Was vroeger veel te jong om dingen te herinnerenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:38 schreef Stargazing het volgende:
Ik weet nog niet of ik een volgend seizoen wel wil,
Het is te soft geworden om er types in te krijgen die het net leuk maakten zoals Spillie, Bart en Frank, en dan voornamelijk spillie die niet zo voor de regeltjes van BB was, 6x genomineerd geloof ik en toch gewonnen. Zegt genoeg
Doeidoei@quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:05 schreef Whuzz het volgende:
Tijd voor SN10 Launch en daarna spoilervrij de aflevering kijken. Tot laters!
Was een topaflevering. Bart woont intussen bij ons in de gemeente.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was vroeger veel te jong om dingen te herinnerenweet wel dat spillie vroeger over het hek wou kruipen ofzo
ik ga lekker ajax kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:05 schreef Whuzz het volgende:
Mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was een topaflevering. Bart woont intussen bij ons in de gemeente.
Hey die kijk ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:05 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Kleine herinnering
Rond 21.15 uur is de uitzending te kijken voor Videoland-kijkers. Zij kunnen de uitzending vooruit kijken en dus ook de uitslag van de nominaties.
De uitslag mag en zal hier gedeeld worden. Openbaar. Wil je de uitslag niet voortijdig weten, dan kun je het beste rond 21.10 uur de COS tijdelijk mijden.
Je kunt spoilervrij terecht in het tv-topic: BB / [TV / Live #21] Big Brother 2021 - 21.30 uur | Debiele J&T
Ik had echt lang gewacht, en toen dacht ik, dan maar even een ode aan Waxmaskquote:
op tijd verbeterdquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had echt lang gewacht, en toen dacht ik, dan maar even een ode aan Waxmask
ja ik ga zo wel weer hoorquote:
Ja ik lees gelukkig altijd mijn posts terugquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
op tijd verbeterdwac wac wac wickie wac wac
Wat er nu inzit daar val je van in slaap.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens we missen zo'n bewoners in het huis. Als steven spillie in dat huis moest zijn hadden we pas TV gezien:
Dit is inderdaad BB zoals het moet zijn. Heimwee !!!quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat er nu inzit daar val je van in slaap.
Ja maar nu is Michel er toch die het eten op tijd op tafel zet. Dat is ook mooie televisie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens we missen zo'n bewoners in het huis. Als steven spillie in dat huis moest zijn hadden we pas TV gezien:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abort
Ja ze begonnen in Laren zegt Michelquote:
staat er net opquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:17 schreef greysbones het volgende:
is er iemand de uitzending al aan het kijken??
inderdaadquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit is inderdaad BB zoals het moet zijn. Heimwee !!!
In amsterdam dat klopt en nu hebben ze een stuk of 25 restaurants met die naamquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:17 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja ze begonnen in Laren zegt Michel![]()
Dacht het niet Mies! Gewoon in een cafeetje in A'dam Zuid!
op videolandquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:20 schreef Benny het volgende:
Ah, ze gaan de aflevering er nu pas later op zetten?
Mies hou zo van .. ietsenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Michel helemaal gek van de biefstuk van Loetje. Nou heb er wel een paar keer een miskleun gegeten. Ligt maar net welke loetje je eet. Maar heb heel regelmatig veel betere biefstukken gegeten in mijn leven dan die van Loetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer weerquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, we worden verplicht de uitzending te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar begin ik niet aan ;-)quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, we worden verplicht de uitzending te kijken
Ja, zag het gisteren ook goed.....verschil met hoe ze binnen kwam.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Naomi heeft flinke kringen onder haar ogen zeg.
graagquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik kan wel doorspoelen naar het einde, doen?
kijk hem nu.. spoel hem door na het eindquote:
Doei mattquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wat een verrassing he had ik niet verwacht haha
neenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:29 schreef Stargazing het volgende:
kan iemand een poll maken? straks ofzo
Mike gestemd, puur omwille voor het spel.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik kan wel doorspoelen naar het einde, doen?
Geen verrassing dus.quote:
Ben ook Ajax aan het kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk hem nu.. spoel hem door na het eind
wel onsdertussen ook ajax kijken
Had Zoey haar stem behouden (Nick en Michel) stond Michel naast Mike en matt op de bankquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:33 schreef Benny het volgende:
Nominaties
Zoey: Mike en Michel
Michel: Mike en Matt
Liese: Mike en Matt
Matt: Michel en Nick
Jill: Nick en Michel
Nick: Mike en Matt
Naomi: Mike en Matt
Mike: Michel en Matt
Julie: Mike en Matt
Mike: 6x
Matt: 6x
Michel: 4x
Nick: 2x
Genomineerd zijn Matt en Mike
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Inderdaad, heel aparte keuze van haar... ze stemt tenslotte al langer Nick en Michelquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had Zoey haar stem behouden (Nick en Michel) stond Michel naast Mike en matt op de bank
Scherp jaquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had Zoey haar stem behouden (Nick en Michel) stond Michel naast Mike en matt op de bank
Had wel heel opzichtig geweest nadat ze zo over Mike gekonkeld had dat de hele ploeg op zijn kop stond en dan hem erin willen houden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:37 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Inderdaad, heel aparte keuze van haar... ze stemt tenslotte al langer Nick en Michel
Tja opzichtig of niet, het had wel leukere tv opgeleverdquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had wel heel opzichtig geweest nadat ze zo over Mike gekonkeld had dat de hele ploeg op zijn kop stond en dan hem erin willen houden.
dan had Michel er toch nog steeds 4 en Mike nog steeds 5?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar is Miss Dubai niet slim genoeg voor.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja, klopt inderdaadquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dan had Michel er toch nog steeds 4 en Mike nog steeds 5?
kutje zonder slipquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:41 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Daar is Miss Dubai gelukkig niet slim genoeg voor.
Ja, is zo. Je hebt gelijk alleen had Nick 3 stemmen gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dan had Michel er toch nog steeds 4 en Mike nog steeds 5?
klopt niet wat ik zei, michel had nog steeds 4 en Mike 5quote:
Ze onthoudt maar 3 seconden. Kan je haar dus niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:42 schreef Stargazing het volgende:
Dus... Jill, de persoon die samen met zoey iedereen heeft opgestookt om op Mike te stemmen heeft zelf niet op Mike gestemd?
zou nog steeds mike vs matt zijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, is zo. Je hebt gelijk alleen had Nick 3 stemmen gehad.
Triest....met ik gun hem een tweede kans. Nel zou woest zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:42 schreef Stargazing het volgende:
Dus... Jill, de persoon die samen met zoey iedereen heeft opgestookt om op Mike te stemmen heeft zelf niet op Mike gestemd?
Dacht dat Michel er 5 had, vandaar de verwarring sorryquote:
np haha ik was ook effe van huh?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dacht dat Michel er 5 had, vandaar de verwarring sorry
Triest ze heeft dat helemaal niet gedaan maar Zoey heeft de bom laten ontploffen en Mike heeft ook tegen haar gelogen dus tja ........... Mike kan heel goed keukens verkopenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Triest....met ik gun hem een tweede kans. Nel zou woest zijn.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt blijft
tot u dat ff weet Conjo's
Volgens mij word het echt nog niptquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt blijft
tot u dat ff weet Conjo's
Precies datquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:55 schreef Magean het volgende:
Mike laten blijven dan gebeurt er nog eens iets, Zoey over de zeik geweldig
Nick die eerlijke Belg. Hij beloofde Mike een plaats bij de laatste 6. Nick is gewoon aan het pokeren tijdens het spel in het spelquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:33 schreef Benny het volgende:
Nominaties
Zoey: Mike en Michel
Michel: Mike en Matt
Liese: Mike en Matt
Matt: Michel en Nick
Jill: Nick en Michel
Nick: Mike en Matt
Naomi: Mike en Matt
Mike: Michel en Matt
Julie: Mike en Matt
Mike: 6x
Matt: 6x
Michel: 4x
Nick: 2x
Genomineerd zijn Matt en Mike
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Schijt aan facebook en twitterquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:01 schreef Stargazing het volgende:
ben eigenlijk benieuwd, hoe reageren facebook en twitter op het eerste zicht?
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:01 schreef Stargazing het volgende:
Nick gunde Mike een gelijkwaardige tegenstander. Dat was eerlijker.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nick die eerlijke Belg. Hij beloofde Mike een plaats bij de laatste 6. Nick is gewoon aan het pokeren tijdens het spel in het spel
andere wereldquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:01 schreef Stargazing het volgende:
En Nick bepaald dat.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Nick gunde Mike een gelijkwaardige tegenstander. Dat was eerlijker.....![]()
Ondanks de hand erop gunt Nick deze Mike geen finaleticket.
Wat dat betreft heeft Nick de finale meer onder controle dan zijn grootste concurrent.quote:
Hij moet erin blijven en dan samen met Nick Liese eruit stemmenquote:
Nick heeft nog enkele Belgen in het spel die hij eruit moet spelen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Nick de finale meer onder controle dan zijn grootste concurrent.
Dan zie je toch iets anders dan ik.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:05 schreef M.Ritcher het volgende:
Kijk ze chagrijnig kijken allemaal als Jill en Matt binnenkomen in hun kamer. Nee niks aan de hand hoor
Uiteindelijk steek Nick iedereen een mes in de rug om in de finale te komen.De enige die op Nick kan vertrouwen in Rudy.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick die eerlijke Belg. Hij beloofde Mike een plaats bij de laatste 6. Nick is gewoon aan het pokeren tijdens het spel in het spel
Dus speelt hij het spel goed.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:10 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Uiteindelijk steek Nick iedereen een mes in de rug om in de finale te komen.De enige die op Nick kan vertrouwen in Rudy.
Ja, allemaal hebben een hekel aan Matt en Jill . Ben ik ff blij met mijn roze bril.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:10 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Klopt jij kijkt met een roze bril.
Blijf toch iedere week op een twist hopen tegen beter weten in.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:11 schreef Cargamelk het volgende:
Is toch ook helemaal geen reet meer aan de stemmingen .. Kut5 in de finale wie boeit het nog
Tuurlijk.....iedereen siddert voor Michel. Julli durft niet eens meer naar Jill te kijken En Nick loopt maar uit angst weg.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:12 schreef M.Ritcher het volgende:
Michel weg en toen kwamen ze pas los. Michel er bij iedereen meteen naar Michel kijken wat hij er van vindt.
Dat hebbe gij goed gezienquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk.....iedereen siddert voor Michel. Julli durft niet eens meer naar Jill te kijken En Nick loopt maar uit angst weg.
En toch blijven we kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:15 schreef M.Ritcher het volgende:
Meest saaie BB ever. Sommige proberen wel een beetje iets maar het is droefheid troef.
ff doorzettenquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:15 schreef M.Ritcher het volgende:
Meest saaie BB ever. Sommige proberen wel een beetje iets maar het is droefheid troef.
Klopt goed gezien.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk.....iedereen siddert voor Michel. Julli durft niet eens meer naar Jill te kijken En Nick loopt maar uit angst weg.
Nick speelt het spel inderdaad goed. Maakt iedere dag of een soep of een gerecht met een sausje, zodat hij iedere 15 minuten onder zijn dekentje vandaan kan komen om in een pan kan roeren, zodat hij kan zeggen dat hij meedoet in de huishouding. Zit bij K5 te zeuren dat de anderen tactisch op hem stemmen. Maar als hij tactisch stemt is het oprecht. Maar vergeet volgens mij alleen dat het publiek uiteindelijk op hem moet stemmen wil die BB winnen.quote:
En Matt niet op Mike en andersom wel. Ook opvallend.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:25 schreef Oranos het volgende:
Jill dus niet eens op Mike gestemd, aparte keus qua vrienden
En dan weer schuimbekken als het 22-jarige meisje een iets te dikke plak van het brood afsnijdt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:23 schreef engine het volgende:
Michel weer lekker aan het eten. Dadelijk nog een bak yoghurt. Lekker man
Je loopt het grootste gevaar om genomineerd te worden als je te populair bent in de ogen van de huisgenoten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nick speelt het spel inderdaad goed. Maakt iedere dag of een soep of een gerecht met een sausje, zodat hij iedere 15 minuten onder zijn dekentje vandaan kan komen om in een pan kan roeren, zodat hij kan zeggen dat hij meedoet in de huishouding. Zit bij K5 te zeuren dat de anderen tactisch op hem stemmen. Maar als hij tactisch stemt is het oprecht. Maar vergeet volgens mij alleen dat het publiek uiteindelijk op hem moet stemmen wil die BB winnen.
Ja jill liep net de keuken in en hij stiefde er meteen achteraan,stel toch dat het meiske ook wat eten paktquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:27 schreef Yolk het volgende:
[..]
En dan weer schuimbekken als het 22-jarige meisje een iets te dikke plak van het brood afsnijdt.
Wie?quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:32 schreef M.Ritcher het volgende:
Het zooitje gaat van narigheid naar bed.
Uit arrogantie..maken zich geen eens zorgen meer wie er genomineerd zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:32 schreef M.Ritcher het volgende:
Het zooitje gaat van narigheid naar bed.
Jill wist ook wel dat Mike sowieso genomineerd zou zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:25 schreef Oranos het volgende:
Jill dus niet eens op Mike gestemd, aparte keus qua vrienden
Ze zullen eruit worden gehaald als ze gaan vertellen wie zijn genomineerd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Uit arrogantie..maken zich geen eens zorgen meer wie er genomineerd zijn.
Tja als ge maar 3 keuzes om te stemmen hebt kunt ge moeilijk anders dan op Mike stemmen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:10 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Uiteindelijk steek Nick iedereen een mes in de rug om in de finale te komen.De enige die op Nick kan vertrouwen in Rudy.
Nog meegekregen dat ze nog een nieuwe poging wagen met SN10 rond half 12?quote:
Yup. Dat wordt dus iets langer opblijven dan gepland (moet morgen erg vroeg op...)quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nog meegekregen dat ze nog een nieuwe poging wagen met SN10 rond half 12?
En boeeeee
Wat is SN10 heequote:Op woensdag 3 maart 2021 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nog meegekregen dat ze nog een nieuwe poging wagen met SN10 rond half 12?
En boeeeee
Beetje actie is niet verkeerdquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:37 schreef mario390 het volgende:
wat en idioten dat zijn
de op mike stemmen om te blijven
je will nur dat de ruzies zijn
SpaceX Starship Serial Number 10. Test raket voor Mars&Maan missies. Vliegt 10 KM omhoog, kantelt om, valt omlaag, kantelt terug en land op de grond. Of niet, en dan heb je een mooie vuurbal.quote:
inderdaad als je in deze situatie verliest van Mike zegt dat veel... dus Matt dan weet je hetquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:38 schreef Paul het volgende:
Zou wel ene kant lagge zijn als Mike mag blijven
oei nou dan moet ik met andere account even op matt stemmen, dan ligt het iig niet aan mijquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:39 schreef Collide het volgende:
Als Mike mag blijven dan word Jill volgende week tegenover Mike gezet
Ik hoop Zoey. Maar Jill is wellicht waarschijnlijker ja.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:39 schreef Collide het volgende:
Als Mike mag blijven dan word Jill volgende week tegenover Mike gezet
Ik gun het Mike niet om van Matt te winnen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
alleen maar voor de ellende! hij gaat niet winnen nie
Ik geloof niet in het stemmen hee. Denk dat de redactie het zelf bepaald heequote:Op woensdag 3 maart 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oei nou dan moet ik met andere account even op matt stemmen, dan ligt het iig niet aan mij
weet ikquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het stemmen hee. Denk dat de redactie het zelf bepaald hee
Kun je nou echt niet normaal typen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het stemmen hee. Denk dat de redactie het zelf bepaald hee
Ja ze is er langzaam klaar mee heb ik het ideequote:Op woensdag 3 maart 2021 22:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Jill voelt toch aan dat het anders is met de meiden nu weer he
Dat was al op het moment dat oppergod zijn rentree maakte. Ook meteen chagrijnig weer.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze trekt ook zelf weet naar stalkertje en de persoon ze wel het minst zou moeten vertrouwenquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:45 schreef Joyce-43 het volgende:
met heel bb bedoel je?quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:46 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja ze is er langzaam klaar mee heb ik het idee
nou schuld ligt echt niet bij haar alleen die meiden doen ook anders nu die mannen er weer bij zijn ookquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:47 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ze trekt ook zelf weet naar stalkertje en de persoon ze wel het minst zou moeten vertrouwen
Kwestie van smaak, en jij hebt die nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:48 schreef Oranos het volgende:
Bavaria is toch het ranzigste bier van Nederland, gadverdamme
ja kan me er wel iets bij voorstellen ookquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:48 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja ze miste thuis en heeft het zwaar zei ze vanmorgen komt morgen in de uitzending
Amai zitten ze alweer een maand in BBquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:49 schreef Benny het volgende:
Beide zijn oprecht blij dat ze naar de gameroom mogen. Maar echt oprecht blij.
Het waren 4 mooie weken
Dat snapte ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:50 schreef Koekeloeren het volgende:
Over welke knop hebben ze het? Heb ik iets gemist?
Dat is een grapje. Er is in een andere BB een systeem geweest dat je als genomineerde of finalist op een en knop kon drukken om een x-bedrag (paar % van de pot) mee te pakken en vrijwillig op te stappen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is een grapje. Er is in een andere BB een systeem geweest dat je als genomineerde of finalist op een en knop kon drukken om een x-bedrag (paar % van de pot) mee te pakken en vrijwillig op te stappen.
Ach, is ook een kutmoment en lastig om jezelf een houding te geven. Liever dit dan boos gaan lopen doen.quote:
Acts zijn echt kansloos he?quote:
Vraag me wel af waarom Jill voor de stemming net naar Dbk moest komen...quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, is ook een kutmoment en lastig om jezelf een houding te geven. Liever dit dan boos gaan lopen doen.
True.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, is ook een kutmoment en lastig om jezelf een houding te geven. Liever dit dan boos gaan lopen doen.
Ja, nee... Op geen van beide genomineerdenquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:53 schreef zodeju het volgende:
Jill weer in de slachtofferrol.....
Beseft totaal niet dat ze zelf ook stemt....
Was iets met haar zender leesde ik ergensquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom Jill voor de stemming net naar Dbk moest komen...
quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:57 schreef M.Ritcher het volgende:
Matt heeft een nieuwe bijnaam buiten het huis alleen weet hij dat zelf nog niet.
Gelukkig zie je het zelf ook.quote:
Tja, misschien ook eens vragen stellen bij je vriendenkeuze...quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, nee... Op geen van beide genomineerden
Als er iemand terecht kan balen van de nominaties is het Jill. Elke week opnieuw iemand waarmee ze optrekt/bevriend is weg of genomineerd. (Pat uitgezonderd)
Sorry drie dagen tijd zijn het de beste vrienden. Over matt klagen dat hij haar stalkt en Mike die haar vriend naar huis heeft gestuurd door te liegen.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, nee... Op geen van beide genomineerden
Als er iemand terecht kan balen van de nominaties is het Jill. Elke week opnieuw iemand waarmee ze optrekt/bevriend is weg of genomineerd. (Pat uitgezonderd)
Nick heeft nu gewoon een goed excuses om op Mike te stemmen. Ten eerste hoe moet op een andere man stemmen. Ten tweede je hebt gelogen tegen iedereen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:47 schreef Whuzz het volgende:
Oh, en Nick: Ik ga niet op u stemmen Mike... Jij zit gewoon bij de laatste 6.
Ook Nick: Ik stem op Matt en Mike.
Ook Nick: Ik houd er niet van als mensen in mijn gezicht liegen
Ook Nick: Als iemand iets voor mijn doet, dan doewekik dat terug he.
Dat heb ik ook een beetje, zou het spijtig vinden als geen van de originele acht de finale haalt. Van mij mag de finale Jill - Liese - Zoey worden, maar die kans is nihil.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:49 schreef Harry het volgende:
Heel oprecht, vind ik dat degenen die vanaf het begin in BB 2021 zitten (Liese en Naomie), in de finale dienen te komen.
Volgende week in Libelle: "Mijn vrienden worden genomineerd. Wat kan ik doen?"quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, misschien ook eens vragen stellen bij je vriendenkeuze...
Kijk eens naar de weken ervoor en naar het bredere plaatje van de gedragingenquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry drie dagen tijd zijn het de beste vrienden. Over matt klagen dat hij haar stalkt en Mike die haar vriend naar huis heeft gestuurd om te liegen.....
quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Volgende week in Libelle: "Mijn vrienden worden genomineerd. Wat kan ik doen?"
Zoey hoort niet bij de eerste.quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:00 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje, zou het spijtig vinden als geen van de originele acht de finale haalt. Van mij mag de finale Jill - Liese - Zoey worden, maar die kans is nihil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |