Hoezo? Is wel een musicalnummerquote:Op zondag 7 maart 2021 20:59 schreef Guanabana het volgende:
Wel ook weer een raar nummer om te moeten doen hoor.
en doe mij maar zo'n jonge knul om mee te dansenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Heerlijk, was ik maar zo jong, blond en strak.
I feel youquote:Op zondag 7 maart 2021 21:00 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Jij was ook naar Anastasia geweest toch?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Tessa heeft iets heel klassieks. Doet het prima in dit soort rollen en nummers, maar niet per se voor een Maria.
Ja! Ze was erg goed!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij was ook naar Anastasia geweest toch?
Ze zou een goede zijn in Cats als Grizabella...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Tessa heeft iets heel klassieks. Doet het prima in dit soort rollen en nummers, maar niet per se voor een Maria.
Dat sowieso niet. Brigittequote:Op zondag 7 maart 2021 21:02 schreef Amsel het volgende:
Ze kan niet tippen aan Brigitte Heitzer hoor
Wie wel!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:02 schreef Amsel het volgende:
Eenschquote:Op zondag 7 maart 2021 21:02 schreef Amsel het volgende:
Te statisch, te weinig frivool...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
Tessa vind ik goed, maar niet persé een Maria; weet niet echt waar dat aan ligt
Zeker mooiquote:Op zondag 7 maart 2021 21:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Eensch
Heb Evita met Brigitte gezien. Was zo'n mooie musical
Zou kunnen ja. Want dat van net deed ze prima, maar is ook een heel ander soort rolquote:
Oei dat is wel echt jammer in dat geval ja.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker mooiIk had Marjolein toen ik naar Evita ging. Vond dat wel echt even stom, want ik was zo voor Brigitte tijdens het programma
Al deed Marjolein het ook goed en was het een mooie voorstelling, maar toch.
Ben Cramer als The Phantom was ook een deceptie...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker mooiIk had Marjolein toen ik naar Evita ging. Vond dat wel echt even stom, want ik was zo voor Brigitte tijdens het programma
Al deed Marjolein het ook goed en was het een mooie voorstelling, maar toch.
Ja precies, als je net zo voor iemand was tijdens het programma...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oei dat is wel echt jammer in dat geval ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |