Wel wat meer interactie met de dansers dit keer; krijg ik al sneller wat meer een musical-gevoel vanquote:Op zondag 7 maart 2021 20:37 schreef Guanabana het volgende:
Heb weer het idee dat ik naar The Voice kijk in plaats van naar iemand die Maria moet worden.
Jij hebt al heel lang the Voice niet gezien zeker. Was het maar dit niveau.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:37 schreef Guanabana het volgende:
Heb weer het idee dat ik naar The Voice kijk in plaats van naar iemand die Maria moet worden.
Haha klopt, maar ik bedoel los van niveauquote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij hebt al heel lang the Voice niet gezien zeker. Was het maar dit niveau.
Zo erg?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij hebt al heel lang the Voice niet gezien zeker. Was het maar dit niveau.
En hoe ze lachen alsof ze op een beauty pageant staanquote:Op zondag 7 maart 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Dat continue instemmende geknik van de dames op het commentaar is wel strontirritant...
Ik hoor hier wel een potentiële Maria in...quote:Op zondag 7 maart 2021 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
Gewoon het eerste musical liedje voor Jolijn
en" zie" je in haar 'n Maria, ik welquote:Op zondag 7 maart 2021 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor hier wel een potentiële Maria in...
Plastic Fantastic...quote:Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En hoe ze lachen alsof ze op een beauty pageant staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |