Eens maat. Jammer dat ze allemaal bij AZ spelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een aantal spelers best een aardige pot zien spelen.
Idd, seizoen is toch al lang verloren. Je mag bidden dat je de play-offs haalt, zoals ze nu spelen.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Jammer dat ze allemaal bij AZ spelen.
Nee.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou zeg.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahahahhahahahahahahahgahahahhahahhahhhahahahahh
Kankerdebielen.
Ik weet niet hoeveel het Feyenoord aan gelegen is om Europees voetbal te halen. Maar het staat allemaal op losse schroeven.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, seizoen is toch al lang verloren. Je mag bidden dat je de play-offs haalt, zoals ze nu spelen.
Volgens Kuiptalk vrij veel, maar die is al weken ziedend (op Dick).quote:Op zondag 28 februari 2021 19:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel het Feyenoord aan gelegen is om Europees voetbal te halen. Maar het staat allemaal op losse schroeven.
Play offs spelen we altijd kut, je moet gewoon 4e worden en hopen dat Ajax de beker wintquote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, seizoen is toch al lang verloren. Je mag bidden dat je de play-offs haalt, zoals ze nu spelen.
Lolquote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahahahhahahahahahahahgahahahhahahhahhhahahahahh
Kankerdebielen.
Deze is niet zo geslaagd.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:32 schreef Idisrom het volgende:
FC Emmen kan het gat met Feyenoord nog steeds overbruggen
Heerlijk. Van Ajax afhankelijk zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Play offs spelen we altijd kut, je moet gewoon 4e worden en hopen dat Ajax de beker wint
Gerard Joling ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:32 schreef Idisrom het volgende:
FC Emmen kan het gat met Feyenoord nog steeds overbruggen
AZ is Feyenoord voorbij.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leukquote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik heb het niet naar mijn zin ouwe reusquote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef KingRoland het volgende:
sterkte @:timmmmm @:wereldgozer @:gary_oak
Gewoon weer een tussenjaartje, zoals 18 van de afgelopen 20 jaar waren.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die tegengoals waren prachtig, maar sloegen echt nergens op. Feyenoord domineerde de eerste helft en kon echt prima met 0-2 de rust in gaan. Tweede helft weer volledig door de ondergrens gezakt en dan verlies je nog terecht ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leuk
Toch vond ik ons de eerste helft echt veel beter dan AZ die eigenlijk alleen door twee plotse (wel mooie) goals levend bleven. Alleen de tweede helft was echt belachelijk. Jongens als Berghuis, Sini, Senesi en de Toorn waren de eerste helft echt goed maar die redden het gewoon niet een hele wedstrijd, zeker als andere spelers het laten afweten.
Eens, voor rust moet je deze wedstrijd gewoon ‘killen’ maar als je dan ziet hoe de goals worden weggegeven, echt bizar. Juist omdat we verdedigend tot de winterstop nog wel redelijk stonden.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leuk
Toch vond ik ons de eerste helft echt veel beter dan AZ die eigenlijk alleen door twee plotse (wel mooie) goals levend bleven. Alleen de tweede helft was echt belachelijk. Jongens als Berghuis, Sini, Senesi en de Toorn waren de eerste helft echt goed maar die redden het gewoon niet een hele wedstrijd, zeker als andere spelers het laten afweten.
Omdat hij dit nooit goed kan doen. Dit seizoen wordt hoe dan ook kut.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:55 schreef Elan het volgende:
Waarom Slot het seizoen niet laten afmaken eigenlijk?
Hij kan wel alvast kijken wie er wel of niet mee kan in zijn beoogde tactiek of manier van spelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat hij dit nooit goed kan doen. Dit seizoen wordt hoe dan ook kut.
Waarom zou je de nieuwe trainer dan het nieuwe seizoen met 2-0 achter laten beginnen
Juist daarom.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat hij dit nooit goed kan doen. Dit seizoen wordt hoe dan ook kut.
Waarom zou je de nieuwe trainer dan het nieuwe seizoen met 2-0 achter laten beginnen
Mee eens. Denk dat de niet bepaald sterke terugkeer van Fer en de complete vormdip van Spajic hier wel hoofdschuldig aan zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, voor rust moet je deze wedstrijd gewoon ‘killen’ maar als je dan ziet hoe de goals worden weggegeven, echt bizar. Juist omdat we verdedigend tot de winterstop nog wel redelijk stonden.
Wat kan hij hier nou aan doen joh. 2 wereldgoals en 2 blunders.quote:
Het is niet alleen deze wedstrijd, Hans. Sinds de winterstop staat het achterin al helemaal ruk.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat kan hij hier nou aan doen joh. 2 wereldgoals en 2 blunders.
liep uit zijn contract en gaat waarschijnlijk een stuk meer verdienenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:13 schreef yats het volgende:
Zou slot al spijt hebben?
Bizar overigens waar Berghuis dit seizoen allemaal mee weg komt.
Betere vraag is; heeft een nieuwe coach nog nut voor de rest van het seizoen?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:20 schreef aTypisch het volgende:
laat dick maar lekker zitten
wat is een andere optie? de wolf doorschuiven?
welke goede coach gaat nu nog een paar wedstrijdjes invallen?
Niemand. Je schiet er niet zoveel mee op om Dick op straat te zetten. Ook al doet hij het niet (meer) zo goed.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:20 schreef aTypisch het volgende:
laat dick maar lekker zitten
wat is een andere optie? de wolf doorschuiven?
welke goede coach gaat nu nog een paar wedstrijdjes invallen?
Maar ja, omdat nou te lossen met Botteghin...die voegt echt geen reet toe. Alleen tegen PSV.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Denk dat de niet bepaald sterke terugkeer van Fer en de complete vormdip van Spajic hier wel hoofdschuldig aan zijn.
Inderdaad. Vergeet ook niet dat Fer vorig jaar de eerste seizoenshelft ook diep bedroevend was.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar ja, omdat nou te lossen met Botteghin...die voegt echt geen reet toe. Alleen tegen PSV.
En Fer is inderdaad wel heel slecht teruggekomen, doet ongeveer alles fout. Maar het is ook de keus van de trainer omdat maar in stand te houden.
Dit noteren wij.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ga denk ik niet meer kijken dit seizoen. Echt helemaal klaar mee. Geen zin meer om elke week m'n zondag te verneuken.
Botteghin lette niet op bij het stappen en daardoor kreeg Zahavi een enorme kans en was het geen buitenspel.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar ja, omdat nou te lossen met Botteghin...die voegt echt geen reet toe. Alleen tegen PSV.
En Fer is inderdaad wel heel slecht teruggekomen, doet ongeveer alles fout. Maar het is ook de keus van de trainer omdat maar in stand te houden.
Als ze de komende weken wat punten pakken en niet verliezen in Eindhoven ga je er toch weer in geloven en wil je kijken.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ga denk ik niet meer kijken dit seizoen. Echt helemaal klaar mee. Geen zin meer om elke week m'n zondag te verneuken.
Kijken, ja. Geloven... Nah... Blijft Feyenoordquote:Op zondag 28 februari 2021 21:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ze de komende weken wat punten pakken en niet verliezen in Eindhoven ga je er toch weer in geloven en wil je kijken.
Natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Betere vraag is; heeft een nieuwe coach nog nut voor de rest van het seizoen?
De jeugd is niet goed genoeg, zo simpel is het. Wie wel goed genoeg was is allang lang en breed weggekocht, we kunnen niet op tegen die bedragen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Je kan toch niet serieus 10 potjes voor het einde de handdoek al in de ring gooien?
Moet ook veel meer instroom komen vanuit de jeugd, als je ziet hoeveel spelers met vermoeidheidsklachten kampen of wekelijks op een bedroevend niveau spelen.
Je staat gewoon waar je ongeveer hoort met dit materiaal. Plek hoger had gekund, maar een plek lager ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:30 schreef hhh38 het volgende:
Wat een tyfusseizoen dit man. Helemaal klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |