95%quote:
Dat was de broodbakmachine. Zijn precies 3 handeling voor nodig.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:18 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey heeft meerdere malen lekker brood gebakken
quote:
Ganzenbord?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:25 schreef suzi1 het volgende:
capu heb ik hier echt niks aan hoor. die hoeft niet meer te antwoorden
dank yolk!
Waarschijnlijk de stroom van het licht dat stoort op het signaal van het geluid, iets met niet goed geaard ofzo... wel een beetje raar dat ze dit niet oplossenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:25 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt wel of die bromtoon (ventilatie??) in de sauna steeds erger wordt
chili met rijst en wraps.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
hadden ze geen chili? ik heb
ook bandnodeln gezien
volgens mij een restje wat Julie op at, de rest at chili con carnequote:Op woensdag 3 maart 2021 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
hadden ze geen chili? ik heb
ook bandnodeln gezien
pas op wat je zegt over Zoey, je maakt straks een heel leger wakkerquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Zoey is slecht in omschrijven ze geeft er 1 en gaat dan alweer naar de volgende en dan weer 1 hint en volgende zo haal je niets natuurlijk
nee die slapen overal doorheenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:31 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
pas op wat je zegt over Zoey, je maakt straks een heel leger wakker
Jill vergeet wel eens ietsquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:31 schreef mario390 het volgende:
maar jill had toch laatste keer
gezegd "ik eet nooit nooit meer chili con carne
Was een grapje.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:31 schreef mario390 het volgende:
maar jill had toch laatste keer
gezegd "ik eet nooit nooit meer chili con carne
Jill die Shawn Mendes niet kende,quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:39 schreef Yolk het volgende:
Bij sommige dingen vraag ik me af: kennen ze het niet omdat het te Nederlands is, of kijken er nu ook Belgen die denken: "WTFamai, kent Naomi nu Flappie niet?"
Wubbo Ockels niet kennen als Belg begrijp ik
wie???quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:38 schreef Stargazing het volgende:
Ik weet nog niet of ik een volgend seizoen wel wil,
Het is te soft geworden om er types in te krijgen die het net leuk maakten zoals Spillie, Bart en Frank, en dan voornamelijk spillie die niet zo voor de regeltjes van BB was, 6x genomineerd geloof ik en toch gewonnen. Zegt genoeg
nee ze had echt rosettapijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ik zeg ook altijd als ik een kater heb "ik drink nooit meer".
ja op 1 vor 5 min sauna en nu op 2 saunaquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie de dames bij de keuken?Sta je wel "live"???
Lieve helpquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:41 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Jill die Shawn Mendes niet kende,
en Elvis Presley ook niet blijkbaar
Ik wil door deze editie juist een nieuwe editie. Want ik vermoed daardoor iets langer wordt nagedacht over het bsginquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:38 schreef Stargazing het volgende:
Het is te soft geworden om er types in te krijgen die het net leuk maakten zoals Spillie, Bart en Frank, en dan voornamelijk spillie die niet zo voor de regeltjes van BB was, 6x genomineerd geloof ik en toch gewonnen. Zegt genoeg
Eerste BB België winnaar, een speciaal geval. had zelfs een gesloten deur opengekregen en was op het dak gekropen, geloof ik. toen ze eigenlijk niet buitenmochten. Heeft een zware straf gekregen van BB die ze nu niet meer zouden invoeren maar weet niet meer wat precies. Alleen dat het iets was dat ze vandaag niet meer zouden doen.quote:
nee 1 hint meer niet en dan de volgende. denk dat liese geen 1 krijgtquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:42 schreef Whuzz het volgende:
Jezus, die Zoey is echt HEEL slecht in hints geven.
"Een tennistournooi" ... zeg dan "in parijs" er bij
ohhh nou ik ben van de nederlandse versies dus die kan ik nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:44 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Eerste BB België winnaar, een speciaal geval. had zelfs een gesloten deur opengekregen en was op het dak gekropen, geloof ik. toen ze eigenlijk niet buitenmochten. Heeft een zware straf gekregen van BB die ze nu niet meer zouden invoeren maar weet niet meer wat precies. Alleen dat het iets was dat ze vandaag niet meer zouden doen.
Zou dan wel leuk zijn dat Michel voor Julie er uit ligt. Had die maar eerder moeten nadenken dan zijn lul achterna te lopen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:29 schreef Stargazing het volgende:
Die mannen vs vrouwen opdrachten vind ik sowieso zever, Michel en Nick dragen de mannen pretty much en die zitten dan ook nog eens met een dubbel gevoel, ze willen winnen maar tegelijk ook niet dat de vrouwen verliezen. Nick speelt om te winnen maar Michel is terughoudender, heeft hij ook toegegeven aan Julie en Julie zei zelf dat ze dat doorhad. Het is niet dat hij slecht speelt, hij geeft zichzelf gewoon een handicap door met zijn andere hand te gooien of niet al zijn kracht te gebruiken. Gooi die groepen toch gewoon door elkaar, maar zorg dat Michel en Nick zeker tegenover elkaar staan zodat ze op hun best spelen.
ik hoop het, zoals een automatisch slot op die slaapkamerdeuren, zodra iedereen eruit is gaan die op slot tot 21u of 22uquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik wil door deze editie juist een nieuwe editie. Want ik vermoed daardoor iets langer wordt nagedacht over het bsgin
dit dus, het had potentieel zolang de Belgen en Nederlanders elkaar niet als de vijand zouden gaan zien, wat van in het begin wel het geval wasquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:48 schreef Joyce-43 het volgende:
nou hoeft van mijn geen gemengde meer te worden gewoon nederlandse editie weer
maar wil er wel weer 1 eind dit jaar toch wel weer leuk Big Brother ondanks deze beetje saai is maar kunnen ze van leren en alleen maar beter worden
Zaterdag begint Lego Masters weer, het feit dat dat al spannender is dan deze BB...quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:53 schreef Rhythmica het volgende:
Het is momenteel zo saai dat zelfs de COS stil valt
Sorry, was ff afwassenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:53 schreef Rhythmica het volgende:
Het is momenteel zo saai dat zelfs de COS stil valt
dat kan toch nie he , ik mot ook eigenlijk hahahaquote:
Wij willen Peter de Rimmer weg. Graag Walter Grootaers terug als presentator. Ik wil je, blijf bij me...quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:59 schreef Stargazing het volgende:
Misschien vervangen ze Peter wel weer door Walter Grootaers
Dromen mag
Maar misschien vervangen ze de stem van BB wel door die van Geraldine dus ook niet teveel hopen
en nu denkt ze dat ze al gewonnen heeft, ze heeft het er zelfs met Zoey over gehad dat ze zich wel wil "opofferen" om naast Michel genomineerd te staan omdat ze "zo Michel naar huis kunnen spelen"quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ben even bij michel en nick maar jill is als ze wint een terechte winnaar maar als michel wint die is dan een allround terechte winnaar want die was over in huis enzo in de groepssfeer en spellen en dergelijke
dus eigenlijk komt het er niet op neer wat dat kan je niet zeggen maar jill is geen terechte winnaar want die is alleen met thomas op de kamer geweest en met een gitaar in de rondte wezen spelen
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:01 schreef Ireth het volgende:
N&M in de sauna dus zal Julie daar ook wel hangen, Zoey, Liese, Naomi en Jill Julie spelen 40 seconds.....
Waar hangen de M&M's uit??
De Walter is ook geen fan van deze Big Brother heeft hij al gezegdquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij willen Peter de Rimmer weg. Graag Walter Grootaers terug als presentator. Ik wil je, blijf bij me...
Jill kan alleen winnen als Michel haar laat winnen of dat hij toch net iets inhoudt wat niet betekent dat hij epxpres verliest maar de motivatie ontbreekt dan maar Michel kan niet van een meisje verliezen of iets met zijn knie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ben even bij michel en nick maar jill is als ze wint een terechte winnaar maar als michel wint die is dan een allround terechte winnaar want die was over in huis enzo in de groepssfeer en spellen en dergelijke
dus eigenlijk komt het er niet op neer wat dat kan je niet zeggen maar jill is geen terechte winnaar want die is alleen met thomas op de kamer geweest en met een gitaar in de rondte wezen spelen
Begrijp ik volledig.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:02 schreef Stargazing het volgende:
[..]
De Walter is ook geen fan van deze Big Brother heeft hij al gezegd
Het ging erom dat Mike heeft gezegd tegen michel dat JIll iedereen naar huis speelt die tegenover haar staat. Dat heeft Mike ook tegen haar gezegd. En dat ze er volgende week vast weer op zit maar dan iedereen wegspeelt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
en nu denkt ze dat ze al gewonnen heeft, ze heeft het er zelfs met Zoey over gehad dat ze zich wel wil "opofferen" om naast Michel genomineerd te staan omdat ze "zo Michel naar huis kunnen spelen"
julie is ook mee spelen hoor en jill is gaan "douchen" maar zit met mike en matt op de slaapkamerquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:01 schreef Ireth het volgende:
N&M in de sauna dus zal Julie daar ook wel hangen, Zoey, Liese, Naomi en Jill spelen 40 seconds.....
Ik snap nog steeds niet dat Nick zich zelf zo belangrijk voelt dat hij zich zelf al als finalist ziet en dat hij dan zijn eigen finalisten erbij kan zetten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
Nick weer over zijn droom top 5 en mike mag er nog bij. Dat zijn de mensen waar hij het meest overeen komt. Nou ik hoop dat je droom top 5 in duigen valt. Instagram is geen graadmeter zegt nick dat is voor jongeren en die zien wel hoe het gespeeld wordt en op een eerlijke manier. Nou dan ga je pech hebben he Nick daar hoor jij dan ook niet bij.
Except dat is niet zo. Jill speelt Liese of Nick zeker niet naar huis, eerder andersomquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het ging erom dat Mike heeft gezegd tegen michel dat JIll iedereen naar huis speelt die tegenover haar staat. Dat heeft Mike ook tegen haar gezegd. En dat ze er volgende week vast weer op zit maar dan iedereen wegspeelt.
nou denk echt niet dat jill denkt al gewonnen te hebben ze wil wel een nominatie ronde tegen michel staan dat welquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
en nu denkt ze dat ze al gewonnen heeft, ze heeft het er zelfs met Zoey over gehad dat ze zich wel wil "opofferen" om naast Michel genomineerd te staan omdat ze "zo Michel naar huis kunnen spelen"
Heb koptelefoon met ruisonderdrukking .. weinig last van gebromquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
\\\\\\\gavond Cos
agh fijn de sauna brom int oor
en slap gezwam
geen keiharde kontbonk gedoei
alles is braaf
BB braaf 2021
in de snakepitquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:01 schreef Ireth het volgende:
N&M in de sauna dus zal Julie daar ook wel hangen, Zoey, Liese, Naomi en Jill spelen 40 seconds.....
Kan haar eigenlijk niet kwalijk nemen, bijna iedereen daar heeft al zoiets gelijkaardigs tegen ahar gezegd, het is maar normaal dat ze het op de duur begint te gelovenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou denk echt niet dat jill denkt al gewonnen te hebben ze wil wel een nominatie ronde tegen michel staan dat wel
nou liese weet ik nog zo net nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Except dat is niet zo. Jill speelt Liese of Nick zeker niet naar huis, eerder andersom
ik denk dat Jill Nick wel naar huis speelt.. Nick is op FB echt niet zo geliefdquote:
BB heeft de 5 dames allemaal veiliggesteld dus spel of niet, dat is inderdaad niet eerlijk. Niet als er nog maar 4 mannen en 5 vrouwen over zijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
Daar trapt michel toch niet in in die praatjes van Mike. Want die mannen hebben het nu over dat de anderen elke week iemand van hun groep tegen Jill komt te staan. Dan nu dat Thomas slim gespeeld heeft. Maar hun spelen geen spel. Oh deze week zijn ze weer op hun gegaan. Dus dat mag niet maar hun mogen wel stemmen. Waar slaat dit nu op iedereen moet stemmen, die mannen zijn zo verongelijkt als anderen wel op hun stemmen.
Vind ze alle 4 niet heel scherp overkomen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:07 schreef Jockari het volgende:
Verfsnavel is dom aan het worden zegt ze. Kan niet, want is ze al.
ja ik kom daar zelden vind onoverzichtelijk voor zoietsquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jill Nick wel naar huis speelt.. Nick is op FB echt niet zo geliefd
Dus? Mijn broertje werkt bij de praxis, dat maakt mij ook geen Bob de Bouwer?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:07 schreef Jockari het volgende:
En Julie weet antwoord niet op de tennis vraag. Schoonzus is Yanina Wickmayer... Zucht.
Geef ik je gelijk in als vlaming.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jill Nick wel naar huis speelt.. Nick is op FB echt niet zo geliefd
geef es graties danquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:08 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Heb koptelefoon met ruisonderdrukking .. weinig last van gebrom
volg een aantal paginas maar das meer om te kijken hoe de algemene meningen liggen.. Cos is over het algemeen redelijk mild.. op FB worden bewoners veel harder aangepaktquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik kom daar zelden vind onoverzichtelijk voor zoiets
Wel op gevuul he. Zometeen de dames inlichten met wie ze de minste klik hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
Nick en michel dus volgende week op Jill en Zoey of Matt.
Zonder de COS was ik na een week of 2 al afgehaakt. Sorry, maar ik meen het oprecht.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
maar eh tot nu toe
hebben we vreselijk gelachen Cossies
deze BB .. hylarische momenten mee gemaakt
..
tis zeik vanaf het eerste uur
naks humor
ook knap.. dat dan weer wel
Nederlandse versie ? MS-baas en Oprah ? Heeft weinig met nederland te maken. Ik weet de meeste vragen, omdat ze amper over nederland gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:11 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Vind ze alle 4 niet heel scherp overkomen.Zal ook komen doordat het de Nederlandse versie is.
Uhuh! Je bent gewoon een faceboek-karen! Geef toe dan!quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
volg een aantal paginas maar das meer om te kijken hoe de algemene meningen liggen.. Cos is over het algemeen redelijk mild.. op FB worden bewoners veel harder aangepakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik vind het oprecht knap Benny dat je het volhoudt in deze Cosquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Zonder de COS was ik na een week of 2 al afgehaakt. Sorry, maar ik meen het oprecht.
Maargoed... Als er wat is kunnen jullie altijd bij me terecht hè. Snapjuh.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:15 schreef Ireth het volgende:
Zit jij op al die pagina's als fan aangemeld dan. ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onze karen ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhuh! Je bent gewoon een faceboek-karen! Geef toe dan!
Dus weinig interesse in de aciviteiten van de familie. Maar jij slaapt waarschijnlijk ook niet met je broertje zoals Julie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus? Mijn broertje werkt bij de praxis, dat maakt mij ook geen Bob de Bouwer?
heb je die foto nog niet gezien van mijn bloemetjes jurk vandaagquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhuh! Je bent gewoon een faceboek-karen! Geef toe dan!
Nee ze praten alles goed van zichzelf.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Is toch niet normaal die twee in de sauna nu al bezig met de stemmen van volgende week wie ze op de bank zetten terwijl Matt en Mike nog niet eens officieel genomineerd zijn. Hoezo geen stemafspraken maken.
Oei, is tampon of maandverband niet beter ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:14 schreef Whuzz het volgende:
Jill bloed, dus komt Matt een pleister halen
Ja. Die geeft mooie hints...quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:15 schreef odie22 het volgende:
WTF zowie doet een keer mee een spelletje![]()
Als er wat is ben ik niet te vinden, dat je dat maar weetquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Zonder de COS was ik na een week of 2 al afgehaakt. Sorry, maar ik meen het oprecht.
Jezus wat ouderwets. Menstruatiecup natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei, is tampon of maandverband niet beter ?
2 algemene en de Jill in het begin gejoind toen ze nog leuk was. Nu zit ik er meer voor de rellenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zit jij op al die pagina's als fan aangemeld dan. ;-)
Bijenkorf, Makro, Roxanne Hazes, Mark Tuitert. Mja zijn ook niet de helderste lichten, nee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nederlandse versie ? MS-baas en Oprah ? Heeft weinig met nederland te maken. Ik weet de meeste vragen, omdat ze amper over nederland gaan.
Julie toch ook niet met haar schoonzusjequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus weinig interesse in de aciviteiten van de familie. Maar jij slaapt waarschijnlijk ook niet met je broertje zoals Julie.
En ik zit naast Soury!quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er wat is ben ik niet te vinden, dat je dat maar weet
niet onderschatten hoor, ze hebben gekookt.....quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BraadHaan en GrillHaan
klaar met sauna
op naar een frisse douche
kapot drukkies geweest vandaag
Gezelligquote:
na een drukke dag hangen buiten op de bank en slapen buiten op de bank heeft Nick tijdens het eten nog even aangegeven hoe vervelend hij het vind dat mensen maar hangen en niks doen. nadien ging hij heerlijk in de sauna hangenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BraadHaan en GrillHaan
klaar met sauna
op naar een frisse douche
kapot drukkies geweest vandaag
nog steeds meer dan de rest van het huis heeft gedaan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:20 schreef Verida het volgende:
[..]
niet onderschatten hoor, ze hebben gekookt.....
Brr je zou er mee samenwonen als vrouw, en je hebt de strijkplank laten staan bv. Gelijk dan al strafpuntenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
michel is 1 stap binnen en valt meteen over de verband doos volgens mij dat die daar ergens nog staat want de meiden antwoorden met jill had der eigen gesneden
dus vermoed dat dat het is maar waar val je meteen over
He het hangen binnen op de bank ben je nog vergeten. Wel de hele dag besteding van Nick benoemen het oja en ook nog heel spannend spel jeu de boules moeten spelen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
na een drukke dag hangen buiten op de bank en slapen buiten op de bank heeft Nick tijdens het eten nog even aangegeven hoe vervelend hij het vind dat mensen maar hangen en niks doen. nadien ging hij heerlijk in de sauna hangen
CHips helemaal vergeten..quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He het hangen binnen op de bank ben je nog vergeten. Wel de hele dag besteding van Nick benoemen het oja en ook nog heel spannend spel jeu de boules moeten spelen.
ik hoop met je mee, vooral Nick omdat hij denkt dat hij de mensen in de finale kan kiezen, zo werkt het natuurlijk niet in een "normale" big brother, maar het typeert wel deze slappe versie..quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat K5 volgende week verbroken wordt. En dan bij voorkeur michel, julie of nick eruit.
k Heb liever Michel er uit, zodat dat liefdeskoppel ook gebroken wordt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:23 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ik hoop met je mee, vooral Nick omdat hij denk dat hij de mensen in de finale kan kiezen, zo werkt het natuurlijk niet in een "normale" big brother, maar het typeert wel deze slappe versie..
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Liese: Het kan toch niet pas kwart voor negen zijn!?
Klopt liese. Is nog niet eens half negen.
gewoon volgende week 2 eruit.. das pas leukquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
k Heb liever Michel er uit, zodat dat liefdeskoppel ook gebroken wordt.
Tis gewoon haar bruur hoorquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
k Heb liever Michel er uit, zodat dat liefdeskoppel ook gebroken wordt.
Als er geen leeg hokje tussen zat had ik het romantisch genoemdquote:
logischquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
na een drukke dag hangen buiten op de bank en slapen buiten op de bank heeft Nick tijdens het eten nog even aangegeven hoe vervelend hij het vind dat mensen maar hangen en niks doen. nadien ging hij heerlijk in de sauna hangen
Ja he, en naomi is heel goed gelovig.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:26 schreef Whuzz het volgende:
Mike die weer eens een leugentje rechtpraat
4 weken voor de finale zullen de nominaties door oud bewoners worden gedaan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon volgende week 2 eruit.. das pas leuk
Oef... en dergelijke staat ook niet op de kaartquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:14 schreef Benny het volgende:
[..]
wat heeft zich dit christkind weer gedaan??quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:14 schreef Whuzz het volgende:
Jill bloed, dus komt Matt een pleister halen
christkind?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heeft zich dit christkind weer gedaan??
Ik weet denk ik wel zeker dat ze wint, maar voor mij zou dat ook de laatste BB zijn die ik ga volgen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:17 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nee ze praten alles goed van zichzelf.
Dus saunagesprek samengevat:
Van Nick en Mies mag iedereen winnen (lees K5) behalve Jill want die verdient het niet en doet niets in huis en zal het geld niet binnen hengelen. En Zoey geloof ik ook liever niet. Anders zijn ze niet trots op de BB winnaar.
Mogen we dit zwart op wit met een handtekening?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel zeker dat ze wint, maar voor mij zou dat ook de laatste BB zijn die ik ga volgen.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:31 schreef mario390 het volgende:
jill gewond in bb-huis
1.late masturbatie
2.vingernagel stuk bij hometrainer
3.bloed op 3.3 vanavond
wanneer niet?quote:
Ik heb JIll toch vandaag de tafel zien schoonmaken, zien stofzuigen, de ramen in de slaapkamers zien schoonmaken. gister de ramen in de woonkamer zien zemen. Nick zie ik alleen maar koken en op zijn rug liggen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel zeker dat ze wint, maar voor mij zou dat ook de laatste BB zijn die ik ga volgen.
Je beseft dat menstruatie geen wond is? Of worden in oostenrijk alle dames elke maand per ambulance afgevoerd?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:31 schreef mario390 het volgende:
jill gewond in bb-huis
1.late masturbatie
3.bloed op 3.3 vanavond
Mario masturbatie is echt iets andersquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:31 schreef mario390 het volgende:
jill gewond in bb-huis
1.late masturbatie
3.bloed op 3.3 vanavond
En dan komt de 50 shades of greyquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Brr je zou er mee samenwonen als vrouw, en je hebt de strijkplank laten staan bv. Gelijk dan al strafpunten
is de eerste keer sinds die explosiequote:
waar zie je bij Mario menstruatie staan??quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je beseft dat menstruatie geen wond is? Of worden in oostenrijk alle dames elke maand per ambulance afgevoerd?
jep ik verwissel dat somsquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario masturbatie is echt iets anders
je bedoelt menstruatie
Klinkt als de ideale vrouwquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
Nick zie ik alleen maar koken en op zijn rug liggen.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klikt als de ideale vrouw
Ok, ik laat mijzelf wel uit
ik ga dgewoon voor Mikequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:34 schreef Lillfex het volgende:
Ik dacht dat ik voor Mike zou kiezen maar nee ga nu toch weer voor Matt Sorry Mike je hebt het nu verpest
https://www.rtlxl.nl/big-brother-votingquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:35 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe moet ik eigenlijk op iemand stemmen want wil dat voor het eerst gaan doen en dan op Matt. Alleen maar om Nick te dwarsbomen met zijn K6.
als de nominaties bekent zijn via de site van RTL xl big brotherquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:35 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe moet ik eigenlijk op iemand stemmen want wil dat voor het eerst gaan doen en dan op Matt. Alleen maar om Nick te dwarsbomen met zijn K6.
nou ik denk als hij zegt dat als ze het terug ziet stuurt ze me een berichtje dan vermoed ik toch wel dat hij niet gelogen heb betreft dat van naomiquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow Als Naomi er uit komt.. Roept ze wederom.. WAAROM VERTROUW IK ALTIJD IEDEREEN
Bedankt ga gelijk account aanmaken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
videoland account kun je daarvoor gebruikenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bedankt ga gelijk account aanmaken.
mattquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:37 schreef Ireth het volgende:
Wat zou voor Jill het beste zijn? Mike eruit of Matt er uit??
geheel Veeeganquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:38 schreef Whuzz het volgende:
Naomi weer helemaal heppiedepeppie met Mike. Wat een mooie keuken allemaal niet kan doen
Njam TV op de vlaamse zender met vegan food. Kan misschien al eens een verzoek sturen naar Gert Verhulst.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:29 schreef Windhapper het volgende:
Naomi.Veel te goed voor dat huis. Meisje verdient een eigen show. Iets met dierkes lijkt me wel leuk.
gert eet vlees, veel vlees, heb ik van de viktorvlogdownsquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Njam TV op de vlaamse zender met vegan food. Kan misschien al eens een verzoek sturen naar Gert Verhulst.
maar hadden ze wel geneuktquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
In het echte leven had Naomi niet meer met Mike gepraat
Mikequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:37 schreef Ireth het volgende:
Zo gaat dat in Oostenrijk, maar is daar normaal hoor. Ze worden een week opgenomen, en daarna alles weer peis en vree in het huishouden. Komt hopelijk hier ook nog in de zorgverzekering.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je beseft dat menstruatie geen wond is? Of worden in oostenrijk alle dames elke maand per ambulance afgevoerd?
Ik ben te vertrouwen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mogen we dit zwart op wit met een handtekening?
Masturbatie is bij die limburgse, bij de anderen menstruatie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario masturbatie is echt iets anders
je bedoelt menstruatie
Hij heeft de poes van Marlèneke gegeten?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
gert eet vlees, veel vlees, heb ik van de viktorvlogdowns
Dat hij alles onthoud wat hij liegt is wel bijzonderquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
Dat gelul van Mike is ook gewoon niet bij te houden..
echt knap dat hij het zelf wel bijhoudt
masturbatie?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:31 schreef mario390 het volgende:
jill gewond in bb-huis
1.late masturbatie
3.bloed op 3.3 vanavond
meesten lullen zichzelf uiteindelijk vastquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:43 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat hij alles onthoud wat hij liegt is wel bijzonder
Ik volg je.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga dgewoon voor Mike
irriteer me liever aan hem dan aan iemand die niet anders doet als achter mensen aanlopen
Ik zou ook weleens willen dat ik dat kon verwisselen.quote:
Mario heeft een vrouw? hij kijkt hele dagen allerlei soorten BB die heeft geen tijd voor een vrouw, toch?quote:
en samson doet het nu met zijn dochterquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft de poes van Marlèneke gegeten?
Mattquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:37 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is meteen weer aangenomen bij de keukenkampioenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:44 schreef Whuzz het volgende:
Mike heeft het zélfs voor elkaar dat Naomi zich nu schuldig voelt
Welcome to the dark side!quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:44 schreef Ireth het volgende:
Oké, de jill-fans willen dat Matt er in blijft... Dat zou Jill vanmiddag ook gezegd hebben.
Ik stem dus op Mike
Oh dat was een geintje van ze.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:44 schreef Ireth het volgende:
Oké, de jill-fans willen dat Matt er in blijft... Dat zou Jill vanmiddag ook gezegd hebben.
Ik stem dus op Mike
Je ziet de website om te stemmen en duidt Mike aan. Zo is het opgelost ;-)quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:35 schreef Koos1958 het volgende:
Is allemaal waar. Dat zegt hij tochquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ben het even kwijt is er nu wel of niet wat waar van die Mike zijn verhaal
en de mensen maar geloven dat ze een keuken gekocht hebben van mighty mikequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij is meteen weer aangenomen bij de keukenkampioen
Als je in een sociale huurwoning woont, krijg je een keuken van de woningbouwverenigingquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welcome to the dark side!
Je ontgroening start vandaag. Je eerste opdracht is om vanavond nog een keuken te verkopen aan iemand in een sociale huurwoning. Succes!
Wie?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:47 schreef Toweler het volgende:
Awh rumag talk met Thomas hij begon de laatste week ook beetje vlinders te voelen voor Jill
Niet alleen van Marlèneke, maar ook van Josje, Karen, ...quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft de poes van Marlèneke gegeten?
Uh ok. Als ik de grap moet uitleggen is hij nóg minder grappigquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als je in een sociale huurwoning woont, krijg je een keuken van de woningbouwverenigingen die keukens zijn mooier dan die van de keukenkampioen.
Ik begrijp de grap. Maar begrijpt Mike die ookquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh ok. Als ik de grap moet uitleggen is hij nóg minder grappig
Moet eigenlijk beter gaan opletten op Mike’s verhalen. Kreeg een mail van recruiter van o.a. Keukenkampioenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij is meteen weer aangenomen bij de keukenkampioen
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
je bent gewoon niet zo grappigquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Keukens verkopen is geen grap voor Mike. Dat is bittere oorlog and he's winning!quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik begrijp de grap. Maar begrijpt Mike die ook
Nu Mike ja vooral nu hij weer naar die kant met Naomi toe trekt.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:47 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Mike eruit, Mike nomineert haar elke week
Jill zelf eruit. Heerlijk naar Thomas en haar leventje weer oppakken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:37 schreef Ireth het volgende:
Wil de je soms de grappen-manager spreken Karin?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent gewoon niet zo grappig![]()
![]()
![]()
en dat is dan wel weer grappig![]()
![]()
Ik vind hem nu anders hilarisch wordenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
niet gelogen...quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Keukens verkopen is geen grap voor Mike. Dat is bittere oorlog and he's winning!
Nope niet nodig ik red mezelf primaquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wil de je soms de grappen-manager spreken Karin?
https://www.vier.be/big-brother/stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bedankt ga gelijk account aanmaken.
preitje eitjequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Naomi zet haar kleine meisjes stemmetje weer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een keuken kopen bij keukenconcurent, dan heb je mike 3 keer zo hardquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.vier.be/big-brother/stemmen
hier ook even een gratis acc maken kan je 2 x stemmen
Wel VPN gebruiken tijdens aanmaken én stemmen, anders wordt je weggefilterd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
of andersom?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike is bezig Naomi aan het bewerken?
Allemaal op Matt ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, lekker allerlei shit aflikken.quote:
weet niet schakel in het gesprek?quote:
Als je saaie BB wil = Matt stemmenquote:
gooi anders even een poll erinquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
weet niet schakel in het gesprek?
eensquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je saaie BB wil = Matt stemmen
Als je enige interactie wil= Mike stemmen
Daar kan Liese toch mooi op spelen als ze dronken is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Die gitaar was destijds toch voor Thomas? Had-ie dat kreng dan bij zijn exit niet mee kunnen nemen?
Kunnen ze er niet allebei uitquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je saaie BB wil = Matt stemmen
Als je enige interactie wil= Mike stemmen
nou ik matt ben hem zatquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:44 schreef Ireth het volgende:
Ik stem dus op Mike
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:57 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Tiem zowieeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
Mike is eng als hij zo naar Naomi lacht
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat een leuk gesprek met Thomas zeg. Leuke spontane knul, en die plek in de nek van Matt was dus al tijdens het stoeien gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja denk het toch wel want hij blijft ook zeggen als je het terug zietquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ben het even kwijt is er nu wel of niet wat waar van die Mike zijn verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
zse zijn allemaal moe van de enerverende dagquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:59 schreef odie22 het volgende:
maar waarom liggen ze allemaal op de slaapkamer ? is BB onderhoud aan het doen
ja mooi jill dus ookquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:47 schreef Toweler het volgende:
Awh rumag talk met Thomas hij begon de laatste week ook beetje vlinders te voelen voor Jill
Dat zegt hij tegen iedereenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja denk het toch wel want hij blijft ook zeggen als je het terug ziet
ja ik geloof hem wel dit keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
denken dat er na deze flop ooit nog een BB komtquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:38 schreef Stargazing het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen voortaan alle GIF's van zoey in een spoiler
Alleen Liese, Naomi, Jill moet niet in een spoiler
Enkel als je die limburgse snavelverver ook bij in de spoiler steekt ben ik akkoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeelucht
3keer
deze BB klucht
4 keer
< op inspiratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |