In welke musicals heeft ze gezeten dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
Maar toch he, Willemijn heeft allemaal understudies gespeeld. Dan zou je toch veel beter verwachten eigenlijk
Tot de uithaal wel jah.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef H_T het volgende:
Afscheidslied is het beste dat ik van Willemijn heb gehoord
Mijn kat vloog meteen naar bovenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Nu ook weer, niet toonvast en er vaak flink naast.
Die emoties toch...
Nu ben ik in de war want ik was er vrij zeker van dat dit de naam was maar ik bedoelde Envy.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik zocht op Evi Peru maar kwam jammer genoeg een verongelukte 24 jarige Evi tegen welke in Peru om het leven kwam.
Wie bedoel je?
https://nl.linkedin.com/in/willemijn-maandag-67876a111quote:Op zondag 28 februari 2021 21:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
In welke musicals heeft ze gezeten dan?
Haar huidige kopregel op LinkedIn kan ze wel verwijderen: Kandidaat OZNM bij AVROTROS...quote:Op maandag 1 maart 2021 14:10 schreef Koekoekskind het volgende:
[..]
https://nl.linkedin.com/in/willemijn-maandag-67876a111
Anastasia, Evita, My Fair Lady, A Chorus Line blijkbaar.
Ze doet nu ook bron- en contactonderzoek bij de GGD.
Nee hoor, ik wil dit niet missen, en het commentaar hier ook niet.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik alleen was vandaag
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:32 schreef H_T het volgende:
Veel plezier allemaalIk kan vandaag niet live meekijken, maar ga wel terug lezen
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan je van deze uitmonstering niet zeggen...
Wel wat meer interactie met de dansers dit keer; krijg ik al sneller wat meer een musical-gevoel vanquote:Op zondag 7 maart 2021 20:37 schreef Guanabana het volgende:
Heb weer het idee dat ik naar The Voice kijk in plaats van naar iemand die Maria moet worden.
Jij hebt al heel lang the Voice niet gezien zeker. Was het maar dit niveau.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:37 schreef Guanabana het volgende:
Heb weer het idee dat ik naar The Voice kijk in plaats van naar iemand die Maria moet worden.
Haha klopt, maar ik bedoel los van niveauquote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij hebt al heel lang the Voice niet gezien zeker. Was het maar dit niveau.
Zo erg?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij hebt al heel lang the Voice niet gezien zeker. Was het maar dit niveau.
En hoe ze lachen alsof ze op een beauty pageant staanquote:Op zondag 7 maart 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Dat continue instemmende geknik van de dames op het commentaar is wel strontirritant...
Ik hoor hier wel een potentiële Maria in...quote:Op zondag 7 maart 2021 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
Gewoon het eerste musical liedje voor Jolijn
en" zie" je in haar 'n Maria, ik welquote:Op zondag 7 maart 2021 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor hier wel een potentiële Maria in...
Plastic Fantastic...quote:Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En hoe ze lachen alsof ze op een beauty pageant staan
Ze heeft alleen een vervelende snik in haar stem en je hoort haar naar adem snakken tussen de regels in...quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft alleen een vervelende snik in haar stem en je hoort haar naar adem snakken tussen de regels in...
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar zitten we bij 'Op zoek naar...' samen in de jury...
Ja precies. Hij weet wel waar hij het over heeftquote:Op zondag 7 maart 2021 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sneu dat 16-jarige Jamai nog steeds aan hem kleeft.
Anouk had Omarm Me van BlØFquote:Op zondag 7 maart 2021 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Wat deed Anouk vorige week ook alweer? Heeft ze al eens een rustig serieus nummer gehad?
Oh. Heeft weinig indruk gemaakt dan want kan ik me niet voor de geest halen.quote:
Dat waren er meer met jou eens, want ze zat in de sing-offquote:Op zondag 7 maart 2021 20:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh. Heeft weinig indruk gemaakt dan want kan ik me niet voor de geest halen.
Totaal niet zuiverquote:
Precies... Nu voor de derde week op rijquote:
Hoezo? Is wel een musicalnummerquote:Op zondag 7 maart 2021 20:59 schreef Guanabana het volgende:
Wel ook weer een raar nummer om te moeten doen hoor.
en doe mij maar zo'n jonge knul om mee te dansenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Heerlijk, was ik maar zo jong, blond en strak.
I feel youquote:Op zondag 7 maart 2021 21:00 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Jij was ook naar Anastasia geweest toch?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Tessa heeft iets heel klassieks. Doet het prima in dit soort rollen en nummers, maar niet per se voor een Maria.
Ja! Ze was erg goed!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij was ook naar Anastasia geweest toch?
Ze zou een goede zijn in Cats als Grizabella...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Tessa heeft iets heel klassieks. Doet het prima in dit soort rollen en nummers, maar niet per se voor een Maria.
Dat sowieso niet. Brigittequote:Op zondag 7 maart 2021 21:02 schreef Amsel het volgende:
Ze kan niet tippen aan Brigitte Heitzer hoor
Wie wel!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:02 schreef Amsel het volgende:
Eenschquote:Op zondag 7 maart 2021 21:02 schreef Amsel het volgende:
Te statisch, te weinig frivool...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
Tessa vind ik goed, maar niet persé een Maria; weet niet echt waar dat aan ligt
Zeker mooiquote:Op zondag 7 maart 2021 21:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Eensch
Heb Evita met Brigitte gezien. Was zo'n mooie musical
Zou kunnen ja. Want dat van net deed ze prima, maar is ook een heel ander soort rolquote:
Oei dat is wel echt jammer in dat geval ja.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker mooiIk had Marjolein toen ik naar Evita ging. Vond dat wel echt even stom, want ik was zo voor Brigitte tijdens het programma
Al deed Marjolein het ook goed en was het een mooie voorstelling, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |