Was vroeger veel te jong om dingen te herinnerenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:38 schreef Stargazing het volgende:
Ik weet nog niet of ik een volgend seizoen wel wil,
Het is te soft geworden om er types in te krijgen die het net leuk maakten zoals Spillie, Bart en Frank, en dan voornamelijk spillie die niet zo voor de regeltjes van BB was, 6x genomineerd geloof ik en toch gewonnen. Zegt genoeg
Doeidoei@quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:05 schreef Whuzz het volgende:
Tijd voor SN10 Launch en daarna spoilervrij de aflevering kijken. Tot laters!
Was een topaflevering. Bart woont intussen bij ons in de gemeente.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was vroeger veel te jong om dingen te herinnerenweet wel dat spillie vroeger over het hek wou kruipen ofzo
ik ga lekker ajax kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:05 schreef Whuzz het volgende:
Mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was een topaflevering. Bart woont intussen bij ons in de gemeente.
Hey die kijk ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:05 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:36 schreef Benny het volgende:
Kleine herinnering
Rond 21.15 uur is de uitzending te kijken voor Videoland-kijkers. Zij kunnen de uitzending vooruit kijken en dus ook de uitslag van de nominaties.
De uitslag mag en zal hier gedeeld worden. Openbaar. Wil je de uitslag niet voortijdig weten, dan kun je het beste rond 21.10 uur de COS tijdelijk mijden.
Je kunt spoilervrij terecht in het tv-topic: BB / [TV / Live #21] Big Brother 2021 - 21.30 uur | Debiele J&T
Ik had echt lang gewacht, en toen dacht ik, dan maar even een ode aan Waxmaskquote:
op tijd verbeterdquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had echt lang gewacht, en toen dacht ik, dan maar even een ode aan Waxmask
ja ik ga zo wel weer hoorquote:
Ja ik lees gelukkig altijd mijn posts terugquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
op tijd verbeterdwac wac wac wickie wac wac
Wat er nu inzit daar val je van in slaap.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens we missen zo'n bewoners in het huis. Als steven spillie in dat huis moest zijn hadden we pas TV gezien:
Dit is inderdaad BB zoals het moet zijn. Heimwee !!!quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat er nu inzit daar val je van in slaap.
Ja maar nu is Michel er toch die het eten op tijd op tafel zet. Dat is ook mooie televisie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens we missen zo'n bewoners in het huis. Als steven spillie in dat huis moest zijn hadden we pas TV gezien:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abort
Ja ze begonnen in Laren zegt Michelquote:
staat er net opquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:17 schreef greysbones het volgende:
is er iemand de uitzending al aan het kijken??
inderdaadquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit is inderdaad BB zoals het moet zijn. Heimwee !!!
In amsterdam dat klopt en nu hebben ze een stuk of 25 restaurants met die naamquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:17 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja ze begonnen in Laren zegt Michel![]()
Dacht het niet Mies! Gewoon in een cafeetje in A'dam Zuid!
op videolandquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:20 schreef Benny het volgende:
Ah, ze gaan de aflevering er nu pas later op zetten?
Mies hou zo van .. ietsenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Michel helemaal gek van de biefstuk van Loetje. Nou heb er wel een paar keer een miskleun gegeten. Ligt maar net welke loetje je eet. Maar heb heel regelmatig veel betere biefstukken gegeten in mijn leven dan die van Loetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |