Ja wel sneu.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef Cee het volgende:
Wederom is Willemijn wel weer flink genaaid met het nummer dat ze moest zingen.
Geen tijd voor, anders was er geen tijd voor Albert..quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef H_T het volgende:
Raar dat ze niet bij het begin van het lied beginnen
Ik Jolijnquote:Op zondag 28 februari 2021 21:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wie ik het lekkerst vind. Ook belangrijk lijkt me.
Doe mij Wende maarquote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef just me het volgende:
Geef mij Ramses maar met Liesbeth List
Nandi is de Evi Peru.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef AgnesGru het volgende:
Please, laat Willemijn niet de Abby OMG van OZNM zijn.
Daar zit minder techniek in en het moet kort.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef H_T het volgende:
Raar dat ze niet bij het begin van het lied beginnen
Dit.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef Cee het volgende:
Wederom is Willemijn wel weer flink genaaid met het nummer dat ze moest zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eigenlijk ook, maar gezien de avond was Willemijn wel exit.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh toch Anouk
Het was me om het even, maar Willemijn vond ik in de sing-off wel beter
Ik zocht op Evi Peru maar kwam jammer genoeg een verongelukte 24 jarige Evi tegen welke in Peru om het leven kwam.quote:
In welke musicals heeft ze gezeten dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
Maar toch he, Willemijn heeft allemaal understudies gespeeld. Dan zou je toch veel beter verwachten eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |