Wij hebben hem in Londen gezien, het heeft wat gekost maar het was zo de moeite waardquote:Op zondag 7 maart 2021 21:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn man zei het een tijdje geleden ook.. maakt niet uit wat de kaarten dan kosten.. hij wil 1e rang
Hier ookquote:Op zondag 7 maart 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hebben hem in Londen gezien, het heeft wat gekost maar het was zo de moeite waard
Dat kan ik beamenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hebben hem in Londen gezien, het heeft wat gekost maar het was zo de moeite waard
Ja vind ik ook! Ik vind haar het meest het typequote:Op zondag 7 maart 2021 21:20 schreef Vicky het volgende:
Ik.vond Nandi trouwens erg leuk. Zie haar echt wel als Maria, ze heeft wat Julie Andrews-ig
👀quote:Op zondag 7 maart 2021 21:20 schreef Vicky het volgende:
Ik.vond Nandi trouwens erg leuk. Zie haar echt wel als Maria, ze heeft wat Julie Andrews-ig
Juist wel joh! Ga ervoor ho-NAY!quote:
We hebben diverse musicals op verschillende plekken in de wereld gezien, zo ook The Phantom, Les Miserables en Cats.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb hem in London gezien, zo prachtig. Heb de hele musical lopen huilen
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben diverse musicals op verschillende plekken in de wereld gezien, zo ook The Phantom, Les Miserables en Cats.
De jubileum voorstelling van The Phantom in Londen heb ik gezien in Tuschinski, waar die integraal uitgezonden werd.
Grandioos!
Jullie hebben echt veel musicals gezien, super !quote:Op zondag 7 maart 2021 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben diverse musicals op verschillende plekken in de wereld gezien, zo ook The Phantom, Les Miserables en Cats.
De jubileum voorstelling van The Phantom in Londen heb ik gezien in Tuschinski, waar die integraal uitgezonden werd.
Grandioos!
30quote:
Dit dusquote:Op zondag 7 maart 2021 21:16 schreef Amsel het volgende:
En ik kan nog steeds niet "die blikken in je ogen" horen zonder aan De Lama's te denken
Ja, maar soms (bewust) ook dezelfde, in verschillende theaters in verschillende steden, omdat elk theater z'n eigen uitstraling heeft.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Jullie hebben echt veel musicals gezien, super !
Ik ook nietquote:Op zondag 7 maart 2021 21:28 schreef livelink het volgende:
Natascha vond ik vanavond het leukst. Geen idee wie er in de singoff komen of moeten. Ik heb niet zoveel met Tessa, geloof ik.
overal een andere sfeer denk ik! Tijd om weer eens met mijn kinderen naar een musical te gaan !quote:Op zondag 7 maart 2021 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar soms (bewust) ook dezelfde, in verschillende theaters in verschillende steden, omdat elk theater z'n eigen uitstraling heeft.
Cats vanuit de nok van het theater in Edinburgh Playhouse was net zo'n verademing als Cats vanaf rij 1 in het New London Theatre...
Hé!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:28 schreef livelink het volgende:
Natascha vond ik vanavond het leukst. Geen idee wie er in de singoff komen of moeten. Ik heb niet zoveel met Tessa, geloof ik.
Maria kan niet scheel zijn, wat een onzinquote:Op zondag 7 maart 2021 21:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Sanne en Tessa vindt ik alle twee niets aan , sanne kijjkt scheel, en tessa zal wel niet zo oud zijn maar ze oogt veel te oud voor maria
quote:
ik vindt het niet leuk om naar haar te kijken , let eveel op haar ogen die loensenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Maria kan niet scheel zijn, wat een onzin
Jolijnquote:Op zondag 7 maart 2021 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik hou van musicals, hoewel ik niet echt vaak naar een musical ben geweest. Wel naar My Fair Lady en dat vond ik vanavond echt tegenvallen hoe dat gedaan werd. Dat was Sanne volgens mij.
Ik ookquote:
Ogen dicht en luisterenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vindt het niet leuk om naar haar te kijken , let eveel op haar ogen die loensen
Nandi oogt oudquote:Op zondag 7 maart 2021 21:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Sanne en Tessa vindt ik alle twee niets aan , sanne kijjkt scheel, en tessa zal wel niet zo oud zijn maar ze oogt veel te oud voor maria,ik heb op anouk gestemd,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |