quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Groningen hield het ook vol. Op wonderbaarlijke wijze.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We spelen ze volledig weg nog steeds, dit gaat AZ niet volhouden
Mooie goal welquote:Op zondag 28 februari 2021 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Balverlies Sinisterra
AZ maakt de 1-1
AZ houdt de ruimtes niet kleinquote:Op zondag 28 februari 2021 17:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Groningen hield het ook vol. Op wonderbaarlijke wijze.
We bestrijden AZ zoals zij ons bestreden in de Kuip.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ houdt de ruimtes niet klein
Wat ook de bedoeling moest zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
We bestrijden AZ zoals zij ons bestreden in de Kuip.
Toornstra ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens wat spelen Senesi, Berghuis en Sini voortreffelijk. Dit is leuk
wie danquote:Op zondag 28 februari 2021 17:18 schreef fetX het volgende:
Berghuis moet maar stoppen met vrije trappen trouwens.
Erg onderschatte speler, maar heeft ook zeker zijn mindere periodes gehad.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wilde hem ook noemen. Die verbaast mij ieder seizoen weer
Moet ook in een verdedigende rol spelen. Als 10 is de scherpte in de kleine ruimte eraf, maar hij loopt nog steeds alle ruimtes dichtquote:Op zondag 28 februari 2021 17:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg onderschatte speler, maar heeft ook zeker zijn mindere periodes gehad.
Gewoon kut. Die Boadu is dramatisch dit jaar en vandaag doet ie ditquote:Op zondag 28 februari 2021 17:26 schreef fetX het volgende:
Ah. Twee kansen, twee goals. Vermoeiend zeg.
Tegenstanders van Feyenoord zijn dit jaar voor mijn gevoel bijzonder effectief.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon kut. Die Boadu is dramatisch dit jaar en vandaag doet ie dit
Fer speelt al weken dramatisch. Die moet echt banken.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat speelt Fer trouwens ongelooflijk slecht. Voor dit soort partijen had je Taap nog willen hebben
Precies.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Fer speelt al weken dramatisch. Die moet echt banken.
Zelfs Diemers is beter, wat Fer doet kan echt niet hoor. Om te janken zo slecht.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Fer speelt al weken dramatisch. Die moet echt banken.
Of de Geertquote:Op zondag 28 februari 2021 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs Diemers is beter, wat Fer doet kan echt niet hoor. Om te janken zo slecht.
Tapia zit je echt dwars eh?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat speelt Fer trouwens ongelooflijk slecht. Voor dit soort partijen had je Taap nog willen hebben
ERG JAMMER.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Heel jammer dat AZ 2x scoort uit 2 kansen
Ja natuurlijk, als je iemand jarenlang laat banken die nu bij een betere ploeg uitblinkt terwijl bij ons op zijn positie nu een hoop rotzooi speelt is dat heel frustrerend.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tapia zit je echt dwars eh?
Ja erg frustrerend. Maar we spelen verder wel goed. Op zich zou het fijn zijn als we onszelf een keer belonen. Ik hoop niet dat deze in het rijtje Vitesse, Ajax, Groningen komt.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Heel jammer dat AZ 2x scoort uit 2 kansen
Zou Linssen in ieder geval snel wisselen voor Bozenik, maar dat zal Dickie vast niet willen.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja erg frustrerend. Maar we spelen verder wel goed. Op zich zou het fijn zijn als we onszelf een keer belonen. Ik hoop niet dat deze in het rijtje Vitesse, Ajax, Groningen komt.
Tapia, ik ga lekker pingelen in mijn eigen 16, nee die fratsen van 'm mis ik niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als je iemand jarenlang laat banken die nu bij een betere ploeg uitblinkt terwijl bij ons op zijn positie nu een hoop rotzooi speelt is dat heel frustrerend.
Ongelooflijk. Dit is zo ontzettend kut. Slecht van Bijlow alhoewel Fer zich ook als een complete mongool aanbiedtquote:
Kan gebeuren makkerquote:Op zondag 28 februari 2021 18:05 schreef StephanL het volgende:
Oops zit nog in Feyenoordtopic. Mijn nederige excuses
Gewoon die kut bal een peer naar voren geven. 100% Bijlow zijn foutquote:Op zondag 28 februari 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Dit is zo ontzettend kut. Slecht van Bijlow alhoewel Fer zich ook als een complete mongool aanbiedt
Het is echt zó frustrerend dit jaar, omdat veel puntverlies zo ontzettend onnodig is/was. Nu sta je fucking 5e. Met dit materiaal is dat zelfs te matig hoor.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Dit is zo ontzettend kut. Slecht van Bijlow alhoewel Fer zich ook als een complete mongool aanbiedt
Daar lijkt het wel op uit te draaienquote:Op zondag 28 februari 2021 17:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja erg frustrerend. Maar we spelen verder wel goed. Op zich zou het fijn zijn als we onszelf een keer belonen. Ik hoop niet dat deze in het rijtje Vitesse, Ajax, Groningen komt.
Wat een ongelooflijke kutwissels ook weerquote:Op zondag 28 februari 2021 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Je weet ook gewoon nu al dat we toch geen goal meer gaan maken
Logisch, als je de jurk er in zetquote:Op zondag 28 februari 2021 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gevoel heb ik ook heel sterk.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit laatste ja, het boeit me niet eens meer.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Logisch, als je de jurk er in zet
Overigens zo typisch Feyenoord weer, kan me er niet eens meer druk om maken.
Sowieso onderga ik het allemaal gelaten sinds we niet meer naar het stadion mogen. Voor het eerst in de ruim 20 jaar dat ik inmiddels een seizoenkaart heb twijfel ik zelfs of ik hem wel ga verlengen..quote:Op zondag 28 februari 2021 18:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Logisch, als je de jurk er in zet
Overigens zo typisch Feyenoord weer, kan me er niet eens meer druk om maken.
Ook in 2011 niet?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso onderga ik het allemaal gelaten sinds we niet meer naar het stadion mogen. Voor het eerst in de ruim 20 jaar dat ik inmiddels een seizoenkaart heb twijfel ik zelfs of ik hem wel ga verlengen..
Deze ookquote:
Tweede helft is ook beroerd. Logisch dat je niet heel de tijd als de eerste helft kan blijven spelen en frustrerend dat Boadu continu zijn beste wedstrijden tegen ons speelt, maar de instelling is gewoon verkeerd de tweede helftquote:Op zondag 28 februari 2021 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook heel sterk.
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:16 schreef Erasmus het volgende:
Als iemand een goede aanbieding heeft gezien voor MINIMAAL een 45 inch televisie waar ik voor 23:59 uur een bestelling kan plaatsen voor bezorging morgen, hou ik mij aanbevolen.
@:fetX
Genant en dieptriest. Doet mij denken aan Beekie de vorige keer toen we hier verloren, zo slecht.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:17 schreef fetX het volgende:
Fer mag echt geen minuut meer maken dit seizoen. Walgelijk slecht.
En dat met zo,n toptrainer. Die Jaap Stam had net zo goed kunnen blijven.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:17 schreef RvLaak het volgende:
Nah, TV gaat uit dus..en tot de 10e plek dit jaar jongens
Dick moet lekker iets anders doen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:18 schreef fetX het volgende:
Dick haalt er het maximale uit.
@:gurneyisbestoke
Vorig seizoen deed Dickie het wel goed. Geen idee wat er dit jaar fout is gegaan. Gebrek aan publiek kan toch nooit zo veel verval veroorzaken?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En dat met zo,n toptrainer. Die Jaap Stam had net zo goed kunnen blijven.
Ja want dat gebrek aan kwaliteit ligt vast aan de trainer.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een of andere opa als trainer aanstellen, geniale zet inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Berghuis gelooft het ook allemaal wel.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef DonRaja het volgende:
Fer en Kokcu allebei tyfusslecht vandaag.
Stukje Turk. @GGMMquote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef DonRaja het volgende:
Om te janken dit seizoen.quote:
Enigszins wel ja. Wil niet het argument Tapia/Fer tot in den treuren herhalen maar het laat wel zien dat Dickie nou niet bepaald een ster is in het maximale halen uit zijn spelersquote:Op zondag 28 februari 2021 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want dat gebrek aan kwaliteit ligt vast aan de trainer.
Kökcü is slecht maar Fer is echt schandalig. Zelfs Diemers laat dit niveau niet zienquote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik nietquote:Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie Berghuis ook nog wel rood pakken vandaag overigens
Fer moet gewoon weer lekker met Drenthe gaan rappen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:22 schreef DonRaja het volgende:
Tweede helft was beroerd. Wat een idiote wisselsquote:Op zondag 28 februari 2021 18:25 schreef fetX het volgende:
Op basis van de tweede helft wel volledig terecht op achterstand trouwens. Lijkt nergens meer op.
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enigszins wel ja. Wil niet het argument Tapia/Fer tot in den treuren herhalen maar het laat wel zien dat Dickie nou niet bepaald een ster is in het maximale halen uit zijn spelers
En zijn wissels zijn volkomen achterlijk en onze spelopvatting is gewoon om te janken.
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:25 schreef fetX het volgende:
Op basis van de tweede helft wel volledig terecht op achterstand trouwens. Lijkt nergens meer op.
Click & collect genot.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Morgenochtend voorraadje afhalen bij de Hornbach allen.
Tuurlijk joh. Wat kraam jij een onzin uit.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een vervelend trolletje ben jij.
Spelopvatting is gewoon prima, maar als je uit drie counters drie tegendoelpunten opleveren is het wel klaar hè.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enigszins wel ja. Wil niet het argument Tapia/Fer tot in den treuren herhalen maar het laat wel zien dat Dickie nou niet bepaald een ster is in het maximale halen uit zijn spelers
En zijn wissels zijn volkomen achterlijk en onze spelopvatting is gewoon om te janken.
Het is niet zomaar wedstrijdje verliezen. Het is gewoon bar en boos de laatste tijd. Helemaal na die afgang van 3-0 in Heerenveen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want dat gebrek aan kwaliteit ligt vast aan de trainer.
Ben inmiddels al wat uitgeblust, zet volgende keer het pallet maar eerder klaarquote:
nou ja, organisatie bij een counter is juist iets waar een trainer verantwoordelijk voor is.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelopvatting is gewoon prima, maar als je uit drie counters drie tegendoelpunten opleveren is het wel klaar hè.
Daar gaat een Slot ook niks aan veranderen, dit elftal is voor een gedeelte gewoon brandhout. Met name het middenveld is al weken dramatisch.
Alleen Senesi heeft iets van voetbalintelligentie.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja, organisatie bij een counter is juist iets waar een trainer verantwoordelijk voor is.
Ja, dat vind ik dus ook wel. Maar verder wel eens dat vooral het middenveld echt kwaliteit mist. Fer kan écht niet meer en als Kokcu niet leuk speelt is het ook niks (dit seizoen 8/10 keer dus).quote:Op zondag 28 februari 2021 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja, organisatie bij een counter is juist iets waar een trainer verantwoordelijk voor is.
Precies, maar @Elan verdedigt Dick tot zijn dood en wil graag nog jaren met hem verder (maar wel vooruitgang bij de club ofzo)quote:Op zondag 28 februari 2021 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe vaak zou hij zijn contract al willen verscheuren?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
Straks gaat de Arne Slot wind waaien.
Hebben we gisteren ook gedaan, op de terugweg kwamen we erachter dat we een schakelaar van 2 euro waren vergetenquote:
Met dezelfde domme spelers, we gaan dan echt niet opeens geen domme fouten meer maken.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
Straks gaat de Arne Slot wind waaien.
Binnenkort weer lekker collecten.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben we gisteren ook gedaan, op de terugweg kwamen we erachter dat we een schakelaar van 2 euro waren vergeten
Mee eens. Hopen dat kökcü volgend jaar het aanknopje weer vindt want we weten dat ie beter kan. Bij Fer hebben we ons laten foppen door twee goede maandjes afgelopen jaar, die kan er gewoon geen kut van.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook wel. Maar verder wel eens dat vooral het middenveld echt kwaliteit mist. Fer kan écht niet meer en als Kokcu niet leuk speelt is het ook niks (dit seizoen 8/10 keer dus).
In 2020 vond ik dit uitshirt imo de mooiste van de afgelopen jaren en was ik zo hyped dat ik hem direct had gehaald. Nu ga ik hem ergens diep in de ladekast verstoppen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:30 schreef hhh38 het volgende:
Wat een tyfusseizoen dit man. Helemaal klaar mee.
Heb je ook screenprotectors voor tv’s? #dtvquote:Op zondag 28 februari 2021 18:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In 2020 vond ik dit uitshirt imo de mooiste van de afgelopen jaren en was ik zo hyped dat ik hem direct had gehaald. Nu ga ik hem ergens diep in de ladekast verstoppen.
Linus Tech Tips hebben ooit een schop-proof TV getest... Bleek idd schop proof. Ook gooi-proof, duw proof, sla proof en val proof.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je ook screenprotectors voor tv’s? #dtv
De uitvinder daarvan zal vast uit Rotterdam-Rijnmond komen.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Linus Tech Tips hebben ooit een schop-proof TV getest... Bleek idd schop proof. Ook gooi-proof, duw proof, sla proof en val proof.
Geen idee (verwacht het wel), maar het ding wordt in China gemaakt:quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De uitvinder daarvan zal vast uit Rotterdam-Rijnmond komen.
Dan is dat wat voor @Erasmusquote:Op zondag 28 februari 2021 18:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Linus Tech Tips hebben ooit een schop-proof TV getest... Bleek idd schop proof. Ook gooi-proof, duw proof, sla proof en val proof.
Moeten spelers het wel kunnen en willen belopen, zo'n Fer is toch al weken een compleet drama daar kan je 10x iets tegen zeggen en dan gaat het nog mis. Elftal is gewoon ook veel te smal, waardoor elke week dezelfde kneuzen het mogen regelen. Vermoeidheid speelt ook een rol, want we begonnen prima.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De uitvinder daarvan zal vast uit Rotterdam-Rijnmond komen.
Dat zeg ik helemaal niet mokerdebiel, je ziet toch zelf ook dat het pas de tweede helft als een kaartenhuis in mekaar donderde? Wtf heeft dat in hemelsnaam te maken met de spelopvatting en de trainer. Het is gewoon pure armoede op het middenveld.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, maar @:elan verdedigt Dick tot zijn dood en wil graag nog jaren met hem verder (maar wel vooruitgang bij de club ofzo)
Een lamp?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:37 schreef RvLaak het volgende:
Oh... Nog een stukje goed nieuws... Dinsdag komt mijn bol.com pakketje binnen![]()
Ligt een beetje aan waarom, maar sws net zo'n grote kleuter als Tadic.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef GGMM het volgende:
Berghuis wil niet voor de camera komen
Ben je dan zielig
Serieus wtf.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef GGMM het volgende:
Berghuis wil niet voor de camera komen
Ben je dan zielig
Uiteraardquote:Op zondag 28 februari 2021 18:43 schreef RvLaak het volgende:
Is die overigens nog voor een camera verschenen?
OK, dan wint Tadic... Vreemd genoeg is Berghuis een grotere kleuter dan een doorgesnoven, hyperagressieve idioot...quote:
Wel tekenend voor Berghuis tho, een doorgesnoven, hyperagressieve idioot zal altijd ieder gevecht van een grote jankbaby kunnen winnen. En dat winnaarsmentaliteit is iets wat wij nu missen bij o.a. hem zegmaarquote:Op zondag 28 februari 2021 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, dan wint Tadic... Vreemd genoeg is Berghuis een grotere kleuter dan een doorgesnoven, hyperagressieve idioot...
Weer wat geleerd...
Gezien blijkbaar de kwalificatie voor het derde Europese niveau in gevaar dreigt te komen mede dankzij hem, zou ik geen seconde aan het EK denken.quote:
Tadic is trots om te spelen voor Ajax, Berghuis is niet trots meer om te spelen bij Feyenoord, tenminste dat straalt hij niet uit. Hij vindt zichzelf te goed en irriteert zich mateloos aan de (in zijn ogen) mindere medespelers. Uiteindelijk had Berghuis afgelopen zomer eigenlijk ook moeten vertrekken, nu is hij al toch al bijna 30 jaar en zal zelfs een Europese subtopper niet eens meer in hem geïnteresseerd zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wel tekenend voor Berghuis tho, een doorgesnoven, hyperagressieve idioot zal altijd ieder gevecht van een grote jankbaby kunnen winnen. En dat winnaarsmentaliteit is iets wat wij nu missen bij o.a. hem zegmaar
Ik heb vandaag een aantal spelers best een aardige pot zien spelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik mis de volgende speler: Niemand Niemijer.
Gewoon uitzingen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef Haringkop het volgende:
Is #DickOut al trending? Trainers die aangegeven weg te gaan, presteren meestal niet meer. Na Van Marwijk en Rutten gebeurt dit bij Dick ook gewoon.
En af en toe krijg je gewoon een slechte trainer als Been, of Stam.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef Haringkop het volgende:
Is #DickOut al trending? Trainers die aangegeven weg te gaan, presteren meestal niet meer. Na Van Marwijk en Rutten gebeurt dit bij Dick ook gewoon.
Eens.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Senesi en Toornstra waren over de gehele wedstrijd wel redelijk.
Eens maat. Jammer dat ze allemaal bij AZ spelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een aantal spelers best een aardige pot zien spelen.
Idd, seizoen is toch al lang verloren. Je mag bidden dat je de play-offs haalt, zoals ze nu spelen.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Jammer dat ze allemaal bij AZ spelen.
Nee.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou zeg.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahahahhahahahahahahahgahahahhahahhahhhahahahahh
Kankerdebielen.
Ik weet niet hoeveel het Feyenoord aan gelegen is om Europees voetbal te halen. Maar het staat allemaal op losse schroeven.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, seizoen is toch al lang verloren. Je mag bidden dat je de play-offs haalt, zoals ze nu spelen.
Volgens Kuiptalk vrij veel, maar die is al weken ziedend (op Dick).quote:Op zondag 28 februari 2021 19:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel het Feyenoord aan gelegen is om Europees voetbal te halen. Maar het staat allemaal op losse schroeven.
Play offs spelen we altijd kut, je moet gewoon 4e worden en hopen dat Ajax de beker wintquote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, seizoen is toch al lang verloren. Je mag bidden dat je de play-offs haalt, zoals ze nu spelen.
Lolquote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahahahhahahahahahahahgahahahhahahhahhhahahahahh
Kankerdebielen.
Deze is niet zo geslaagd.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:32 schreef Idisrom het volgende:
FC Emmen kan het gat met Feyenoord nog steeds overbruggen
Heerlijk. Van Ajax afhankelijk zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Play offs spelen we altijd kut, je moet gewoon 4e worden en hopen dat Ajax de beker wint
Gerard Joling ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:32 schreef Idisrom het volgende:
FC Emmen kan het gat met Feyenoord nog steeds overbruggen
AZ is Feyenoord voorbij.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leukquote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik heb het niet naar mijn zin ouwe reusquote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef KingRoland het volgende:
sterkte @:timmmmm @:wereldgozer @:gary_oak
Gewoon weer een tussenjaartje, zoals 18 van de afgelopen 20 jaar waren.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die tegengoals waren prachtig, maar sloegen echt nergens op. Feyenoord domineerde de eerste helft en kon echt prima met 0-2 de rust in gaan. Tweede helft weer volledig door de ondergrens gezakt en dan verlies je nog terecht ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leuk
Toch vond ik ons de eerste helft echt veel beter dan AZ die eigenlijk alleen door twee plotse (wel mooie) goals levend bleven. Alleen de tweede helft was echt belachelijk. Jongens als Berghuis, Sini, Senesi en de Toorn waren de eerste helft echt goed maar die redden het gewoon niet een hele wedstrijd, zeker als andere spelers het laten afweten.
Eens, voor rust moet je deze wedstrijd gewoon ‘killen’ maar als je dan ziet hoe de goals worden weggegeven, echt bizar. Juist omdat we verdedigend tot de winterstop nog wel redelijk stonden.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leuk
Toch vond ik ons de eerste helft echt veel beter dan AZ die eigenlijk alleen door twee plotse (wel mooie) goals levend bleven. Alleen de tweede helft was echt belachelijk. Jongens als Berghuis, Sini, Senesi en de Toorn waren de eerste helft echt goed maar die redden het gewoon niet een hele wedstrijd, zeker als andere spelers het laten afweten.
Omdat hij dit nooit goed kan doen. Dit seizoen wordt hoe dan ook kut.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef Elan het volgende:
Waarom Slot het seizoen niet laten afmaken eigenlijk?
Hij kan wel alvast kijken wie er wel of niet mee kan in zijn beoogde tactiek of manier van spelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat hij dit nooit goed kan doen. Dit seizoen wordt hoe dan ook kut.
Waarom zou je de nieuwe trainer dan het nieuwe seizoen met 2-0 achter laten beginnen
Juist daarom.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat hij dit nooit goed kan doen. Dit seizoen wordt hoe dan ook kut.
Waarom zou je de nieuwe trainer dan het nieuwe seizoen met 2-0 achter laten beginnen
Mee eens. Denk dat de niet bepaald sterke terugkeer van Fer en de complete vormdip van Spajic hier wel hoofdschuldig aan zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, voor rust moet je deze wedstrijd gewoon ‘killen’ maar als je dan ziet hoe de goals worden weggegeven, echt bizar. Juist omdat we verdedigend tot de winterstop nog wel redelijk stonden.
Wat kan hij hier nou aan doen joh. 2 wereldgoals en 2 blunders.quote:
Het is niet alleen deze wedstrijd, Hans. Sinds de winterstop staat het achterin al helemaal ruk.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat kan hij hier nou aan doen joh. 2 wereldgoals en 2 blunders.
liep uit zijn contract en gaat waarschijnlijk een stuk meer verdienenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:13 schreef yats het volgende:
Zou slot al spijt hebben?
Bizar overigens waar Berghuis dit seizoen allemaal mee weg komt.
Betere vraag is; heeft een nieuwe coach nog nut voor de rest van het seizoen?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:20 schreef aTypisch het volgende:
laat dick maar lekker zitten
wat is een andere optie? de wolf doorschuiven?
welke goede coach gaat nu nog een paar wedstrijdjes invallen?
Niemand. Je schiet er niet zoveel mee op om Dick op straat te zetten. Ook al doet hij het niet (meer) zo goed.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:20 schreef aTypisch het volgende:
laat dick maar lekker zitten
wat is een andere optie? de wolf doorschuiven?
welke goede coach gaat nu nog een paar wedstrijdjes invallen?
Maar ja, omdat nou te lossen met Botteghin...die voegt echt geen reet toe. Alleen tegen PSV.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Denk dat de niet bepaald sterke terugkeer van Fer en de complete vormdip van Spajic hier wel hoofdschuldig aan zijn.
Inderdaad. Vergeet ook niet dat Fer vorig jaar de eerste seizoenshelft ook diep bedroevend was.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar ja, omdat nou te lossen met Botteghin...die voegt echt geen reet toe. Alleen tegen PSV.
En Fer is inderdaad wel heel slecht teruggekomen, doet ongeveer alles fout. Maar het is ook de keus van de trainer omdat maar in stand te houden.
Dit noteren wij.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ga denk ik niet meer kijken dit seizoen. Echt helemaal klaar mee. Geen zin meer om elke week m'n zondag te verneuken.
Botteghin lette niet op bij het stappen en daardoor kreeg Zahavi een enorme kans en was het geen buitenspel.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar ja, omdat nou te lossen met Botteghin...die voegt echt geen reet toe. Alleen tegen PSV.
En Fer is inderdaad wel heel slecht teruggekomen, doet ongeveer alles fout. Maar het is ook de keus van de trainer omdat maar in stand te houden.
Als ze de komende weken wat punten pakken en niet verliezen in Eindhoven ga je er toch weer in geloven en wil je kijken.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ga denk ik niet meer kijken dit seizoen. Echt helemaal klaar mee. Geen zin meer om elke week m'n zondag te verneuken.
Kijken, ja. Geloven... Nah... Blijft Feyenoordquote:Op zondag 28 februari 2021 21:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ze de komende weken wat punten pakken en niet verliezen in Eindhoven ga je er toch weer in geloven en wil je kijken.
Natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Betere vraag is; heeft een nieuwe coach nog nut voor de rest van het seizoen?
De jeugd is niet goed genoeg, zo simpel is het. Wie wel goed genoeg was is allang lang en breed weggekocht, we kunnen niet op tegen die bedragen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Je kan toch niet serieus 10 potjes voor het einde de handdoek al in de ring gooien?
Moet ook veel meer instroom komen vanuit de jeugd, als je ziet hoeveel spelers met vermoeidheidsklachten kampen of wekelijks op een bedroevend niveau spelen.
Je staat gewoon waar je ongeveer hoort met dit materiaal. Plek hoger had gekund, maar een plek lager ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:30 schreef hhh38 het volgende:
Wat een tyfusseizoen dit man. Helemaal klaar mee.
Onzin. We hebben een totaal onnodige dramatische reeks neergezet.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Je staat gewoon waar je ongeveer hoort met dit materiaal. Plek hoger had gekund, maar een plek lager ook.
Dick is gewoon een puinruimer. Dat heeft ie al talloze keren aangetoond.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vorig seizoen speelden we met een vergelijkbare selectie mee voor het kampioenschap na een dramatische start.
Toen Stam eruit werd gegooid ook genoeg mensen die brulden dat de selectie toch niet beter kon en dat bleek toen ook wel mee te vallen. Zelfde geldt voor Dickie nu. Het is gewoon uitgewerkt, al sinds oktober eigenlijk maar door het enorm eenvoudige speelschema bleven we te lang ongeslagen (en Dickie kon toen nog wijzen op alle blessures) en nu krijgen we de deksel op de neus.
Zal het met Slot straks zoveel beter worden?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:32 schreef Haringkop het volgende:
Maar goed geld om Dick te ontslaan hebben we toch niet. Dus nog 10 wedstrijden aanmodderen.
Nee.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal het met Slot straks zoveel beter worden?
Nee, zeker niet op korte termijn. Hij en Arnesen zullen tijd moeten krijgen om een innovatief en creatiever beleid neer te zetten. Maar dat Advocaat gelul over een sterke organisatie trek ik echt niet meer.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speelschema en factor geluk speelde toen ook wel mee. Op een gegeven moment komt Advocaat er niet meer mee weg.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vorig seizoen speelden we met een vergelijkbare selectie mee voor het kampioenschap na een dramatische start.
Toen Stam eruit werd gegooid ook genoeg mensen die brulden dat de selectie toch niet beter kon en dat bleek toen ook wel mee te vallen. Zelfde geldt voor Dickie nu. Het is gewoon uitgewerkt, al sinds oktober eigenlijk maar door het enorm eenvoudige speelschema bleven we te lang ongeslagen (en Dickie kon toen nog wijzen op alle blessures) en nu krijgen we de deksel op de neus.
Meer gepresteerd dan Advocaat de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Das natuurlijk een beetje lastig inschatten. Ik denk in ieder geval dat het veldspel sowieso consistent beter gaat worden met in het ergste geval vergelijkbare resultaten, want als we heel eerlijk zijn; met ons budget en het niveau van de Eredivisie (zeker als we weer thuiswedstrijden met publiek kunnen spelen) kan het weinig beroerder gaan dan dit.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wel lekker aanvallendquote:Op zondag 28 februari 2021 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das natuurlijk een beetje lastig inschatten. Ik denk in ieder geval dat het veldspel sowieso consistent beter gaat worden met in het ergste geval vergelijkbare resultaten, want als we heel eerlijk zijn; met ons budget en het niveau van de Eredivisie (zeker als we weer thuiswedstrijden met publiek kunnen spelen) kan het weinig beroerder gaan dan dit.
Ik vraag mij wel af hoeveel beter het gaat worden, zeker met jongens als Antonucci, Hendriks en Bozenik weet ik het niet zo omdat ze allemaal wel potentie tonen maar ik ze nog niet genoeg zie spelen. Ook Kökcü die veel minder is dan vorig seizoen, en Sinisterra en Geertruida die prima spelen maar nu niet fit genoeg zijn om consistent de 90 minuten vol te maken met goed spel weet ik het niet zo. Het Taap-voorbeeld geeft aan dat sommige spelers die bij ons nooit uit de verf kwamen in een andere setting enorm opbloeien, wie weet gaat dat nu het geval zijn bij een speler bij wie we dat niet verwachten onder Slot (Teixeira of Conteh ofzo). Als ik heel eventjes uitga dat alle spelers vertrekken die wij niet kunnen/hoeven te behouden zie ik (zonder aankopen) dit voor mij als ploeg volgend seizoen:
Sinisterra - Bozenik - Antonucci
Kökcü - Toornstra - Teixeira
Malacia - Hendriks - Geertruida - Nieuwkoop
Bijlow
Dat is geen bijzondere ploeg, maar niet totaal zonder kwaliteit, en wel heel veel jonge spelers waar hopelijk groei in zit (en waar je hopelijk fris voetbal mee kunt spelen). Maar ik denk dat we het wel tijd moeten gaan geven. De rotzooi die de afgelopen jaren gemaakt is ruim je voorlopig niet op, en met Advocaat hebben we het hooguit een kleine periode kunnen bedekken.
Gelukkig heeft Slot er meer verstand van.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel lekker aanvallend
en leuk materiaal voor top 8
Ben ook van mening dat er een meer verdedigende middenvelder moet komen, (alhoewel Toorn het goed doet op de 6), anders gaat het een beetje zelfmoordvoetbal worden inderdaad. Maar goed Fer en Diemers kan je na dit seizoen sowieso wel afschrijven en Burger en Wehrmann zijn geen basisspelers iig.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel lekker aanvallend
en leuk materiaal voor top 8
Anita is nog beter dan Fer momenteel.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben ook van mening dat er een meer verdedigende middenvelder moet komen, (alhoewel Toorn het goed doet op de 6), anders gaat het een beetje zelfmoordvoetbal worden inderdaad. Maar goed Fer en Diemers kan je na dit seizoen sowieso wel afschrijven en Burger en Wehrmann zijn geen basisspelers iig.
Maar ja vraag is wat je uberhaupt kan besteden verder.
dit is gewoon bedoeld als schets van wat er volgend seizoen sowieso overblijft (buiten nieuwkoop maar das aan Feyenoord natuurlijk) minus alle spelers die sowieso bij het grofvuil moeten, niet als een speelplan. vandaar ook antonucci op rechtsbuiten ipv middenveld.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Slot er meer verstand van.
Die had een volledige beroerte vandaag. Mogelijk dat Monaco vandaag op de tribune zat voor Fer, anders heb ik hier geen verklaring voor.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:26 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Anita is nog beter dan Fer momenteel.
Als je Toornstra op 6 zet moet er een andere speler dan Teixeira naast. Sowieso speelt Slot vaker met de punt naar voren volgens mij.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben ook van mening dat er een meer verdedigende middenvelder moet komen, (alhoewel Toorn het goed doet op de 6), anders gaat het een beetje zelfmoordvoetbal worden inderdaad. Maar goed Fer en Diemers kan je na dit seizoen sowieso wel afschrijven en Burger en Wehrmann zijn geen basisspelers iig.
Maar ja vraag is wat je uberhaupt kan besteden verder.
Burger moet volgend seizoen zijn geluk lekker elders proeven, krijgt nu niet eens de kans bij een kwakkelend Sparta. Die moet nu echt een volledig seizoen ergens in de basis spelen anders wordt het nooit meer iets. Wehrmann zou ik wel terughalen ja, ga niet vrijwillig kijken naar FC Luzern maar Slot moet maar bij de voorbereiding kijken of dat nog iets is.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je Toornstra op 6 zet moet er een andere speler dan Teixeira naast. Sowieso speelt Slot vaker met de punt naar voren volgens mij.
Dus ? - Kökcü - Toornstra. Geen idee wie dat zou moeten zijn, misschien wel Wehrmann of Burger
Geen onzin hoor. Hij heeft gelijkquote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onzin. We hebben een totaal onnodige dramatische reeks neergezet.
Misschien is de verklaring dat Fer ondertussen wel over the hill is en weinig meer bij een club als Feyenoord heeft te zoeken. Vind hem altijd wat log en onbeholpen overkomen. Heeft gewoon zijn beste tijd gehad.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die had een volledige beroerte vandaag. Mogelijk dat Monaco vandaag op de tribune zat voor Fer, anders heb ik hier geen verklaring voor.
Ik vind het raar om Antonucci gelijk in een basiself te zetten maar Burger bij voorbaat af te schrijven. Antonucci komt met praktisch dezelfde ervaring terug als Joey Sleegers destijds van FC Eindhoven.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Burger moet volgend seizoen zijn kansen lekker elders proeven, krijgt nu niet eens de kans bij een kwakkelend Sparta. Die moet nu echt een volledig seizoen ergens in de basis spelen anders wordt het nooit meer iets. Wehrmann zou ik wel terughalen ja, ga niet vrijwillig kijken naar FC Luzern maar Slot moet maar bij de voorbereiding kijken of dat nog iets is.
Anders wordt het toch de transfermarkt op om te huren of iets dergelijks. Geen idee wat het beste is. Verwacht niet dat Slot het ziet zitten in Diemers in ieder geval, en na vandaag vrees ik voor Fer.
Er was veel meer uit dit seizoen te halen man, kijk ook even naar Europa en de beker. Echt bizar dat mensen doen alsof dit ons niveau is.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen onzin hoor. Hij heeft gelijk
Pleun is dan ook een enorme pessimist. Die zou na een nieuw kampioenschap nog zeurenquote:Op zondag 28 februari 2021 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er was veel meer uit dit seizoen te halen man, kijk ook even naar Europa en de beker. Echt bizar dat mensen doen alsof dit ons niveau is.
Dit seizoen is het ons niveau ja, heb weinig fatsoenlijk voetbal gezienquote:Op zondag 28 februari 2021 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er was veel meer uit dit seizoen te halen man, kijk ook even naar Europa en de beker. Echt bizar dat mensen doen alsof dit ons niveau is.
Wat heeft Advocaat de laatste 10 jaar gepresteerd?quote:Op maandag 1 maart 2021 00:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit seizoen is het ons niveau ja, heb weinig fatsoenlijk voetbal gezien
Gio ingefluisterd hoe hij ons kampioen moest maken.quote:Op maandag 1 maart 2021 01:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wat heeft Advocaat de laatste 10 jaar gepresteerd?
Ons vorig seizoen degradatievoetbal bespaard.quote:Op maandag 1 maart 2021 01:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dit seizoen is dit schijnbaar ons niveau ja. Verwonderlijk wel vind ik ook.quote:Op maandag 1 maart 2021 00:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit seizoen is het ons niveau ja, heb weinig fatsoenlijk voetbal gezien
Ik vraag me af of je het wel onder 'dezelfde spelersgroep' kan scharen gezien alle blessures.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit seizoen is dit schijnbaar ons niveau ja. Verwonderlijk wel vind ik ook.
Ik lees en hoor bijvoorbeeld ook geregeld dat Advocaat het maximale uit deze spelersgroep zou halen. Maar dat kun je toch onmogelijk volhouden aangezien Advocaat met dezelfde spelersgroep vorig seizoen veel beter presteerde?
Dat is wel een goede vraag. Waarom liep het de 2e helft van vorig seizoen wel?quote:Op maandag 1 maart 2021 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik lees en hoor bijvoorbeeld ook geregeld dat Advocaat het maximale uit deze spelersgroep zou halen. Maar dat kun je toch onmogelijk volhouden aangezien Advocaat met dezelfde spelersgroep vorig seizoen veel beter presteerde?
Gisteren alleen de samenvatting gezien maar wat ik niet begreep is behalve dat het een foutenfestival was is dat Feyenoord zich voor de 2e keer tegen AZ uit de tent liet lokken ipv gewoon rustig ingezakt blijven spelen.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je het wel onder 'dezelfde spelersgroep' kan scharen gezien alle blessures.
Al met al; corona, blessures. Het is hoe dan ook een groot kut seizoen. Maar goed, ook Advocaat gaat straks wel weer een reeks overwinningen neerzetten, en dan staan we uiteindelijk op de plek waar we thuishoren.
Betere vraag is: wat heeft ie na z'n eerste seizoen bij een club gepresteerd?quote:Op maandag 1 maart 2021 01:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan heb ik echt een tegenovergestelde wedstrijd zitten kijken, vond hem juist ijzersterk en goed vooruit voetballen.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:05 schreef Rocket Ride het volgende:
Mij viel vooral ons goudhaantje Senesi zwaar tegen gisteren. Niet helemaal vrijuit bij paar tegendoelpunten, maar vooral in de opbouw zo ongelofelijk schijterig spelend.9 van de 10 ballen breed op Bot of erger nog ons keepertje opzadelen met het probleem.
Je zou van hem toch meer mogen verwachten. Speel in ieder geval vooruit.
Verder vond ik ze de eerste helft eigenlijk best redelijk spelen. Maar ja tegen die soort persoonlijke fouten achterin valt niet op te boksen.
Dat foutenfestival viel de eerste helft, voor mijn gevoel, in vergelijking met eerdere wedstrijden wel mee. Vond ons in de eerste helft echt prima spelen, daarin merkte je wel wat Advocaat laatst zei; in deze opstelling (wat ook zo goed als de beoogde basiself is) zitten wat meer automatismen etc. De 1-1 vond ik zwak van Botteghin (maar ook wat geluk omdat die bal via de hak van Senesi de goal in gaat), de 2-2 was gewoon een uitstekende pass van Wijndal.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren alleen de samenvatting gezien maar wat ik niet begreep is behalve dat het een foutenfestival was is dat Feyenoord zich voor de 2e keer tegen AZ uit de tent liet lokken ipv gewoon rustig ingezakt blijven spelen.
zowel de 1-1 als de 2-2 kan je de CV's gewoon kwalijk nemen hoor, bij de 1e geen druk op de bal en de 2e staan ze gewoon verkeerd en ze kunnen blijkbaar ook niet lopen, je maakt een spits wel makkelijk op die manierquote:Op maandag 1 maart 2021 09:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat foutenfestival viel de eerste helft, voor mijn gevoel, in vergelijking met eerdere wedstrijden wel mee. Vond ons in de eerste helft echt prima spelen, daarin merkte je wel wat Advocaat laatst zei; in deze opstelling (wat ook zo goed als de beoogde basiself is) zitten wat meer automatismen etc. De 1-1 vond ik zwak van Botteghin (maar ook wat geluk omdat die bal via de hak van Senesi de goal in gaat), de 2-2 was gewoon een uitstekende pass van Wijndal.
De 3-2 was verschrikkelijk en dan vond ik de aanloop er naar toe nog erger dan de fout van Bijlow.
ok.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
zowel de 1-1 als de 2-2 kan je de CV's gewoon kwalijk nemen hoor, bij de 1e geen druk op de bal en de 2e staan ze gewoon verkeerd en ze kunnen blijkbaar ook niet lopen, je maakt een spits wel makkelijk op die manier
Dat was echt dag en nacht tussen eerste en tweede helft. Het eerste bedrijf durfde hij continu naar voren te stappen waar AZ heel veel moeite mee had, maar de tweede helft stopte dit totaal waardoor AZ juist de overhand kreeg.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:05 schreef Rocket Ride het volgende:
Mij viel vooral ons goudhaantje Senesi zwaar tegen gisteren. Niet helemaal vrijuit bij paar tegendoelpunten, maar vooral in de opbouw zo ongelofelijk schijterig spelend.9 van de 10 ballen breed op Bot of erger nog ons keepertje opzadelen met het probleem.
Verder vond ik ze de eerste helft eigenlijk best redelijk spelen. Maar ja tegen die soort persoonlijke fouten achterin valt niet op te boksen.
Senesi speelde best prima eigenlijk. Al is dat vreemd om te zeggen als je er 4 tegenkrijgt (waarvan 2 persoonlijke fouten).quote:Op maandag 1 maart 2021 09:05 schreef Rocket Ride het volgende:
Nah, met name de 2-2 is gewoon een prachtige goal. De eerste zou je inderdaad kunnen zeggen dat je meer druk moet geven, maar dat die bal er zo ingaat was ook meer geluk dan wijsheid; werd ook nog van richting veranderd.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
zowel de 1-1 als de 2-2 kan je de CV's gewoon kwalijk nemen hoor, bij de 1e geen druk op de bal en de 2e staan ze gewoon verkeerd en ze kunnen blijkbaar ook niet lopen, je maakt een spits wel makkelijk op die manier
Je zit hier wel echt fout met je analyse hierdoor. De eerste helft zette Feyenoord juist druk naar voren en AZ werd juist compleet vastgezet, het was jammer dat we niet met 0-2 a 0-3 gingen rusten want AZ was absurd effectief. In de tweede helft zakten we in en vervolgens strafte AZ onze slordige fouten simpel af. Door de ronduit achterlijke wissels was het toen ook wel gedaan.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren alleen de samenvatting gezien maar wat ik niet begreep is behalve dat het een foutenfestival was is dat Feyenoord zich voor de 2e keer tegen AZ uit de tent liet lokken ipv gewoon rustig ingezakt blijven spelen.
dat blijf ik toch met je oneens, Boadu loopt zo uit de rug van ik weet niet meer wie van de 2 cv'squote:Op maandag 1 maart 2021 10:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah, met name de 2-2 is gewoon een prachtige goal. De eerste zou je inderdaad kunnen zeggen dat je meer druk moet geven, maar dat die bal er zo ingaat was ook meer geluk dan wijsheid; werd ook nog van richting veranderd.
Dat is ook altijd moeilijk met alleen een samenvatting en dat nog bij de NOS waar de grootste AZ supporter chef sport is dus ik geloof wel dat het niet een volledig beeld geeft maar dat de goals te makkelijk weg werden gegeven blijf ik wel bij.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zit hier wel echt fout met je analyse hierdoor. De eerste helft zette Feyenoord juist druk naar voren en AZ werd juist compleet vastgezet, het was jammer dat we niet met 0-2 a 0-3 gingen rusten want AZ was absurd effectief. In de tweede helft zakten we in en vervolgens strafte AZ onze slordige fouten simpel af. Door de ronduit achterlijke wissels was het toen ook wel gedaan.
Dat ja maar de jeugd is niet goed genoeg moet je vanaf, toen het water aan de lippen stond en een faillissement dreigde bleken ze uiteindelijk ook goed genoeg. Been zei dat nog in die Dick voor mekaar podcast dat spelers als De Vrij en Castaignos puur wegens gebrek aan alternatieven bij het eerste zijn gehaald.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De jeugd is niet goed genoeg, zo simpel is het. Wie wel goed genoeg was is allang lang en breed weggekocht, we kunnen niet op tegen die bedragen.
Snelheid van het centrale duo ook wel een dingetje, het is niet dat die ruimte alleen ontstaat door slecht positiespel.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat blijf ik toch met je oneens, Boadu loopt zo uit de rug van ik weet niet meer wie van de 2 cv's
Klopt, was duidelijk te zien, Senesi en Spajic doen maar wat soms en zijn nog retetraag ook.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat blijf ik toch met je oneens, Boadu loopt zo uit de rug van ik weet niet meer wie van de 2 cv's
Vooral Spajic gister inderdaad. WAARDELOOSquote:Op maandag 1 maart 2021 10:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Klopt, was duidelijk te zien, Senesi en Spajic doen maar wat soms en zijn nog retetraag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |