quote:Op maandag 1 maart 2021 11:49 schreef MissyZ het volgende:
Mijn 1e Topic opening!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Geen onderbroek in de klauwen?quote:Op maandag 1 maart 2021 11:49 schreef Ebinas het volgende:
Goed overleggen dames, Zoey zat gewoon ff te kanen.
wat is er met de onderbroek dan?quote:
En terecht. Voor het gerecht ermee.quote:
Suikerdipje waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:50 schreef zodeju het volgende:
Michel heeft echt trillende vingers.....was me al eerder opgevallen.
Hij heeft ook best prestatiedrang, alles moet perfectionistisch en hij heeft niet alles onder controle.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:50 schreef zodeju het volgende:
Michel heeft echt trillende vingers.....was me al eerder opgevallen.
quote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef mario390 het volgende:
ja ik horte en keer dat jemand binnengevlogen is
maar ik weet niet wat en mus is
maar deswegen kunnen ze toch trotzdem
elke jaar maken,volgens me was al 5 jaren niet
Jah, die heeft normaal rond deze tijd een halve liter yoghurt, een banaan en muesli, 3 boterhammen en de kliekjes van gisterquote:
Het zou vorig jaar weer komen, maar ja toen kwam zoals we weten Corona..quote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef mario390 het volgende:
Is te duur en we winnen het toch niet meer van die Chinezen.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef mario390 het volgende:
Nou Mario luister, ow wacht het is jac. Luister om een lang verhaal kort te maken. Zoey showde haar onderbroek, waar stront en bloed door elkaar zaten. In de douche.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat is er met de onderbroek dan?
Ik was ook boos.quote:
Vliegende ratten zijn duivenquote:Op maandag 1 maart 2021 11:52 schreef MissyZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mus, of vliegende ratten.
Je hebt er weer een om het uitgebreid aan uit te kunnen leggen hequote:Op maandag 1 maart 2021 11:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou Mario luister, ow wacht het is jac. Luister om een lang verhaal kort te maken. Zoey showde haar onderbroek, waar stront en bloed door elkaar zaten. In de douche.
Superman vloog ook naar binnen, maar die hebben ze niet kunnen raken.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:51 schreef mario390 het volgende:
Ach doe het met liefde. Krijg alleen geen liefde terug.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je hebt er weer een om het uitgebreid aan uit te kunnen leggen he
Awwwww.quote:
Nadat meerminman en mosseljongen met de onzichtbare bootmobiel donuts hadden gedraaid, toch?quote:Op maandag 1 maart 2021 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Superman vloog ook naar binnen, maar die hebben ze niet kunnen raken.
Zoietsquote:Op maandag 1 maart 2021 11:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nadat meerminman en mosseljongen met de onzichtbare bootmobiel donuts hadden gedraaid, toch?
Nou vooruit danquote:Op maandag 1 maart 2021 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach doe het met liefde. Krijg alleen geen liefde terug.
Het gaat verbazingwekkend goed.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:56 schreef Whuzz het volgende:
WIe durft er geld op te zetten dat na het weghalen van de meeste safety's, niemand nog iets om stoot?
Ik alvast niet !quote:Op maandag 1 maart 2021 11:56 schreef Whuzz het volgende:
WIe durft er geld op te zetten dat na het weghalen van de meeste safety's, niemand nog iets om stoot?
Zijn ook aan het rechtzettenquote:Op maandag 1 maart 2021 11:57 schreef Ireth het volgende:
Ik heb de mannen in beeld, hoe staat het er voor bij de dames??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |