quote:Op maandag 1 maart 2021 11:49 schreef MissyZ het volgende:
Mijn 1e Topic opening!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Geen onderbroek in de klauwen?quote:Op maandag 1 maart 2021 11:49 schreef Ebinas het volgende:
Goed overleggen dames, Zoey zat gewoon ff te kanen.
wat is er met de onderbroek dan?quote:
En terecht. Voor het gerecht ermee.quote:
Suikerdipje waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:50 schreef zodeju het volgende:
Michel heeft echt trillende vingers.....was me al eerder opgevallen.
Hij heeft ook best prestatiedrang, alles moet perfectionistisch en hij heeft niet alles onder controle.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:50 schreef zodeju het volgende:
Michel heeft echt trillende vingers.....was me al eerder opgevallen.
quote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef mario390 het volgende:
ja ik horte en keer dat jemand binnengevlogen is
maar ik weet niet wat en mus is
maar deswegen kunnen ze toch trotzdem
elke jaar maken,volgens me was al 5 jaren niet
Jah, die heeft normaal rond deze tijd een halve liter yoghurt, een banaan en muesli, 3 boterhammen en de kliekjes van gisterquote:
Het zou vorig jaar weer komen, maar ja toen kwam zoals we weten Corona..quote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef mario390 het volgende:
Is te duur en we winnen het toch niet meer van die Chinezen.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef mario390 het volgende:
Nou Mario luister, ow wacht het is jac. Luister om een lang verhaal kort te maken. Zoey showde haar onderbroek, waar stront en bloed door elkaar zaten. In de douche.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat is er met de onderbroek dan?
Ik was ook boos.quote:
Vliegende ratten zijn duivenquote:Op maandag 1 maart 2021 11:52 schreef MissyZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mus, of vliegende ratten.
Je hebt er weer een om het uitgebreid aan uit te kunnen leggen hequote:Op maandag 1 maart 2021 11:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou Mario luister, ow wacht het is jac. Luister om een lang verhaal kort te maken. Zoey showde haar onderbroek, waar stront en bloed door elkaar zaten. In de douche.
Superman vloog ook naar binnen, maar die hebben ze niet kunnen raken.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef mario390 het volgende:
Ach doe het met liefde. Krijg alleen geen liefde terug.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je hebt er weer een om het uitgebreid aan uit te kunnen leggen he
Awwwww.quote:
Nadat meerminman en mosseljongen met de onzichtbare bootmobiel donuts hadden gedraaid, toch?quote:Op maandag 1 maart 2021 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Superman vloog ook naar binnen, maar die hebben ze niet kunnen raken.
Zoietsquote:Op maandag 1 maart 2021 11:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nadat meerminman en mosseljongen met de onzichtbare bootmobiel donuts hadden gedraaid, toch?
Nou vooruit danquote:Op maandag 1 maart 2021 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach doe het met liefde. Krijg alleen geen liefde terug.
Het gaat verbazingwekkend goed.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:56 schreef Whuzz het volgende:
WIe durft er geld op te zetten dat na het weghalen van de meeste safety's, niemand nog iets om stoot?
Ik alvast niet !quote:Op maandag 1 maart 2021 11:56 schreef Whuzz het volgende:
WIe durft er geld op te zetten dat na het weghalen van de meeste safety's, niemand nog iets om stoot?
Zijn ook aan het rechtzettenquote:Op maandag 1 maart 2021 11:57 schreef Ireth het volgende:
Ik heb de mannen in beeld, hoe staat het er voor bij de dames??
selfs politie was daarbijquote:Op maandag 1 maart 2021 11:58 schreef mario390 het volgende:
nederland is echt en komisch volk
zoveel mediaandacht vor deze verhal
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dominomus
Ik sta ook versteld. Nu moeten die dingen nog goed om flikkerenquote:Op maandag 1 maart 2021 11:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verbazend zelfs, een ½uur geleden zag het nog niet uit
Hebben we het nog steeds over die musquote:
gatver sorry dat ik dit gemist had hoorquote:Op maandag 1 maart 2021 11:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou Mario luister, ow wacht het is jac. Luister om een lang verhaal kort te maken. Zoey showde haar onderbroek, waar stront en bloed door elkaar zaten. In de douche.
soms missen mensen dingen je weet wel werken geen 24/7 tijd om te kijkenquote:Op maandag 1 maart 2021 11:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je hebt er weer een om het uitgebreid aan uit te kunnen leggen he
No problemoquote:Op maandag 1 maart 2021 12:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gatver sorry dat ik dit gemist had hoor
Onze katten vreten elk jaar wel 20 van die beesten. En toch zijn er nog steeds elk jaar méér. Dus komt allemaal wel goed met die mus.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over die mus
Ik heb het ook gemist hoor, wel over gelezen, was erg genoegquote:Op maandag 1 maart 2021 12:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Het was niet hatelijk bedoeld.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
soms missen mensen dingen je weet wel werken geen 24/7 tijd om te kijken
Ze moeten nog omvallen struis, ze moeten nog omvallenquote:
Wil je de beelden nog zien?quote:Op maandag 1 maart 2021 12:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En de Chinezen vreten die katten weer op en zo krijg je dan een cirkelquote:Op maandag 1 maart 2021 12:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onze katten vreten elk jaar wel 20 van die beesten. En toch zijn er nog steeds elk jaar méér. Dus komt allemaal wel goed met die mus.
Die gaan dat redden ook nog. Niet verwachtquote:
3 minuten vertragingquote:Op maandag 1 maart 2021 12:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
luchtallarm 1ste maandag vd maand ..
BB huis hoor je niets?
Moeten die plat liggen niet rechtop gezet worden want anders loopt het toch niet door.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaan dat redden ook nog. Niet verwacht
quote:
In Groningen hebben ze toch geen luchtalarm. Daar bellen ze toch aan?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:01 schreef Ebinas het volgende:
Het wa
[..]
Het was niet hatelijk bedoeld.
En had ook niets met jou te maken
je zou t bijna denkenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In Groningen hebben ze toch geen luchtalarm. Daar bellen ze toch aan?
Wow, netjes.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
De klok stond dus op 11:58 bij het begin van het luchtalarm
Dat moet idd nog gebeuren Koosquote:Op maandag 1 maart 2021 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moeten die plat liggen niet rechtop gezet worden want anders loopt het toch niet door.
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je lijkt nu op die onderbroek van Zoeyquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
viezerikquote:Op maandag 1 maart 2021 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je lijkt nu op die onderbroek van Zoey
Ja, wij eten wel eens Chinees tenslotte!quote:Op maandag 1 maart 2021 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En de Chinezen vreten die katten weer op en zo krijg je dan een cirkel
Geen Chinees meer gehad sinds de coronaquote:Op maandag 1 maart 2021 12:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, wij eten wel eens Chinees tenslotte!
24 uur naar deze flauwigheid kijkenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:10 schreef 20100 het volgende:
wat een flauwe opdracht weer, 2 uurtjes....waarom geen 24 uur met figuren maken en zo
Wij eten nooit chinees hier, dus ik doe eigenlijk helemaal niet mee aan die circel. #reddemus!quote:Op maandag 1 maart 2021 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen Chinees meer gehad sinds de corona
9 minutenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:12 schreef Rhosyn het volgende:
Het is pas gelukt als alle stenen in 1 keer zijn omgevallen.
Hoe lang hebben ze nog? Ik kijk niet...
Wens van de gedachtequote:Op maandag 1 maart 2021 12:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nah dames zijn klaar
heren ook bijna
het wachten is op
.dikke woei die de deur openmaakt
tot alles RRRRRrrrrrrrrrrrrrt gaat
Ik dacht inderdaad dat ze die 2 uur niet gingen halen.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou meeste hier dachten tijd te kort niet dus
Tyf op met die mus nuquote:Op maandag 1 maart 2021 12:14 schreef mario390 het volgende:
de mus kreg en website
en was bericht selfs op cnn
Het was bijna een burgeroorlog geworden hier door die mus.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:14 schreef mario390 het volgende:
de mus kreg en website
Jill was heel goed bezig.. af en toe een beetje afgeleid.. maar heeft echt wel haar [u]steentje[/u] bij gedragenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoeveel steentjes heeft jill gelegd 20?
Volg de domino steenstjesquote:
Dit klinkt heel raarquote:Op maandag 1 maart 2021 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wachten tot ze ze om mogen duwen
En ook nog 's een prominent (opgezet) plaatsje in één of ander museum.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:14 schreef mario390 het volgende:
de mus kreg en website
Tyf zelf op. (gaat t een keer ontopic en niet over fetish... ouwehoer niet dan).quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volg de domino steenstjes
Dames 125 m
mannen 100 meter
Steentjes bouwen. Mannen en vrouwen. Wanneer ze omvallen 2000 per groep voor de kasquote:
Thnxquote:Op maandag 1 maart 2021 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Steentjes bouwen. Mannen en vrouwen. Wanneer ze omvallen 2000 per groep voor de kas
Blablabla.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En ook nog 's een prominent (opgezet) plaatsje in één of ander museum.
[..]
Tyf zelf op. (gaat t een keer ontopic en niet over fetish... ouwehoer niet dan).
Conny Mus deed de verslaggeving.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En ook nog 's een prominent (opgezet) plaatsje in één of ander museum.
[..]
Tyf zelf op. (gaat t een keer ontopic en niet over fetish... ouwehoer niet dan).
Moet nog blijken vogelquote:Op maandag 1 maart 2021 12:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tijd is om
goed gedaan
lkr veel texst
quote:
Nu misgaan bij die vrouwen en dan naar armquote:
Hebben ze ook 2 uur over kunnen nadenken.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Viel me mee hoe het in beeld werd gebracht.
Orgastisch genot bij het zien vallen van zoveel steentjesquote:Op maandag 1 maart 2021 12:30 schreef Chanel5 het volgende:
sorry hoor maar die geluiden van de dames .....hmmm
dat dusquote:Op maandag 1 maart 2021 12:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Orgastisch genot bij het zien vallen van zoveel steentjes
wat zitten die wijven nou te juichen, geen enkele van hen zal ooit een euro van de prijzenpot zienquote:Op maandag 1 maart 2021 12:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Noom, Liese, Djill en Zjoelie:. Zowi:
De mannen had ik ook mijn twijfels bij.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Valt me mee van die meiden. Zag er slecht uit.
t is een strafbaar feitquote:
Had juist moeten mislukken. Was veel leuker geweestquote:
Ja hallo, hij heeft een paar duizend stenen lopen versjouwen.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja hallo, hij heeft een paar duizend stenen lopen versjouwen.
Jill gaat winnen.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:34 schreef 20100 het volgende:
[..]
wat zitten die wijven nou te juichen, geen enkele van hen zal ooit een euro van de prijzenpot zien
Lisse had inderdaad de kaarten teruggevraagd, maar ZIJ was degene die aan hen de kaarten gegeven had.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:33 schreef Silves het volgende:
Lies is me toch een portie gemeen...ze feliciteren ons niet, dus ook geen buitenlucht dan, gisteren gewoon de kaarten terug geeeist..bah wat een air toch.
Waarom? Dat gun ik die mannen niet hoor.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Had juist moeten mislukken. Was veel leuker geweest
Ontbijt!!!!quote:Op maandag 1 maart 2021 12:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is het eerste wat hij neemt...hoorde hem zeggen mijn brunch.
Was toch veel leukere tv geweest. Drie uur bezig met die stenen en dan mislukken.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom? Dat gun ik die mannen niet hoor.
De vrouwen had je het wel gegundquote:Op maandag 1 maart 2021 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom? Dat gun ik die mannen niet hoor.
Ja super ego, ze wilde het antwoord horen , wat ze wilde horen gisteren , zoniet dan pakt ze alles af, ook nu met deze..jaja ze beslist het wel ff.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:37 schreef Fasil het volgende:
[..]
Lisse had inderdaad de kaarten teruggevraagd, maar ZIJ was degene die aan hen de kaarten gegeven had.
Ironisch genoeg heeft dit dus nog meer opgeleverd dan 10 uur lang een kettle belt omhoog houdenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:37 schreef Benny het volgende:
Stand van de pot: ¤39.797,50
Quote opdracht | Danielle, Jowi + groep | 03/01 | ¤2000,-
Geheime dansopdracht | Liese, Ziko + groep | 07/01 | ¤5000,-
Balansopdracht | Thomas + groep | 12/01 | ¤4000,-
Verkleed- en herkenopdracht | Nick + groep | 19/01 | ¤1500,-
Tennisballenspel | groep | 20/01 | ¤4260,-
Vallende stokken | Jowi + Zoey | 26/01 | ¤550,-
Dansmarathon | groep | 02/02 | ¤4000,-
Persoonlijk dilemma | groep | 04/02 | -¤350,-
Dozenspel | groep | 09/02 | ¤3.100,-
Fietsen + puzzelen | groep | 16/02 | ¤8.000,-
Kettle Belt Twister | groep | 23/02 | ¤3.737,50
Domino | mannen + vrouwen | 01/03 | ¤4000,-
Ik hoorde haar net roepen met de dames hoe goed de mannen het hadden gedaan.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:38 schreef Jockari het volgende:
Julie zit weer te memmen dat de mannen geen proficiat gewenst hebben aan hun. Kan dat weer niet loslaten. Heb daar een relatie mee. Zij heeft de mannen ook niets gewenst.
Ja, bij de mannenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was toch veel leukere tv geweest. Drie uur bezig met die stenen en dan mislukken.
Mean girls gonna mean.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja super ego, ze wilde het antwoord horen , wat ze wilde horen gisteren , zoniet dan pakt ze alles af, ook nu met deze..jaja ze beslist het wel ff.
Grappig hoe mensen dat zo anders op kunnen vatten. Ik hoorde Julie klagen dat de mannen niet juichen en Liese 'ik kan me daar niet druk om maken, zij hebben geen buitenlucht' met een knipoog.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:33 schreef Silves het volgende:
Lies is me toch een portie gemeen...ze feliciteren ons niet, dus ook geen buitenlucht dan, gisteren gewoon de kaarten terug geeeist..bah wat een air toch.
Sexist bedoel je? Tenzij we het alleen over Zoey hebben...quote:
Ja. Zo kun je het ook bekijkenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ironisch genoeg heeft dit dus nog meer opgeleverd dan 10 uur lang een kettle belt omhoog houden.
Kan ookquote:Op maandag 1 maart 2021 12:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sexist bedoel je? Tenzij we het alleen over Zoey hebben...
Niet zo negatief! Hij gooide 80% er inquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja Natte Lie was hem vergeten mee naar huis te nemen.
Nou vooruitquote:Op maandag 1 maart 2021 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als mannen al gewonnen hebben dan gun ik het de vrouwen ook.
Ben je jaloers op haar?quote:Op maandag 1 maart 2021 12:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja super ego, ze wilde het antwoord horen , wat ze wilde horen gisteren , zoniet dan pakt ze alles af, ook nu met deze..jaja ze beslist het wel ff.
Ongeveer een uur en 3 kwartier .. daarvoor nog een kwartier parcours uitmeten.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:41 schreef D. het volgende:
Ik viel net binnen bij vallende stenen
Zijn ze lang bezig geweest met opzetten?
Is goed,Zoey en Naomiquote:Op maandag 1 maart 2021 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Zullen we het nomineren dan ook maar weer de middag na de weekopdracht doen BB? Hebben we dat tenminste maar gehad.
quote:Op maandag 1 maart 2021 12:49 schreef Clasientje het volgende:
De mannen hebben niet veel meer dit was het dan voor hun er komt geen boodschappen.
Zoey en Jill.quote:
Matt, Niek,Mikkquote:Op maandag 1 maart 2021 12:49 schreef Clasientje het volgende:
De mannen hebbnniet veel meer dit was het dan voor hun er komt geen boodschappen.
Liese is leukquote:Op maandag 1 maart 2021 12:51 schreef Fasil het volgende:
In mijn ogen is Liese totaal niet zoals jij haar omschrijft,
In mijn ogen is Liese totaal niet zoals jij haar omschrijft,quote:Op maandag 1 maart 2021 12:43 schreef Silves het volgende:
[..]
jezus,,zitten we nu ook al hier met pubers??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |