Ben Cramer als The Phantom was ook een deceptie...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker mooiIk had Marjolein toen ik naar Evita ging. Vond dat wel echt even stom, want ik was zo voor Brigitte tijdens het programma
Al deed Marjolein het ook goed en was het een mooie voorstelling, maar toch.
Ja precies, als je net zo voor iemand was tijdens het programma...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oei dat is wel echt jammer in dat geval ja.
Wij hadden toen gelukkig Henk Poortquote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben Cramer als The Phantom was ook een deceptie...
daar wil ik niets eens meer aan denken, brrrrquote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik naar Joseph ging zat ik in het begin echt even in spanning van "heb ik wel Freek..." en toen kwam Freek die trap aflopen tijdens de show en kon ik opgelucht ademhalenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oei dat is wel echt jammer in dat geval ja.
Snap ik, maar vraag me wel af hoe het is voor de alternates als ze op moeten en heel de zaal slaakt collectief een zucht van teleurstellingquote:Op zondag 7 maart 2021 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik naar Joseph ging zat ik in het begin echt even in spanning van "heb ik wel Freek..." en toen kwam Freek die trap aflopen tijdens de show en kon ik opgelucht ademhalen
De eerste 2 keer wij ook, maar de 3e keer was hij ziek.quote:
Zie hierboven...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Snap ik, maar vraag me wel af hoe het is voor de alternates als ze op moeten en heel de zaal slaakt collectief een zucht van teleurstelling
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste 2 keer wij ook, maar de 3e keer was hij ziek.
Bij het bekend maken daarvan hoorde je iedereen mompelen en even verderop hoorde ik iemand zachtjes 'De Clown' inzetten...
Ja preciesquote:Op zondag 7 maart 2021 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Snap ik, maar vraag me wel af hoe het is voor de alternates als ze op moeten en heel de zaal slaakt collectief een zucht van teleurstelling
🤣quote:Op zondag 7 maart 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste 2 keer wij ook, maar de 3e keer was hij ziek.
Bij het bekend maken daarvan hoorde je iedereen mompelen en even verderop hoorde ik iemand zachtjes 'De Clown' inzetten...
Ik had het trouwens een keer andersom, ging naar Showponies 2 van Alex Klaassen, en daar zou Freek eigenlijk inzitten, maar hij was toen gestopt voor een andere rol en toen had ik iemand anders.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik naar Joseph ging zat ik in het begin echt even in spanning van "heb ik wel Freek..." en toen kwam Freek die trap aflopen tijdens de show en kon ik opgelucht ademhalen
Dat is het voordeel van musicals op West End of Broadway, daar ken je de leads vaak niet en ga je veel minder bevooroordeeld kijken en luisteren...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesAl was het in mijn geval ook wel echt omdat ik bij beide programma's heel erg voor de uiteindelijke winnaars was. Dan wil ik die ook wel in actie zien
![]()
Soms maakt het me ook echt niet uit en kijk ik juist meer uit naar een alternate; het ligt een beetje aan de rol
Dat moet gefilmd worden 🤣quote:
Vertel...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:12 schreef potjecreme het volgende:
Mede fokkers.....jullie hebben allemaal iets eigens!
mijn mobiel is leegquote:
Ja, de alternates doen vaak qua niveau ook echt niet onder voor hoofdrolspelers vaakquote:Op zondag 7 maart 2021 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had het trouwens een keer andersom, ging naar Showponies 2 van Alex Klaassen, en daar zou Freek eigenlijk inzitten, maar hij was toen gestopt voor een andere rol en toen had ik iemand anders.Maar maakte niet zoveel uit want die was ook heel leuk.
Jajajaja...quote:
Preciesquote:Op zondag 7 maart 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van musicals op West End of Broadway, daar ken je de leads vaak niet en ga je veel minder bevooroordeeld kijken en luisteren...
Dat geloof ik meteen. Hoop zo dat die musical weer gaan terugbrengen ipv de zoveelste keer SOM of Mamma Mia ofzo.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah ik heb William Spaaij gezien in die Annie MG Schmidt musical, was ook leukquote:Op zondag 7 maart 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, de alternates doen vaak qua niveau ook echt niet onder voor hoofdrolspelers vaakDan is het net een beetje je persoonlijke smaak
De laatste musical waar ik heen ging was Lazarus begin vorig jaar, en toen had ik een van de hoofdrolspelers niet, maar William Spaaij als alternate. Maar die deed het hartstikke goed en ik vond het uiteindelijk nog leuk ook, want had hem nog nooit in een musical gezien
Nja, deze zat wel in Hij Gelooft in Mij, dus ergens wel musicalquote:Op zondag 7 maart 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch geen song voor dit programma of een musical?
Leuk om te lallen na 10 blikken bier of zo...
Yes, en die zijn kwalitatief vele malen beter dan de musicals hier.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van musicals op West End of Broadway, daar ken je de leads vaak niet en ga je veel minder bevooroordeeld kijken en luisteren...
Jaaaaa dat hopen wij ook!! ik wil mijn dochters zo graag meenemen naar the Phantomquote:Op zondag 7 maart 2021 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Hoop zo dat die musical weer gaan terugbrengen ipv de zoveelste keer SOM of Mamma Mia ofzo.
Ik wil ook weer vaker naar musicals als het weer kanquote:Op zondag 7 maart 2021 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah ik heb William Spaaij gezien in die Annie MG Schmidt musical, was ook leuk
(Ik ga vaker naar musicals dan ik denk)
Viel mij ook opquote:
Heb hem in London gezien, zo prachtig. Heb de hele musical lopen huilenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
Jaaaaa dat hopen wij ook!! ik wil mijn dochters zo graag meenemen naar the Phantom
Deze deed Brigitte ook destijds.....deze mist een beetje ben ik bang....quote:Op zondag 7 maart 2021 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Nou, nu gaan we iets meemaken hopelijk met Nandi.
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
Jaaaaa dat hopen wij ook!! ik wil mijn dochters zo graag meenemen naar the Phantom
Dat zie ik ook altijd voor mequote:Op zondag 7 maart 2021 21:16 schreef Amsel het volgende:
En ik kan nog steeds niet "die blikken in je ogen" horen zonder aan De Lama's te denken
ABBA is best wel leuk, heeft een indrukwekkend repertoire, maar dat gekunstelde aan elkaar plakken van die songs is gruwelijk.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja, deze zat wel in Hij Gelooft in Mij, dus ergens wel musicalMaar goed, dat is een musical gebaseerd op Hazes
Dit, klonk helemaal niet lekker.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:17 schreef alors het volgende:
Ik vind haar stem echt niet fijn in het gehoor liggen...
Mijn man zei het een tijdje geleden ook.. maakt niet uit wat de kaarten dan kosten.. hij wil 1e rangquote:
Ik vel verder geen oordeel over die musicals, want heb Hij Gelooft in Mij ook niet gezienquote:Op zondag 7 maart 2021 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ABBA is best wel leuk, heeft een indrukwekkend repertoire, maar dat gekunstelde aan elkaar plakken van die songs is gruwelijk.
En dan is Hazes niet eens leuk en heeft 'ie een bagger repertoire...
Wij hebben hem in Londen gezien, het heeft wat gekost maar het was zo de moeite waardquote:Op zondag 7 maart 2021 21:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn man zei het een tijdje geleden ook.. maakt niet uit wat de kaarten dan kosten.. hij wil 1e rang
Hier ookquote:Op zondag 7 maart 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hebben hem in Londen gezien, het heeft wat gekost maar het was zo de moeite waard
Dat kan ik beamenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hebben hem in Londen gezien, het heeft wat gekost maar het was zo de moeite waard
Ja vind ik ook! Ik vind haar het meest het typequote:Op zondag 7 maart 2021 21:20 schreef Vicky het volgende:
Ik.vond Nandi trouwens erg leuk. Zie haar echt wel als Maria, ze heeft wat Julie Andrews-ig
👀quote:Op zondag 7 maart 2021 21:20 schreef Vicky het volgende:
Ik.vond Nandi trouwens erg leuk. Zie haar echt wel als Maria, ze heeft wat Julie Andrews-ig
Juist wel joh! Ga ervoor ho-NAY!quote:
We hebben diverse musicals op verschillende plekken in de wereld gezien, zo ook The Phantom, Les Miserables en Cats.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb hem in London gezien, zo prachtig. Heb de hele musical lopen huilen
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben diverse musicals op verschillende plekken in de wereld gezien, zo ook The Phantom, Les Miserables en Cats.
De jubileum voorstelling van The Phantom in Londen heb ik gezien in Tuschinski, waar die integraal uitgezonden werd.
Grandioos!
Jullie hebben echt veel musicals gezien, super !quote:Op zondag 7 maart 2021 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben diverse musicals op verschillende plekken in de wereld gezien, zo ook The Phantom, Les Miserables en Cats.
De jubileum voorstelling van The Phantom in Londen heb ik gezien in Tuschinski, waar die integraal uitgezonden werd.
Grandioos!
30quote:
Dit dusquote:Op zondag 7 maart 2021 21:16 schreef Amsel het volgende:
En ik kan nog steeds niet "die blikken in je ogen" horen zonder aan De Lama's te denken
Ja, maar soms (bewust) ook dezelfde, in verschillende theaters in verschillende steden, omdat elk theater z'n eigen uitstraling heeft.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Jullie hebben echt veel musicals gezien, super !
Ik ook nietquote:Op zondag 7 maart 2021 21:28 schreef livelink het volgende:
Natascha vond ik vanavond het leukst. Geen idee wie er in de singoff komen of moeten. Ik heb niet zoveel met Tessa, geloof ik.
overal een andere sfeer denk ik! Tijd om weer eens met mijn kinderen naar een musical te gaan !quote:Op zondag 7 maart 2021 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar soms (bewust) ook dezelfde, in verschillende theaters in verschillende steden, omdat elk theater z'n eigen uitstraling heeft.
Cats vanuit de nok van het theater in Edinburgh Playhouse was net zo'n verademing als Cats vanaf rij 1 in het New London Theatre...
Hé!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:28 schreef livelink het volgende:
Natascha vond ik vanavond het leukst. Geen idee wie er in de singoff komen of moeten. Ik heb niet zoveel met Tessa, geloof ik.
Maria kan niet scheel zijn, wat een onzinquote:Op zondag 7 maart 2021 21:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Sanne en Tessa vindt ik alle twee niets aan , sanne kijjkt scheel, en tessa zal wel niet zo oud zijn maar ze oogt veel te oud voor maria
quote:
ik vindt het niet leuk om naar haar te kijken , let eveel op haar ogen die loensenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Maria kan niet scheel zijn, wat een onzin
Jolijnquote:Op zondag 7 maart 2021 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik hou van musicals, hoewel ik niet echt vaak naar een musical ben geweest. Wel naar My Fair Lady en dat vond ik vanavond echt tegenvallen hoe dat gedaan werd. Dat was Sanne volgens mij.
Ik ookquote:
Ogen dicht en luisterenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vindt het niet leuk om naar haar te kijken , let eveel op haar ogen die loensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |