Nja, deze zat wel in Hij Gelooft in Mij, dus ergens wel musicalquote:Op zondag 7 maart 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch geen song voor dit programma of een musical?
Leuk om te lallen na 10 blikken bier of zo...
Yes, en die zijn kwalitatief vele malen beter dan de musicals hier.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van musicals op West End of Broadway, daar ken je de leads vaak niet en ga je veel minder bevooroordeeld kijken en luisteren...
Jaaaaa dat hopen wij ook!! ik wil mijn dochters zo graag meenemen naar the Phantomquote:Op zondag 7 maart 2021 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Hoop zo dat die musical weer gaan terugbrengen ipv de zoveelste keer SOM of Mamma Mia ofzo.
Ik wil ook weer vaker naar musicals als het weer kanquote:Op zondag 7 maart 2021 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah ik heb William Spaaij gezien in die Annie MG Schmidt musical, was ook leuk
(Ik ga vaker naar musicals dan ik denk)
Viel mij ook opquote:
Heb hem in London gezien, zo prachtig. Heb de hele musical lopen huilenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
Jaaaaa dat hopen wij ook!! ik wil mijn dochters zo graag meenemen naar the Phantom
Deze deed Brigitte ook destijds.....deze mist een beetje ben ik bang....quote:Op zondag 7 maart 2021 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Nou, nu gaan we iets meemaken hopelijk met Nandi.
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
Jaaaaa dat hopen wij ook!! ik wil mijn dochters zo graag meenemen naar the Phantom
Dat zie ik ook altijd voor mequote:Op zondag 7 maart 2021 21:16 schreef Amsel het volgende:
En ik kan nog steeds niet "die blikken in je ogen" horen zonder aan De Lama's te denken
ABBA is best wel leuk, heeft een indrukwekkend repertoire, maar dat gekunstelde aan elkaar plakken van die songs is gruwelijk.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja, deze zat wel in Hij Gelooft in Mij, dus ergens wel musicalMaar goed, dat is een musical gebaseerd op Hazes
Dit, klonk helemaal niet lekker.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:17 schreef alors het volgende:
Ik vind haar stem echt niet fijn in het gehoor liggen...
Mijn man zei het een tijdje geleden ook.. maakt niet uit wat de kaarten dan kosten.. hij wil 1e rangquote:
Ik vel verder geen oordeel over die musicals, want heb Hij Gelooft in Mij ook niet gezienquote:Op zondag 7 maart 2021 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ABBA is best wel leuk, heeft een indrukwekkend repertoire, maar dat gekunstelde aan elkaar plakken van die songs is gruwelijk.
En dan is Hazes niet eens leuk en heeft 'ie een bagger repertoire...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |