Wij hadden toen gelukkig Henk Poortquote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben Cramer als The Phantom was ook een deceptie...
daar wil ik niets eens meer aan denken, brrrrquote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik naar Joseph ging zat ik in het begin echt even in spanning van "heb ik wel Freek..." en toen kwam Freek die trap aflopen tijdens de show en kon ik opgelucht ademhalenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oei dat is wel echt jammer in dat geval ja.
Snap ik, maar vraag me wel af hoe het is voor de alternates als ze op moeten en heel de zaal slaakt collectief een zucht van teleurstellingquote:Op zondag 7 maart 2021 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik naar Joseph ging zat ik in het begin echt even in spanning van "heb ik wel Freek..." en toen kwam Freek die trap aflopen tijdens de show en kon ik opgelucht ademhalen
De eerste 2 keer wij ook, maar de 3e keer was hij ziek.quote:
Zie hierboven...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Snap ik, maar vraag me wel af hoe het is voor de alternates als ze op moeten en heel de zaal slaakt collectief een zucht van teleurstelling
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste 2 keer wij ook, maar de 3e keer was hij ziek.
Bij het bekend maken daarvan hoorde je iedereen mompelen en even verderop hoorde ik iemand zachtjes 'De Clown' inzetten...
Ja preciesquote:Op zondag 7 maart 2021 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Snap ik, maar vraag me wel af hoe het is voor de alternates als ze op moeten en heel de zaal slaakt collectief een zucht van teleurstelling
🤣quote:Op zondag 7 maart 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste 2 keer wij ook, maar de 3e keer was hij ziek.
Bij het bekend maken daarvan hoorde je iedereen mompelen en even verderop hoorde ik iemand zachtjes 'De Clown' inzetten...
Ik had het trouwens een keer andersom, ging naar Showponies 2 van Alex Klaassen, en daar zou Freek eigenlijk inzitten, maar hij was toen gestopt voor een andere rol en toen had ik iemand anders.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik naar Joseph ging zat ik in het begin echt even in spanning van "heb ik wel Freek..." en toen kwam Freek die trap aflopen tijdens de show en kon ik opgelucht ademhalen
Dat is het voordeel van musicals op West End of Broadway, daar ken je de leads vaak niet en ga je veel minder bevooroordeeld kijken en luisteren...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesAl was het in mijn geval ook wel echt omdat ik bij beide programma's heel erg voor de uiteindelijke winnaars was. Dan wil ik die ook wel in actie zien
![]()
Soms maakt het me ook echt niet uit en kijk ik juist meer uit naar een alternate; het ligt een beetje aan de rol
Dat moet gefilmd worden 🤣quote:
Vertel...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:12 schreef potjecreme het volgende:
Mede fokkers.....jullie hebben allemaal iets eigens!
mijn mobiel is leegquote:
Ja, de alternates doen vaak qua niveau ook echt niet onder voor hoofdrolspelers vaakquote:Op zondag 7 maart 2021 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had het trouwens een keer andersom, ging naar Showponies 2 van Alex Klaassen, en daar zou Freek eigenlijk inzitten, maar hij was toen gestopt voor een andere rol en toen had ik iemand anders.Maar maakte niet zoveel uit want die was ook heel leuk.
Jajajaja...quote:
Preciesquote:Op zondag 7 maart 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van musicals op West End of Broadway, daar ken je de leads vaak niet en ga je veel minder bevooroordeeld kijken en luisteren...
Dat geloof ik meteen. Hoop zo dat die musical weer gaan terugbrengen ipv de zoveelste keer SOM of Mamma Mia ofzo.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah ik heb William Spaaij gezien in die Annie MG Schmidt musical, was ook leukquote:Op zondag 7 maart 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, de alternates doen vaak qua niveau ook echt niet onder voor hoofdrolspelers vaakDan is het net een beetje je persoonlijke smaak
De laatste musical waar ik heen ging was Lazarus begin vorig jaar, en toen had ik een van de hoofdrolspelers niet, maar William Spaaij als alternate. Maar die deed het hartstikke goed en ik vond het uiteindelijk nog leuk ook, want had hem nog nooit in een musical gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |