Daar lijkt het wel op uit te draaienquote:Op zondag 28 februari 2021 17:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja erg frustrerend. Maar we spelen verder wel goed. Op zich zou het fijn zijn als we onszelf een keer belonen. Ik hoop niet dat deze in het rijtje Vitesse, Ajax, Groningen komt.
Wat een ongelooflijke kutwissels ook weerquote:Op zondag 28 februari 2021 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Je weet ook gewoon nu al dat we toch geen goal meer gaan maken
Logisch, als je de jurk er in zetquote:Op zondag 28 februari 2021 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gevoel heb ik ook heel sterk.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit laatste ja, het boeit me niet eens meer.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Logisch, als je de jurk er in zet
Overigens zo typisch Feyenoord weer, kan me er niet eens meer druk om maken.
Sowieso onderga ik het allemaal gelaten sinds we niet meer naar het stadion mogen. Voor het eerst in de ruim 20 jaar dat ik inmiddels een seizoenkaart heb twijfel ik zelfs of ik hem wel ga verlengen..quote:Op zondag 28 februari 2021 18:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Logisch, als je de jurk er in zet
Overigens zo typisch Feyenoord weer, kan me er niet eens meer druk om maken.
Ook in 2011 niet?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso onderga ik het allemaal gelaten sinds we niet meer naar het stadion mogen. Voor het eerst in de ruim 20 jaar dat ik inmiddels een seizoenkaart heb twijfel ik zelfs of ik hem wel ga verlengen..
Deze ookquote:
Tweede helft is ook beroerd. Logisch dat je niet heel de tijd als de eerste helft kan blijven spelen en frustrerend dat Boadu continu zijn beste wedstrijden tegen ons speelt, maar de instelling is gewoon verkeerd de tweede helftquote:Op zondag 28 februari 2021 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook heel sterk.
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:16 schreef Erasmus het volgende:
Als iemand een goede aanbieding heeft gezien voor MINIMAAL een 45 inch televisie waar ik voor 23:59 uur een bestelling kan plaatsen voor bezorging morgen, hou ik mij aanbevolen.
@:fetX
Genant en dieptriest. Doet mij denken aan Beekie de vorige keer toen we hier verloren, zo slecht.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:17 schreef fetX het volgende:
Fer mag echt geen minuut meer maken dit seizoen. Walgelijk slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |