ook dat ze wel een sanctie moet krijgen voor dat gekloot met het etenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:57 schreef zodeju het volgende:
Denk zo onderhand dat zelfs BB niet meer weet wat ze aan moeten met Jill.
Ik heb het over brood verpesten en die klok komop zeg we zijn toch niet met en kinderspel bezig.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:56 schreef anine het volgende:
[..]
gelukkig voor jou staat de stream nu op een kamer vol met politiek correcte slapende eerlijkere mensen die nooit een extra plakje ham pakken. Gewoon keurig na sesamstraat naar bed. Ze hebben morgen dan ook een drukke dag, eerst kuisen en daarna ng eten koken, zichzelf veren in hun reet stoppen dat dit de eerlijkste stemming was, en daarna nog opmaken voor 5 minutes off fame.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:56 schreef anine het volgende:
[..]
gelukkig voor jou staat de stream nu op een kamer vol met politiek correcte slapende eerlijkere mensen die nooit een extra plakje ham pakken. Gewoon keurig na sesamstraat naar bed. Ze hebben morgen dan ook een drukke dag, eerst kuisen en daarna ng eten koken, zichzelf veren in hun reet stoppen dat dit de eerlijkste stemming was, en daarna nog opmaken voor 5 minutes off fame.
nee, big brother, een doodserieuze zaak, gaat om duellen winnen (duels, weet ik veel). Komop, als ik naar serieuze shit wil kijken kijk ik wel naar op1quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het over brood verpesten en die klok komop zeg we zijn toch niet met en kinderspel bezig.....
En tussendoor de kindjes in de gaten houdenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:56 schreef anine het volgende:
[..]
Ik ben die giebel kut wel een beetje zat inmiddels, en Matt en Mike mogen ook snel vertrekken ......quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:04 schreef 5thencounter het volgende:
Jillie en Mike weer de mallootjes uithangen , gezellig vervelen
Als het met plezier gebeurt ja dan kijk ik liever daar naar en doodserieus als sarcasme heerlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:03 schreef anine het volgende:
[..]
nee, big brother, een doodserieuze zaak, gaat om duellen winnen (duels, weet ik veel). Komop, als ik naar serieuze shit wil kijken kijk ik wel naar op1
ook dat nog, stel je voor dat ze een boterham pakken of de douche vies makenquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En tussendoor de kindjes in de gaten houden
echt triest ditquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:08 schreef FOKoffieleut het volgende:
dat gaat matt zijn ballen kosten als ie niet oplet
Die giebelkut heeft continue nét even teveel mazzel overal na haar irritante "lovestory" met die dikke sukkel Thomas.. goed gespeelt trouwensquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ben die giebel kut wel een beetje zat inmiddels, en Matt en Mike mogen ook snel vertrekken ......
Ik ben benieuwd of dit infantiele gedrag de uitzending gaat halen... vast wel, tis tenslotte Jill in de grote Jill-showquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
de kinders en keukenboer doen een persiflage van mies
jill die al 3 weken immuun is geweestquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dit infantiele gedrag de uitzending gaat halen... vast wel, tis tenslotte Jill in de grote Jill-show
ehm...immuun, zat vorige week toch op de bank?quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
jill die al 3 weken immuun is geweest
1. ziekenhuisquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:11 schreef anine het volgende:
[..]
ehm...immuun, zat vorige week toch op de bank?
week ZHquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:11 schreef anine het volgende:
[..]
ehm...immuun, zat vorige week toch op de bank?
klopt, dat is waar ook, net als naomi, eerste week immuun door een spel, een keer huismeester en deze week de vrouwenquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
1. ziekenhuis
2. huismeester
3. vrouwen immuun
En dan nog zichzelf zo zielig vinden en het zo niet fair vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
week ZH
gered voor zowie
immuniteit door spel
edit 4 dus, ook nog huismeester
In Naomi haar huismeesterweek is er niet genomineerd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:14 schreef anine het volgende:
[..]
klopt, dat is waar ook, net als naomi, eerste week immuun door een spel, een keer huismeester en deze week de vrouwen
Huismeester had ze net pech mee.....werd niet gestemd. Kreeg ze later terug en gebruikte hem voor een ander.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:14 schreef anine het volgende:
[..]
klopt, dat is waar ook, net als naomi, eerste week immuun door een spel, een keer huismeester en deze week de vrouwen
dat zou grappig zijn, dat ze zich volledig op michel stort. Die propt hem overal in denk ik (aanname)quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd of Jillie in haar domme wanhoop zich nóg een keer gaat verlagen weer een mannetje te op te slijmen, te paaien voor bestaansrecht.. de tijd loopt door
tsja, da's pech, oh ja, daar moest ze nog zo om huilenquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:15 schreef Windhapper het volgende:
[..]
In Naomi haar huismeesterweek is er niet genomineerd.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:16 schreef anine het volgende:
[..]
dat zou grappig zijn, dat ze zich volledig op michel stort. Die propt hem overal in denk ik (aanname)
Denk het ook maar denk dat Jill hem uiteindelijk wint mede doordat ze neergezet gaat worden als het zielige meisje wat al haar vrienden zag vertrekken en toch zo lekker sterk en zichzelf bleef.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:14 schreef Yolk het volgende:
Maak jullie geen zorgen, K5 haalt fluitend de top 6 zonder enig moment van stress (hebben ze sinds het vertrek van Els niet meer gehad), samen met Jill. En dan zal Nick wel winnen of zo, zoiets sufs zal het vast wel worden.
Neuh.. Miche is te slim daarvoor, Jillie heeft een dikke sukkel nodig... Mike of Matje zijn de enige sukkels beschikbaar.. Nick heeft een Mooypopke thuisquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:16 schreef anine het volgende:
[..]
dat zou grappig zijn, dat ze zich volledig op michel stort. Die propt hem overal in denk ik (aanname)
Beide zouden met een grote boog om haar heen lopen....veels te gevaarlijk om je daar mee in te laten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. Miche is te slim daarvoor, Jillie heeft een dikke sukkel nodig... Mike of Matje zijn de enige sukkels beschikbaar.. Nick heeft een Mooypopke thuis
gevaarlijk zelfsquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beide zouden met een grote boog om haar heen lopen....veels te gevaarlijk om je daar mee in te laten.
Nou Matt kan weer goed slapen vannachtquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:23 schreef zodeju het volgende:
Ach, de jongens hebben een plekje in Jills hart...echte vrienden.![]()
Ze moet wel, met de ander vrouwen heeft ze nix kan ze nix, zat de hele Luxe met een kop als een oorwurm te miesmuizen zg Thommie missen me reetquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beide zouden met een grote boog om haar heen lopen....veels te gevaarlijk om je daar mee in te laten.
Die zal haar eerst in een hottub vol met dettol ontsmetten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:16 schreef anine het volgende:
[..]
Matt en Jill ja, Mike doet het uit berekendheid.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:31 schreef Windhapper het volgende:
Dit clubje mist Thomas die het allemaal af en toe relativeert en zegt dat het maar een spelletje is.
Sjeezus.. die had als het aan Thommie had gelegen 3 maanden lang met de handjes op zijn buik, een domme smile op zijn bek op zijn rug blijven liggenquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:31 schreef Windhapper het volgende:
Dit clubje mist Thomas die het allemaal af en toe relativeert en zegt dat het maar een spelletje is.
Denk eerder afgunst.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Matt en Jill ja, Mike doet het uit berekendheid.
Ben bang dat blijven uithangen geen keus voor haar is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze moet wel, met de ander vrouwen heeft ze nix kan ze nix, zat de hele Luxe met een kop als een oorwurm te miesmuizen zg Thommie missen me reet
Ze moet actie ondernemen.. het debieltje blijven uithangen is nu wel uitgewerkt
Thomas was de enige die met een doel het huis in kwam (anders dan winnen) en zich eraan gehouden heeft. Beetje gesport, spelletje gespeeld, spelletje verloren en geaccepteerd. Wellicht een liefje aan over gehouden, 15 kilo achtergelaten. Prima gast.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus.. die had als het aan Thommie had gelegen 3 maanden lang met de handjes op zijn buik, een domme smile op zijn bek op zijn rug blijven liggen
Mattquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:43 schreef snetje het volgende:
Hoe is de stemming hier? Matt of Mike? Wie moet er blijven ...
Allebei er uit, maar op dit moment eerst Matt maar ...quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:43 schreef snetje het volgende:
Hoe is de stemming hier? Matt of Mike? Wie moet er blijven ...
denk eens nach,dat kannquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:41 schreef snetje het volgende:
Ik vind Jill & Mike een leuker koppel voor BB dan Thomas & Jill ...
Whut?? Jullie willen deze plank zitter eruit?quote:
Maar toen kreeg ze aleen nog maar aandacht van Matt en die vindt ze irritant dus toen was alles weer koek en ei.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk eens nach,dat kann
toch helemal niet
in de donderdag uitzending wenste jill
mike nog de tyfus,zij willt hem
laxercupcakes backen
Jup.. een heteluchtballon zwamneus irritante lege verhalen wijsneus.. Niets waard in het vervolg spelquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Whut?? Jullie willen deze plank zitter eruit?
[ afbeelding ]
Liefst vanavond nogquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Whut?? Jullie willen deze plank zitter eruit?
[ afbeelding ]
buiten dann werd haar nog en licht opgaan hoop ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:47 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Maar toen kreeg ze aleen nog maar aandacht van Matt en die vindt ze irritant dus toen was alles weer koek en ei.
Jill weiß sehr gut, dass sie mit Mike weiter kommen kann ... Mike will Mich raus und Nick will das auch heimlich, also arbeitet er bereits mit Nick hinter seinem Rücken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk eens nach,dat kann
toch helemal niet
in de donderdag uitzending wenste jill
mike nog de tyfus,zij willt hem
laxercupcakes backen
En hoe ga je Nick en die Michel beschrijven? ... ben benieuwdquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. een heteluchtballon zwamneus irritante lege verhalen wijsneus.. Niets waard in het vervolg spel
jill is naiv en snap niet veelquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Jill weiß sehr gut, dass sie mit Mike weiter kommen kann ... Mike will Mich raus und Nick will das auch heimlich, also arbeitet er bereits mit Nick hinter seinem Rücken.
Matje is bijkans een even grote windbuil als Mike, hangt aan Michels lipjes als stoere AllesOokGedaanHebbert wat Mr. Ego ook aanzwengelt Matje hep het ook gedaan .. behalve Afghanistannenquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:55 schreef Yolk het volgende:
Mikes rol is wel redelijk uitgespeeld, denk niet dat Nick met hem meegaat tegen Michel o.i.d.
Matt heeft nooit een rol gehad. Een verzameling cliché-uitspraken, meer niet.
Kiezen tussen Mike, lees Jerrel 2.0 (uitgeblust typetje) of Matt (de verpersoonlijking van saai).
Misschien kies ik toch voor Matt, gezien Nick goed klikt met Mike.
Nick en Janknomie spelen het goed hoor ... Nick eerst beloven van finale 3!! ... gnaomie maakt panietk over Mike (tegenover haar meiden) zijn uitspraken die lekker verdraaid zijn en hoppa! ... Denken ze ...quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:55 schreef Yolk het volgende:
Mikes rol is wel redelijk uitgespeeld, denk niet dat Nick met hem meegaat tegen Michel o.i.d.
Matt heeft nooit een rol gehad. Een verzameling cliché-uitspraken, meer niet.
Kiezen tussen Mike, lees Jerrel 2.0 (uitgeblust typetje) of Matt (de verpersoonlijking van saai).
Misschien kies ik toch voor Matt, gezien Nick goed klikt met Mike.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
Off topic, ik weet...
Maar mocht er iemand de openingsavond van BB-Canada willen zien...
Nog 2 minuten...
https://www.videobrother.net/live-stream
En hoe gaan we daar kijken?quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
Off topic, ik weet...
Nog 2 minuten...
Op play drukken in het venster...quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En hoe gaan we daar kijken?
[ afbeelding ]
Geen VPN nodig... Venster links van de chat... Ik kan gewoon kijken...quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet ik Canada VPN aanzetten in "dat venster " gebeurd geen zak
Die hebben gewoon iedere letter uit het lgbtqrst+ alfabet bij elkaar gezet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
Off topic, ik weet...
Nog 2 minuten...
Oh wauw we gaan weer ... nice !! NL Be is zo poepjens ... bah bah bah ! Het echte werk gaat weer komenquote:Op donderdag 4 maart 2021 01:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Geen VPN nodig... Venster links van de chat... Ik kan gewoon kijken...
Nix " gewoon kijken" gemekker over een BB-viewer. account maken wat niet lukt natuurlijk .. kijk lekker zelf .. post wat screenshots leukquote:Op donderdag 4 maart 2021 01:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Geen VPN nodig... Venster links van de chat... Ik kan gewoon kijken...
Vorig jaar was treurig ... op minder dan de helft werd ieder naar huis gestuurd door Corona ..quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:20 schreef Yolk het volgende:
Wauw, in Canada hebben ze zelfs een indiaan-Thomas. Wereld van verschil inderdaad, geinig om te zien.
Alleen in Nederland doen ze daar niet aan .. alle andere BB's zitten er vol mee..quote:
Met Magnum en Nike wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen in Nederland doen ze daar niet aan .. alle andere BB's zitten er vol mee..
er gebeurt weinig in de slaapkamers
Zit ook te kijken maar word nu al duizeligquote:Op donderdag 4 maart 2021 01:26 schreef 5thencounter het volgende:
WTF... een BB Winkelcentrum met hoeveel inwoners??
Die chaos is met 1 stream niet te doen dat kost weken voor een behoorlijke image buildingquote:Op donderdag 4 maart 2021 01:29 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zit ook te kijken maar word nu al duizelig..wat een prikkels! Kan ik niet aan na ons braaf huisje!
Ik schraap wel een beetje van je schuld weg ...quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik voel me nu wel een beetje schuldig,,, Heb ik de hele COS gesloopt door iedereen naar Canada te laten kijken?
Misschien een apart topic voor dit maken?
Alleen die plaatjes bovenin vervangen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik voel me nu wel een beetje schuldig,,, Heb ik de hele COS gesloopt door iedereen naar Canada te laten kijken?
Pfoe, net gekeken op YouTube, dat is flink zuur.quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Vorig jaar was treurig ... op minder dan de helft werd ieder naar huis gestuurd door Corona ..
Is ook niet gespecificeerdquote:Op donderdag 4 maart 2021 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er al lang
BB / [Big Brother Internationaal]
Gelukkig, ben ik niet de enige schuldige...quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik schraap wel een beetje van je schuld weg ...Die link kwam van mij ... en heb nu al spijt ..
Nejuu!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
1quote:
Het is vernederend als je dit zit. Waar zitten we in Nederland dan naar te kijken eigenlijk. Lachertje.quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dit is wel even een andere gameroom dan dat zaaltje in Amsterdam...
Eerst maar eens zien of ze daar ook een sauna en een hottub hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dit is wel even een andere gameroom dan dat zaaltje in Amsterdam...
Een soort van Asian Jerrel met alles erop en eraan geplakt zag ik ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:50 schreef 5thencounter het volgende:
14 gilkippen alle kleuren en Twéé Homo's
Moet je eens zien wat hun "Huismeester" "Head of Household" voor een luxe krijgt... Terwijl anderen een week lang slop mogen eten...quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:51 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of ze daar ook een sauna en een hottub hebben.
Ja, alles indoor... Alleen een hottub waar ze buitenlucht krijgen...quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:55 schreef freaky40 het volgende:
Het is daar toch ook wel erg indoor Expeditie Robinson/Survivor daar met die opdrachten.
Al 2 vastlopers, tyfusveel reclame, irritante mini herhalingen van Miss Vette Presentatrice en al 10 vage opdrachten voor iedereen en gillen en morgen al nominaties ... Iedereen weer gillenquote:Op donderdag 4 maart 2021 01:57 schreef cheanny het volgende:
[..]
Een soort van Asian Jerrel met alles erop en eraan geplakt zag ik ook.
En weer Zennnnnnnn...... Ik ga maar slapen en me mentaal voorbereiden op het spectaculaire vertrek van Mike... Matt.. Mike.. Matt... ach maakt me ook niet uit wie, van mijn part allebeiquote:Op donderdag 4 maart 2021 02:02 schreef 5thencounter het volgende:
Terug naar de slaapkamers van BB Amsterdam
Ach je moet het even uitproberen.. maar die chaotische kolerezooi vinden ze daar erg opwindend.. Never a Dull Moment is iets wat de Belgen en Endemol nog moeten lerenquote:Op donderdag 4 maart 2021 02:05 schreef cheanny het volgende:
[..]
En weer Zennnnnnnn...... Ik ga maar slapen en me mentaal voorbereiden op het spectaculaire vertrek van Mike... Matt.. Mike.. Matt... ach maakt me ook niet uit wie, van mijn part allebei
Is er al.quote:Op donderdag 4 maart 2021 06:46 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we het hier over BB Nederland Belgie hebben.Misschien kan er een apart topic geopend worden over BB in andere landen.
Weer spannend in ieder geval.quote:
Eergister hebben ze er heel veel zout bij gegooid. Ik heb het gisteravond niet live gezien, dus weet nu alleen dat ze weer flink met de broodbakmachine hebben lopen rommelen ... dus wellicht is de conclusie iets te snel ..quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:51 schreef TRiXeS het volgende:
Weet iemand wat er in de streamverslagen bedoeld wordt met “mike en jill verpesten het brood”?
Ik dacht iemand van de damesquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:55 schreef Toweler het volgende:
[..]
Geen idee hoorde het ook al nu Thomas er niet is snurkt er iemand anders
Ik heb geen idee hoor, maar lijkt me vervelendquote:Op donderdag 4 maart 2021 07:58 schreef Toweler het volgende:
[..]
Oh vannacht was het bij Matt jill en Mike op de kamer
Watquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:41 schreef snetje het volgende:
Ik vind Jill & Mike een leuker koppel voor BB dan Thomas & Jill ...
Ik snap ook niet dat Nick dit niet doorheeft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:12 schreef spapaars het volgende:
Deze week Matt of Mike, en die mag blijven zit volgende week met Jill op de bank.
Want Michel wil alle Nederlanders eruit hebben.
Vorige week een foute inschatting van hem, hij dacht dat Thomas het zou winnen van Jill.
zei hij dat over zichzelf?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Michel was vorige week al veel te trots aan het vertellen dat ze hem er nooit meer uit konden stemmen.
Ja zeker, met Nick en K4 er bijquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zei hij dat over zichzelf?
en goeiemerrege!
Dat zal de regie hem wel ingefluisterd hebben, daarom is hij zo zekerquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zei hij dat over zichzelf?
en goeiemerrege!
Nee, hij heeft zijn contract gwwoon goed gelezen en wist daarom dat hij beter bij de Belgen aan kon sluiten dan bij de Nederlanders.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:19 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Dat zal de regie hem wel ingefluisterd hebben, daarom is hij zo zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |