95%quote:
Dat was de broodbakmachine. Zijn precies 3 handeling voor nodig.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:18 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey heeft meerdere malen lekker brood gebakken
quote:
Ganzenbord?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:25 schreef suzi1 het volgende:
capu heb ik hier echt niks aan hoor. die hoeft niet meer te antwoorden
dank yolk!
Waarschijnlijk de stroom van het licht dat stoort op het signaal van het geluid, iets met niet goed geaard ofzo... wel een beetje raar dat ze dit niet oplossenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:25 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt wel of die bromtoon (ventilatie??) in de sauna steeds erger wordt
chili met rijst en wraps.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
hadden ze geen chili? ik heb
ook bandnodeln gezien
volgens mij een restje wat Julie op at, de rest at chili con carnequote:Op woensdag 3 maart 2021 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
hadden ze geen chili? ik heb
ook bandnodeln gezien
pas op wat je zegt over Zoey, je maakt straks een heel leger wakkerquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Zoey is slecht in omschrijven ze geeft er 1 en gaat dan alweer naar de volgende en dan weer 1 hint en volgende zo haal je niets natuurlijk
nee die slapen overal doorheenquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:31 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
pas op wat je zegt over Zoey, je maakt straks een heel leger wakker
Jill vergeet wel eens ietsquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:31 schreef mario390 het volgende:
maar jill had toch laatste keer
gezegd "ik eet nooit nooit meer chili con carne
Was een grapje.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:31 schreef mario390 het volgende:
maar jill had toch laatste keer
gezegd "ik eet nooit nooit meer chili con carne
Jill die Shawn Mendes niet kende,quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:39 schreef Yolk het volgende:
Bij sommige dingen vraag ik me af: kennen ze het niet omdat het te Nederlands is, of kijken er nu ook Belgen die denken: "WTFamai, kent Naomi nu Flappie niet?"
Wubbo Ockels niet kennen als Belg begrijp ik
wie???quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:38 schreef Stargazing het volgende:
Ik weet nog niet of ik een volgend seizoen wel wil,
Het is te soft geworden om er types in te krijgen die het net leuk maakten zoals Spillie, Bart en Frank, en dan voornamelijk spillie die niet zo voor de regeltjes van BB was, 6x genomineerd geloof ik en toch gewonnen. Zegt genoeg
nee ze had echt rosettapijnquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ik zeg ook altijd als ik een kater heb "ik drink nooit meer".
ja op 1 vor 5 min sauna en nu op 2 saunaquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie de dames bij de keuken?Sta je wel "live"???
Lieve helpquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:41 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Jill die Shawn Mendes niet kende,
en Elvis Presley ook niet blijkbaar
Ik wil door deze editie juist een nieuwe editie. Want ik vermoed daardoor iets langer wordt nagedacht over het bsginquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:38 schreef Stargazing het volgende:
Ik weet nog niet of ik een volgend seizoen wel wil,
Het is te soft geworden om er types in te krijgen die het net leuk maakten zoals Spillie, Bart en Frank, en dan voornamelijk spillie die niet zo voor de regeltjes van BB was, 6x genomineerd geloof ik en toch gewonnen. Zegt genoeg
Eerste BB België winnaar, een speciaal geval. had zelfs een gesloten deur opengekregen en was op het dak gekropen, geloof ik. toen ze eigenlijk niet buitenmochten. Heeft een zware straf gekregen van BB die ze nu niet meer zouden invoeren maar weet niet meer wat precies. Alleen dat het iets was dat ze vandaag niet meer zouden doen.quote:
nee 1 hint meer niet en dan de volgende. denk dat liese geen 1 krijgtquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:42 schreef Whuzz het volgende:
Jezus, die Zoey is echt HEEL slecht in hints geven.
"Een tennistournooi" ... zeg dan "in parijs" er bij
ohhh nou ik ben van de nederlandse versies dus die kan ik nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:44 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Eerste BB België winnaar, een speciaal geval. had zelfs een gesloten deur opengekregen en was op het dak gekropen, geloof ik. toen ze eigenlijk niet buitenmochten. Heeft een zware straf gekregen van BB die ze nu niet meer zouden invoeren maar weet niet meer wat precies. Alleen dat het iets was dat ze vandaag niet meer zouden doen.
Zou dan wel leuk zijn dat Michel voor Julie er uit ligt. Had die maar eerder moeten nadenken dan zijn lul achterna te lopen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:29 schreef Stargazing het volgende:
Die mannen vs vrouwen opdrachten vind ik sowieso zever, Michel en Nick dragen de mannen pretty much en die zitten dan ook nog eens met een dubbel gevoel, ze willen winnen maar tegelijk ook niet dat de vrouwen verliezen. Nick speelt om te winnen maar Michel is terughoudender, heeft hij ook toegegeven aan Julie en Julie zei zelf dat ze dat doorhad. Het is niet dat hij slecht speelt, hij geeft zichzelf gewoon een handicap door met zijn andere hand te gooien of niet al zijn kracht te gebruiken. Gooi die groepen toch gewoon door elkaar, maar zorg dat Michel en Nick zeker tegenover elkaar staan zodat ze op hun best spelen.
ik hoop het, zoals een automatisch slot op die slaapkamerdeuren, zodra iedereen eruit is gaan die op slot tot 21u of 22uquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik wil door deze editie juist een nieuwe editie. Want ik vermoed daardoor iets langer wordt nagedacht over het bsgin
dit dus, het had potentieel zolang de Belgen en Nederlanders elkaar niet als de vijand zouden gaan zien, wat van in het begin wel het geval wasquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:48 schreef Joyce-43 het volgende:
nou hoeft van mijn geen gemengde meer te worden gewoon nederlandse editie weer
maar wil er wel weer 1 eind dit jaar toch wel weer leuk Big Brother ondanks deze beetje saai is maar kunnen ze van leren en alleen maar beter worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |