Nou, inderdaad....die denkt echt dat ze speciaal is....Nu vindt ze dat er niet fair gespeeld is terwijl ze zelf Mike naar zich toe hebben getrokken om met hun te stemmen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat mij betreft mag Jill volgende week ook naar huis
"Push-Pull". Jill speelt vanaf dag 1 al niets anders dan dat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:05 schreef Oranos het volgende:
Vorige week nog roddelen met de meiden over hoe kut Mike en Matt zijn, en nu weer janken
Voorlopig wijzen alle pijlen die kant op ja.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:06 schreef TB-Spoelie het volgende:
Even voor de zekerheid zodat ik morgen met een gerust hart op de bank zit. Volgens jullie gaat Matt er toch ook gewoon uit morgen? Als jullie nog twijfelen, denk dan a.u.b. even terug aan alle leuke en spannende momenten van Matt.....
*krekelgeluiden*
Ik ben ook voor dit scenarioquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:06 schreef Collide het volgende:
Ik hoop met de minuut meer dat Mike blijft, ik wil hem wel tegenover Michel zien
Wel stevige uitspraken gedaan die Matt. Denk dat hij daar best nog wel op afgerekent kan worden door de kijker.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:06 schreef TB-Spoelie het volgende:
Even voor de zekerheid zodat ik morgen met een gerust hart op de bank zit. Volgens jullie gaat Matt er toch ook gewoon uit morgen? Als jullie nog twijfelen, denk dan a.u.b. even terug aan alle leuke en spannende momenten van Matt.....
*krekelgeluiden*
En dan....??quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:06 schreef Collide het volgende:
Ik hoop met de minuut meer dat Mike blijft, ik wil hem wel tegenover Michel zien
Zullen er vast zijn maar echt niet iedereen, ik had thomas er nog wel in willen zien en jill mag naar huisquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, inderdaad....die denkt echt dat ze speciaal is....Nu vindt ze dat er niet fair gespeeld is terwijl ze zelf Mike naar zich toe hebben getrokken om met hun te stemmen.
Is het eerlijk voor de andere dat Thomas en Jill dubbele fans hebben. ??
Dannnnnnn! Dan kunnen we tussen Mike en Michel kiezen. Duh?quote:
Same.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zullen er vast zijn maar echt niet iedereen, ik had thomas er nog wel in willen zien en jill mag naar huis
En Mike heeft veel keukenfans?? Omdat de deurtjes automatisch open vliegen??quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dannnnnnn! Dan kunnen we tussen Mike en Michel kiezen. Duh?
Zo eenzijdig en voorspelbaar zal BB het toch niet laten verlopen? ...toch? #vastwelquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:07 schreef Harry het volgende:
Thomas had vorige week gelijk: tik - tik - tik......
Ik hoop echt dat Matt vertrekt. De enige herinnering die ik aan Matt zal houden is dat hij in zijn broek had gepoept en zijn onderbroek stond te verstoppen in de wasmand. Hoop ook dat dat in zijn filmpje langskomt bij de live uitzending morgen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:07 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Wel stevige uitspraken gedaan die Matt. Denk dat hij daar best nog wel op afgerekent kan worden door de kijker.
Hoop het wel, er moet wel een beetje jeuïgheid in blijven..quote:
Go Michelquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:15 schreef Lillfex het volgende:
Ik hoop toch ook zo dat Michel erop komt en dan bye bye gaat Maar of dat allemaal gaat lukken
Zou tijd wordenquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoop het wel, er moet wel een beetje jeuïgheid in blijven..
Michel moet er ook maar asap uit, al is het alleen al omdat het me leuk lijkt om zijn gezicht te zien als hij het verliest tegen een Julie, Mike of Jill...
Het zal ook wel zodanig gemanipuleerd worden dat Michel tegenover Julie komt te zitten.
Thomas: "Sorry Matt, ik zit in quarantaine"quote:
Arrogante kwast is hetquote:Op woensdag 3 maart 2021 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
Go MichelGo Michel
Go Michel
Go Michel
Go Michel
Hier ook.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:19 schreef Blueheeler het volgende:
Ik heb Matt gestemd. Alleen al omdat ik het Mike niet gun dat hij denkt populairder te zijn dan Matt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |